PDA

Bekijk de volledige versie : makro



Sander Dubbeldam
28-01-2002, 20:04
ga ik naar www.makro.nlklik ik daar de makro folder aan om de aanbiedingen van de dvd te bekijken, moet je een pas code invullen. als je voor alle getallen die je moet invullen een 0 neerzet kommie erin, met allemaal 1en doe ie het niet.

Is het een foutje of gewoon van de makro een manier om niet bezitters toch een kijkje in de keuken te laten nemen. :D

Henk de Kwater
28-01-2002, 20:33
haha cool thanxx

Sander Dubbeldam
28-01-2002, 20:34
your welcome :D

jokey
29-01-2002, 21:27
ga ik naar www.makro.nlklik ik daar de makro folder aan om de aanbiedingen van de dvd te bekijken, moet je een pas code invullen. als je voor alle getallen die je moet invullen een 0 neerzet kommie erin, met allemaal 1en doe ie het niet. Is idd wel lachen, ik gebruikte deze "hack" ook al enkele maanden...maar wat doe jij nu als je een leuke aanbieding ziet??? Dan zul je toch iemand moeten zoeken die een echte pas heeft...:) ;)

Mike Philippens
29-01-2002, 21:49
Is het een foutje of gewoon van de makro een manier om niet bezitters toch een kijkje in de keuken te laten nemen. :D
De beveiliging van de Makro is sowieso een lachertje. Als je de rechtstreekse URL van de folder hebt, kom je ook langs de code. Ik snap überhaubt niet waarom die folder zo geheim is. Iedereen leest de krantjes en zonder pas kun je toch niets kopen. En de concurrentie heeft zelf een pas om te gluren als het ze daarom te doen is. Als dat de reden is, is dat weer een zoveelste bewijs voor de kruideniersmentaliteit die er in NL onder de ondernemers heerst. Sukkels!

Sander Dubbeldam
29-01-2002, 21:55
mijn ouders hebben een pas, maar ik ga niet telkens die code intypen neuh :D. maar de dvd's kosten vaak bij MM evenveel dus dan zou het voor mij duurder zijn om naar de makro tegaan i.v.m. benzinekosten etc.

Sander Dubbeldam
29-01-2002, 21:55
mijn ouders hebben een pas, maar ik ga niet telkens die code intypen neuh :D. maar de dvd's kosten vaak bij MM evenveel dus dan zou het voor mij duurder zijn om naar de makro tegaan i.v.m. benzinekosten etc.