PDA

Bekijk de volledige versie : Hoe ga jij om met messengers als ICQ, AOL etc...?



Alex van den Berg
27-01-2002, 00:52
Doordat morv zojuist een thread over een eventuele chatbox (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3841) startte, kwam ICQ even ter sprake...
Nu vraag ik me af hoe jullie over het algemeen met dergelijke 'messenger' programma's omgaan..

Heb je 'open huis' en kan iedereen bij je aanbellen voor een babbel, of ben je voor iedereen 'verborgen' behalve voor een selecte groep mensen?

Zelf kies ik voor de tweede optie, aangezien ik het meer als een soort vervangende telefoon zie... En dan moet ik er dus ook niet aan denken om iedere dag door 'vreemden' gebeld te worden voor een babbel... :D

Nathan Strik
27-01-2002, 00:57
Mijn ICQ staat sowieso altijd open voor mensen die ik persoonlijk ken.
Ook van dit forum heb ik een aantal mensen in de lijst staan waarmee ik regelmatig chat.
Vreemden ben ik iets selectiever in... maar in principe mag iedereen zich aanmelden bij mij... als het me niet bevalt gaan ze wel op "ignore", maar dat is me tot nu toe niet gebeurd.

Dus, iedereen die wil chatten via ICQ... ga je gang...

Voor mensen die alleen MSN hebben of willen, ik ben te vinden via MSN op het volgende e-mail adres: nathanstrik@kennyskingdom.com

Dadaveke
27-01-2002, 01:00
Ik heb Icq en msn messenger. Ik sta meestal away, maar als ik bericht krijg geef ik altijd antwoord.
Ik heb ook mensen erbij waarbij ik soms helemaal niet op reageer, maar dat ligt meestal aan waar ik mee bezig ben.

Martin de Goeij
27-01-2002, 01:07
zoals ik eerder in een andere thread aangaf, had ik jaren terug icq...had toen alleen mensen op de lijst die ik kende of regelmatig sprak op het Internet...ga r wel aan denken om het weer te installeren...

Mark de Jong
27-01-2002, 01:16
Ikzelf gebruik Trillian, www.trillian.cc , daarmee kan je tegelijk ICQ-en, MSN-en, IRC-en, Yahoo!-en en AOL-en. Zeer handig en ziet er ontzettend goed uit.
Maar effe terug naar het onderwerp; iedereen kan met me praten, maar me niet toevoegen zonder toestemming (op ICQ tenminste, ik houd van privacy (sta daarom altijd N/A)). Op MSN maakt het me niet zoveel uit...

Alex van den Berg
27-01-2002, 01:20
Ik zal eventuele binnenkomende berichten ook altijd zoveel mogelijk beantwoorden... Ik maak dan ook geen 'geheim' van mijn ICQ nummer en heb het dan ook op DVD.nl zichtbaar boven mijn berichten...
Je zult het ICQ-bloemetje boven mijn berichten altijd grijs zien, omdat mijn aanwezigheids-status altijd verborgen blijft voor onbekenden...
...trouwens... ook voor bekenden sta ik altijd (tussen 13:00 en 03:00 of later... :D ) op "Online"... of ik er nu ben of niet...

Kaaskop
27-01-2002, 10:42
ik ben 24 uur online op icq voor bekenden.
ik zit nml ook in de fxp scene.
iedereen moet wel requesten om op me lijst te mogen via irc.

wordt alleen wel eens gek van de spam van xxx troep.
denkt me vrouw dat ik weer ranzige sites heb bekeken

Camille
27-01-2002, 12:01
Ik gebruik alleen MSN Mssenger is best leuk maar ik gebruik het niet alleen om te chatten.

Maxster4th
27-01-2002, 12:49
Zelf gebruik ik msn omdat iedereen in mijn omgeving het gebruikte en ik wel zin had om op die manier te communiceren.

Het voordeel van msn is dat je niet zomaar wordt toegevoegd aan hun contact list. Ze moeten je echt zoeken. Ik ben 2x bij onbekenden toegevoegd en dat was geen suc-6. De een was (of deed zich voor als) een rechtse-extremist en de andere was ook niet helemaal goed.

Ik vind het nadeel van messengers dat wanneer je echt iets op internet zoekt je daar geen tijd meer voor hebt. Natuurlijk kan je jezelf dan offline zetten, maar online gaan en 1 minuut later weer offline gaan, staat niet geloofwaardig.

