PDA

Bekijk de volledige versie : Monsters Inc.



Isis
28-01-2002, 18:58
Afgelopen zondag ben ik naar de voorpremiere van Monsters Inc. geweest.
Via de "Preview" had ik kaartjes gewonnen...:)
(Ik hoorde al dat Nathan de film vergeleek met "Shrek", ik hoop 't maar want ik heb "Shrek" dus nog niet gezien!!)
Maarre...even terugkomend op "Monsters Inc.": echt heel leuk!!!
Wat ik zelf echt ontzettend grappig vond ( tranen over m'n wangen!!) was 't voorstukje over vogeltjes op een elekticiteitsdraad, echt in 'n deuk gelegen!!!!:D (als je dit leest en 't nog niet gezien hebt denk je vast en zeker dat ik niet goed wijs ben!!!:D )
"Monsters Inc." is mooi gemaakt, vol leuke humor, leuk gevonden 't verhaal kortom: echt een aanrader!!!
Lekker melig de film zien en er nog meliger uit waarschijnlijk!!
Aan 't einde van de film de "bloopers", ook erg grappig!!!
Graag jullie reacties na 't zien!!!!

Nathan Strik
28-01-2002, 23:01
Wat ik zelf echt ontzettend grappig vond ( tranen over m'n wangen!!) was 't voorstukje over vogeltjes op een elekticiteitsdraad, echt in 'n deuk gelegen!!!!:D Ja, die is echt hilarisch.... is een kort filmpje ook gemaakt door Pixar genaamd "For the Birds" en een gegarandeerde dijenkletser.

Ik hoop dat die ook op de DVD komt...

Reservoir Dog
29-01-2002, 11:51
"For the Birds" is te bekijken op de site van Pixar -> www.pixar.com

Maar dat wisten de meesten onder jullie waarschijnlijk al :confused:

Nathan Strik
29-01-2002, 17:01
"For the Birds" is te bekijken op de site van Pixar Dat is dus niet de complete versie. De bioscoopversie is iets langer... het is dus slechts een lokkertje... maar je krijgt al wel een aardige indruk van het humor-niveau (erg melig dus).

Remco Out
12-02-2002, 21:41
Ja, die is echt hilarisch.... is een kort filmpje ook gemaakt door Pixar genaamd "For the Birds" en een gegarandeerde dijenkletser.

Ik hoop dat die ook op de DVD komt... Ik ben vanmiddag naar Monsters Inc. en moet zeggen erg leuke film en zoals al vermeld het voorfilmpje "For the Birds" was geweldig. Maar Nathan ik neem aan dat dit filmpje wel op de dvd verschijnt, ik hoop het in ieder geval wel. :D

Nathan Strik
12-02-2002, 22:20
Maar Nathan ik neem aan dat dit filmpje wel op de dvd verschijnt, ik hoop het in ieder geval wel. :D Logischerwijs zou het ook moeten ja. Aangezien de vorige korte film (Geri´s Game) ook bij A Bug´s Life op de DVD stond... lijkt me dat ze die trend gewoon doorzetten...

Remco Out
13-02-2002, 14:55
Logischerwijs zou het ook moeten ja. Aangezien de vorige korte film (Geri´s Game) ook bij A Bug´s Life op de DVD stond... lijkt me dat ze die trend gewoon doorzetten... Jep, en op de dvd van Toy Story zit Tin Toy, dus ik neem inderdaad aan dat For the Birds wel op de dvd komt van Monsters Inc. Laten we het hopen. :D

Maxster4th
13-02-2002, 16:11
Wat ook wel errug gaa was waren die 'bloopers' achteraf. Iedereen in de bios stond op, totdat we zagen dat er nog een stukje kwam. Iedereen weer zitten en lachen. Samen met het voorstukje was dit toch wel de hoogtepunt van de film.

verhaal was zwak (ookal hebben ze er meer aangedaan dan bij de andere animatiefilms) en tijdens de film niet echt in een scheur gelegen.

Tijntje
13-02-2002, 17:11
Wat ook wel errug gaa was waren die 'bloopers' achteraf. Iedereen in de bios stond op, totdat we zagen dat er nog een stukje kwam. Iedereen weer zitten en lachen. Samen met het voorstukje was dit toch wel de hoogtepunt van de film.

verhaal was zwak (ookal hebben ze er meer aangedaan dan bij de andere animatiefilms) en tijdens de film niet echt in een scheur gelegen.

