PDA

Bekijk de volledige versie : Is de geluidskwaliteit van de TV van invloed op je HT set?



kate
13-12-2004, 13:49
Ik heb veel goede reviews gelezen over de Panasonic breedbeeld tv's.

Ze hebben kennelijk een fantastisch beeld, en minder vervorming aan de randen dan de meeste breedbeeld tv's

Maar ze hebben ook een negatieve kant--namelijk minder goede geluid, als je vergelijkt met bv Sony

Als je een super goede receiver aansluit, bv Marantz 7400.....kun je dan de slechte kwaliteit van de tv omzeilen, of blijft deze invloed hebben??

Voor geinteresseerden: mijn interesse gaat uit naar een panasonic tx 28 pm 11 of tx 32 pm 11.

Ik heb gehoord dat philips en jvc televisies vaak stuk gaan.

Mathieu Ghekiere
13-12-2004, 14:02
Ik DENK (ik weet het dus niet zeker) dat je het perfect kan omzeilen.
Gewoon je televisie op de versterker aansluiten, en de versterker aan je home cinema, en je hebt geluid via je home cinema :-)

Ik doe het toch zo, allezja, ik heb een jvc tv, heel mooi, maar nogal slechte geluidskwaliteit, dus kopieer ik het tv signaal naar de dvd recorder, die is aangesloten op de versterker, en zo kan ik dan naar televisie kijken met geluid via de boxen van de home cinema :-)

Veel succes!

Sicco
13-12-2004, 14:23
als het gaat om geluid van een dvd-film dan maakt het geluid van je tv niet uit. je sluit je speler immers direct aan op je versterker en niet via je tv op je versterker o.i.d.

als je het geluid van tv-programma's bedoeld heeft mathieu gelijk :)

Johan van den D.
13-12-2004, 15:57
Kortom, het slechte tv geluid hoef dus geen enkel probleem te zijn.