Nathan Strik
27-01-2002, 17:12
Het voordeel van msn is dat je niet zomaar wordt toegevoegd aan hun contact list. ICQ ook hoor... je kunt het zo instellen dat mensen altijd toestemming moeten vragen en je kunt ze ook "ignoren" als je dat wilt...

Martin van Tuijl
28-01-2002, 05:29
De een was (of deed zich voor als) een rechtse-extremist en de andere was ook niet helemaal goed. :D

Ik heb dus alleen ICQ. Zoals iedereen kan zien. Iedereen is in principe welkom, maar ik ben ook meestal onzichtbaar. Scheelt je ook een hoop xxx spam...
Let op: mocht je een keer willen kleppen, ik ben een nachtdier! :D

Dennis Veldhuizen
28-01-2002, 05:55
zelf gebruik ik liever MSN, me ICQ staat echt 9,5 v,d 10 keer uit ;)
voor mensen met intresse ofzo

MSN: webmaster@entertain-dom.com
ICQ: 72759795

System 3rror
28-01-2002, 10:17
Geld voor mij ook, icq staat vaak uit... te lui om hem aan te zetten :D

Adden mag, ik zal ook zeker wat terug zeggen, het liefst op msn:
timjeths@hotmail.com

Remco Out
28-01-2002, 12:43
Had vroeger ICQ, maar heb het eraf gehaald, heb nu alleen MSN Messenger. Heb uiteraard wel beveiligd en niemand kan mij dus zomaar adden aan de contactlijst, ze moeten daar uiteraard eerst toestemming voor krijgen en meestal krijgen ze het niet of ik moet ze kennen. :D

Jeroen Driessen
28-01-2002, 14:43
Gebruik vnl MSN (limlands@hotmail.com), heb ICQ er wel op staan, maar sta altijd op invisible...heb hem er alleen op staan mocht ik eens mensen treffen die nog geen MSN hebben...

Frollo
28-01-2002, 15:00
Ik gebruik haast alleen ICQ, gewoon een principekwestie. ICQ was namelijk de eerste in deze categorie programma's, en MSN en AOL hebben het idee domweg afgekeken. Daarbij vind ik MSN veel te opdringerig. Je hoeft maar even je Hotmail te checken en daar floept MSN alweer aan. Heel irri.:mad:

Angelina
28-01-2002, 15:01
ICQ zuigt! Veel te veel optie zo dat je af en toe niet meer weet wat er allemaal op zit. Waardoor en veel functie op zitten die nix meer met het eigenlijke doel van het programma te maken hebben. Nee, geef mij maar lekker MSN. Lekker basic. Geen spam. Geen toeters en bellen. Niet constant onbekende. Met andere woorden Geen onzin!

ICQ begon ooit goed, maar toen ze al die xtra dingen er aan toe gingen voegen, etc. is ICQ echt klote geworden.

Martin van Tuijl
31-01-2002, 11:54
ICQ zuigt! Welke versie heeft die optie?

Angelina
31-01-2002, 19:55
Welke versie heeft die optie?

IC(SUX)Q! :D :D :D

Alex van den Berg
31-01-2002, 21:15
Welke versie heeft die optie? Dat hangt niet van de versie, maar van je uitspraak af...

De term ICQ is afgeleidt van 'I Seek You'

Het is dus een kwestie van het anders uitspreken van het tweede woord... :D

Maikel
31-01-2002, 21:21
Ik heb MSN maar of ik daar altijd op zit... nee. De meesten die in mijn lijst staan hebben óf nooit wat zinnigs te zeggen óf zeggen nooit iets óf ken ik helemaal niet. Daarom hou ik ook niet echt van chatten want het heeft vaak hetzelfde onderwerp en dat is school en bijna iedereen waarmee ik af en toe chat zijn zo melig als ik weet niet wat (ik heb voornamelijk 13- en 14-jarige meisjes in m'n lijst staan... komt ervan als je 1 goede vriendin hebt toegevoegd).

Ergens hoop ik toch dat DVD.nl een chatbox krijgt, maar ik ben oh zo bang dat er niet over DVD en/of film wordt gepraat. Ga maar eens naar een chatbox met als onderwerp Film of Dieren of weet ik veel wat... 3 keer raden wat voor jongens en meisjes daar chatten en wat het onderwerp is...

