PDA

Bekijk de volledige versie : Natural Born Killers Director's Cut



Mark S
28-01-2002, 11:40
Naast de Best Buy versie zag ik tevens de R2 Director's Cut liggen bij FRS voor weinig (ik meen max 10 euro).
Tis maar een weet.

Jeroen Driessen
28-01-2002, 11:44
En is dit een goeie versie?? Qua beeld, geluid etc.
Ik zag de thread hierover op pricewatch, €8,09 met CC-pas. De zogenaamde Silver Line collection...wat is hier speciaal aan?

Mark S
28-01-2002, 11:48
Keine Ahnung. Wellicht is dit de ongecensureerde versie. Schijnt dat de versie die iedereen in Nederland gezien heeft (ook in de bios) een gecensureerde versie was.. zie ook onder de review.
Zag wel dattie 16:9 was, had geen tijd om verder te vergelijken (speelduur enz).

Luther Hartog
28-01-2002, 12:00
Ik ga vanmiddag meteen naar de FRS, als de tijd me mee zit:)

Jeroen Driessen
28-01-2002, 13:53
Ik ga ook ff kijken op het station, kom ik toch langs. Voor €8,09 kun je je niet echt miskopen lijkt me....als ie idd maar 16:9 is, DD5.1 en de DC zal wel ongecensureerd zijn (waarom anders DC...). Hoop ik alleen dat ze hem bij elke FRS hebben :cool:

Pjot77
28-01-2002, 14:08
Ik heb hem afgelopen zaterdag gekocht bij de FRS. Hij is inderdaad DD 5.1 / 16:9. Ik heb hem alleen nog niet gezien (de DVD bedoel ik) Maar achter op de hoes stond dat ie 92min. duurdt

marc fischer
28-01-2002, 14:50
ik heb al een jaartje de R1 versie. Volgens mij zijn deze 2 versies dezelfde. Leuke extra's en inderdaad enkele extra scenes (vooral geweld) en een ander einde (alleen te bekijken als extra). Beeld en geluid is naar mijn mening ook goed, maar ik heb geen monsterset om de boel is goed te testen.

Al met al een goede dvd met goede extra's. Balen dat ie nu voor weinig overal ligt, aangezien ik er €35 voor heb gelapt. Maar ja als je alles weet...

Jeroen Driessen
28-01-2002, 15:05
Leuke extra's en inderdaad enkele extra scenes (vooral geweld)... Dat moeten we hebben!! Want die gecensureerde shit is niks en deze film is nu juist lekker controversieel.
Kan nie wachten tot ik klaar ben met werken om dan snel naar de FRS te gaan. Heb ik vanavond weer wat leuks te kijken...tenzij Shrek toevallig al binnen is, want die wil ik nog graggerder zien:D

Mark S
28-01-2002, 15:10
Komend weekend toch maar ff uit de schap trekken. Al met al een goede vervanging van mijn aan gort gedraaide video-versie

Patrick van Nassau
28-01-2002, 15:46
Op de site van DVDHome staat dat 29 januari de Special Edition uitkomt van Bridge Entertainment. Is dat degene bij FRS?
Lijkt me vreemd, een nieuwe uitgave voor zó weinig geld. Zeker bij FRS.

Heeft iemand duidelijkheid???

Geert Kranendonk
28-01-2002, 17:20
Op de site van DVDHome staat dat 29 januari de Special Edition uitkomt van Bridge Entertainment. Is dat degene bij FRS?
Heeft iemand duidelijkheid??? Ik heb er net even mee in mijn handen gestaan bij de FRS, en het is inderdaad de Bridge Silver Edition of zoiets. Aangezien de kwaliteit van een aantal andere Bridge releases niet zo denderend was vertrouwde ik het niet helemaal, en heb ik 'm maar even laten liggen.......

Luther Hartog
28-01-2002, 17:23
een nieuwe uitgave voor zó weinig geld. Zeker bij FRS.

Heeft iemand duidelijkheid??? Het is dus geen SE, maar een DC, voor dat geld heb ik hem niet kunnen laten liggen:)

Theo B
28-01-2002, 17:33
achter op de hoes stond dat ie 92min. duurt
Volgens IMBD duurt de film 118 minuten. Ik denk dat met Director's Cut bedoeld wordt dat de directeur van Bridge er wat uit heeft geknipt (26 minuten bijvoorbeeld).

Luther Hartog
28-01-2002, 17:36
Ik denk dat met Director's Cut bedoeld wordt dat de directeur van Bridge er wat uit heeft geknipt (26 minuten bijvoorbeeld). Dat is niet wat op de hoes staat, daar staat op "Director's cut contains over one hour of unseen, unedited footage!"

