PDA

Bekijk de volledige versie : Muziek DVD's (was: Hoera, muziek krijgt aandacht.)



Nathan Strik
12-01-2002, 01:11
Wat voor muziek luisteren jullie eigenlijk allemaal naar? Ikzelf luister naar heel veel verschillende genres... hangt ook van mijn stemming af. Een kleine greep uit mijn platenkast:

- Alanis Morissette (wat is dat nieuwe album toch cool!!!)
- Heather Nova
- Therapy
- Nirvana
- Metallica
- Within Temptation
- Dimmu Borgir
- The Offspring (vooral de oudere shit luister ik nog weleens)
- Ambeon
- K´s Choice
- Bodycount
- Cypress Hill
- Osdorp Posse
- Fear Factory
- Diverse film soundtracks...
- en nog veel meer...................

Aardig gevarieerd toch? Alleen Dance, House, R&B enzo staat er niet tussen want dat kunnen mijn oortjes niet verdragen... :D

En voordat er iemand over begint. Het klopt inderdaad dat het nieuwe album van Alanis Morissette (Under Rug Swept) pas eind februari gereleased wordt, maar laten we het erop houden dat ik zo mijn bronnen heb... :D :D :D

Ik ben benieuwd naar jullie lijstjes...

Marco
12-01-2002, 02:09
Ik ben benieuwd naar jullie lijstjes...
Pfff, als ik dat zou doen, dan ligt de server plat :D
Bij mij is het wel zo, dat ik een beetje van alles hou. Dus Hazes tot Metallica. Van soul tot R&B. Het eigenlijk om de song en niet de artiest(en). Ik heb b.v. CD's van Metallica. Maar niet iedere nummer is geweldig. Sommige nummers springen eruit, anderen draai ik nooit.

Wel heb ik een hekel aan Jantje Smit, Koos Alberts en die goof Frans B. Ook heb ik een hekel dat platen...er cd-singels te lang worden gedraaid. Als voorbeeldje: Marco (what's in a name) en Sita. Leuk plaatje, maar nu vergald dankzij de radiostations. Rank I: such is life. Waarom draait radio 538 een dance van meer dan een half jaar oud en dat draaien doen ze elke dag (nog steeds dus). Speaking of Rank I. Dit moet me dus denken aan Sensation 2001. En jawel daar is een DVD van. Weliswaar alleen verkrijgbaar bij de gratis platen zaak van Breukhoven (logisch FRS was sponser van dat feesie). Dus weer een verzoekje (lijkt wel een piratenzender) om deze DVD eens nader toe te lichten op de geweldige DVD.nl

Henk Heideveld
14-01-2002, 11:06
Originally posted by Oakey
( En als er iets leuks is kost het 90 piek.
Nou nee, hoor, dan moet je die gewoon laten liggen en aanbiedingen even afwachten. Ik kocht U2 Elevation Tour voor
f 60,- terwijl hij overal elders doodleuk voor f 88 lag.
Muziek DVd's koop ik gewoon in de winkel in Nederland voor gemiddeld f 40 tot f 50 (een dubbele soms f 60)> Alles wat duurder is laat ik gewoon liggen.
Flink shoppen, kijken en vergelijken, oogjes goed open houden en je ziet prijsverschillen van 20% tot 45% soms zelfs binnen dezelfde winkelketen.
Voorbeeldje: Yes, in the house of Yes heb ik voor f 60 zien liggen en voor f 50 bij V&D. In de aanbiedingsbak lag hij voor f 30. Bij wie? Juist ja, bij V&D.

Frollo
14-01-2002, 15:17
(...) voor f 50 bij V&D. In de aanbiedingsbak lag hij voor f 30. Bij wie? Juist ja, bij V&D.
Dat doen ze wel vaker bij V&D, ook met andere media. Neem b.v. het (prima) computerspel Sacrifice, dat ligt voor € 9 in de aanbiedingenbak, maar op de gamesafdeling zelf kost ie € 45.

