PDA

Bekijk de volledige versie : review oa. audio apparatuur



kate
14-12-2004, 13:54
heb net een leuke site ontdekt:

http://forums.audioreview.com/forumdisplay.php?f=31

Wellicht ook handig voor andere forummers

basset
14-12-2004, 14:01
:) Die is wel bekent hoor. Een andere hele goede site is : www.ecoustics.com

Misschien een idee voor een sticky :)

Alexander D
14-12-2004, 14:08
:)

Misschien een idee voor een sticky :)

Goed idee! Crew?

Herjan
14-12-2004, 14:11
Ik denk niet dat dit een sticky zal worden. We zijn terughoudend in het gebruik van sticky's en bovendien kunnen reviews makkelijk gevonden worden op internet. Of nu met dezoekmachine van dit forum! :mrgreen:

Alexander D
14-12-2004, 14:32
Herjan,

Dat ben ik met je eens. Het is echter ook zo dat je behoorlijk wat nieuwe draadjes ziet met mensen die iets willen kopen/gekocht hebben enz. en die bijvoorbeeld niet zo handig zijn met internet. Ze hebben wel gezocht of willen wel zoeken maar weten niet goed hoe. Als er dan bovenaan bij Home Theatre een sticky staat met een goede omschrijving over reviews kan dat veel 'draadjes zonder inhoud' schelen denk ik.

Edgar Smit
14-12-2004, 15:54
Misschien een soort van algemeen bericht als je op HT Komt om daarin te vermelden dat het aan te raden is om eerst de zoekfunctie te gebruiken voordat er een nieuw draadje gestart wordt? kan MI wel bij ieder subject voordat je bij de draadjes komt. Of op de algemene homepage een duidelijke vermelding dat deze site erg veel info heeft, en dat de zoekfunctie veel soelaas kan bieden.

Ik ben het namelijk wel eens met Aliebaba en helaas is het WWW niet voor iedereen even makkelijk te besurfen.