PDA

Bekijk de volledige versie : welke receiver en waar is een beamer te bekijken



fasteddie
06-01-2005, 18:00
beste mensen,
Bedankt voor alle reacties tot op heden.
Wat betreft de beamer ga ik gewoon eens rondkijken, maar ik kan eigenlijk weinig zaken vinden rond Alkmaar waar ik een beamer kan bekijken.
Tips zijn welkom.

Wat speakers betreft wil ik aanschaffen Mirage Omnisat luididspreker-systeem of Visonik luidsprekers type David of van Polk audio type RM20.
Heeft iemand van jullie informatie/ervaring met deze speakers??

Wat betreft de receiver ben ik er nog niet uit. Ik wil een receiver die voornamelijk goed is in home theater, daar ik mijn audio gewoon intact laat. Prijsklaase tot 450/500 euri. Ik heb weleens gehoord dat yamaha in HT uitblinkt. Klopt dat??.
Moet gekoppeld worden aan een DVD speler Philips DVD 1010.

Heeft iemand ervaring met de zaak: BFS screens in Zaandam. Zij vervaardigen special schermen voor projectie? (kunststof coating over een vast scherm)

Het zijn heel wat vragen en ik hoop dat een van jullie me een tip of raad kan geven

Alvast bedankt

Groeten
Edwin

fasteddie
06-01-2005, 18:06
Nog een ding vergeten:
Het is niet mogelijk de rearspeakers achter de zitplaats te plaatsen, dus alleen links en rechts evenlijnig van de bank.
Niet de meest ideale opstelling, echter het kan niet anders.

Zijn er rearspeakers die in deze opstelling goed functioneren??

Ik hoor het graag.

Groeten
Edwin

Johan van den D.
06-01-2005, 18:31
Wat speakers betreft wil ik aanschaffen Mirage Omnisat luididspreker-systeem of Visonik luidsprekers type David of van Polk audio type RM20.
Heeft iemand van jullie informatie/ervaring met deze speakers??Van deze opties moet je met name de PolkAudio eens beluisteren.
Ik kan dit type niet maar het merk opzich maakt zeer fijne speakers


Prijsklaase tot 450/500 euri. Ik heb weleens gehoord dat yamaha in HT uitblinkt. Klopt dat??.Klopt, met name in die prijsklasse is yamaha zeer sterk op ht gebied.

Johan van den D.
06-01-2005, 18:35
Nog een ding vergeten:
Het is niet mogelijk de rearspeakers achter de zitplaats te plaatsen, dus alleen links en rechts evenlijnig van de bank.
Niet de meest ideale opstelling, echter het kan niet anders.

Zijn er rearspeakers die in deze opstelling goed functioneren??

Als het niet anders gaat dan gaat het gewoon niet anders toch.
Echter is het niet zo,n groot probleem en een goede optie zijn wellicht de volgende soort speakers.

http://www.bwspeakers.com/images/SpeakerModel/images/CDS6_S3/cds6_main.jpg