PDA

Bekijk de volledige versie : Sanyo z2, Hitachi Pj TX 100, Optoma H30, Panasonic ae 500



Jahman
20-12-2004, 17:05
Eigenlijk vind ik ze allemaal wel ok. Ik ga (in het begin) alleen m'n xbox (xbmc/films, ik speel amper games) gebruiken als source en ik ga er geen TV op kijken. Welke is (niet) goed icm. omgebouwde xbox?

Misschien ga ik over 5 jaar wel een top beamer halen, nu wil ik gewoon een goeie die ik over een paar jaar (2e hands) ook weer goed kan doorverkopen.

In japan kan ik voor 700(+100 euro verzending schat ik) een pana AE500 kopen (geen internationale garantie).

Kan iemand wat advies geven (vooral icm. xbox)?

Albert Kostwinder
20-12-2004, 17:36
Zet dat goed doorverkopen over een paar jaar maar uit je hoofd want dat lukt niet. De genoemde projectoren zullen altijd een restwaarde houden maar dat zal niet meer dan een paar honderd euro zijn over 5 jaar. De H30 kan ook met matige bronnen zoals de xbox goed overweg al moet ik zeggen dat je met de pannie 500 zeker geen slechte hebt en helemaal voor die prijs. Voorwaarde bij deze is wel dat je een goede dvd speler aanschaf met progressive scan (wat op zich bij de h30 ook beter is). :wink:

Jahman
21-12-2004, 14:37
okay, bedankt voor de info.

Ik ga nog ff uitzoeken of die Pana uit Japan gaat lukken en anders ga ik voor de optoma H30.

Ik zie 'm hier staan voor 1221 EUR
http://www.pixmania.nl/nl/nl/71015/art/optoma/videoprojector-h30.html
iemand nog betere aanbiedingen gezien?

Hij zit wel in frankrijk, een nadeel met terugsturen (ivm. garantie), maar ik woon in amsterdam en er is niet een goedkope winkel hier, dus ik zit toch wel vast aan een postorder shop.