PDA

Bekijk de volledige versie : Resident evil trailer



Dadaveke
25-01-2002, 22:37
http://www24.brinkster.com/ultimatedvd/nl/trailers.asp?Trailer_Id=455

vette trailer van resident evil

Raskel
25-01-2002, 22:46
http://www24.brinkster.com/ultimatedvd/nl/trailers.asp?Trailer_Id=455

vette trailer van resident evil

Ziet er wel leuk uit, is wel jammer dat ze het beperkt houden tot het laboratorium :( Wanneer krijgen we nu eens een hele stad met zombies dat door de goodguys om zeep wordt geholpen :rolleyes:

Marco
26-01-2002, 02:40
En weer een game wordt verfilmd. Nogal een grote gok, gezien het verleden dat de meeste van dat soort films floppen. Maaja Tomb Raider was wel een succes, dus de weg staat weer vrij.

Resident Evil heeft wel 2 sterke troeven 2 sterke stoere meiden.
Milla Jovovich (Fifth Element) en Michelle Rodriguez (Girlfight).
Ook wel grappig dat er een deel 3 komt van Mortal Kombat. En dat te bedenken dat deel 1 onder de leiding van Paul Anderson stond. En nou flikt hij het weer om een live action computerspel tot leven te brengen. Verder lijkt het dat Paul zich beperkt to SF/Horrer. Hierbij moet ik denken aan Event Horizon en Soldier.

Jeroen Driessen
26-01-2002, 09:05
Weet je wat het probleem is met Games Verfilmingen volgens mij? In een game heb je een held nodig die alles kan, niks is te gek. De verfilming gaat ditzelfde principe handhaven, alleen met acteurs die zichzelf erg serieus nemen (zie Van Damme in Streetfighter, Mortal Combat etc.). Doordat ze zichzelf zo serieus nemen wordt de humor (die meestal erg flauw is) juist dat ze zich zo serieus nemen. Neem daarbij het slappe verhaaltje, vaak beroerde special effects en het publiek valt in slaap.
Ik heb Tomb Raider nog niet gezien, maar uit stukjes heb ik het idee dat Angeline Jolie er toch met een beetje spottende/humoristische wijze mee omgaat. Dit geeft de film wat meer vaart en humor en dus beter te behappen. Uiteraard nog niet goed genoeg voor het grote publiek, daarvoor is het toch weer té ongeloofwaardig. (Dit zijn SW en LOTR ook wel, maar doordat hierin veeeel meer diepgang zit worden zaken op een geloofwaardige manier verteld, waardoor het aanneembaar wordt).
Ik denk dus ook dat ze films alleen losjes op games moeten baseren en met een lichte zelfspot erin. Of helemaal van dit soort praktijken afzien, tenzij een game een dusdanig goed verhaal heeft dat het ook op het witte doek te behappen is...

Menno
26-01-2002, 10:55
Helemaal met je eens Jeroen. Ik vond Tomb Raider ook nog wel te doen omdat het inderdaad allemaal met een vette knipoog is gedaan.

En wat Resident Evil betreft... Toen de koning van de zombiefilm George A. Romero nog met het project bezig was had ik er nog wel vertrouwen in. Hij weet als geen ander hoe je een goede zombiefilm moet maken. Helaas hebben ze toch gekozen voor de commerciele aanpak met Paul Anderson die er gewoon weer een ontzettende standaard CGI film van maakt... Heel erg jammer.
Als ik zombie's wil zien hou ik het wel bij de Dead trilogie van Romero...

BTW het script van Romero's versie staat geloof ik op zijn eigen website... http://www.georgearomero.com

Peefie
24-10-2003, 22:47
De trailer van deel 2 rules!

IK kan niet wachten op die film!! :P