Alex van den Berg
31-01-2002, 21:31
ik heb voornamelijk 13- en 14-jarige meisjes in m'n lijst staan... Ach... Mijn vriendinnen zijn ook allemaal minstens 5 jaar jonger... Over tien jaar ben jij 27 en zijn zij 23 en 24... gewoon gezellig houden zou ik zo zeggen... :D

Nathan Strik
31-01-2002, 21:49
ik heb voornamelijk 13- en 14-jarige meisjes in m'n lijst staan... Als ik dat doe krijg ik de politie aan de deur... :D

Maikel
31-01-2002, 22:10
Alex je hebt gelijk. Ik moet ze allemaal te vriend houden. Misschien dat ze over tien jaar wel is veranderd... Nee... ik wou dat ik nooit MSN had gehad...

Glenn Smits
01-02-2002, 23:13
MSN: glennsmits@hotmail.com (daar zit ik vrijwel iedere dag op)
ICQ: 41986118 (daar zit ik vrijwel iedere dag op maar doe er minder) :D :D

Anonymous
11-02-2002, 14:11
Bij mij is het open huis, als ik iemand niet wil spreken of mag die
persoon niet dan zit er op je computer altijd nog zo'n kruisje :p

Jaded
11-02-2002, 16:54
Ik heb ICQ en MSN staan.
Ik sta altijd op invisible en enkel vrienden kunnen me zien. (op ICQ)
MSN heb ik enkel omdat het zo gemakkelijk is om inkomende (Hotmail) post te checken. En dan is het nog niet eens mijn eigen mail adres ...
MSN gebruik ikzelf dus bitter weinig.
ICQ houd ik dus enkel voor een selectief groepje mensen.

Anonymous
11-02-2002, 16:55
MSN heb ik ook nog ja.... weet nog geen eens welk hotmail account
dat ook alweer is start vanzelf wel op :p

Charley Baak
24-10-2003, 23:30
Ik heb, net als veel vrienden van mij, alleen messenger. ICQ heb ik wel gebruikt, maar dat vond ik overcompleet en niet makkelijk.


Ik heb eigenlijk erg veel mensen in mijn messenger staan, sommigen praat ik eigenlijk nooit mee. Mensen gaan alleen op blokeren als ze heel irritant zijn. Constant aan en afloggen bijvoorbeeld.

Herjan
25-10-2003, 00:25
ICQ ken ik niet. Ik gebruik zo nu en dan alleen MSN. Ik heb een klein aantal mensen geblokkeerd. Daarnaast zet ik mijn status zo nu en dan expres op "Afwezig", terwijl ik online ben. Alleen op gesprekken die ergens over gaan, of van personen die ik goed ken, reageer ik dan...

Ik heb alleen de laatste tijd erg veel last van m'n sotware-matige firewall, waardoor m'n MSN-Messenger zit steeds aan- en afmeldt....

Charley Baak
25-10-2003, 00:28
Ik heb alleen de laatste tijd erg veel last van m'n sotware-matige firewall, waardoor m'n MSN-Messenger zit steeds aan- en afmeldt.... Owja joh? :wink:

Steven Maas
25-10-2003, 00:30
Owja joh? :wink:Heej zeg... geen off-topic geleuter hier... :nono:
Dat doe je maar in de... laat maar, ik heb niks gezegd. :)

Arnold Bomers
25-10-2003, 00:31
Ik gebruik ICQ heel soms nog wel eens. Maar niet zoveel als MSN.

Tom van den Hout
25-10-2003, 00:35
vroeger gebruikte ik altijd ICQ, maar nu ken ik neimand meer die het gebruikt :) dus ben ik er ook maar mee gestopt.

msn staat bij mij zon 6 uur per dag aan denk ik, mag iedereen tegen me zeveren
Enne ik gebruik irc altijd, 24/7 online dmv een boucer, dus kan ales naderhand zien wat mensen tegen me te zeggen hadden.

Herjan
25-10-2003, 16:48
Ik heb alleen de laatste tijd erg veel last van m'n sotware-matige firewall, waardoor m'n MSN-Messenger zit steeds aan- en afmeldt.... Owja joh? :wink:
:oops:

't Is wel dé manier om op te vallen! (6)

Mark de Jong
25-10-2003, 17:00
Inmiddels gebruik ik nog zelden ICQ. Heb nog maar iets van 5 mensen daarin staan, maar goed. Voor de rest gebruik ik MSN (wel via Trillian, want Microsoft's MSN zuigt verschrikkelijk). Beide staan het hele jaar, elke maand, elke week, elke dag, elk uur en elke minuut aan ;)

*** maar lekker tegen me aan zou ik zeggen ;)

Herjan
25-10-2003, 17:08
...wel via Trillian, want Microsoft's MSN zuigt verschrikkelijk...
Ehm... Que? Is er een alternatief voor MS Messenger? :shock:
Kun je me wat meer info geven? Of een link of zo?

