PDA

Bekijk de volledige versie : Wie weet een goed HomeCinema set



m.haisma
14-12-2004, 08:55
Ik ben op zoek naar een goed systeem voor €700.

Ik dacht zelf aan: (Samen €750)
Receiver: Yamaha RX-V450
DVD: Yamaha DVD-S550
Boxen: JBL SCS-260.5

Ben verder niet bepaald een kenner op dit gebied, dus wie heeft een betere suggestie.

P.S. onze eerste keuze was een systeem van JVC --> QP F10AL

basset
14-12-2004, 11:57
Ik ben op zoek naar een goed systeem voor €700.

Ik dacht zelf aan: (Samen €750)
Receiver: Yamaha RX-V450
DVD: Yamaha DVD-S550
Boxen: JBL SCS-260.5

Ben verder niet bepaald een kenner op dit gebied, dus wie heeft een betere suggestie.

P.S. onze eerste keuze was een systeem van JVC --> QP F10AL

Of ze beter zijn durf ik niet te zeggen, maar wel anders:
Er zijn complete packs bij de mm in de aanbieding van Yamaha hoor ik. Vanaf 599. Er zijn hier vast mensen die weten welke.

Je kan ook kijken naar een HK set. De HK 230 receiver staat nu voor 399 bij correct bijvoorbeeld. Je moet wel van de looks houden.

Kijk ook eens naar Marantz receivers, her en der te vinden rond de 300/400 euro.

Uit een andere thread:
HK AVR 130
- HK DVD 22
- Infinity TSS-450

voor 599,- bij MM

Voor dat geld meer dan een leuke set! En IMHO met betere speakers

Edgar Smit
14-12-2004, 13:06
Het Yamaha AVpack 104 (met 350 receiver ipv 450) kost 499 bij MM arena. Dat is inclusief speakerset en klinkt op zich niet verkeerd. er zijn ook duurdere packs, varierend van andere receiver/spekaers en/of DVD recorder geloof ik. De speakersets van Yamaha ziojn niet slecht, maar persoonlijk vindt ik dat sattelietsystemen iets missen, maar dat kan ook komen omdat ik jaren lang Mission 762 als stereo spekaers heb gehad met een goede stereo versterker erop. Als je dan overschakelt naar een sattelietsysteem mis je iets. Heb je eignelijk nog geen echte luisterervaring (zoals luisteren hier meestal op de draadjes bedoeld wordt) is zo'n pak een uitermate geschikte manier om te beginnen.
Zelf heb ik het AVpack 104 dus eigenlijk de minste reciever van Yamaha, maar ik moet zeggen dat hij behoorlijk presteerd, helemaal als je de prijs bekijkt, presteerd hij gewoon uitermate goed.

Ook het setje HK met infinity speakers voor 599 is een echte aanrader, ook bij MM verkrijgbaar. Je zult dus zlf de keuze moeten maken.

Dutch Steph
15-12-2004, 13:45
Ga nou voor die set van de MM (HK130+22+Infinity) Ik heb 'm zelf thuis staan en ik heb er geen moment spijt van!

m.haisma
15-12-2004, 14:30
Ik lees maar steeds over mm dus ga ik inderdaa maar eens een kijkje nemen

Edgar Smit
15-12-2004, 16:13
Gewoon doen, MM arena heeft veel keus. Ook de HK set met infintity spekaers als de Yamaha AV pakketten. Ook andere sets zijn daar verkrijgbaar, dus het is wel een bezoekje waard.

Sietze
15-12-2004, 16:24
Ik was gister toevallig bij de Mediamarkt in Utrecht en daar hadden ze inderdaad die H/K homecinema packs nog staan. Heb er nog even bij staan kijken en ik moet zeggen klonk niet gek! Kon het natuurlijk niet goed vergelijken want alle speakers stonden bij elkaar, maar klonk absoluut niet gek! Leuk setje zeker voor dat geld!