Theo B
28-01-2002, 17:46
Hoe lang duurt deze versie dan, want met een uur extra materiaal kom je toch al gauw op 170 minuten (i.p.v. 92)

Luther Hartog
28-01-2002, 18:29
Ik ben hem nu aan het kijken, maar ik denk dat ze bedoelen dat er een uur niet aan gerotzooid is

Jeroen Driessen
28-01-2002, 18:55
Heb hem nu ook, maar denk dat er een uur aan deleted, uneditted scenes als extra's bij staan. Helaas dus niet in de film erbij gemonteerd...:( . Heb ff gekeken......verder ziet het er goed uit.
Niettemin een leuke aanbieding en er waren nog meer van die Silver Line titels. Alleen zeiden die films me niks, dus niet gekocht (goed he :D).

Vanavond ga ik toch Lock Stock & TSB-DC kijken, want die is nog helemaal nieuw voor mij.......

Luther Hartog
28-01-2002, 20:47
Vanavond ga ik toch Lock Stock & TSB-DC kijken, want die is nog helemaal nieuw voor mij....... Directors Cut? Waar heb je die vandaan?

Jeroen Driessen
29-01-2002, 08:01
Van www.play.com. Zitten alleen helemaal geen extra's ofzo bij.
Ander nadeel, er zit wel engelse ondertitels bij, maar die staan bijna in het midden van het scherm (wilde ze aan, omdat sommige dialogen nogal moeilijk te verstaan zijn).
Verder gave film, heb hem alleen niet helemaal afgekeken....zwaar weekend gehad :cool: ....

Oakey
29-01-2002, 08:18
Op de site van DVDHome staat dat 29 januari de Special Edition uitkomt van Bridge Entertainment. Is dat degene bij FRS?
Lijkt me vreemd, een nieuwe uitgave voor zó weinig geld. Zeker bij FRS.

Heeft iemand duidelijkheid???

Ik heb hem (zie de thread in pricewatch). De vermelding 92 min. klopt inderdaad niet (hij duurt 1 uur en 57 min), maar verder is er werkelijk niets mis met deze release. Het is de director´s cut (volgens mij inderdaad gewoon de ongecensureerde versie, hij is ook Not Rated volgens imdb). Het uur aan extra materiaal zit niet in de film zelf maar zijn de deleted scens e.d. Verder een commentaartrack van Stone, een interview met Stone en nog wat extra spul. Geluid is DD5.1 en DD2.0, beeld is 1.85 : 1 enhanced. Heb gister al een stuk gekeken en het blijft een film die je meteen pakt :) Aanrader, inderdaad voor weinig geld bij de FRS. Die Silver Line collectie is iets van Bridge (http://www.bridgeonline.nl), hoop dat daar meer leuke titels voor die prijs komen.

Patrick van Nassau
29-01-2002, 09:14
Is het dan niet vreemd dat de Director's Cut ongeveer €5 goedkoper is dan de "normale" versie?
Ik heb dan gelijk het gevoel dat er een anaconda (of was het een addertje?) onder het gras zit.
Mindere beeld of geluidskwaliteit, minder extra's??

Kan iemand me geruststellen, dan kan ik vanmiddag ff naar de FRS om de DC te halen.

Luther Hartog
29-01-2002, 09:35
Ik kan je geruststellen, ik heb hem gekocht en gisteravond bekeken en hij is gewoon goed hoor, beeld en geluid perfect

Pjot77
29-01-2002, 10:16
Heb gisteren de film gekeken, en hij duurt 1 uur en 57 minuten. Achter op de hoes staat: Speelduur : 92 minuten :confused:

Is dus gewoon een drukfout lijkt me!

Patrick van Nassau
29-01-2002, 13:55
Ik heb hem net bij de FRS gehaald, €8,09 met kortingspas.
Vind het alleen wel een goedkoop en lelijk doosje/hoesje.
Maar ja, het gaat natuurlijk om de film en wat wil je voor dat geld.

In ieder geval weet ik wat ik vanavond ga doen.

Jeroen Driessen
29-01-2002, 14:10
Vind het alleen wel een goedkoop en lelijk doosje/hoesje.Vond ik ook al ja, maar altijd nog beter dan die goedkope prengelen van WB. En voor 8 EURO ziet ie er schitterend uit :D

Robrecht
29-01-2002, 20:41
Weet er soms iemand of deze releas ook in België te krijgen is want heb hem nog nergens gezien ??