Mark de Jong
25-10-2003, 17:14
http://www.trillian.cc dacht ik.

Heeft dezelfde functies als MSN (momenteel alleen geen webcam functie dacht ik) alleen kan het worden gebruikt met verschillende andere messengers. Ikzelf vind het stukken makkelijker werken.

Jelger
27-10-2003, 13:56
MSN staat bij mij meestal wel aan, maar dan zet ik hem op 'away' en zit ik er zelf dus niet achter. Ik vind het handiger dan de pc steeds aan en uitzetten en ik zie het meteen als ik mail heb :)

Sommige mensen schijnen dat niet door te hebben, want ik word net de huid volgescholden door iemand die kennelijk tegen me aan het praten was en ik geen antwoord gaf :confused: Iemand die ik helemaal niet ken zelfs, laat ze iets nuttigs gaan doen :roll:

Verder een heel handig programma :)

Hanna
27-10-2003, 14:00
ik ga ook voor msn.. zó simpel dat zelfs ik het snap ;)

Misskiss
27-10-2003, 14:19
Ik gebruik zowel msn als ICQ...

Alleen ja de meeste mensen hebben msn.

Me pc/laptop staan 24 uur per dag aan ben dus eigenlijk ook 24 uur per dag met msn online.
Ben er natuurlijk niet altijd maar zo kan men gewoon tegen me praten.
En als er iets belangrijks is kunnen ze het gewoon zeggen dan lees ik het later.

Max Davidse
27-10-2003, 14:23
Ik alleen nog maar MSN. Vroeger ook ICQ...maar al die verschillende programma's...het kwam me mijn neusgaten uit na een tijdje...dus vandaar nu alleen nog maar MSN. En als ik geen tijd heb voor een babbeltje...dan laat ik dat eerlijk weten...anders...babbel away.. :)

Johan van den D.
27-10-2003, 23:29
Een hele tijd heb ik ICQ en daarna MSN gebruikt maar nu geen van beiden meer.
Was wel altijd leuk en gezellig overigens.

Caledonians
27-10-2003, 23:59
Ik gebruik ook alleen nog maar MSN, heb vroeger wel ICQ gebruikt maar dat is inmiddels echt alweer een tijd terug. Als ik op MSN ben dat sta ik meestal op away en dat wil niet zeggen dat ik altijd weg ben, maar dat scheelt gewoon in de mensen die tegen je gaan praten :)

Ronald Dassen
28-10-2003, 00:07
Tot een aantal jaren geleden was ik ontzettend verslaafd aan ICQ.

De reden trouwens dat ik dat genomen heb, trouwens, dat ik zowieso internet heb genomen, is dat ik en mijn vriendin zo'n 5 jaar geleden op vakantie naar Koh Samui (Thailand) zijn geweest, en bij ons appartementen complex een meisje hebben leren kennen die bij de receptie werkte. Aan haar hebben wij heel veel hulp gehad, en tips van haar gekregen. Er ontstond een soort vriendschap, en ze vroeg of wij internet hadden.
Bij thuiskomst gelijk maar internet genomen, en via ICQ nog ongeveer 3 jaar contact met haar gehad. Ook natuurlijk heel veel anderen leren kennen......ontzettend leuk vond ik dat.

Peefie
28-10-2003, 00:33
Ik alleen nog maar MSN. Vroeger ook ICQ...maar al die verschillende programma's...het kwam me mijn neusgaten uit na een tijdje...dus vandaar nu alleen nog maar MSN. En als ik geen tijd heb voor een babbeltje...dan laat ik dat eerlijk weten...anders...babbel away.. :)

Ditto, my thoughts exactly :P.

Christiaan Sauer
28-10-2003, 00:55
Ach, ik heb het voor mijn gevoel nog wel redelijk vaak aanstaan, maar ik kan nou niet zeggen dat mijn leven er vanaf hangt. Heb overigesn alleen msn, en dat staat vaker uit dan aan. :)

Oudgebruiker3
28-10-2003, 21:13
Ik gebruik MSN Messenger, en iedereen mag me gerust toevoegen... echter, mensen die me nooit aanspreken hebben een grote kans om er na een aantal weken weer uitgegooid te worden.

