PDA

Bekijk de volledige versie : Eerste Screenshots van Star Wars + Benelux cover!



Eric van Ballegoie
31-07-2001, 22:57
Eerste Screenshots van Star Wars + Benelux cover!



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=38)

Anonymous
01-08-2001, 10:12
Wow, dat ziet er zeker niet slecht uit! Persoonlijk verheug ik mij zeer erg op deze DVD. Het lijkt me een ideaal schijfje om de Home Theatre installatie thuis eens goed te showen aan wat vrienden.

Die screenshots zijn echt enorm scherp. Zo scherp krijg ik ze met bijvoorbeeld PowerDVD niet gemaakt. Dit belooft veel voor de DVD.

P.S.: Heren, mijn complimenten voor de nieuwe site. Echt een vooruitgang op DVD Zone!

Anonymous
01-08-2001, 10:58
geen dts?

Eric van Ballegoie
01-08-2001, 12:15
Nee, dit is een LukasFilm THX, certified en THX DVD's hebben (vrijwel) nooit een DTS track, puur en alleen omdat de mensen van THX bevriend zijn met Dolby en niet met de mensen van DTS. Vriendjespolitiek dus...

Anonymous
01-08-2001, 13:31
DTS hoeft niet altijd perse te betekenen dat het geluid beter is. Er zijn veel voorbeelden van DD 5.1 tracks die net zo goed zijn en zelfs niet onder doen voor een DTS track.
In dit geval verwacht ik een zeer goede DD 5.1 track. George Lucas is een perfectionist in hart en nieren, en zal er desnoods persoonlijk voor zorgen dat we geweldig geluid krijgen. Wees daar maar niet bang voor.

Martin

Anonymous
01-08-2001, 21:30
Welke regiocode komt eerst in Nederland. ( star wars ep.s 1 )
Regio 1 ( import ) of Regio 2 ( nl ondert.)
of alle regio's tergelijk ????

DVD.nl mooie site maar de pagina's bouwen traag op ( in php ) ;-(

Eric van Ballegoie
01-08-2001, 22:41
De release is wereldwijd op 16 oktober, de DVD komt dus overal tegelijk uit.

Anonymous
03-08-2001, 17:35
Top. Eindelijk 'The Phantom Menace' op DVD.
Het mooiste is hij komt die dag samen uit met 'The Godfather Trilogy'.
Nu is het nog wachten op ooit de andere Star Wars Episodes en de Indiana Jones Trilogy en 'E.T'.

Anonymous
03-08-2001, 20:28
ZAG IK DAT GOED OP DE STARWARS COVER,5.1 EX GELUID.???
DAN ZAL DIT DE EERSTE REGIO 2 DVD ZIJN MET EX.
HEB AL EEN TEST DVD MET 7.1 THX.EN NATUURIJK OOK DE BENODIGDE APPARATUUR{DENON}.MAAR IK KIJK WAANZINNIG UIT NAAR 16 OKTOBER OM DAN THUIS STARWARS MET EX THUIS TE HOREN.


BOB VAN DER VELDEN

Eric van Ballegoie
03-08-2001, 20:53
Star Wars is zeker niet de eerste disc met Surround EX! Er zijn inmiddels een flink aantal DVD's uit die gecodeert zijn met Surround EX, alleen wordt het vaak niet vermeld.

Enkele bekende Regio 2 titels met Surround EX:

-The World is Not Enought (007)
-X-men
-Chicken Run
-Toy Story 2
-Hollow Man
-Austin Powers 2
-Gladiator
-Fight Club
-Perfect Storm
-Mission to Mars

Dit is even zo wat er bij me omhoogkomt, er zijn er nog meer.

Een lijst met THX goedgekeurde Surround EX titels is hier (http://www.thx.com/consumer_products/ex_dvd_titles.html) te vinden.

Anonymous
05-08-2001, 02:34
The Terminator 2: Judgment day Ultimate Edition (Region 1) is "THX Certified en DTS 5.1 ES (alsmede Dolby Digital 5.1 ES)maar misschien is dit wel die uitzondering op de regel.

Gewoon voor de compleetheid :-)

Dennis Veldhuizen
05-08-2001, 17:25
het ziet er echt super uit!!
heb em al meer dan een maand ofzo ge pre-orderd.. kan niet wachten!

ps: ik heb de film gewoon nog niet gezien hé!! :rolleyes:

Nathan Strik
05-08-2001, 19:12
Dit is niet helemaal waar Bob. De special edition van Se7en heeft namelijk ook een EX soundtrack...



ZAG IK DAT GOED OP DE STARWARS COVER,5.1 EX GELUID.???
DAN ZAL DIT DE EERSTE REGIO 2 DVD ZIJN MET EX.
HEB AL EEN TEST DVD MET 7.1 THX.EN NATUURIJK OOK DE BENODIGDE APPARATUUR{DENON}.MAAR IK KIJK WAANZINNIG UIT NAAR 16 OKTOBER OM DAN THUIS STARWARS MET EX THUIS TE HOREN.


BOB VAN DER VELDEN

Anonymous
05-08-2001, 23:20
Vergis ik me nu?
Bovenaande tekst staat de nederlandse cover
Als dit inderdaad de nederlandse zou zijn , waarom lees ik dan franse tekst??

Eric van Ballegoie
06-08-2001, 08:05
Ik weet niet precies waar je Franse tekst gezien hebt, maar bovenstaande cover is voor zowel Nederland als Belgie en dus is de cover dubbeltalig uitgevoerd. Alles staat op de cover zowel in het NL (links) als in het FR (recht). Of bedoelde je dat niet?

Eric

Anonymous
06-08-2001, 08:23
Hmm ok
geloof dat ik dan toch een sterkere bril moet hebben.
sorry voor mijn domme opmerkingsvermogen.
p.s. het wordt steeds beter hier ( mooie site)

Dunky
08-08-2001, 00:10
:confused: Ik heb mij altijd laten vertellen dat een dts track een lagere compressie heeft dan een Dolby® Digital track en dus een hogere bitrate heeft, maarja ik kan ook verkeerd voorgelicht zijn hoelwel de DVD´s die ik met dts heb een stuk beter klinken dan de Dolby® Digital track die op dezelfde disc staat.
Toch denk ik omdat deze dvd dat wel een door THX geremasterde soundtrack heeft deze er niet veel onder zal doen met een gelijkwaardige dts track. :D

Anonymous
29-08-2001, 15:15
wist je dat je de trailer van episode 2 al van www.kazaa.com kan downloaden? ik ben alleen niet zo blij met de subtitel en ik heb de dvd van episode 1 al thuis liggen, regio japan

Nathan Strik
29-08-2001, 18:08
Als je gelooft dat dit een echte trailer is, ben je nog dommer dan Jar Jar. Let maar eens goed op die scene dat die mensen met die lightsabers door dat open veld rennen. Is gewoon een bewerkte scene uit Braveheart.
Zielig....



wist je dat je de trailer van episode 2 al van www.kazaa.com kan downloaden? ik ben alleen niet zo blij met de subtitel en ik heb de dvd van episode 1 al thuis liggen, regio japan