Helemaal mee eens ja. Ik vond For the birds en de slotfilmpjes ook het leukste van de hele film eigenlijk. De film zelf was "wel geinig". Maar inderdaad niet de hele film krom gelegen van 't lachen ;)

Gabriël de Rop
14-02-2002, 08:09
Het verhaal was idd matig met enkele leuke en orginele grapjes en ook die bloopers zijn erg leuk, maar voornamelijk op grafisch gebied is deze film echt een topper...Vooral die scene waar Sully in de sneeuw ligt en je door die storm en sneeuw al die haartjes ziet bewegen, fantastisch gedaan.

Tijntje
14-02-2002, 08:25
Beetje off-topic maar toch wel geinig.

For the birds is genomineerd voor "Best animated short film" :D

Ik vind dat ie die oscar dubbel en dwars verdient ;)

(Disney)Tom Houben
14-02-2002, 14:00
Ik heb hem gisteren eindelijk ook gezien (carnaval he => bioscopen gesloten=> balen dus;) )
Ik vond hem echt super!!!!
Bij de bloopers heb ik me echt kapot gelachen zeg!!! Die Trees is echt super!!

Cenobite
14-02-2002, 14:33
Zal vanavond toch maar eens de DivX bekijken... oeps :D :D

Luther Hartog
17-02-2002, 21:11
Wat ook wel errug gaa was waren die 'bloopers' achteraf. Iedereen in de bios stond op, totdat we zagen dat er nog een stukje kwam. Iedereen weer zitten en lachen.Dit hadden wij dus ook, ik bleef als enige zitten, omdat ik wist dat Pixar dit vaker deed tijdens de aftiteling, mijn vrienden stonden al wel op, ze stonden mij aan te kijken van: "Kom je nou nog?". Dat vond ik wel grappig, de film was overigens ook geweldig, maar tot nu toe vind ik Shrek beter, maar hoe ze die haren van Sulley hebben gemaakt das echt niet te geloven, zo mooi.

Remco Out
18-02-2002, 08:08
maar hoe ze die haren van Sulley hebben gemaakt das echt niet te geloven, zo mooi. Jep heel mooi, ik neem aan dat je de scene bedoelt dat ie in de sneeuw ligt, inderdaad mooi gedaan dat die haren bewegen door de wind. Knap gedaan, zal ook wel wat tijd hebben gekost om het te maken.

Luther Hartog
18-02-2002, 09:39
ik neem aan dat je de scene bedoelt dat ie in de sneeuw ligt, inderdaad mooi gedaan dat die haren bewegen door de wind. Inderdaad, bij deze scene viel het me ineens heel erg op, erg goed hoor. Toch vind ik Shrek qua humor leuker.

Remco Out
18-02-2002, 09:42
Inderdaad, bij deze scene viel het me ineens heel erg op, erg goed hoor. Toch vind ik Shrek qua humor leuker. Daar kan ik nog niet over oordelen, aangezien ik Shrek nog niet heb gezien en als ik de prijsvraag niet win koop ik hem zeker. :)

Luther Hartog
18-02-2002, 09:56
Daar kan ik nog niet over oordelen, aangezien ik Shrek nog niet heb Dit is echt schandalig, dit kan ik ook niet geloven. Is dat echt waar, elke DVD.nl-er moet Shrek hebben gezien (is mijn mening)

Remco Out
18-02-2002, 10:36
Dit is echt schandalig, dit kan ik ook niet geloven. Is dat echt waar, elke DVD.nl-er moet Shrek hebben gezien (is mijn mening) Nou kijk, in de bios heb ik hem niet gezien en ben ook niet van plan hem aan te schaffen voor de prijsvraag bekend is, stel je voor dat ik hem win. Ik heb weleens wat stukjes gezien, maar nooit de hele film. Dat komt heus nog wel. :)

Nathan Strik
18-02-2002, 12:06
Je kunt hem toch ook huren?!?

Gabriël de Rop
18-02-2002, 12:29
Maar er zijn mensen die alleen films willen kopen die ze nog niet gezien hebben....als ze hem dan huren, vinden ze het zonde om hem dan later te gaan kopen.
Ikzelf heb dit absoluut niet, bijna alle DVD in mijn collectie had ik al eerder in de bios gezien of gehuurd en later besloten om ze te kopen....