UltraSub
28-10-2003, 22:57
Trillian rulez big time...

Richard B.
13-03-2004, 00:26
Hier ook mensen die momenteel problemen hebben met MSN Messenger? Het lijkt erop alsof het hele netwerk momenteel off-line is gegaan. Volgens de statuspagina (zie http://messenger.msn.nl/Status.aspx ) kampen ze met storingen. :(

EDIT: hmmm... momenteel lijkt alles weer te werken (voor het eerst vanavond). Ok, nevermind.

kazlatan
13-03-2004, 02:23
Ik gebruik trillian en sinds een tijdje werkt Yahoo daar niet mee. Maar met MSN, ICQ en AIM heb ik geen probleem :D

Morpheus19
15-03-2004, 11:35
Op MSN is in principe iedereen welkom. Als ik iemand niet mag blokkeer en verwijder ik hem of haar wel.

Ik doe veel met on-line games dus dan heb je vaak dat je iemand van een andere Clan moet toevoegen voor IP van de Server + password.

M'n MSN lijst is ook altijd vol (150) dus moet steeds mensen deleten...dat stinkt!

Op ICQ staat alleen m'n buurjongen omdat die weigert MSN te gebruiken :)

Richard B.
24-08-2005, 13:49
Een nieuwtje op Messenger-gebied. Google heeft nu z'n eigen messenger: Google Talk (http://www.google.com/talk/). Zie ook http://www.tweakers.net/nieuws/38659

Het ziet er nog een beetje kaal uit (het is ook eigenlijk maar een beta) maar misschien is dit in vergelijking met MSN geen nadeel. Verder schijnt de voorziening om audiogespreken te voeren al erg goed te werken.

Joost v.d. Ham
24-08-2005, 14:21
MSN staat altijd aan, als ik thuis online ben dan. Ik irriteer me wel aan de nieuwe versie, ga snel weer de oude instaleren.

Marc1978
03-09-2005, 07:02
MSN is altijd aan als ik online ben (of MSN moet er eens uitliggen :? :wink: ) en dat geldt ook voor Skype.

Yahoo heb ik van mijn computer gehaald, want daardoor liep mijn comp vast :?

Lennart H.
03-09-2005, 08:25
Een nieuwtje op Messenger-gebied. Google heeft nu z'n eigen messenger: Google Talk (http://www.google.com/talk/). Zie ook http://www.tweakers.net/nieuws/38659

Het ziet er nog een beetje kaal uit (het is ook eigenlijk maar een beta) maar misschien is dit in vergelijking met MSN geen nadeel. Verder schijnt de voorziening om audiogespreken te voeren al erg goed te werken.

Google talk is erg fijn vind ik. Jammer dat maar weinig mensen het hebben.

Maick Werner
07-09-2005, 01:36
Een nieuwtje op Messenger-gebied. Google heeft nu z'n eigen messenger: Google Talk (http://www.google.com/talk/). Zie ook http://www.tweakers.net/nieuws/38659

Het ziet er nog een beetje kaal uit (het is ook eigenlijk maar een beta) maar misschien is dit in vergelijking met MSN geen nadeel. Verder schijnt de voorziening om audiogespreken te voeren al erg goed te werken.

Google talk is erg fijn vind ik. Jammer dat maar weinig mensen het hebben.

Dat komt vanzelf. Als je vrienden zien dat jij het hebt, dan willen zij het ook. En dan willen de vrienden van je vrienden (die niet jouw vrienden zijn, want anders hadden ze het al gehad na de eerste zin) het ook hebben.

Ik was vroeger helemaal ICQ en vond Messenger niks. Ik vind het nog steeds niks, maar ik gebruik het wel. Alleen de optie offline weergeven vind ik belachelijk. Wie wil zich nou wél aanmelden, maar wil niet gezien worden door z'n vrienden (die hoofdzakelijk de lijst zullen bezetten). Dan ga je toch twijfelen aan je vriendenkring :twisted:

Nu gebruik ik veel Skype, vooral voor communicatie tijdens Battlefield 2. Eerst gebruikten we veel Ventrilo voor Enemy Territory, maar vergeleken met Skype is Ventrilo toch serieus crap.