Het gaat niet om die ene titel natuurlijk; het gaat erom dat je heel goed uit je doppen moet kijken bij V&D! Want ik betwijfel zeer sterk of de cassière je wel attent zal maken op het prijsverschil.

forzavado
14-01-2002, 15:24
Ik vind muziek dvd's juist makkelijker goedkoop op de kop te tikken dan films. Vandaar dat ik ben overgestapt op muziek:D

Oakey
14-01-2002, 17:41
Ik vind muziek dvd's juist makkelijker goedkoop op de kop te tikken dan films. Vandaar dat ik ben overgestapt op muziek:D

Hm, ik vind het allemaal nogal mainstream-muziek wat er allemaal uit is. Overigens is er van David Bowie (wel goed maar ook mainstream) nog helemaal niets uit op dvd, alleen op R1 2 titels meen ik :(:(

Wat wel leuk is en uit is New Order live, maar die kost dus 90 piek...

Henk Heideveld
15-01-2002, 09:35
Originally posted by Nathan -ZeroDown- Strik
Ik ben benieuwd naar jullie lijstjes...
Dan moet ik me als muziekliefhebber natuurlijk melden.

-Neil Young Silver and Gold (gaaf akoestisch, in al zijn eenvoud zoals hij behoort te zijn, dus zonder Crazy Horse, solo op een podium omringd met zijn eigen gitaren en ander instrumenten)
-Yes The house of Yes
-Woodstock (spontaan gebeuren, nooit meer te evenaren, puur muziekgeschiedenis)
-Robbie Williams Swing when you're winning (een goed optreden, heel anders dan de kwijlerige clips)
-Paul Weller Live at the Royal Albert Hall (stevige muziek, maar minder gevarieerd optreden)
-Giuseppe Verdi de opera Aida (voor mij de opera der opera's)
-U2 Rattle and Hum
-U2 Eelevation Tour
-Tina Turner Wildest dream tour Amsterdam ( FRS zacht prijsje)
-Tina Turner Millenium Tour 2000 Wembley (FRS zacht prijsje)
-Randy Travis (de enige country-muziek tot nu toe, beetje commercieel, beetje veel van hetzelfde, maar aabiedingkje bij V&D)
-Talking Heads Stop makin sense (had slechte kritieken maar ik vond het prachtig, puur jeugdsentiment geef ik toe)
-Los Super Seven Canto no borders (lag voor een habbekrats in de uitverkoopbak, echt onvervalst zuid-amerikaans, en dat terwijl ik in hel Nederland nauwelijks echte zuid-amerkaanse muziek aantref, geen markt voor kennelijk)
-Bruce Springsteen Live in New York City (MM f 50 aanbieding, veel muziek voor weinig geld deze dubbel DVD, lekker heavy)
-Bruce Springsteen Blood Brothers voor f 19,95 bij MM meegegraaid, maar is drei keer niks, echt een benden de maat
muziek DVD

Henk Heideveld
15-01-2002, 09:50
-Peter Frampton Live in Detroit
-Fleetwood Mac The Dance (goed beeld, goed geluid, zeer gevarieerd en afwisselend concert, verveelt niet gauw)
-Michael Fletley Feet of Flames (dat Ierse dansspektakel, goed voor een subwoofertest)
-Elton John Live in Barcelona
-Elton John Live in Madison Square gardens (de betere van de 2)
-Alanis Morissette Jagged Little Pill Live (is anders dan je verwacht van een muziek DVD, daardoor heel boeiend)
-Tom Petty High Grass Dogs (recht toe, recht aan, zonder opsmuk, zoals Tom is)
-Scorpions Acoustica (als er 1 DVD is die ik maar niet te pakken kon krijgen was het deze wel (prima beeld, perfect geluid, maar 1 minpuntje: zanger zingt er soms echt behoorlijk naast)
-Elvis Presley Las Vegas 1970 (tja jeugdsentiment en een stuk muziekgeschiedenis, overigens fraai gerestaureerd beeld en geluid)
-Pink Floyd The Wall (voor mij een echte must-have)
-Bryan Ferry Live in the Rex in Paris (een soort intiem optreden, een geheel eigen sfeer van deze zanger van Roxy Music)
-Cher live in concert (ik was nooit echt dol op haar, maar dit concert doet niet onder voor Madonna, prima podiumacts, beeld is niet je van het, voorspelbare cameraopstellingen, maar geluid is prima
-Divas Music first Live 1999 (die vliegt er bij mij als eerste uit als mijn kast vol raakt. In het begin gaat het wel. Tina Turner zet de trend, maar daarna verzandt het heel snel in een damestheekransje.

