PDA

Bekijk de volledige versie : Splinter Cell (2006)



Dennis Kuijper
19-01-2005, 13:17
Jaja,ook van deze video game komt een film van.Denk dat deze meer kans van slagen heeft dan Doom(2005)Iemand enig idee wie de rollen moeten gaan spelen?

Een hoop hebben het over deze acteurs to play Sam Fisher:

Kiefer Sutherland
Tom Cruise
George Clooney

Splinter Cell (2006) Imdb (http://www.imdb.com/title/tt0439829/?fr=c2l0ZT1kZnxteD0yMHxzZz0xfGxtPTIwMHx0dD1vbnxwbj 0wfHE9c3BsaW50ZXIgY2VsbHxodG1sPTF8bm09b24_;fc=2;ft =5;fm=1)

Plot Outline: Sam Fisher, an elite Black-Ops agent called the Splinter Cell, infiltrates an international terrorist syndicate.

flexx123
19-01-2005, 13:22
cloony is te oud man

Dennis Kuijper
19-01-2005, 13:24
cloony is te oud man

Sam Fisher was bijna 40 in het spel.

Frank Bedijn
19-01-2005, 13:27
Zal een donkere film worden....................... :wink:

Peter Porrio
19-01-2005, 13:29
En je hoort ook bijna niks :lol:

Sneaker
19-01-2005, 13:36
Als Tom Clancy erbij betrokken is, komt er vast wel iets moois uit. Spel zou zich in ieder geval uitstekend lenen voor een goede film. Ben benieuwd naar de eerste beelden maar ik zie het wel zitten. :wink:

Beschuitfluiter
19-01-2005, 13:39
ik ga dan ook voor clooney eerlijk gezegd...

ben wel benieuwd! heb toevallig eergisteren SC1 uitgespeeld :P

Chris W
19-01-2005, 14:01
Clooney heeft er idd wel de kop voor.
Deze game leent zich beter voor verfilming dan doom ja. Toch hoop ik dat ze MGS ook nog verfilmen, wel gedubt met de echte stemmen als dat lukt :D


P.S. is het een rage games te verfilmen?

Maick Werner
19-01-2005, 14:13
P.S. is het een rage games te verfilmen?

Ja :mrgreen:

Blijleven
19-01-2005, 14:41
Misschien wel iets voor Edward Norton?

Daan de G.
19-01-2005, 17:29
George Clooney heeft er de kop wel voor, maar mij lijkt Kiefer Sutherland toch meer geschikt voor het spelen ;) Das meer een persoonlijke smaak omdat 24 zo hard ownt :)

Verder is het spel erg gaaf, en een film versie moet makkelijk kunnen!!

mjlfadriaans
19-01-2005, 17:54
Laten ze maar eens een nieuwe onbekende actuer nemen. Ik word een beetje moe van l die films die floppen doordat er een te hoog gehalte aan bekenden in zit, of door het feit dat ze de verkeerde persoon casten onder het motto 'als het maar een bekende kop is'. Zoek nu maar gewoon iemand die die rol kan spelen, anders zitten we daluk weer aan een Ben Affleck vast, en die heeft Daredevil al verpest met zijn aanwezigheid!

Dennis Kuijper
19-01-2005, 18:34
Thomas Jane( Deep blue sea,Dreamcatcher,The Punisher), is in onderhandeling om de rol van Sam Fisher.

Rob Eric Blank
19-01-2005, 18:39
George Clooney heeft er de kop wel voor, maar mij lijkt Kiefer Sutherland toch meer geschikt voor het spelen ;) Das meer een persoonlijke smaak omdat 24 zo hard ownt :)

Verder is het spel erg gaaf, en een film versie moet makkelijk kunnen!!
hard onwt??????
owned, dat zou wel kunnen. Maar dan betekent het weet bezitten.
Misschien is abn toch wel handig om hier als voertaal te gaan gebruiken.
Capice :wink:

ZO dat was ff mn off topic gezeik (kun je ook gewoon negeren).

Daan de G.
19-01-2005, 21:48
blabla

(ik negeer het dus :P )

Z-Man
19-01-2005, 22:28
Thomas Jane vind ik wel een goede keus voor Sam Fisher laat ze Kiefr Sutherland maar bewaren voor Metal Gear Solid, sowieso een betere franschise ;).

