PDA

Bekijk de volledige versie : Focus Film Facts: Releases tot begin juli



Eric van Ballegoie
29-01-2002, 10:31
Focus Film Facts: Releases tot begin juli



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=257)

jps
29-01-2002, 12:50
Wat een BUTT films zeg :) Zie niks wat ik zou aanschaffen...ook al waren ze voor 5 euro in de aanbieding :D

Heb werkelijk van geen een film gehoord.....vast van die woensdagavond op RTL4 films hehe :p

Mark S
29-01-2002, 13:13
Is er iemand die ook maar 1 van deze titels kent? :confused:
Titels klinken als een weggemoffeld Video2000 rekje in de videotheek van 20 jaar terug ...

Mark van Voorthuizen
29-01-2002, 19:07
Yep ik,GOOD ADVICE is met reallive couple Charlie Sheen en Denise Richards. Deze comedy zou een tijdje terug in de bioscoop verschijnen.
Maar ondanks recensies in preview en De Filmkrant is die,(dacht ik)niet uitgebracht.

Daniƫl R.
29-01-2002, 19:24
Van alle titels zijn alleen 'Good Advice' en 'Double Whammy' eventueel het bekijken waard, de rest is net zo belabberd als 'Dead in the Water', helaas.

Remco Out
31-01-2002, 09:39
Ken ook geen enkele titel hiervan, maar dat komt wel vaker voor bij dat soort maatschappijen als Focus Film Facts.

Camille
02-02-2002, 21:50
Ken ook geen enkele film, ik denk van voor mijn tijd.:D

Rob P.
13-02-2002, 21:34
Double Whammy met Steve Buscemi en Liz Hurley is op zich nog wel het huren waard. Zitten wel een paar grappige momenten in, maar Buscemi heeft het wel eens beter gedaan.........veeeeeeeeeel beter gedaan.

Marc Kenkel
10-04-2002, 03:23
Even een reactie:
Tussen deze films staan er toch echt nog wel meer die de moeite waard zijn. Voor mensen die "Crouching tiger, hidden dragon" goed vonden, is "The legend of the Gingko" zeker de moeite waard. Ikzelf vond deze film super. Voor fans van Dennis Hopper is "Choke" ook een goede film. Zeker niet zijn beste, maar een goede film. Als je van films over bankovervallen houdt, die niet alle mogelijke cliches naar boven haalt, en een verrassende wending hebben, moet je "Stick up" kijken. "Good advice" is een leuke film, maar ik kan 't niet laten te zeggen, dat 't een beetje een slappe kloon van "What women want" is. Wel de moeite waard. "Double Whammy" is ook een komedie, en viel boven mijn verwachtingen uit. Over "Dead in the water" kan ik alleen dit zeggen: Sleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecht. Als laatste: "The Brotherhood" is een tiener-vampier-student-dispuut-horror-komedie-thriller, die het wel wil maar niet kan. Als je begrijpt wat ik bedoel. Toch een leuk filmpje om eens te zien, als de films op tv je in de steek laten.

Mzzls