PDA

Bekijk de volledige versie : Forummers bij de Media Markt?



Glenn Smits
28-01-2002, 22:55
Als ik tegenwoordig in de Mediamarkt loop dan kijk ik eerst of ik mensen van het forum zie lopen die ik herken voordat ik op de dvd's over ga. :D

Luther Hartog
28-01-2002, 22:59
Als ik tegenwoordig in de Mediamarkt loop dan kijk ik eerst of ik mensen van het forum zie lopen die ik herken voordat ik op de dvd's over ga. :D Haha, dit doe ik nou ook, das toevallig, ik heb nog nooit een bekende gezien. Ik dacht een keer dat ik Morv zag, maar ja dat kan iedereen wezen;)

Peedeepee
28-01-2002, 23:46
Luther en Wutangglen>> Geloof het of niet...maar dat heb ik nou ook...en ik ben nog maar net registered! *LOL*

Luther Hartog
29-01-2002, 09:28
Ja, maar of ik jou zou herkennen..ik weet het niet;)

System 3rror
29-01-2002, 10:45
Ik kijk ook wel eens om mn schouders heen, maar dat doe ik bij elke winkel waar ook maar 1 DVD staat :)

Misschien keertje afspreken om met een paar te gaan winkelen bij de MediaMarkt ofzo?! :)

Luther Hartog
29-01-2002, 14:33
Misschien keertje afspreken om met een paar te gaan winkelen bij de MediaMarkt ofzo?! :) Okeej en dan met z'n allen om korting vragen en als ze het ons niet geven dan leggen we alles weer terug:)

System 3rror
29-01-2002, 14:41
Okeej en dan met z'n allen om korting vragen en als ze het ons niet geven dan leggen we alles weer terug:) Zoiets bv :D

Maja, jij gaat toch ook vaker naar de MM bij de Arena?? Nou, noem eens een dag dat je gaat bv, dan ga ik ook langs! :)

Luther Hartog
29-01-2002, 14:43
Ik ben donderdag om 11 uur uit, dan ben ik er om een uur of 12

System 3rror
29-01-2002, 14:45
Kijk, dat zijn nog eens tijden, zal ik er ook wel zijn! Moet om 3 uur naar school, en de MM ligt "helaas" op de route :D

Marco
29-01-2002, 14:47
Als ik tegenwoordig in de Mediamarkt loop dan kijk ik eerst of ik mensen van het forum zie lopen die ik herken voordat ik op de dvd's over ga. :D
Wat een mzzl dat ik niet herkend wordt :cool:
Echter ik kom geen forummers tegen bij de Mediamarkt. Wel een zooitje DVD's ;)

Luther Hartog
29-01-2002, 14:47
Okeej, kewl, deze donderdag?

martin
29-01-2002, 17:09
Misschien een Idee om een feestje in de media markt tehouden, ze hebben daar alles staan van DVD tot projector. ;)

System 3rror
29-01-2002, 17:38
Okeej, kewl, deze donderdag? Luther, is goed! ;)

Marco
29-01-2002, 19:02
Misschien een Idee om een feestje in de media markt tehouden, ze hebben daar alles staan van DVD tot projector. ;)
Mm ziet ons daar al aankomen. Stelletje DVD gekken op 1 kluitje. Dat wordt denk ik teveel voor die mensen. Worden we misschien nog afvoerd naar de Arena (grasmatje nakijken ;) )

Anonymous
29-01-2002, 19:04
Ik kijk ook wel eens zo hier en dan, maar nog nooit iemand tegen gekomen...

Nou moet ik wel zeggen dat ik gister iemand naar me zag kijken
van.... "ken ik hem ergens van" herkende diegene niet, maar
affijn, als ik iemand tegen kom van forum is dat wel grappig maar
de DVD is op dat moment bijna enigste waar me oog dan op valt
(en mooie dames, maar sssssst :p)

:D

System 3rror
29-01-2002, 19:04
Het had gekunt, met zn allen bij die grote tv gaan zitten bij de MM in Duivendrecht...
Schuiven we de rekken met aanbiedingen wat opzij, kunnen we ruimer zitten :)

Anonymous
29-01-2002, 19:05
Mm ziet ons daar al aankomen. Stelletje DVD gekken op 1 kluitje. Dat wordt denk ik teveel voor die mensen. Worden we misschien nog afvoerd naar de Arena (grasmatje nakijken ;) )