H.stadman
19-01-2005, 22:29
De hoeveelste bericht is dit al dat er een game(spelletje) wordt verfilmd?! :roll:

Ze zitten echt wel in een crisis daar in hollywood. :cry:

BDB
19-01-2005, 22:30
Michael Ironside is natuurlijk wel dé stem van Sam Fisher. Alleen z'n haar (of gebrek daaraan) past niet bij Sam.
Tom Berenger lijkt er al meer op, vind ik.

http://images.amazon.com/images/P/B0002O7XTU.01.LZZZZZZZ.jpg http://www.hsgamers.com/xbox/screenshots/sc2_1.jpg

De blonde Sutherland vind ik niet passen en Clooney grijnst mij teveel...

De Third Echelon missiecoördinator Irving Lambert zou best gespeeld kunnen worden door Dennis Haysbert, mede omdat hij in de spellen ook al de stem voor zijn rekenig neemt. En dat is nog een reden om geen Kiefer te kiezen. Het zou nl. té "24" worden dan.

BDB
20-01-2005, 10:34
Plot Outline: Sam Fisher, an elite Black-Ops agent called the Splinter Cell, infiltrates an international terrorist syndicate.

Download hier (ftp://ftp.ubi.com/emea/splintercell3/video/SCCT_I_believe_trailer.zip) een schitterende video, om te weten te komen waarom Sam doet, wat hij doet. 8)

Rob Eric Blank
20-01-2005, 10:39
blabla

(ik negeer het dus :P )
Ik was gewoon ff een zeik bui, heb ik nu eenmaal in de zoveel tijd.

Ff ontopic, die gast van Sniper is idd ook wel een goeie. Wat een hersenloze films zijn dat!

H.stadman
20-01-2005, 10:41
Plot Outline: Sam Fisher, an elite Black-Ops agent called the Splinter Cell, infiltrates an international terrorist syndicate.

Download hier (ftp://ftp.ubi.com/emea/splintercell3/video/SCCT_I_believe_trailer.zip) een schitterende video, om te weten te komen waarom Sam doet, wat hij doet. 8)

anti-terrorist brigade dus. :roll: :wink:

H.stadman
20-01-2005, 10:41
blabla

(ik negeer het dus :P )
Ik was gewoon ff een zeik bui, heb ik nu eenmaal in de zoveel tijd.

Ff ontopic, die gast van Sniper is idd ook wel een goeie. Wat een hersenloze films zijn dat!

het zijn ook B films. :wink:

stoffel
20-01-2005, 10:53
Mijn favoriete game aller tijden!!! Ik kijk al uit naar de film!!

Z-Man
28-01-2005, 20:59
Haha Tom Berenger zn kop lijkt wel op die van Sam Fisher. Maar ik heb laatst het ongenoegen gehad om Sniper 3 te kijken (niet mijn keus :x ) en Berenger is echt vet geworden!! Als ie er nou nog uitzag als in 'Platoon' dan was t een ander verhaal...

Chris W
28-01-2005, 21:59
Haha Tom Berenger zn kop lijkt wel op die van Sam Fisher. Maar ik heb laatst het ongenoegen gehad om Sniper 3 te kijken (niet mijn keus :x ) en Berenger is echt vet geworden!! Als ie er nou nog uitzag als in 'Platoon' dan was t een ander verhaal...

Zat vanavond te zappen, en kwam The Substitute tegen. Daar was ie ook al erg uit conditie hoor...

Sneaker
31-01-2005, 19:18
Iemand weleens aan Jean Claude Van Damme gedacht. In zijn laatste film Wake of Death laat die zeker zien dat die geen slecht figuur zal slaan als Sam Fisher. Alleen dat accent van hem kan een probleem vormen. Bekijk de site van zijn laatste film. http://www.wakeofdeath.com/ In de gallery staan een aantal foto's uit de film. Hij doet ook al een bivakmuts op in de film. Kan niet missen. :wink:

Dennis Kuijper
31-01-2005, 19:21
Iemand weleens aan Jean Claude Van Damme gedacht. In zijn laatste film Wake of Death laat die zeker zien dat die geen slecht figuur zal slaan als Sam Fisher. Alleen dat accent van hem kan een probleem vormen. Bekijk de site van zijn laatste film. http://www.wakeofdeath.com/ In de gallery staan een aantal foto's uit de film. Hij doet ook al een bivakmuts op in de film. Kan niet missen. :wink:

A.U.B. niet,vond 1 game verfilming met hem al te veel.