PDA

Bekijk de volledige versie : Moulin Rouge



Anonymous
27-01-2002, 11:56
Krijgen wij hier in Europa dezelfde extra;s a;s in de VS of moeten wij het weer met minder doen. Omdat het Fox is denk ik dat zij wel verstandiger zijn en het al min of meer gelijk hebben getrokken, (en daar zijn ze een van de weiniggen mee) Die Hard, Planet Of The Apes, Cleopatra, Independence Day en dat soort films hadden het al, dus ik ga er vanuit dat het goed gaat. Andere studios zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen. (Tristar : Leader In DVD, Leader in Extra;s my ass !!!!)Maar weet iemand al iets, persoonlijk heb ik nog niets gehoord maar ben wel erg benieuwd, zowel naar de extras als de film zelf.

Marco
27-01-2002, 13:28
Weet wel dat MR DTS zal krijgen. Wat betreft Europa. Heb wat info over de U.K. release. Bron: [/b]The R2 Project (http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=2&articleId=3276)

Twentieth Century Fox Home Entertainment have announced "Moulin Rouge" for release on March 4th. The DVD will include over 8 hours of extra material release including never-before-seen bonus footage from the creation of the celebrated film, insightful interview segments with acclaimed Director Baz Luhrmann and others, two insightful running commentaries and many, many more value-added extras. We are waiting for confirmation of the extras and indeed sound and picture information.

rkrijger
14-07-2005, 07:42
Wie van het forum is er overigens wel eens in Moulin Rouge geweest?!? Tenslotte is dit "Overige Discussies"... :-)

Mijn antwoord: ik wel! :-)

En daar een hele goede show gezien!!!

Herjan
14-07-2005, 08:51
Wie van het forum is er overigens wel eens in Moulin Rouge geweest?!? Tenslotte is dit "Overige Discussies"... :-)
Ik! Eind mei ben ik naar Féerie geweest. Erg mooi! Ik raad iedereen die naar Parijs aan om naar de Moulin Rouge te gaan. Echt een ervaring om nooit te vergeten.

Echt een mooie avond vol glamour en elegantie. Als je zo'n show in Nederland zou doen, zou het volgens mij enorm plat worden... Wat denk jij?

EDIT: Nu je er toch over begint: ik zal eens die DVD van de vorige show (Formidable) gaan bestellen.... De DVD van Féerie komt pas als de show niet meer loopt. Dus kan nog wel even duren...

rkrijger
14-07-2005, 08:55
Echt een mooie avond vol glamour en elegantie. Als je zo'n show in Nederland zou doen, zou het volgens mij enorm plat worden... Wat denk jij?

KLopt Herjan. In Parijs (ben er in 1998 geweest) was "platvloers" echt het allerlaatste waar ik aan dacht bij de show in Moulin Rouge. Het niveau van zang, dans en entertainment is zo ontzettend hoog...

En ja, er zijn heel, heel, heel veel blote borsten te zien van mooie dames. Maar na 1 minuut heb je daar al geen oog meer voor...

Echt waar...

Herjan
14-07-2005, 08:58
Het gekke is dat veel mensen wel een kapitaal willen uitgeven om de Eifeltoren te beklimmen, maar mijn idee is dat de Moulin Rouge zijn prijs meer dan waard is. Wij betaalden 87 euro p.p. voor de late show (werd ons aangeraden om altijd naar de late show te gaan. Schijnt beter te zijn dan de vroege) en dat is inclusief een fles champagne.

Jaded
14-07-2005, 09:58
En ja, er zijn heel, heel, heel veel blote borsten te zien van mooie dames. Maar na 1 minuut heb je daar al geen oog meer voor...
Dat jij daar als man geen oplossing voor hebt gevonden snap ik niet goed.

--> 55 seconden kijken, 5 seconden de ogen dicht, 55 seconden kijken, 5 sec.....

;)

rkrijger
14-07-2005, 10:59
Het gekke is dat veel mensen wel een kapitaal willen uitgeven om de Eifeltoren te beklimmen, maar mijn idee is dat de Moulin Rouge zijn prijs meer dan waard is. Wij betaalden 87 euro p.p. voor de late show (werd ons aangeraden om altijd naar de late show te gaan. Schijnt beter te zijn dan de vroege) en dat is inclusief een fles champagne.

Inderdaad: het kost ongeveer 90 Euri pp inclusief een flesJE champagne. Je hebt dan wel plaatsen achterin en aan de zijkant. Het middenplein (waar je ook eet voor de voostelling) is veel duurder. En zoveel geld had ik er indertijd niet voor over...

Maar, echt waar, het was een fantastische show!

rkrijger
14-07-2005, 11:02
--> 55 seconden kijken, 5 seconden de ogen dicht, 55 seconden kijken, 5 sec.....

Toch zonde van die 10% van je tijd waarin je niets ziet... Toch?!?

Jaded
14-07-2005, 17:40
--> 55 seconden kijken, 5 seconden de ogen dicht, 55 seconden kijken, 5 sec.....

Toch zonde van die 10% van je tijd waarin je niets ziet... Toch?!?
Geef nu eens eerlijk toe dat 99% van de mannen meer te zien krijgen in hun fantasie dan in het echt. :P

rkrijger
14-07-2005, 19:19
Geef nu eens eerlijk toe dat 99% van de mannen meer te zien krijgen in hun fantasie dan in het echt. :P

Hmmm, denk zelfs 100%...

Jaded
14-07-2005, 22:55
Maar serieus, ik ben eigenlijk wel benieuwd geworden naar zo'n show.

Als ik het goed versta moet je inclusief eten nemen om goede plaatsen te hebben (in 't midden)?

Herjan
14-07-2005, 23:23
Nee hoor. Wij hadden geen diner, maar prima plaatsen. Een kwestie van op tijd in de rij gaan staan...

rkrijger
15-07-2005, 07:10
Nee hoor. Wij hadden geen diner, maar prima plaatsen. Een kwestie van op tijd in de rij gaan staan...

Inderdaad. En, ach, zelfs op de wat mindere plekken heb je toch goed zicht, want zo groot is het allemaal niet.

TIP: neem ook een kijkje op Montmartre als je daar toch in de buurt bent!

godofgamblers
20-07-2005, 10:30
Je kan ook een weekendje Parijs boeken incl. eten en bezichtigingen en
een bezoek aan de Moulin Rouge show.

Heb ik een paar jaar geleden gedaan. Bus erheen op vrijdag en zondagavond weer terug. Bus rijdt je dan in het weekend langs
Eiffeltoren, Arc de Triompf, Mont Martre, Moulin Roge (incl show) etc.

Simon

rkrijger
20-07-2005, 10:33
En?!? Wat vond je er van?