PDA

Bekijk de volledige versie : Columbia: Speciale Final Fanstasy Playstation 2 packs



Eric van Ballegoie
28-01-2002, 07:41
Columbia: Speciale Final Fanstasy Playstation 2 packs



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=255)

Nathan Strik
28-01-2002, 16:53
Was er niet een tijdje geleden sprake van dat er twee DVD-versies uit zouden komen van Final Fantasy TSW?!? Eén versie zou dan interactieve extra´s bevatten die je alleen op een Playstation 2 zou kunnen bekijken... weet iemand of deze discs ook daadwerkelijk te krijgen zijn?

Anonymous
28-01-2002, 18:51
Dit is weer een van de acties waarvan ik zeg, ja ok leuk...

Ten eerste zal deze box worden gemaakt vanwege het leuke dealtje
die columbia met moederbedrijf sony heeft gemaakt om nog meer
Ps2's te verkopen met nog een leuke DVD toe ook.
Voor de rest ja... Ik vind het niet zo om een DVD erbij te verkopen,
doe er dan een leuke game bij ofzo...

System 3rror
28-01-2002, 19:01
Leuke optie... Alleen heb ik helaas al die afstandsbediening!

Wat jij zei Nathan, ik had dacht ik eens gelezen (tsja, ik vergeet veel) dat erop de DVD een soort van spel zou komen wat op de PS 2 speelbaar zou zijn?!

Nathan Strik
28-01-2002, 22:59
Wat jij zei Nathan, ik had dacht ik eens gelezen (tsja, ik vergeet veel) dat erop de DVD een soort van spel zou komen wat op de PS 2 speelbaar zou zijn?! Ja, dan heb ik dat dus niet gedroomd... wat zou er met die plannen gebeurd zijn?!?

Marco
29-01-2002, 12:44
Ja, dan heb ik dat dus niet gedroomd...
Ik kon me ook iets herinneren dat er special features exclusive for PS2 zouden zijn. Maar zelfs de R1 en de R4 van FF:TSW hebben dat niet.

Maurice Scholten
04-02-2002, 17:14
weet iemand misschien de prijzen?

sebastian002
04-02-2002, 23:00
bij ons op de zaak maken we die dozen waar je die special van FF en ps2 in kan vinden zal er eens in spieken wat er zo speciaal aan is

Rob P.
12-02-2002, 10:48
Ja, dan heb ik dat dus niet gedroomd... wat zou er met die plannen gebeurd zijn?!?

Ik heb wel vernomen dat er in eerste instantie een pack was met de DVD en FFX, die is volgens mij ook echt in Japan uitgekomen, maar omdat hier in Europa FFX weer tot mei is uitgesteld ging dat hier niet door. Bedoelde je die misschien Nathan??

Nathan Strik
12-02-2002, 16:45
Ik heb wel vernomen dat er in eerste instantie een pack was met de DVD en FFX, die is volgens mij ook echt in Japan uitgekomen, maar omdat hier in Europa FFX weer tot mei is uitgesteld ging dat hier niet door. Bedoelde je die misschien Nathan?? Ja, zou kunnen.
Ik kwam heel toevallig laatst ook een oud persbericht tegen waarin stond dat er een demo van FFX bijgeleverd zou worden, dus het zal ook wel zoiets zijn.

(Klote trouwens dat FFX hier zo irritant laat uitkomt, Japan heeft hem nu al bijna een jaar en in Amerika ligt hij ook al... :()