PDA

Bekijk de volledige versie : optoma h30 beeldprojectie



kevin11
21-12-2004, 17:53
Hallo daar...
ik heb nu al geruime tijd de h30 en kmoet zeggen... prachtig ding! ik denk dat er veel achter mogen komen om dezelfde beelkwaliteit te bekomen maar er is iets mis met men beeldprojectie.... een normaal beeld ziet er oftewel mooi vierkant uit bij 4:3 en mooi rechthoekig bij 16:9 maar.... bij mij is da ni.... daar loopt het langs de 2 zijkanten en de onderkant mooi recht maar het bovenste loopt stilletjes naar beneden waardoor ik toch een verschil heb van een 7a8 cm van linksboven in de hoek naar rechtsboven.... en das ni normaal denk ik....

kan er hier iemand op antwoorden???

en nee men scherm staat ni scheef hahaha

Marcel Lahaije
25-12-2004, 10:01
Heb je al geprobeerd om het beeld bij te stellen met de keystone toetsen?

kevin11
25-12-2004, 19:39
ja da heb ik geprobeerd maar ik denk dat het het toestel zelf gaat zijn.

wat er nu ook nog kan zijn is dat er geprojecteerd wordt onder een hoek van 5 a 10 graden.... zou dan kunnen?

YouriClaessens
27-12-2004, 18:20
Heb je de beamer recht voor je scherm gehangen? Want als je je beamer een beetje naar rechts of links laat schijnen heb je dit effect. Dit had ik ook met mijn Optoma! :)

kevin11
29-12-2004, 17:05
ja hij staat een beetje onder een hoek....
dan zal het dit toch zijn denk ik....
toch plezant als er nog helpende mensen zijn he!

en voor de rest heel tevreden?

de instellingen voor de h30, zijn die gewoon naar smaak in te stellen of zijn er instellingen en zeker voor de kleuren die echt super goe zijn want da is ni simpel om hem echt goe af te stellen

YouriClaessens
10-01-2005, 09:13
Je kan altijd een ISF calibratie laten doen en dan verbeterd de beeldkwaliteit echt wel! :)

Kijk maar eens op www.isfcalibraties.nl :)