Balletje trappen met de ajacieden, kennen we ze misschien nog
voetballen leren :p

Sander Dubbeldam
29-01-2002, 19:11
nou ik weet 1 iemand die je niet zal missen als hij bij de media markt rondloopt. dat zal Martin van Tuijl zijn in zijn clowns outfit :D :D

Remco Out
31-01-2002, 09:27
Klopt, ik heb hem al eens zien rondlopen bij de MM, maar ik hield natuurlijk mijn mond gesnoerd, hij zou eens moeten zien wat ik allemaal had gekocht. :D :D

colani
01-02-2002, 10:16
Ik rijdt er altijd wel voorbij, de MM zit toch vlak bij Villa ArenA ?
Misschien moet ik daar ook maar eens gaan kijken, dan.
Mij herken je niet aan de zwart-witte verf. :D :D :D

Remco Out
01-02-2002, 11:12
Ik rijdt er altijd wel voorbij, de MM zit toch vlak bij Villa ArenA ?
Jep, daar zit de MM in A'dam. Moet je inderdaad wel een keer heen, meestal goedkoper dan FRS en andere zaken.

Glenn Smits
01-02-2002, 22:04
lol wat mijn thread niet teweeg brengt. Ik heb nooit bekenden gezien toen ik in de Media Markt Rijswijk was, kom er iedere week wel maar dan vooral op koopdonderdagen natuurlijk, het is een toffe zaak, ik zal jullie vertellen dat je mij alleen in Rijswijk kan tegenkomen of in Den Haag en omgeving maar niet In de Media Markt van de Amsterdam Arena ofzo :D :D
Het zijn altijd doodgewone mensen die voor dvd's komen, zitten geen van allen op het forum volgens mij.

Glenn Smits
01-02-2002, 22:05
is jullie afspraak nog gelukt trouwens? :D

Glenn Smits
07-02-2002, 10:50
hmm loopt de thread dood?

Luther Hartog
07-02-2002, 10:54
Ik was er vorige week wel, maar Tim kon niet, hij had problemen met de trein, terwijl de NS altijd op tijd rijdt:p

Remco Out
07-02-2002, 10:55
Denk het wel een beetje, maar ik zal hem wel weer omhoog krikken. Ben nog nooit bekende tegen gekomen bij de MM, maar ja, denk ook niet dat je zo gauw iemand van het forum herkent, ook al heeft iemand een foto. Je let er niet echt op en je kent meestal alleen het gezicht of een deel ervan en daardoor zal ik niet zo gauw iemand herkennen en zeker niet bij de MM, als ik geboeid ben door alle dvd's. :)

Glenn Smits
07-02-2002, 10:55
Lol
kortom jullie stonden allebei te balen? :D

Glenn Smits
07-02-2002, 10:59
Denk het wel een beetje, maar ik zal hem wel weer omhoog krikken. Ben nog nooit bekende tegen gekomen bij de MM, maar ja, denk ook niet dat je zo gauw iemand van het forum herkent, ook al heeft iemand een foto. Je let er niet echt op en je kent meestal alleen het gezicht of een deel ervan en daardoor zal ik niet zo gauw iemand herkennen en zeker niet bij de MM, als ik geboeid ben door alle dvd's. :)

Maar ik denk dat ik Luther, John (Morv) en nog een paar die ik al zo vaak heb gezien (de foto) dat ik die wel zou herkennen, ik heb nu af en toe nog nou ik in VWO6 zit dat als er nieuwe bruggers op school komen ik van sommige weet dat ze op mijn lagere school hebben gezeten terwijl ze alweer 6 jaar ouder zijn geworden. Dat heb ik ook met vrienden van vroeger, soms zie je iemand lopen en dan weet je zeker dat je hem kent maar je zegt elkaar geen gedag, maar je weet gewoon dat je diegene eerder hebt gezien, heel vaag is dat dan.

Remco Out
07-02-2002, 11:07
Nou, ik herken ook altijd wel oud klasgenoten van de basisschool bijvoorbeeld, maar dat is toch wel wat anders dan een foto. Je hebt bijvoorbeeld geen flauw idee wat voor een lichaam er onder zit, misschien wel iemand van 2.20 meter of een dwerg of misschien wel iemand die zich heeft laten ombouwen. :D

Glenn Smits
07-02-2002, 11:14
wahahaha, hmm ik vermoed toch dat John en Luther wel een normaal postuur hebben. Aan Morv is het moeilijk te voorspellen maar Luther zal wel in de buurt van de 1m80 1m90 zitten, of zit ik helemaal fout Luther?