Nathan Strik
18-02-2002, 13:37
bijna alle DVD in mijn collectie had ik al eerder in de bios gezien of gehuurd en later besloten om ze te kopen.... Ja, want hoe wou je anders miskopen voorkomen?!? Downloaden in DivX formaat is geen optie, want dat is niet representatief voor de beeld- en geluidskwaliteit van de DVD.
Dus mensen die niet huren zijn gewoon dom bezig, of hebben geld teveel ofzo... ;)

Gabriël de Rop
18-02-2002, 13:51
Ja, want hoe wou je anders miskopen voorkomen?!? Downloaden in DivX formaat is geen optie, want dat is niet representatief voor de beeld- en geluidskwaliteit van de DVD.
Dus mensen die niet huren zijn gewoon dom bezig, of hebben geld teveel ofzo... ;)

Idd, hoewel het erg vervelend is als je een DVD-tje huurt en de vorige huurders er niet zo aardig tegen zijn geweest = een DVD die het niet doet, overslaat of tijdens de film ermee kapt (echt irritant)....tja, het leven van een huur-DVD...:(

Remco Out
19-02-2002, 09:28
Maar er zijn mensen die alleen films willen kopen die ze nog niet gezien hebben....als ze hem dan huren, vinden ze het zonde om hem dan later te gaan kopen. Nou, bijna alle films die ik op dvd heb gekocht had ik al eerder gezien voor ik de dvd kocht. Dit gaat dus niet gelden voor Shrek aangezien ik die nog niet heb gezien, maar heb gehoord dat het een geweldige dvd is, dus vandaar dat ik hem zomaar durf aan te schaffen zonder eerst te huren. :)

Gabriël de Rop
19-02-2002, 09:50
Er zijn idd uitzonderingen; bekende films die door iedereen de hemel in worden geprezen of uit je favoriete genre....ik heb bv. Fight Club en American Psycho gekocht zonder ze eerst gezien te hebben en deze staan beiden zeer hoog op mijn lijst met favoriete films....

Luther Hartog
19-02-2002, 09:57
Ik heb een aardige lijst met DVD's die ik nooit had gezien, ik zal ze ff opnoemen:

American Beauty
American Psycho
Antz
Chicken Run
Contact
Dinosuar
Donnie Brasco
Enemy At The Gates
Faculty
Fear And Loathing In Las Vegas
Gossip
Green Mile
Killing Fields
Lord Of The Rings (animated)
Luizenleven
Payback
Resurection
Romeo Must Die
Toy Story 1/2

Dave
19-02-2002, 10:02
Ik heb een aardige lijst met DVD's die ik nooit had gezien, ik zal ze ff opnoemen:

American Beauty
American Psycho
Antz
Chicken Run
Contact
Dinosuar
Donnie Brasco
Enemy At The Gates
Faculty
Fear And Loathing In Las Vegas
Gossip
Green Mile
Killing Fields
Lord Of The Rings (animated)
Luizenleven
Payback
Resurection
Romeo Must Die
Toy Story 1/2

En die heb je allemaal gekocht zonder eerst te hebben gekeken!?
Riskie...

Ik had dat alleen bij Needfull Things maarja die heb ik alleen gekocht omdat die goedkoop was en van King is... en die vind ik wel aardig.
Oja en Abeltje maar die heb ik gekrgen maar vind ik dus niks eigenlijk maar je meot en gegeven paard niet in de bek kijken;)

Luther Hartog
19-02-2002, 10:06
En die heb je allemaal gekocht zonder eerst te hebben gekeken!?
Riskie...
Yep en ik heb nog geen minuut spijt van die aankopen, vooral de computeranimatiefilms behoren allemaal tot mijn Favorieten.

Remco Out
19-02-2002, 10:30
Yep en ik heb nog geen minuut spijt van die aankopen, vooral de computeranimatiefilms behoren allemaal tot mijn Favorieten. Geld ook voor mij, ik had Dinosaur en Toy Story + Toy Story 2 nooit helemaal gezien en ben niet ontevreden met mijn aankopen.

Tom van den Hout
19-02-2002, 10:46
Ik heb ook zoveel films gekocht zonder ze eerst ooit gezien te hebben, ik noem er effe een paar;

Romeo Must Die
The Perfect Storm
Fight Club
The Patriot
The Godfather box
Swordfish
The One (pre-order)
Blade runner
Pearl Harbor
Akira
Rush Hour 2

Dit zijn er nog maar een paar, en van de meeste heb ik tot nu toe nog geen spijt van gehad (behalve die godfather box en akira dan...)