Oakey
29-01-2002, 21:21
Deze info over de DC van NBK komt van de IMDB (http://www.imdb.com):
The Director's cut was released by Vidmark Video, after Warner Bros. refused to distribute it because of a company policy that won't allow them to release unrated or NC-17 rated tapes. The Warner Bros. logo has been therefore removed from the beginning of the film in the director's cut.

Dit verklaart meteen waarom hij naast de gewone WB-versie in de winkels ligt.

Ton v/d Heiden
31-01-2002, 20:07
Zou `m graag halen bij de FRS echter, heb een verschrikkelijke takke hekel aan de FRS.
Die Vanessa gaat `r melkzuurbacterieen maar lekker laten inspuiten van iemand anders z`n poen, maar niet van de mijne.
Tja principes he.... :o

joostvdl
31-01-2002, 20:23
...
Ik heb dan gelijk het gevoel dat er een anaconda (of was het een addertje?) onder het gras zit.
.....


leuke uitdrukking :D

Het is dus de gewone gecensureerde film met als extra's de verwijderde scenes?
of zijn het alleen maar verwijderde scenes?

NBK van de oliver stone collection heeft toch ook al verwijderde scenes en alternatief einde. Bijv die scene met die tweeling bodybuilders in een rolstoel. zitten er dan meer scenes bij de director's cut?

Anonymous
03-02-2002, 09:28
Heb hem in mijn speler gegad en hij duurt 117 min. Terwijl de orginele versie van Warner 115 min. duurt. Het gaat dus om 2 minuten. De DC is naar mijn idee vooral berucht om het feit deze de onthoofding van Tommy Lee Jones Bevat. Ik zal hem wel een keer kijken, en dan zie ik snel genoeg of deze 2 minuten het de moeite waard zijn, waar ik op afknapte was toch vooral de kwantiteit in die zin dat ik de hoes zo lelijk vond.

Ryaco
03-02-2002, 09:32
Naast de Best Buy versie zag ik tevens de R2 Director's Cut liggen bij FRS voor weinig (ik meen max 10 euro).
Tis maar een weet.

Trippin' en Next Friday lagen er ook voor dezelfde prijs.

Jaws 2 (voorheen bij de blokker 28 euro) nu bij de blokker 15 euro. Meteen maar gekocht, want dat is ie me wel waard.

Dave
03-02-2002, 09:42
Ik ga denk ik binnenkort deze film ook maar eens aanschaffen toch een goede film en nu voor weinig geld!

en als ik dan lees dat beeld en geluid goed zijn :D

Nathan Strik
03-02-2002, 11:50
Ik heb onlangs deze Director´s Cut (in zilverkleurig hoesje) van Natural Born Killers gekocht. Ik zal hier even wat uitgebreider neerzetten wat ik van de DVD vond.

Enige minpunt is dat de film in te weinig chapters is verdeeld, een stuk of 8 maar geloof ik. Maar de chapter functie gebruik ik sowieso bijna nooit bij DVD´s, dus dat is niet zo erg.
Voordeel is weer dat er precies dezelfde extra´s op staan als de Regio 1 Director´s Cut en deze transfer is ook anamorfisch, terwijl de Regio 1 DVD gewoon 1.85:1 letterboxed was. Dus deze DVD is nog beter dan de Regio 1 versie en dat zie je niet vaak.
En afgezien dat het Bridge Entertainment logo een beetje te hard is qua geluid i.v.m. de rest van de DVD is deze DVD perfect uitgevoerd.
De soundtrack staat er zowel in DD 2.0 Surround op, als in DD 5.1. Niet vergeten dus voor het kijken van de film even in het audio-menu de keuze op DD 5.1 te zetten.
Ook de ondertitels zijn niet te groot en zijn ook desgewenst uit te schakelen gelukkig.
Kortom een geweldige DVD voor een bijna misdadig goede prijs...

IEDEREEN MOET DEZE HEBBEN.... NU!!! :D

erikz
03-02-2002, 22:08
Ik ga volgende week dan toch maar eens even kijken bij de FRS.

Je verwacht zo`n goede uitgave in eerste instantie niet van Bridge entertanment. Het is misschien een van de weinige.

LordHades
04-02-2002, 16:42
Yeps deze versie rules :) ook met dat audiocommentaar er bij dat is ontzettend gaaf :) ....

Maar goed ik raad mensen toch aan om deze versie te kopen in plaats van de best buy versie je krijgt hier best wel veel extra's bij :)