Henk Heideveld
15-01-2002, 10:01
-INXS Live Baby Live (mijn favoriete muziek DVD)
-Don Henley Live Inside Job (doet niet onder voor Hell Freezes Over, hetzelfde fraaie geluid en beeld ook)
-Celine Dion All the way (kon niet kiezen uit twee verschillende concert-DVD's, dus koos voor deze clips. Geen spijt van, prachtige beelden, subliem geluid en ook nog eens fraaie, minder commerciele songs)
-Phil Collins Live and Loose in Paris (wie hem nog niet heeft, ligt nu voor schappelijk prijsje bij FRS. Rennen, want dit is een kolossaal prachtig concert)
-Joe Cocker Across from Midnight Tour (echt Joe Cocker dat wel, maar het voortdurende bombastische geweld gaat snel vermoeien. Elke song wordt met overdreven kracht de zaal in geslingerd. Nergens een rustpuntje)
-Gloria Estefan Que Siga la Tradicion (de enige echte Spaanstalige muziek van Gloria. Jammer alleen dat de muziek steeds onderbroken wordt door allerlei O-Wat-Ben-Ik-Goed-Wat Vindt-Iedereen-Mij-Goed-Verhaaltjes)
-Gloria Estefan The Elevation Tour Miami (2.0., maar daar merk je niets van. Een wervelend concert)

Oakey
15-01-2002, 18:36
My God, ik dacht dat men hier smaak had op dvd.nl :D:D:D:D:D:D:D

Camille
15-01-2002, 18:50
Ik heb ook nog een kleine recensie geplaats over de DVD van ELton John. Kijk hier maar ff:http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3481

Edwin vd Zwaard
15-01-2002, 18:52
was nooit zo'n muziek-dvd liefhebber... Maar heb Metallica S&M op dvd... en ben op slag van mening veranderd...

Laat maar komen die recencies

Luther Hartog
27-01-2002, 19:23
Het valt me op dat jullie hier allemaal van Robbie Williams, Britney Spears en Madonna houden (uitzonderingen daar gelaten), ik had wel verwacht dat jullie hier wat alternatievere muziek zouden luisteren, maar volgens mij ben ik de enige die zatermiddag in de winkel zit (samen met een vriend) cd's te luisteren. Dan heb ik het over muziek van Radiohead (Brad Pitt & Edward Norton wilde hun nog gebruiken als muziek bij Fight Club:) ) Daryll-Ann, Tom Helsen, Ryan Adams en Eels om maar wat te noemen.

Frollo
27-01-2002, 21:06
Ben momenteel helemaal weg van Pergola van het Nederlandse Johan. Verder de latere Radiohead, Belle & Sebastian en Gorki. Plus op zondagavond wat elektronischer en rustiger: Biosphere, Aphex Twin of Autechre. Alternatief genoeg, Luther? ;)

Luther Hartog
27-01-2002, 21:28
Zeker weten Frollo, kijk we kunnen natuurlijk niet precies dezelfde smaak hebben, maar Johan vind ik ook erg goed en Radiohead heb ik alles van, tenminste bijna alles, de echt zeldzame platen mis ik nog

Luther Hartog
27-01-2002, 21:29
Gorki heb ik trouwens nog live gezien, ze zaten 2 jaar geleden in het voorprogramma van Arid, nog zo'n goeie band.

Oakey
27-01-2002, 22:15
Radiohead heb ik alles van, tenminste bijna alles, de echt zeldzame platen mis ik nog

Heb net Velvet Goldmine weer eens gekeken, zitten ook een aantal nummers van Thom Yorke in. Maar dat wist je waarschijnlijk al. De soundtrack is verder ook erg goed.

Henk Heideveld
28-01-2002, 11:42
Het valt me op dat jullie hier allemaal van Robbie Williams, Britney Spears en Madonna houden (uitzonderingen daar gelaten), ik had wel verwacht dat jullie hier wat alternatievere muziek zouden luisteren, maar volgens mij ben ik de enige die zatermiddag in de winkel zit (samen met een vriend) cd's te luisteren.
Nou, ik ben wel geinteresseerd in muziek buiten het commerciele circuit. Maar op DVD is dat nauwelijks te krijgen. Kennelijk een te kleine markt. Eindelijk heb ik mijn eerste Zuid-Amerikaanse DVD te pakken. Menige CD moet ik uit het buitenland importeren, omdat ook op CD-gebeid lang niet alles hier op de markt komt. Met DVD is het nog droeviger gesteld. Als je Peter Frampton wil of Paul Weller zit je hier in Nederland al helemaal buiten het commerciele circuit. Nederland richt zich inderdaad op Madonna, Britney Spears en Tina Turner, The Back Street Boys en meer van dat kinderspul. Helaas, maar jammer.

