PDA

Bekijk de volledige versie : Studie Financiering...



Nathan Strik
25-01-2002, 23:52
Originally posted by Camille in thread:
Welke DVD's hebben jullie de afgelopen tijd aangeschaft? (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&postid=36179#post36179)

[B]Stu-fi?? Studie Financiering... :D Die eikels moesten omschakelen naar de Euro, en de studenten maar laten wachten op hun geld na die dure kerst.... :(

Remco Out
26-01-2002, 00:15
Studie Financiering... :D Die eikels moesten omschakelen naar de Euro, en de studenten maar laten wachten op hun geld na die dure kerst.... :( Ja, ik dacht al: waar blijft mijn geld? Maar gelukkig hebben ze nu weer alles onder controle. Ik heb het geld ook weer binnen en Februari kan van mij dan al beginnen. :D

Edwin vd Zwaard
26-01-2002, 09:31
pff.. ik krijg gewoon geen stu fi meer... na 4 jaar houdt dat op :D

alles komt nu uit de eigen zak :(

Nathan Strik
26-01-2002, 13:24
pff.. ik krijg gewoon geen stu fi meer... na 4 jaar houdt dat op :D Zeker een nieuwe regeling... ik krijg al ongeveer 6 jaar lang stu-fi... ik heb geloof ik nu nog recht op 3 jaar ofzo, nou... dan ben ik al lang van school... :D

Edwin vd Zwaard
26-01-2002, 13:27
Zeker een nieuwe regeling... ik krijg al ongeveer 6 jaar lang stu-fi... ik heb geloof ik nu nog recht op 3 jaar ofzo, nou... dan ben ik al lang van school... :D

Hmm dat denk ik niet nathan... studiefinanciering vind ik alleen dat wat ik krijg, en wat wordt omgezet naar een gift nadat ik mijn diploma heb..

Ik kan ook nog steeds studiefinanciering krijgen, maar dat moet allemaal terugbetaald worden... noem ik meer een studieschuld :P

Nathan Strik
27-01-2002, 00:28
Hmm dat denk ik niet nathan... studiefinanciering vind ik alleen dat wat ik krijg, en wat wordt omgezet naar een gift nadat ik mijn diploma heb..
Ik kan ook nog steeds studiefinanciering krijgen, maar dat moet allemaal terugbetaald worden... noem ik meer een studieschuld :P Wat raar, ik krijg gewoon nog steeds een basisbeurs (die is sowieso een gift) en een aanvullende beurs (dat wordt een gift als ik ieder jaar minstens 21 studiepunten haal), dus toch een nieuwe regeling bij jou?!?

Maar goed, dit is een beetje off-topic... sorry guys...

Alex van den Berg
27-01-2002, 00:50
Maar goed, dit is een beetje off-topic... sorry guys... Nu niet meer... :D
Deze thread is afgesplitst omdat het misschien interessante informatie kan opleveren voor andere forumleden.

Nathan Strik
27-01-2002, 01:10
Deze thread is afgesplitst omdat het misschien interessante informatie kan opleveren voor andere forumleden. Hèhè, ik schrok me ff helemaal wild... zag in één keer dat ik een nieuwe thread had geopend... begon al te denken dat ik spontaan Alzheimer had gekregen ofzo... :D
Maar in ieder geval bedankt Alex.... zo is het een stukkie overzichtelijker...

Edwin V
28-01-2002, 07:11
He jongens, studie financiering is voor de financiering van je studie, niet voor DVD's.:p

Remco Out
28-01-2002, 11:45
He jongens, studie financiering is voor de financiering van je studie, niet voor DVD's.:p De financiering van mijn studie wordt door mijn ouders betaald, dus ik heb de studiefinanciering gewoon voor mijn dvd's. :D :D

Nathan Strik
28-01-2002, 16:38
He jongens, studie financiering is voor de financiering van je studie, niet voor DVD's.:p Oh?!? :confused: Echt waar?!?

Oh.... wacht ff, vandaar die naam ook natuurlijk... :rolleyes: :D :D

Jeroen Driessen
28-01-2002, 19:16
Hoe kan het dat deze thread al 23500 keer bekeken is??? Trekt dit soms wereldwijd bezoekers in een zoekmachine, of is de thread waar ie vanaf stamt zo vaak bekeken :rolleyes:

Nathan Strik
28-01-2002, 22:58
Hoe kan het dat deze thread al 23500 keer bekeken is??? Trekt dit soms wereldwijd bezoekers in een zoekmachine, of is de thread waar ie vanaf stamt zo vaak bekeken :rolleyes: Beats me.... Gremlins?!?

Edwin V
29-01-2002, 07:11
Beats me.... Gremlins?!? Nee, Windows! De goocheldoos van Bill Gates.

Mark S
30-01-2002, 10:52
Hoe kan het dat deze thread al 23500 keer bekeken is???
Ik denk door de IBG. Het lijkt me dat een aantal van jullie binnenkort een herberekening tegemoet kan zien wegens oneigenlijk gebruik van de studietoelage.....:D

Alex van den Berg
30-01-2002, 22:03
Hoe kan het dat deze thread al 23500 keer bekeken is??? Trekt dit soms wereldwijd bezoekers in een zoekmachine, of is de thread waar ie vanaf stamt zo vaak bekeken :rolleyes: Hmmm... Het lijkt er inderdaad op dat die teller na de afsplitsing niet is gereset... Die stam-thread heeft op dit moment 24304 views.

Remco Out
31-01-2002, 09:25
Jemig, en al die mensen hebben nu gezien waar ik mijn studiefinanciering aan uitgeef. Oh nee toch, gauw Remco, verzin iets... :D :D

Oakey
31-01-2002, 12:00
Wat raar, ik krijg gewoon nog steeds een basisbeurs (die is sowieso een gift) en een aanvullende beurs (dat wordt een gift als ik ieder jaar minstens 21 studiepunten haal), dus toch een nieuwe regeling bij jou?!?

Maar goed, dit is een beetje off-topic... sorry guys...

De teller gaat op nul als je overstapt van MBO naar HBO/WO. De kunt dus wel degelijk 10 jaar studiefinanciering krijgen.

Nathan Strik
31-01-2002, 17:54
De teller gaat op nul als je overstapt van MBO naar HBO/WO. De kunt dus wel degelijk 10 jaar studiefinanciering krijgen. Okee, dat verklaart een hoop. Ik heb eerst MBO Cibap gedaan en zit nu op HBO Journalistiek dus dat kan kloppen.