PDA

Bekijk de volledige versie : a fish called wanda



H.stadman
20-01-2005, 18:35
Sorry als er al een oud topic over bestaat. Ik kon het niet vinden.

Ik heb vandaag de single disc versie gekocht van a fish called wanda.
Nu staan er op de achterkant wel een paar "storende"fouten:

er staat op 1:85:1, dat is helaas niet zo: het is 1:66:1. :roll:

verder staat op de achterkant dat het geluid DD zou zijn; het is "slechts"stereo. :roll:

Kan iemand mij vertellen of de SE van a fish called wanda wel breedbeeld heeft(beeld vullend) en of die ook DD meerkanaals geluid heeft?

want op de achterkant staat eigenlijk bij beide hetzelfde.
een beetje verwarrend dus en in het geval van de 1 disc ook niet correct. :wink:

Ik dank u allen alvast voor de medewerking. :wink:

H.stadman
20-01-2005, 19:30
:? :? :?

niemand die een SE van a fish called wanda in zijn bezit heeft en mij kan vertellen wat de specs zijn van de SE en of die ook kloppen met hetgeen op de achterkant staat? :shock:

Charley Baak
20-01-2005, 19:39
Sorry als er al een oud topic over bestaat. Ik kon het niet vinden.

Ik heb vandaag de single disc versie gekocht van a fish called wanda.
Nu staan er op de achterkant wel een paar "storende"fouten:

er staat op 1:85:1, dat is helaas niet zo: het is 1:66:1. :roll:

verder staat op de achterkant dat het geluid DD zou zijn; het is "slechts"stereo. :roll:

Kan iemand mij vertellen of de SE van a fish called wanda wel breedbeeld heeft(beeld vullend) en of die ook DD meerkanaals geluid heeft?

want op de achterkant staat eigenlijk bij beide hetzelfde.
een beetje verwarrend dus en in het geval van de 1 disc ook niet correct. :wink:

Ik dank u allen alvast voor de medewerking. :wink:Dolby Digital zegt niets over het aantal kanalen. Dolby Digital 2.0 is inderdaad stereo en Dolby Digital 1.0 is gewoon mono.... :roll:

Op de SE van A Fish Called Wanda staat dat het geluid Dolby Digital 5.1 is en het beeld is 1.85:1 anamorf.

Kijk hier maar: http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1124

Edit: een beetje geduld kan geen kwaad trouwens... :roll:

Edit 2: 1.66:1 is overigens net zo beeldvullend als 1.85:1. Beide hebben kleine zwarte balkjes, de ene aan de zijkanten, de ander aan de onder- en bovenkant. Beide vallen net buiten je beeld en hierdoor lijkt het alsof het beeldvullend is.

H.stadman
20-01-2005, 19:46
Sorry als er al een oud topic over bestaat. Ik kon het niet vinden.

Ik heb vandaag de single disc versie gekocht van a fish called wanda.
Nu staan er op de achterkant wel een paar "storende"fouten:

er staat op 1:85:1, dat is helaas niet zo: het is 1:66:1. :roll:

verder staat op de achterkant dat het geluid DD zou zijn; het is "slechts"stereo. :roll:

Kan iemand mij vertellen of de SE van a fish called wanda wel breedbeeld heeft(beeld vullend) en of die ook DD meerkanaals geluid heeft?

want op de achterkant staat eigenlijk bij beide hetzelfde.
een beetje verwarrend dus en in het geval van de 1 disc ook niet correct. :wink:

Ik dank u allen alvast voor de medewerking. :wink:Dolby Digital zegt niets over het aantal kanalen. Dolby Digital 2.0 is inderdaad stereo en Dolby Digital 1.0 is gewoon mono.... :roll:

Op de SE van A Fish Called Wanda staat dat het geluid Dolby Digital 5.1 is en het beeld is 1.85:1 anamorf.

Kijk hier maar: http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1124

Edit: een beetje geduld kan geen kwaad trouwens... :roll:

Dank u Charley.

vreemd dat ik hem eerst niet kon vinden bij de recenties. :? :shock:

heb daar toch echt eerst gekeken. :wink: :oops:

Ik weet voldoende. :wink:

edit: dit beeld is erg klein op een breedbeeld en heeft onder en boven EN links en rechts zwarte balken. wil je beeldvullend moet je hem uitzoomen.

1:66:1 is meestal erg klein. a clockwork orange heeft dit bijv.ook. :wink:

Bij echte 1:85:1 films wordt het bij mij meteen beeldvullend weergegeven en is meestal toch scherper. :wink:

edit 2:

Ik lees net dat die dd 5.1 ook erg weinig doet met de achterkanalen. :lol: