PDA

Bekijk de volledige versie : Ervaring met DVDZone2?



jps
24-01-2002, 23:39
Hallo beste mensen,

Ik vroeg me af of jullie ervaring hadden met deze online DVD shop www.dvdzone2.nl ?

Ik wou namelijk een aantal dvd's bestellen waarvan 2 in de pre-sale (Shrek en FatF)...

Wat kan ik nu het beste doen.....Express Shipping, dan moet ik dus wachten tot ze er alle 3 zijn.....de worden ze alle 3 tezamen opgestuurd met verzekering voor 7.99 euro..of zal ik gewoon de standaard shipping doen waar het me 2,50 per DVD kost om ze na te zenden echter zonder verzekering?

Is het zo dat ze vaak niet aankomen dan? Of is het wel aardig betrouwbaar daar vandaan?

Jeroen Driessen
25-01-2002, 08:27
Mijn eerste ervaring was niet zo goed. Ik had 3 DVD's besteld, kreeg na 2 weken ofzo een mailtje dat er 2 niet meer in voorraad waren, die zouden later nabezorgd worden. Weer een week of 2 later kreeg ik een mailtje dat de bestelling door een computerstoring bij iemand anders terecht was gekomen. Deze heb ik gisteren pas ontvangen en nu dus wachten op de andere 2. Ik heb al een boze mail gestuurd dat ik hoop dat mijn volgende bestelling wat sneller binnenkomt, want dit vind ik niet kunnen.
Mijn laatste bestelling is 2 dagen geleden verzonden, dus ben benieuwd hoe snel ze echt zijn.
Uiteindelijk komt het wel goed, dus de betrouwbaarheid lijkt me het probleem niet. Alleen de levertijd ben ik dus niet zeker van...

technocat
26-01-2002, 17:14
Mijn ervaring was redelijk, behalve dat de levertijd die op de site aangegeven wordt, niet gehaald wordt.
Ik heb een pakket van 12 dvds besteld die maximum een levertijd van 4-5 dagen had. Verzending via de texaco relaystar methode (VEEL goedkoper als het om grote pakketen gaat). De handel was binnen na iets meer dan 2 weken, netjes verpakt in karton en van die schuimpjes.

Verder vind ik ze vrij goedkoop, zeker als je aan nl ondertitels gehecht bent. Let vb op titels als the matrix revisited en kubrick box

Camille
26-01-2002, 20:31
Hoe moet je bij DVDzone2 betalen?? Met creditcard?? Zo ja dat is dan BIG SHIT want ik heb er geen!!

technocat
27-01-2002, 12:18
helaas, betaling is inderdaad creditcard alleen.
Als je van plan bent om veel te gaan bestellen via internet, toch eens eentje aanvragen.
Creditcard kost iets van 40 fl,- per jaar ofzo maar dat heb je er zo uit.

jps
27-01-2002, 12:48
Ik heb dus laatst een mastercard aangevraagd... (ABN Amro Creditcard) en dat koste me geloof ik 15 euro nogwat per jaar...dus dat valt weer mee als je bij ABN zit :)

Camille
27-01-2002, 14:08
helaas, betaling is inderdaad creditcard alleen.
Als je van plan bent om veel te gaan bestellen via internet, toch eens eentje aanvragen.
Creditcard kost iets van 40 fl,- per jaar ofzo maar dat heb je er zo uit.
Maar ik ben pas 16 en heb nog geen vast inkomen;)

Camille
27-01-2002, 14:09
Ik heb dus laatst een mastercard aangevraagd... (ABN Amro Creditcard) en dat koste me geloof ik 15 euro nogwat per jaar...dus dat valt weer mee als je bij ABN zit :)
Zit bij ABN maar nogmaals ben geen 18

technocat
28-01-2002, 14:44
Maar ik ben pas 16 en heb nog geen vast inkomen;)

je ouders ofzo eens lief aankijken? :)

SLASH
10-08-2002, 12:42
Hallo beste mensen,

Ik vroeg me af of jullie ervaring hadden met deze online DVD shop www.dvdzone2.com ?

I
Is het zo dat ze vaak niet aankomen dan? Of is het wel aardig betrouwbaar daar vandaan?

waar zitten ze eigenlijk ?
frankrijk of zo ?

GJB
10-08-2002, 12:46
waar zitten ze eigenlijk ?
frankrijk of zo ?

Ze zitten in Belgie.

PJ van der Holst
11-08-2002, 14:15
Zeer positief over deze site, bestel hier veel regio 2 dvd's, met name omdat mijn vriendin graag nederlandse subs heeft.

Kwa prijs zijn ze zeker niet duur ivm FRS.

Helaas zit er bij mij geen MM in de buurt dus.....

Verzendingen komen bij mij altijd binnen 2 'a 3 dagen binnen

*TIMMIE*
11-08-2002, 16:41
als je studentenrekening hebt kun je cc aanvragen. als je ouders borg voor je staan kan het zeker.

mijn ervaring is tot nu toe positief. heb er pas twee keer besteld. vaak niet duur, maar elders toch net iets goedkoper.(play/ezydvd/devoted/splash). als je nl subs wil en een nl verpakking is dit zeker geen slechte winkel. als de verpakking je niet uit maakt kan je ook eens op de andere winkels kijken die ik net noemde. zit vaak (niet altijd) nl subs op. let wel in australie is de regiocodering 4, maar vaak ook dubbelgecodeerd met regio 2. dit kun je nagaan op michaeldvd.com.au.