Even terug over monsters inc.

Idd zoals de meeste al zeggen zijn het introfilmpje en de bloopers aan het einde het leukste. De film is op zich niks mis mee, ik had er alleen wat meer van verwacht.

Ik wil ook nog even zeggen dat deze film echt niet kan tippen aan Shrek. Ik vind Shrek echt vele malen beter :) (heb hem ook al een stuk of 5x gezien)

Dave
19-02-2002, 13:12
Heb ff een nieuwe tread aangemaakt voor hierbovenstaande : Welke DVD('S) heb je "blind" gekocht? (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=4606)


Dus allemaal posten:D

Nathan Strik
19-02-2002, 15:01
Heb ff een nieuwe tread aangemaakt voor hierbovenstaande : Welke DVD('S) heb je "blind" gekocht? (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=4606)

Dus allemaal posten:D Doe dat dan gelijk maar even in de thread die er al eerder was... :D
Deze (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3767) dus... ;)

Dave
19-02-2002, 15:50
Doe dat dan gelijk maar even in de thread die er al eerder was... :D
Deze (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3767) dus... ;)

Sorry Nathan niet gezien ook een andere naam.. dus ook niet gevonden in zoeken op forum!:D :rolleyes:

Charley Baak
24-10-2003, 23:03
ff ontopic: Monsters Inc. is mijn favoriete Disney/Pixar film. Geweldig vind ik hem. Mooi gemaakt, veel humor, en geweldige figuren. Bij het bestellen van deze dvd kreeg ik er een Mike als sleutelhanger bij. Deze zit nog altijd aan mijn sleutelbos, al is het oog er inmiddels afgesleten. :(

Arnold Bomers
24-10-2003, 23:06
ff ontopic: Monsters Inc. is mijn favoriete Disney/Pixar film. Geweldig vind ik hem. Mooi gemaakt, veel humor, en geweldige figuren. Bij het bestellen van deze dvd kreeg ik er een Mike als sleutelhanger bij. Deze zit nog altijd aan mijn sleutelbos, al is het oog er inmiddels afgesleten. :(

Je houd er wel van om ouwe threads weer eens nar boven te halen he, charley. ;)

Charley Baak
24-10-2003, 23:13
ff ontopic: Monsters Inc. is mijn favoriete Disney/Pixar film. Geweldig vind ik hem. Mooi gemaakt, veel humor, en geweldige figuren. Bij het bestellen van deze dvd kreeg ik er een Mike als sleutelhanger bij. Deze zit nog altijd aan mijn sleutelbos, al is het oog er inmiddels afgesleten. :(

Je houd er wel van om ouwe threads weer eens nar boven te halen he, charley. ;)We mogen niet meer offtopic posten, dus doe ik dat ook niet. :roll:

Steven Maas
24-10-2003, 23:19
We mogen niet meer offtopic posten, dus doe ik dat ook niet. :roll:Laat me raden... je mist de OH en je probeert toch je tijd nuttig te besteden? :mrgreen:
Ach ja, als dit maar geen manier is om je postaantal te verhogen... (6)

Arnold Bomers
24-10-2003, 23:21
ff ontopic: Monsters Inc. is mijn favoriete Disney/Pixar film. Geweldig vind ik hem. Mooi gemaakt, veel humor, en geweldige figuren. Bij het bestellen van deze dvd kreeg ik er een Mike als sleutelhanger bij. Deze zit nog altijd aan mijn sleutelbos, al is het oog er inmiddels afgesleten. :(

Je houd er wel van om ouwe threads weer eens nar boven te halen he, charley. ;)We mogen niet meer offtopic posten, dus doe ik dat ook niet. :roll:

Hehe, en het is ook wel weer eens leuk om die oude thread weer eens te lezen. ;)

skank
26-12-2003, 19:07
zopas dit ontvangen voor mn kerst :)
http://users.pandora.be/skank/minolta%20pics/sully.JPG


het is eens wat anders dan dvds :)
ben wel blij, vind hem nog leuk uitzien

Joost v.d. Ham
26-12-2003, 20:18
:) die heb ik ook, jammer dat het geluid er al vrij snel mee ophoudt.