Ultramorada
01-10-2005, 13:46
Alleen de optie offline weergeven vind ik belachelijk. Wie wil zich nou wél aanmelden, maar wil niet gezien worden door z'n vrienden (die hoofdzakelijk de lijst zullen bezetten). Dan ga je toch twijfelen aan je vriendenkring :twisted:
Die optie vind ik juist wel handig, als ik mijn computer niet uitzet, maar ook niet wil dat mensen mij berichtjes kunnen sturen. Zo af en toe is dat best een handig.

Heb ook altijd ICQ gehad. Daarna een tijd niks. En nu sinds een maandje ofzo MSN, omdat ik me aan moest melden bij Bill (=van MSN) voor BonJovi kaartjes. En toen ben ik maar blijven hangen op MSN.

Hotse
01-10-2005, 16:06
Die optie vind ik juist wel handig, als ik mijn computer niet uitzet, maar ook niet wil dat mensen mij berichtjes kunnen sturen. Zo af en toe is dat best een handig.

Dan kun je toch gewoon MSN uitzetten, of ben ik nu dom?

Ultramorada
01-10-2005, 21:15
Die optie vind ik juist wel handig, als ik mijn computer niet uitzet, maar ook niet wil dat mensen mij berichtjes kunnen sturen. Zo af en toe is dat best een handig.

Dan kun je toch gewoon MSN uitzetten, of ben ik nu dom?
Dan moet je hem daarna weer helemaal opstarten, en nu kan je hem dan gewoon weer online zetten. Dat scheelt toch weer het programma zoeken. Het zal dus wel een optie zijn voor de luie mensen onder ons :wink:

Hotse
01-10-2005, 21:52
Die optie vind ik juist wel handig, als ik mijn computer niet uitzet, maar ook niet wil dat mensen mij berichtjes kunnen sturen. Zo af en toe is dat best een handig.

Dan kun je toch gewoon MSN uitzetten, of ben ik nu dom?
Dan moet je hem daarna weer helemaal opstarten, en nu kan je hem dan gewoon weer online zetten. Dat scheelt toch weer het programma zoeken. Het zal dus wel een optie zijn voor de luie mensen onder ons :wink:

Tja daar zit wat in :wink: . Maar kheb het gewoon op het bureaublad te staan dus hoef nooit te zoeken.

Richard B.
02-01-2006, 20:56
Ik heb MSN eraf gegooit. Ik kwam er achter dat ik eigenlijk maar twee categorieën mensen in mijn contactenlijstje had staan:

- mensen die mij graag willen spreken maar die ik niet wil spreken
- mensen die ik graag wil spreken maar die mij niet willen spreken

Zo schiet het niet op natuurlijk. :lol:

Joost v.d. Ham
02-01-2006, 21:09
Je kunt eindelijk als 'away' inloggen bij MSN, blijf ik erg prettig vinden.

Dennis Kuijper
02-01-2006, 21:30
Je kunt eindelijk als 'away' inloggen bij MSN, blijf ik erg prettig vinden.
Wat denk je van offline inloggen :P

R Klemkerk
02-01-2006, 22:06
Je kunt eindelijk als 'away' inloggen bij MSN, blijf ik erg prettig vinden.
Wat denk je van offline inloggen :P

vind het nog steeds jammer dat je als "offline" niet kunt spreken tegen mensen.

Daarom vond ik ICQ zo cool met die invisible modus.

Joost v.d. Ham
03-01-2006, 00:02
Ja, dat lijkt me ook we een betere optie voor de nieuwe messenger. Dat (tijdelijk) blokkeren is maar irritant ;)

Erik Sastriawan
03-01-2006, 00:05
Je kunt eindelijk als 'away' inloggen bij MSN, blijf ik erg prettig vinden.

Eindelijk? Zover ik me kan herinneren kan je dat al maanden....

BARO
03-01-2006, 02:49
Gebruikte altijd ICQ voor echte vrienden en voor 'officiële' dingen, nu gebruik ik daar GTalk voor. MSN heb ik altijd gebruikt (lang nadat ik ICQ kende, dat wel) voor gewoon 'chat' en voor mensen die geen ICQ/GTalk hebben. M'n MSN-adres voor mensen die ik niet verschrikkelijk goed ken is: sfdhfdsjkwreuykeychdzhxk126dsh7821hkhahskb@hotmail .com, mocht je benieuwd zijn :).