PDA

Bekijk de volledige versie : Harman Kardon set bij MM, goede deal?



RMAE
12-12-2004, 20:04
Na het leze van het forum ben ik al een stuk wijzer geworden in de wereld van de home cinema systemen (best moeilijk allemaal als leek zijnde).

Gaarne in deze jullie advies, bij de media markt hier in Maastricht hebben ze me de onderstaade aanbieding gedaan;

- HK AVR 130
- HK DVD 22
- HKTS-7

Deze set staat te koop voor 999,- euro.

Een van mij eisen vooraf waren zuilen, dus dienen er ook nog 4 zuilen voor de speakers aangeschaft te worden. Deze kosten 150 euro per paar, 300 euro totaal dus.

De verkoper bood mij dit alles compleet aan voor 1150,- euro (i.p.v. 1300 euro).

Is dit een goede deal of niet, graag jullie advies?

R Klemkerk
12-12-2004, 20:14
Perfecte set, alleen ben ik niet echt fan van de dvd speler die erbij zit. Helaas komen er nog teveel mankementen bij dat toestel voor...

RMAE
12-12-2004, 21:19
Dat las ik in een eerdere reactie van jou inderdaad al.

Probleem is dat dit een set aanbieding is, ik kan dus niet een andere DVD speler kiezen zonder dat de prijs aanzienlijk op loopt, is het probleem met de DVD dusdanig groot om van aanshaf af te zien?

En is de aanbieding qua prijs ook interessant?

asdf
13-12-2004, 01:48
Ik snap je niet echt,

waarom dit setje voor 999 kopen, als je;

- HK AVR 130
- HK DVD 22
- Infinity TSS-450

voor 599,- bij MM kan kopen? Dit is dus echt VELE malen voordeliger? Al moet je wel snel zijn want ik geloof dat ze inmiddels bijna overal uitverkocht zijn. Als ik recensies in Amerika mag geloven is dat 5.1 infinity setje zeker 1 van de betere satelietjes.. en anders kan je die altijd wel kwijt.. je kan alles eigenlijk wel los verkopen en er goed winst op maken.

en dan nog een tip, als je goedkope stands voor je speakertjes wil hebben, (gewoon goed, alu kleur, verzwaard onder, bekabeling door paaltje, wip dan ff langs de ikea, 22,50 voor 2 geloof ik.

asdf
13-12-2004, 04:40
dubbel :(

basset
13-12-2004, 08:45
Ik snap je niet echt,

waarom dit setje voor 999 kopen, als je;

- HK AVR 130
- HK DVD 22
- Infinity TSS-450

voor 599,- bij MM kan kopen? Dit is dus echt VELE malen voordeliger? Al moet je wel snel zijn want ik geloof dat ze inmiddels bijna overal uitverkocht zijn. Als ik recensies in Amerika mag geloven is dat 5.1 infinity setje zeker 1 van de betere satelietjes.. en anders kan je die altijd wel kwijt.. je kan alles eigenlijk wel los verkopen en er goed winst op maken.

en dan nog een tip, als je goedkope stands voor je speakertjes wil hebben, (gewoon goed, alu kleur, verzwaard onder, bekabeling door paaltje, wip dan ff langs de ikea, 22,50 voor 2 geloof ik.

Zijn dat die dingen met die baksteen onder? Toendertijd vond ik ze te laag.

asdf
13-12-2004, 09:09
nee, deze zijn hoger, precies op oor hoogte.

supercop1973
13-12-2004, 09:32
[quote="RMAE"]
- HK AVR 130
- HK DVD 22
- HKTS-7[quote]

Als je een beetje informeert op internet kan je deze set al vinden voor rond de 940 euro....

RMAE
14-12-2004, 06:57
Imiddels is het zaakje bij MM ook weer qua prijs gezakt, is nu te koop voor 899,- zonder de luidsprekerstandaards.

Reden dat ik niet voor die infinity speakers ga is het uiterlijk, mijn vriendin vind ze afschuwelijk en wil ze niet in de woonkamer :evil:
Dan maar iets meer geld uitgeven, maar wel een naar mijn mening mooi uitziend geheel.....

Olivier vd D.
14-12-2004, 08:57
Bij MM is op vrijwel alle combinaties (Bose iig uitgezonderd) af te dingen. Gewoon proberen/ De marge op die apparatuur is vaak 40-50% heb ik me laten vertellen. Laat de verkoper je niet het idee geven dat je wel voor een bepaalde set moet gaan om veel korting te krijgen. Het is gewoon een verkooptruuk.....helaas.