Luther Hartog
28-01-2002, 11:56
Nederland loopt qua muziek vrijwel altijd achter. Op een paar bands na stelt Nederland niks voor, ik denk dat ik maar naar Engeland emigreer:(

Remco Out
28-01-2002, 12:05
Nederland loopt qua muziek vrijwel altijd achter. Op een paar bands na stelt Nederland niks voor, ik denk dat ik maar naar Engeland emigreer:( Doe dat, dan kan je daar tenminste de dvd's wegkapen die gewonnen kunnen worden. :D :D . Kunnen wij tenminste ook eens wat winnen. :)

Oakey
28-01-2002, 12:30
Sinds een aantal issues is er in muziekblad OOR veel aandacht voor muziek op DVD, ook voor de wat minder gangbare bands. Iedere keer wordt er een flink aantal nieuwe releases besproken in een aparte rubriek (PLAY DVD).

jeroen schortemeijer
28-01-2002, 14:13
Mooiste muziek dvd's:
Roger Waters - In the Flesh (net binnen, moooi geluid, 170 min. durend concert), Tea Party - Tangents (clips van de meest ondergewaardeerde band en prima DTS-geluid!), Queensryche Operation:Livecrime en hopelijk Nine Inch Nails - All that could have been (2dvd, komt volgende week in Nederland uit).


Favoriete muziek? dit is mijn top 15 van 2001:
1. TOOL - LATERALUS
2. TEA PARTY - THE INTERZONE MANTRAS
3. RAMMSTEIN - MUTTER
4. STABBING WESTWARD - STABBING WESTWARD
5. TESLA - REPLUGGED: LIVE
6. PEARL JAM - LIVE IN SEATTLE (3cd)
7. BIG WRECK - THE PLEASURE AND THE GREED
8. LIFEHOUSE - NO NAME FACE
9. ANATHEMA - A FINE DAY TO EXIT
10. DAYS OF THE NEW - DAYS OF THE NEW III
11. JOURNEY - ARRIVAL
12. DEVIN TOWNSEND - TERRIA
13. TOOL - SALIVAL (cd+dvd)
14. THIN LIZZY - VAGABONDS, KINGS...(4cdbox)
15. RPWL - GOD HAS FAILED (beste Pink Floyd cd die PF nooit gemaakt heeft)

mzzl, Jeroen

Luther Hartog
28-01-2002, 16:35
9. ANATHEMA - A FINE DAY TO EXIT
Kun je hier misschien een kleine review van geven, ik heb hier goeie dingen over gehoord namelijk, maar nog nooit geluisterd

Thant
28-01-2002, 16:37
Kan niet wachten tot mijn Doe Maar - Hees Van Ahoy DVD binnen is.

jeroen schortemeijer
28-01-2002, 17:25
Originally posted by jeroen schortemeijer
ANATHEMA - A FINE DAY TO EXIT


Dit is een soort dromerige gitaarrock, engelse band, waren vroeger veel heaviër. Denk aan Radiohead met meer gitaar en Pink Floyd-invloeden (of andersom). Mooie plaat dus.

Jos Habets
24-08-2002, 15:35
Wat voor muziek luisteren jullie eigenlijk allemaal naar?
Ik ben benieuwd naar jullie lijstjes...
Mijn CD-verzameling is nogal uiteenlopend.
Sinds ik een DVD-speler heb luister ik nog nauwelijks CD's.
Mijn muziek-DVD's zijn tot dusver:
Led Zeppelin - The Song remains the Same
Dire Straits - Sultans of Swing (helaas geen echt concert
maar clips)
Pink Floyd - The Wall (geen concert maar wel gaaf)
Phil Collins - Live and Loose in Paris
Santana - Supernatural
Eric Clapton - Live in Hide Park
Eric Clapton - Unplugged
ELO - Zoom
Don Henley - Live inside job
Roger Waters - In the Flesh
Eagles - Hell freezes over
Walter Trout - In Concert
Jimi Hendrix - Band of Gypsys (valt tegen, weinig
concertfootage)
Jethro Tull - Living with the Past
Mike Oldfield - Tubular Bells 1 en 2
Mike Oldfield - The Millennium Bell
Fleetwood Mac - The Dance
10 CC - Alive, the classic hits tour

