PDA

Bekijk de volledige versie : Trailers op DVD.nl !



Eric van Ballegoie
31-07-2001, 13:22
Zoals je wellicht gezien hebt is het bij veel reviews op DVD.nl mogelijk om meteen de trailer van de film te bekijken, mits je aan een aantal eisen voldoet.

De trailers zijn momenteel allen beschikbaar voor bezoekers met een breedband verbinding (netwerk, kabel of ADSL) met een snelheid van ten minste 250 kb/s.
De trailers worden door ons zelf omgezet naar streaming media formaat om de beste beeld- en geluidskwaliteit te garanderen.

Om de trailers te bekijken moet je minimaal Windows Media Player versie 6.4 geïnstalleerd hebben, heb je die niet download deze op de site van Microsoft.

Om de beste kwaliteit te garanderen gebruiken wij steeds de nieuwste compressie codecs van Microsoft, dit betekend dat je momenteel Windows Media Codecs 7 en 8 geïnstalleerd dient te hebben.

Heb je deze niet geïnstalleerd, dan krijg je vanzelf de vraag om deze alsnog te installeren wanneer je een trailer probeert af te spelen. Zodra het codec is gedownload word het automatisch geïnstalleerd waarna u de trailer kan bekijken.

Heb je problemen met het afspelen van de trailers op DVD.nl? Laat het ons dan aub weten en reageer in deze thread op het forum. Vermeld aub wat voor internet connectie je hebt, evenals je versie van Media Player.

Veel plezier op DVD.nl !



Eric van Ballegoie

Remco de Swart
01-08-2001, 21:51
De Trailers zijn een zeer goede toevoeging bij de recensies. Zeker als je net als ik een breedband verbinding hebt. Ga vooral zo door!

Edwin vd Zwaard
15-01-2002, 23:23
Even lekker oude koeien uit de sloot halen....:p

Ik kan toch gewoon die trailers niet vinden !? Kijk ik niet goed, laat iemand eens even een linkje posten voor een half blind iemand als ik...

Niet alleen wilde ik wel die trailers zien, ik vond het ook wel leuk om een oude koe (thread van een half jaar geleden) uit de sloot te halen... :D

Alex van den Berg
15-01-2002, 23:42
Niet alleen wilde ik wel die trailers zien, ik vond het ook wel leuk om een oude koe (thread van een half jaar geleden) uit de sloot te halen... :D En gelijk heb je hoor! :D
Het valt mij ook al een tijdje op dat er niet consequent bij iedere recensie een trailer wordt geplaats.

Een trailer is onderaan een recensie te vinden... herkenbaar aan het volgende plaatje:

http://www.dvd.nl/images/trailer.gif

Kijk b.v. eens bij Armageddon SE... Maar ik moet toegeven dat ik ook even moest zoeken naar een recensie met trailer... :D

Eric van Ballegoie
16-01-2002, 11:17
Het plaasten van trailers valt of staat met twee factoren:

-Toestemming van de maatschappij
-Aanwezigheid van de trailer op de DVD.

Wij zetten de trailers zelf om van MPEG2 formaat naar Windows Media 8.

paul knieriem
17-01-2002, 00:38
Misschien is deze site ook wel wat: www.cinebel.be trailers zijn hier supersnel te downloaden met een kabelaansluiting !!
dit zijn wel bioscoopfilms maar dat mag de pret niet drukken,er zijn ook titels bij die al op DVD uit zijn overigens.

Pjot77
17-01-2002, 12:58
Ik download ze gewoon van Quicktime (http://www.apple.com/trailers/). Veel betere kwaliteit dan die streaming of avi sh*t.

System 3rror
17-01-2002, 13:02
Ik download ze gewoon van Quicktime (http://www.apple.com/trailers/). Veel betere kwaliteit dan die streaming of avi sh*t. Humz, hoe download jij deze dan??

Ik kan ze wel kijken, alleen als ik ze wil downen gaat dat niet!

paul knieriem
17-01-2002, 13:09
Ik kan ze ook downloaden,je moet wel de laatste quicktime player geinstalleerd hebben,maar ik neem aan dat je dat wist ?

System 3rror
17-01-2002, 13:12
Tsja, ik heb quick time 5... en ik snap het al! :)

Ik drukte gewoon op de link vanaf die site, maja, als je gewoon quick time opent vanaf de pc staat er save!

Neem aan dat het dan zo moet? En eerst de hele trailler laten laden?

Luther Hartog
17-01-2002, 13:28
Dit soort toevoegingen voegen echt iets toe aan DVD.nl, maar dit was toch allang bekend?:confused:

paul knieriem
17-01-2002, 13:32
Ja, zo zou het moeten werken maar vind de cinebel site, bij mij tenminste toch veel sneller,maar de kwaliteit bij Quick-Time is inderdaad wel iets beter.

Nathan Strik
17-01-2002, 14:38
Je kunt ze ook vaak downloaden van KaZaA. Daar staan ook wel eens MPEG-conversies tussen voor de mensen die een hekel hebben aan QuickTime... ;)