Remco Out
07-02-2002, 11:16
Hehe, ben benieuwd wat ie daar op te zeggen heeft?? Nou, Luther ben je dik, mager, lang, klein?? :D

Luther Hartog
07-02-2002, 11:53
Sorry, voor de late reactie. Maar als jullie het echt willen weten. Ik ben 1.81m en ik ben vrij breed gebouwd, niet dik ofzo

Luther Hartog
07-02-2002, 11:57
Lol
kortom jullie stonden allebei te balen? :D Nou niet echt, want de X-Box stond er dus heb ik daar een half uurtje op gespeeld en toen heb ik Stigmata meegenomen en toen ben ik naar huis gegaan en toen ben ik naar mijn werk gegaan

Remco Out
07-02-2002, 11:59
Ik ben 1.81mWat een toeval, ik ook. :D

Glenn Smits
07-02-2002, 12:18
aha Ik ben 1m85 pas geleden gemeten en ben vrij normaal gebouwd. Maar nu ik op fitness zit een half jaar ofzo kan het overslaan naar breed :D

Remco Out
07-02-2002, 12:22
Maar nu ik op fitness zit een half jaar ofzo kan het overslaan naar breed :D Hey, nog een toeval, ik ook. :D

bmateijsen
07-02-2002, 12:35
Het lijkt wel een dating-programma ofzo.. soort van Op goed geluk met uw Gastvrouw Carry Tefsen!!! (dus waar is Isis gebleven??):D

Of blind-date... met hoe heet die gozer ook alweer?? (en Remco als uw spelleider!)

Groet Bjorn

P.S. geven jullie even door wanneer de date staat??!!??! :cool: :cool: :D

Isis
07-02-2002, 16:49
Op goed geluk met uw Gastvrouw Carry Tefsen!!! (dus waar is Isis gebleven??):D

Hee, bedankt he, Bjorn!!!
De link Carry Tefsen en mijn naam snap ik niet zo: graag zo houden!!!:D
Maarre...wat let je----> jij kunt ook vast wel iets "matchen"!!!

Anonymous
07-02-2002, 21:54
Is er vanavond per ongeluk nog iemand bij de MM in Amsterdam
geweest, heb nog opgelet maar ik heb niemand van dit forum
gevonden :D

Remco Out
08-02-2002, 10:51
Zo zie je maar weer, dat je niemand herkent als je in de MM loopt. :D :D . Ik heb wel een bekende gezien, ene Paul Hauer. :) :) . Uiteraard op de dvd afdeling. :)

Tijntje
08-02-2002, 11:10
Ik ga zaterdag weer ff naar MM Amsterdam :) Ik weet alleen nog niet hoe laat.

Maar ik ben makkelijk te herkennen. Ik ga namelijk met 2 vrienden waarvan de ene van Koreaanse afkomst is en de ander van Chinese afkomst. Ik ben dan de witneus :D

Anonymous
08-02-2002, 16:12
Zo zie je maar weer, dat je niemand herkent als je in de MM loopt. :D :D . Ik heb wel een bekende gezien, ene Paul Hauer. :) :) . Uiteraard op de dvd afdeling. :)

HaHaHa lachuh , waarom zeg je dan ff niks ? :D

Remco Out
09-02-2002, 15:14
HaHaHa lachuh , waarom zeg je dan ff niks ? :D Omdat het maar een grapje was, ik was er wel, maar heb ook niemand herkent, jouw dus ook niet. Ik weet niet hoelaat je er was, maar heb ook nog even opgelet, maar nee geen clown of iets dergelijks. :D

jokey
10-02-2002, 13:22
Ik ga zaterdag weer ff naar MM Amsterdam :) Ik weet alleen nog niet hoe laat.Ben je geweest ?? Heb je toevallig gezien of ze de Toy Story box nog hadden (voor iets van €22)??
En wat waren de andere leuke prijspakkers......???:)

Ik wil nl. ook eens naar MM A'dam maar alleen als ze een aantal leuke acties hebben, want ik moet ruim een uur rijden...(Brabant ;) )

