PDA

Bekijk de volledige versie : Futurama in Nederland??



FuturamaFan
28-01-2002, 21:13
Sorry als dit forum niet bedoelt is voor dergelijke vragen, maar ik zit al een tijdje te peinzen of de Futurama regio 2 box nu wel of niet in Nederland uit zal komen

Ik weet dat de (engelse versie) DVD wel nederlandse ondertiteling bevat, maar ik kon hem niet terugvinden op een lijst met DVD titels die dit jaar in Nederland uit zullen komen. Ook zag ik geen Pre-order of dergelijke op Bol.com (als ze hier aan doen, ten minste).

Enfin, ik vroeg me dus af of iemand hier weet of de box hier in Nederland uit zal komen, en op welke datum? 28 january (UK), 6 february (G) of misschien een andere datum? Of moet ik hem toch uit het buitenland zien te krijgen?

Bij voorbaat dank

Alexander de Mol
29-01-2002, 07:42
Sorry als dit forum niet bedoelt is voor dergelijke vragen, maar ik zit al een tijdje te peinzen of de Futurama regio 2 box nu wel of niet in Nederland uit zal komenJe zit absoluut in het goede (sub)forum!
Er zijn inmiddels al meer mensen geweest met deze vraag (o.a. - Futurama season 1 (R.2) (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3190&highlight=Futurama)).
Helaas is deze vraag tot op heden nog niet beantwoord.
Nathan? ;)

Engelstalige recensie UK box futurama: klik hier (http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=4&articleId=3313)
http://www.r2-dvd.org/pics/futurama-uk-250.jpg

Nathan Strik
29-01-2002, 08:09
Ik ben even op zoek gegaan en heb nog niet veel kunnen vinden over een eventuele NL release van Futurama (wat op zijn minst raar is, want er staan wel NL ondertitels op).

Als je bij Amazon.nl probeert te zoeken naar Futurama wordt je ook automatisch doorgelinkt naar de UK site dus daar kom je ook niet veel verder.

Ik zoek nog wel even door, maar het blijft raar... als het nog lang duurt dan bestel ik hem wel via play.com.

JoeCool
29-01-2002, 22:57
Bij Play.com staat dat het geluid Dolby Digital 2.0 is :(

Waarom nou niet 5.1 zoals bij de Simpsons Box
vindt dit wel een min puntje

Nathan Strik
30-01-2002, 18:05
Bij Play.com staat dat het geluid Dolby Digital 2.0 is :(
Waarom nou niet 5.1 zoals bij de Simpsons Box Omdat het geluid van The Simpsons nodig aan een remix toe was en ze er gelijk maar een 5.1 mix van hebben gemaakt speciaal voor de DVD.
Futurama wordt op TV ook al in 2.0 kanaals uitgezonden, en is wat recenter dan die eerste Simpsons serie. Het geluid is veel beter dan die oude Simpsons tracks en hoeft niet helemaal opnieuw gemixt te worden. Niet meer dan logisch dat ze dan de bestaande soundtrack gebruiken.
Dus ik denk dat Fox gewoon te weinig goede redenen had om een soundtrack te gaan remixen die al aardig goed is. Geld zal hierin ook wel een rol hebben gespeeld...

Henk Heideveld
31-01-2002, 09:24
Originally posted by Nathan -ZeroDown- Strik
Het is niet meer mogelijk jou een p.m. te sturen. Jouw box zit vol!!!!!1

Nathan Strik
31-01-2002, 18:36
Het is niet meer mogelijk jou een p.m. te sturen. Jouw box zit vol!!!!!1 Nu wel weer gelukkig. Ik heb hem even opgeschoond. Ik zal hem voortaan ff bijhouden...

FuturamaFan
31-01-2002, 19:54
Bedankt voor jullie replies, en de link naar Play.com, waar ik hem nu maar heb besteld :D