Al mijn DVD's (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=joshbts)

Art
24-08-2002, 15:45
En voordat er iemand over begint. Het klopt inderdaad dat het nieuwe album van Alanis Morissette (Under Carpet Swept) pas eind februari gereleased wordt, maar laten we het erop houden dat ik zo mijn bronnen heb... :D :D :D

Ik ben benieuwd naar jullie lijstjes...
Het is trouwens Under Rug Swept maar dat wist je nu wel ;) Ik luister eigenlijk alles wat lekker klinkt :D Even een kleine greep uit mijn platenkast om te laten zien hoe gevarieerd die is :) Ik ga niet alles noemen want dat is gewoon veel te veel :D
*Ilse DeLange - World of Hurt
*Bob Marley & The Wailers - Legend
*Youssou N'Dour - The Guide (Wommat)
*Mariah Carey - Daydream
*Alanis Morissette - Jagged Little Pill
*The Mavericks - Best off
*Laura Pausini - Laura
*Moby - Play
*The Beatles - One
*Queen - Greatest Hits I

Nathan Strik
24-08-2002, 15:47
Het is trouwens Under Rug Swept maar dat wist je nu wel ;) Ben ik inmiddels achter ja, maar bedankt voor de oplettendheid en het is alsnog met terugwerkende kracht aangepast. ;)

Art
24-08-2002, 15:50
Ben ik inmiddels achter ja, maar bedankt voor de oplettendheid en het is alsnog met terugwerkende kracht aangepast. ;)
You're welcome :) Is inderdaad een erg goede cd van haar :)

Lex v/d Moolen
24-08-2002, 15:52
*Queen - Greatest Hits I Die heb ik ook nog Art. Een van de niet zo grote collectie CD's

Maar op DVD heb ik

We will rock you - van Queen dus
Hell Freezes over - Eagles
Rigoletto - Verdi

Art
24-08-2002, 15:53
Die heb ik ook nog Art. Een van de niet zo grote collectie CD's

Maar op DVD heb ik

We will rock you - van Queen dus
Hell Freezes over - Eagles
Rigoletto - Verdi
Ik heb echt alle cd's van Queen :) Ook twee cd's toen ze nog moesten doorbreken :cool:

Lex v/d Moolen
24-08-2002, 15:56
Ik heb echt alle cd's van Queen :) Ook twee cd's toen ze nog moesten doorbreken :cool: Toen ze nog een andere bassist hadden ?

Art
24-08-2002, 15:59
Toen ze nog een andere bassist hadden ?
Dacht het wel ja :)

Hilde
24-08-2002, 16:10
Ik heb heel wat CD´s van The Alan Parsons Project en ook veel muziek van Clannad maar van beide groepen is er nog geen DVD uit en dat vind ik jammer

Philippe
24-08-2002, 21:12
Ik heb 1 muziekdvd:
Jennifer Lopez - Feelin' So Good

Ik hou wel van haar muziek en dan is deze dvd dik in orde.(y)

Philippe
24-08-2002, 21:15
Ik heb 1 muziekdvd:
Jennifer Lopez - Feelin' So Good

Ik hou wel van haar muziek en dan is deze dvd dik in orde.(y)

Daarnaast luister ik ook heel veel naar soundtracks. Hans Zimmer, Mark Mancina, Graeme Revell en Trevor Rabin vind ik de absolute top.(y)

Jos Habets
18-09-2002, 07:51
Gisteren dvd'tje nr 50 gescored.
Uiteraard weer een concert:.
Yes: House of Yes: Live from the House of Blues.
Is echt YES!!!!! dus.

En nu maar wachten op de concerten van David Gilmour (eind september) en Pulse van Pink Floyd (november)

john gouda
18-09-2002, 12:41
Jos, is het zeker van Pink Floyd?, ik wacht daar al eindeloos op!!!!
Yes heb ik ook, zeer mooie dvd!

Don Corleone
18-09-2002, 12:50
IK WIL PINK FLOYD.......!!!!!!!!

en weet er iemand nog een goede dvd van jimi hendrix met alleen live-beelden van goede kwaliteit? Electric ladyland misschien?