Luther Hartog
10-02-2002, 13:33
Ben je geweest ?? Heb je toevallig gezien of ze de Toy Story box nog hadden (voor iets van €22)??
En wat waren de andere leuke prijspakkers......???:)
Ja, de Toy Story Box lag er nog voor die prijs, je moet wel bij de Disney films kijken, die staan in het rek bij de cd's als je de trap op gaat en meteen rechts. Verder was er niet zoveel in de reclame, alleen Stigmata voor 17€, dat vond ik niet duur

Anonymous
10-02-2002, 17:19
Ben je geweest ?? Heb je toevallig gezien of ze de Toy Story box nog hadden (voor iets van €22)??
En wat waren de andere leuke prijspakkers......???:)

Ik wil nl. ook eens naar MM A'dam maar alleen als ze een aantal leuke acties hebben, want ik moet ruim een uur rijden...(Brabant ;) )

Als je uit Brabant komt waarom ga je dan niet naar rijswijk ?

Jaded
10-02-2002, 18:29
Ik ben op de site van MM geweest en daar staan de fillialen wel vermeld ... maar daar ben ik weinig mee. Ik weet toch niet waar al die dingen juist liggen in Nederland.
Kan er mij iemand zeggen welke er het dichtst bij Antwerpen ligt?

Luther Hartog
10-02-2002, 18:45
Kan er mij iemand zeggen welke er het dichtst bij Antwerpen ligt? Ik denk dat dat dan Rotterdam of Rijswijk wordt, Rotterdam is misschien wat makkelijker rijden, maar het is natuurlijk evengoed best wel ver. Ik hoorde trouwens net van een klasgenoot van me dat Boondoch Saints 13€ was bij de MM in Amsterdam

Remco Out
10-02-2002, 20:13
Wat vervelend toch dat er geen MM is in Belgie. Maar er zullen vast wel andere goedkope filialen zijn in Belgie waar je leuk aan dvd's kan komen. Of zijn die er niet??

Glenn Smits
10-02-2002, 20:21
Rotterdam is dichterbij :D

Jaded
10-02-2002, 21:46
Maar er zullen vast wel andere goedkope filialen zijn in Belgie waar je leuk aan dvd's kan komen. Of zijn die er niet??

Zoveel weet ik er niet zijn ... buiten de gekende 'waarden' zoals Blokker, Makro, Carrefour, ...

Anonymous
10-02-2002, 21:47
Blokker vind ik met nieuwe titel's toch meestal wel de duurdere

Jaded
10-02-2002, 21:48
Dat wel ja, maar soms hebben ze wel eens iets interessant liggen.

Anonymous
10-02-2002, 21:51
Sure, kijk er wel eens regelmatig, soms van die "gekke" acties weer
een partij binnen voor 15€ per stuk ofzo.

Remco Out
10-02-2002, 21:54
Zo heb ik laatst bij de Blokker "Rules of Engagement" nog aangeschaft voor € 13,61. Dat is toch een leuke prijs. Maar wie gaat er trouwens nog naar de MM de komende week?? En welke MM? Dan weet ik of ik een bekende tegen het lijf kan lopen. :)

Anonymous
10-02-2002, 21:56
Zo heb ik laatst bij de Blokker "Rules of Engagement" nog aangeschaft voor € 13,61. Dat is toch een leuke prijs. Maar wie gaat er trouwens nog naar de MM de komende week?? En welke MM? Dan weet ik of ik een bekende tegen het lijf kan lopen. :)

Ik zeg niks :D Dan zeg je weer dat je iemand gezien heb en dan
is het weer een grapje :cool:

Luther Hartog
10-02-2002, 21:56
Maar wie gaat er trouwens nog naar de MM de komende week?? En welke MM? Dan weet ik of ik een bekende tegen het lijf kan lopen. :) Ik ga donderdag naar de MM, in de middag ben ik daar

Anonymous
10-02-2002, 21:58
Hééél misschien morgen, maar ik wil ook wel een x naar Rodisc
in Rotterdam, moet ook een leuke zaak zijn.

Remco Out
10-02-2002, 22:01
Ik ga donderdag naar de MM, in de middag ben ik daar Hmmm, vervelend, dan moet ik juist weer werken. Maar zal vast nog wel een keer een bekende tegenkomen lijkt me. Luther, ik neem aan dat je naar de MM in A'dam gaat?

