PDA

Bekijk de volledige versie : RAMBO 4



Pietse
19-01-2005, 07:43
Stallone gaat Rambo 4 doen

Bron: Radio 538

http://www.radio538.nl/538/headlines/index.jsp?id=346274


Dus dan kan iedereen over 2 jaar weer een nieuwe box gaan kopen, wellicht op blue-ray

Mikeymo
19-01-2005, 07:49
het is me wat zeg

DVD Watcher
19-01-2005, 08:05
Ik vind het persoonlijk leuk dat er een 4e deel komt van de Rambo-serie, maar weet niet of dit wel wat word, omdat Sylvester nu niet bepaald de jongste meer is, word dit jaar alweer 59. Om dan rond te paraderen met een hoofdbandje om op die leeftijd, vind ik afbraak doen aan de mythe. Nog effe en dan heeft ie een bandje om zn hoofd, twee stokken om zich op de been te houden en een zuurstoffles op zijn rug. Nee, laat hem dan maar Rocky 6 gaan maken, dat zou op die leeftijd iets beter overkomen. Dat ie daar bv een leraar gaat spelen op een boksschool en dat ie dan aangevallen word door iemand met grote bek die hem uitdaagd voor een partij boksen, en dat ie daar dan op ingaat. Zoiets zou ik liever zien, maar ja, het is gewoon afwachten op de film. Leuk dat de film er komt (ben zelf fan van Stallone) maar of het iets word?????

Peter van 't Wout
19-01-2005, 08:25
Stallone gaat Rambo 4 doen

ik ben ook een Stallone fan en dan voornamelijk Rocky en Rambo(=jeugdsentiment)
maar dit lijkt mij dus niks!!!
Vond deel 1 en 2 erg goed,maar deel 3 was bagger!
Heb daarom alleen deel 1 en 2 in mijn collectie!
Dus ik denk dat deel 4 niet veel beter kan worden!

Roadster
19-01-2005, 08:47
hij zal wel geld nodig hebben :)

Hayko de Boer
19-01-2005, 08:47
Ook ik noem me Stallone-fan en daarmee heb ik al zijn films (mits op regio 2 uitgebracht en met uitzondering van 5-seconden cameo's en 1 of 2 nog aan te schaffen titels) op dvd.

Natuurlijk zijn niet alle films even sterk, maar het gaat erom wat je kan waarderen. Rambo 4 wordt door diverse critici al afgekraakt voordat er nog maar een meter film is geschoten...
Ik laat me liever (positief) verrassen.

Kijk bijvoorbeeld naar Space Cowboys of andere Eastwood films zoals Unforgiven en In The Line of Fire. Ook Charles Bronsson maakte nog veel actiefilms op latere leeftijd.

Ik denk wel dat er (zoals in bovengenoemde films) af en toe een vette knipoog moet zitten naar zijn leeftijd.

Philippe
19-01-2005, 09:29
Ik vind het alvast een interessant idee, of Stallone nog geloofwaardig gaat overkomen als vechtjas is een andere zaak. Hij zal alvast weer wat overuren in de gym moeten gaan draaien, maar ik ga dit project zeker niet op voorhand veroordelen. Daarvoor vond ik de trilogy veels te goed.

En wat Rocky 6 betreft, MGM ziet dit voorlopig niet zitten daar ze al verschillende scripts van Stallone hebben afgewezen. (bron: vrt teletekst)

martini
19-01-2005, 09:45
Eigenlijk vind ik het geen goed idee. Deel 1 was goed, maar ik vond persoonlijk deel 2 en 3 al minder. Ik zit dus ook niet te wachten op deel 4, zeker Stallone al weer een aantal jaartjes ouder is geworden.

Axel de Mol
19-01-2005, 11:26
ik zit er ook niet echt op te wachten. Inderdaad deel 1 en 2 waren goed, maar stallone is alweer 58 jaartjes en dat doet deel 4 denk ik niet al te veel goed.

Dennis Kuijper
19-01-2005, 12:52
Dit word de minste in ze serie denk ik,gaat hij nu achter Bin Laden aan waar toen over geproken werd?Dan heef die ook nog wat te lachen in ze,n cave.

Renny Collard
19-01-2005, 14:37
Was al een thread over;
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=16767

Tommy L
19-01-2005, 14:46
Persoonlijk zie ik dit wel zitten. Ook al vanwege het jeugdsentiment.

Ik zie het al voor me: Rambo is bij het leger gebleven en is daar nu de commandant van een eenheid.
Deze eenheid moet ergens ingezet worden en als ze in problemen komen trekt Rambo zijn officierskostuum uit en het spektakel kan beginnen.....
(als ze iemand voor een script zoeken!)

Jammer dat Richard Crenna (Trautman) al overleden is.

Anonymous
20-01-2005, 11:38
Stallone gaat ons allemaal weer verassen, wacht maar eens af. Dat lichaam is in no-time weer strak als de pest. :) Ik verheug me erop.

Ronald Stiebolt
20-01-2005, 11:57
Was al een thread over;
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=16767

Helemaal juist!