PDA

Bekijk de volledige versie : DFW: The Whole Ten Yards en Twisted op DVD



Eric van Ballegoie
18-01-2005, 14:02
DFW: The Whole Ten Yards en Twisted op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1577)

Sneaker
18-01-2005, 15:47
In ieder geval zeker Twisted (Jackson, Judd en Garcia). En misschien The Whole Ten Yards als ik die voor een mooi prijsje tegenkomt. Moet deel 1 ook nog hebben dus wellicht komt er een mooie actie of iets in die geest.

SuicideSydd
18-01-2005, 17:18
Hoe slecht is The whole 10 yards, jezus christus zeg..nog geen eurocent waard dit misbaksel..

RemcoZ
18-01-2005, 17:34
Ik vond the whole nine yards al nix. Van de zomer heb ik the whole ten yards onderweg in het vliegtuig gezien, en vond hem waardeloos. Ontzettend slechte film, die IMHO alleen geschikt is voor liefhebbers van veel te dure onderzetters...

GJB
18-01-2005, 18:04
Vond Twisted wel goed, heb zelf al een heel poosje de R3 2 disc sleeved editie ook met DTS en moet zeggen dat deze goed bevalt.

expo
18-01-2005, 19:14
The Whole Ten Yards is weer een van die grote missers van 2004.
De humor heeft een grote duik genomen t.o.v deel 1 en het verhaal is op zijn minst te noemen 'bedroevend'.
Matthew Perry met zijn 'over the top' Chandler vertolking en Bruce Willis die er een bijzonder vreemd tot zelf irriterend personage aan over houd.
Weer eentje die niet in men collectie komt.

Wizz-Art
18-01-2005, 20:50
Ik vond The Whole Nine Yards al niet leuk en zal deze sequel die nog een dot minder is ook niet aanraden.

Twisted is aardig maar vond hem voor een thriller erg voorspelbaar, Garcia zie ik graag acteren maar deze zal ik niet aanschaffen..leuk om een keer te huren :wink:

scheur
18-01-2005, 22:05
The whole ten yards ,een hele grote sof, wat een ongelooflijk slechte film was dit..... :evil:
Wat Twisted betreft, die gaan we maar eens als weekfilm huren...... :roll:

Surya
19-01-2005, 09:54
The Whole Nine Yards was leuk, the Whole Ten Yards is STOMVERVELEND! Echt, NIET geslaagd!

Twisted: er is veel getalenteerd volk mee gemoeid, maar toch is de film maar ongelofelijk middelmatig hoor, een misser.