System 3rror
10-02-2002, 22:02
Ik ga donderdag naar de MM, in de middag ben ik daar Luther... zelfde tijd als vorige week donderdag??

Rond half 1 daar??

Anonymous
10-02-2002, 22:04
Ja jou moest ik ff hebben System !

Waar was je donderdag avond nou met die kleppenbus bij de MM ? :p

Luther Hartog
10-02-2002, 22:04
Luther... zelfde tijd als vorige week donderdag??

Rond half 1 daar?? Dat weet ik nog niet hoor, want als het goed is gaan we donderdagmiddag eerst LOTR kijken op school via een beamer en die wil ik nog wel een keer zien

Luther Hartog
10-02-2002, 22:06
Hmmm, vervelend, dan moet ik juist weer werken. Maar zal vast nog wel een keer een bekende tegenkomen lijkt me. Luther, ik neem aan dat je naar de MM in A'dam gaat? Ja, das voor mij wel het makkelijkst, al heb ik het idee dat in Rijswijk de DVD's vaak goedkoper zijn

Remco Out
10-02-2002, 22:06
Dat weet ik nog niet hoor, want als het goed is gaan we donderdagmiddag eerst LOTR kijken op school via een beamer en die wil ik nog wel een keer zien Nou nou nou, die opleiding stelt ook echt weer helemaal niks voor he. Gelukkig heb ik gewoon weer een week vakantie. :D

System 3rror
10-02-2002, 22:07
Waar was je donderdag avond nou met die kleppenbus bij de MM ? :p Tsja, ik zag die tussenstand op teletekst en het was niet echt nodig om met mn vrachtwagen te komen!!
Alleen als Ajax zou verliezen zou het wel eens voor kunnen komen dat het gratis shoppen zou worden! :)
Was dus ff pech hebben donderdag!

Remco Out
10-02-2002, 22:08
Ja, das voor mij wel het makkelijkst, al heb ik het idee dat in Rijswijk de DVD's vaak goedkoper zijn Nou, Shrek blijkt 2 Euro duurder te zijn bij de MM in Rijswijk, maar oudere dvd's zijn inderdaad vaak goedkoper bij de MM in Rijswijk.

System 3rror
10-02-2002, 22:08
Dat weet ik nog niet hoor, want als het goed is gaan we donderdagmiddag eerst LOTR kijken op school via een beamer en die wil ik nog wel een keer zien Kan ook... Ik ga dan wel... Misschien andere mensen??

Luther Hartog
10-02-2002, 22:08
Alleen als Ajax zou verliezen zou het wel eens voor kunnen komen dat het gratis shoppen zou worden! :)
Dat zal wel een tijdje duren;)

Anonymous
10-02-2002, 22:08
Sjips, dat is ook wel weer zo ja, maar nu wordt het leuk, ajax 2 - fc utrecht en ajax-psv.... dit kan nog wel eens gratis shoppen betekenen :D

Anonymous
10-02-2002, 22:09
Ik moet donderdag ook werken, anders had ik misschien ook wel
klein kijkje genomen ;)

System 3rror
10-02-2002, 22:10
Sjips, dat is ook wel weer zo ja, maar nu wordt het leuk, ajax 2 - fc utrecht en ajax-psv.... dit kan nog wel eens gratis shoppen betekenen :D Dat wordt dus 2 gratis dagen shoppen Paul :D

Anonymous
10-02-2002, 22:10
Ja ja heb gelijk, wordt gespeeld over 2 verschillende data :D :D :D
Lucky we ipv Lucky Ajax :cool:

Remco Out
10-02-2002, 22:11
Hey, ik heb net gehoord dat we het niet over voetbal mogen hebben. Dus ssst, anders wordt Offie wakker. Maar als het gratis shoppen word bij de MM dan wil ik daar wel bij zijn. Is weer eens wat anders dan voor dvd's betalen.

Anonymous
10-02-2002, 22:13
Wij zullen contact met u opnemen Dhr Remco Out :D

Luther Hartog
12-02-2002, 12:40
Voor degene die mij willen aanschouwen vanmiddag, die moeten dan naar de Media Markt komen. Ik ben er rond een uur of 4.

Remco Out
12-02-2002, 21:12
Hmm, dan heb ik je waarschijnlijk net gemist. Hoelaat was je er precies?? En heb je nog wat kunnen kopen?