System 3rror
18-09-2002, 12:59
Binnenkort de "Thunderdome - A Decade" DVD :)

Jasper 00022
18-09-2002, 18:36
De volgende muziek dvd's zijn ook erg goed:

Iron Maiden: Rock in Rio
Metallica: Cunning Stunts
Rammstein: Live aus Berlin

Je moet er wel van houden (6)

Addie
18-09-2002, 18:44
Weet iemand misschien waar ik release data's kan vinden. Ben namelijk bij concert van Alanis Morisette geweest waar ook dvd opnames zijn gemaakt. Wil deze wel graag hebben.:confused: :confused:

Jos Habets
18-09-2002, 23:32
Van David Gilmour is in ieder geval zeker.
En Pulse dacht ik ook.
Heb trouwens ook ergens gezien dat Live at Pompei ook op DVD uitgebracht zou worden.
Jos, is het zeker van Pink Floyd?, ik wacht daar al eindeloos op!!!!

Piet Marcus vd Meulen
18-09-2002, 23:54
Mijn CD-verzameling is nogal uiteenlopend.
Sinds ik een DVD-speler heb luister ik nog nauwelijks CD's.


Dat had ik dus ook.... TOTDAT ik nieuwe speakers kocht, en vrijwel al m'n ceedees weer aan''t beluisteren ben.... :)

mijn smaak: heeeeeeel breed. maar weinig dance/hiphop/r&b en helemaal geen smartlapperij.... :)

zie hier mijn deeveedee-verzameling, waaronder een aantal muziekdvd's: http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=PietM

Jos Habets
19-09-2002, 08:31
Ik heb nog 's even nagekeken hoe het zit met de info over Pink Floyd DVD-releases.

Bron: www.dvd-home.nl (releases database regio 2)

16-9-2002 Pink Floyd (2 discs)
nergens wat van te bespeuren!!!!!!.
30-9-2002 David Gilmour in concert (is zeker)
21-11-2002 Pulse (lijkt zeker)

Bron: www.pinkfloydhyperbase.dk

maart 2003 Live in Pompei (hopelijk)
Tenslotte wordt op deze site ook nog gemeld dat er 'rumours'
zijn over de release van 'The Wall Live at Berlin' op DVD.


Zelf hoop ik nog steeds op het concert van 'Delicate Sound of Thunder' op DVD. Life gezien.....heb hem op VHS....beste show (voor mij).

Isis
19-09-2002, 08:34
Gisteren uit Australié binnen gekregen:

G3 (Joe Satriani, Eric Johnson en Steve Vai): gaaf!!!(y)

System 3rror
19-09-2002, 08:46
Gisteren uit Australié binnen gekregen:

K3 gaaf!!!(y) Wat zeg je nou Ies... K3?

Isis
19-09-2002, 08:48
Wat zeg je nou Ies... K3?

Vuile viezerik!!(6)
Vind 'm eigenlijk wel grappig....(y)
Nou, hier kunnen die 3 Belgische tutjes nog een puntje aanzuigen...figuurlijk natuurlijk wel, he?!:eek:

EVO
19-09-2002, 09:37
Vuile viezerik!!(6)
Vind 'm eigenlijk wel grappig....(y)
Nou, hier kunnen die 3 Belgische tutjes nog een puntje aanzuigen...figuurlijk natuurlijk wel, he?!:eek:
gheheh letterlijk ook ;)

Isis
19-09-2002, 12:14
gheheh letterlijk ook ;)

Tja, daar weet ik niet zoveel van, wat de Belgische deernes allemaal kunnen..:o

Rickwon
20-09-2002, 00:17
De volgende muziek dvd's zijn ook erg goed:

Iron Maiden: Rock in Rio
Metallica: Cunning Stunts
Rammstein: Live aus Berlin

Je moet er wel van houden (6)

Helemaal mijn smaak (6)

Maiden en Rammstein heb ik al. Metallica gaat zeker in m'n collectie komen.

Rickwon
20-09-2002, 00:19
Gisteren uit Australié binnen gekregen:

G3 (Joe Satriani, Eric Johnson en Steve Vai): gaaf!!!(y)

Is deze ook in Nederland te krijgen?
En wat vind je van het beeld en geluid?

Lijkt me wel interessant. Satriani is (y)