PDA

Bekijk de volledige versie : Slot



Eric van Ballegoie
13-01-2005, 12:32
Dit is de off-topic rommel uit Chris' thread m.b.t. film cells.

Oscar P.
13-01-2005, 12:33
Zijn dit cells van ACME movie store?

groeten

Chris Howitt
13-01-2005, 17:51
Zijn dit cells van ACME movie store?

groeten

Fellowship en Two Towers niet, die zijn destijds via ebay gekocht.

ROTK heeft wel iets van acme achterop staan, maar is er niet gekocht.

BassFace
15-01-2005, 10:17
[MODERATOR EDIT]

Beste,

Hoewel je in mijn ogen grotendeels gelijk hebt, wil ik je er toch op wijzen dat prijsaanvallen e.d. niet zijn toegestaan, tenzij via PM. Ik wil je dan ook vragen met je opmerkingen je eerst via PM te wenden tot de verkoper. Indien er onjuiste informatie in een advertentie staat, kun je me daarna tot mij wenden.

Met vriendelijke groet,

Herjan

[/MODERATOR EDIT]

Ronald Stiebolt
15-01-2005, 10:47
Bassface,

Even een paar opmerkingen t.a.v. je post:

1) Commentaar op aanbiedingen uitsluitend per PM naar de verkopende/ruilende partij OF richting de DVD.nl crew.

2) Let ajb een beetje op je grammatica, van sommige zinnen valt geen soep te koken

3) In het geval dat de verkoper kan aantonen, bv. d.m.v. 'certificaten' dat de exclusiviteit gegarandeerd is dan gaan wij ervan uit dat het zo is. In het geval dat de fabrikant frauduleus bezig is dan dient dit te worden onderbouwd met feiten en niet met speculaties. Hoe dan ook geldt ook in dit geval: commentaar uitsluitend via PM

3) Prijsaanvallen (direct of indirect) zijn bij DVD.nl simpelweg NIET TOEGESTAAN

4) Een forummer betichten van (verkapte) oplichting vind ik al helemaal niet om te pruimen. Als iemand van mijn part 50.000 euro vraagt voor bv. een filmcell is dat zijn/haar goed recht. Het is aan de (potentiele) koper om daar al of niet op in te gaan.

Ik verzoek je met klem om deze punten goed te laten doordringen...

Commentaar? PM!

Z-Man
15-01-2005, 10:50
MODERATOR EDIT: Wat voor BassFace geldt, geldt ook voor jou!

Ronald Stiebolt
15-01-2005, 10:52
Soortgelijke filmcells zijn op dit moment verkrijgbaar voor xxxx euro bij xxxxxx in xxxxxx

:evil: Verbijsterend Z-Man, heb jij ook een leesprobleem? Beschouw dit maar als een eerste waarschuwing....

Herjan
15-01-2005, 10:53
Zijn we parallel aan het modereren, Ronald? ;)

Ronald Stiebolt
15-01-2005, 10:59
@Herjan: het lijkt erop, zie mijn post (over een paar minuten) in het crewforum

@Chriss: wat mij betreft (en hopelijk denkt Herjan er net zo over) kun je een nieuwe thread starten. Deze is m.i. nu te 'vervuild'...