Luther Hartog
12-02-2002, 21:35
Ik was er om half 5 en ik ging weg met Fear and Loathing in Las Vegas

Remco Out
12-02-2002, 21:38
Nee, dan was ik er waarschijnlijk net iets eerder, maar ik heb ook niemand herkent.

Herjan
14-03-2003, 13:49
Even een oude thread opgezocht....

Wie gaat er vanavond naar de Mediamarkt in Alexandrium 2 (Rotterdam)? Ik ben er zo tussen 7 en 8. Lijkt me leuk om eens iemand daar te ontmoeten.

H.

Richard B.
14-03-2003, 16:16
Hehehe! Geinig deze thread. Ik ben bij MM Zwolle nog *nooit* een forumer tegengekomen, maar voor wat het waard is: vaak ben ik er op donderdag te vinden tussen 18.00 en 19.00 uur (soms later als ik niet moet overwerken).

Niels Simons
14-03-2003, 19:29
ja,zoals je aan mijn woonplaats kan zien ben ik bijna nooit in amsterdam.

maar zijn er niet een hoop mensen die eens in de 2 weken op dinsdagavond naar de makro in Best gaan??

want eh,heel misschien ga ik volgende week,en dan rond 8 uur.

dusse misschien dat er dan wel wat dvdverslaafden komen? (music instructor,jokey?)

mazzel,niels

jokey
14-03-2003, 20:12
dusse misschien dat er dan wel wat dvdverslaafden komen? (music instructor,jokey?)
Mijn (nick)naam in combinatie met "verslaafde"... dat zie ik liever niet!! ;) :mrgreen:

ff serieus: ik ga geregeld naar de Makro, maar de laatste tijd meestal in Breda; daar werk ik en meestal ga ik ff snel onder werktijd.
Bovendien ga ik in de eerste folderweek sowieso niet 's avonds, want dan is het mij te druk. Ik ga echt geen kwartier in de rij staan bij de kassa.

Maar het idee op zich is wel leuk; misschien komt het er toch wel eens van!

Mark de Jong
14-03-2003, 20:37
dusse misschien dat er dan wel wat dvdverslaafden komen? (music instructor,jokey?)

mazzel,niels

Wie weet. Resident Evil lijkt me wel iets, maar geld is op dit moment een probleem :)
Als ik ga, dan is het meestal op dinsdags (als de aanbiedingen ingaan), zo rond 19:30-20:00 (tenzij ik eerder tijd heb, scheelt weer een beetje met de drukte). Maar ben dan meestal binnen 15-30 min. weg. Is echt veels te druk op die dag: dus dan is het richting de DVD('s) en direct naar de kassa. Ik weet het, ik kan ook op andere dagen gaan, maar zoals ik al vaker hier op dit forum heb vermeld ben ik erg ongeduldig (als het om leuke dingen gaat) :D
Zo nu en dan laat ik m'n DVD's trouwens ook meenemen, das helemaal perfect :lol:

Hoe dan ook, weet nog niet zeker of ik ga. Zo niet, zou jij dan een Resident Evil voor me kunnen meenemen, Niels ? :) Betaal de verzendskosten uiteraard terug :)

Britte
14-03-2003, 20:48
Ik doe dat overal waar ik bij de DVD's sta. Vooral in de Fnac.... naar mensen die wel kijken en dan hun hoofd schudden omwille van de hoge prijs!
Een tijdje geleden kocht ik op een Belgische veilingsite een DVD van iemand.... bleek dat hij ook op het forum zat en bovendien maar 10km van me af woont!

MAD
14-03-2003, 21:43
Ik kijk wel eens of ik mede forumleden zie, maar aangezien ze geen DVD.nl op hun voorhoofd hebben staan zijn ze vaak moelijk te herkennen (die plaatjes zijn ook zo klein :mrgreen:).

Ik zie maar 1 DVD.nl lid op dagelijkse basis: Joco, mijn collega die tegenover mij zit ;) (En wat komen we veel aan werken toe, sinds we internet op de zaak hebben. De hele dag is het alleen maar: "Zoooo... Heb je dat gezien op het forum? Er biedt er één 50 DVD's aan!" En ja hoor daar gaan we weer... ;))

Joost v.d. Ham
14-03-2003, 23:32
Tsja....ik reis stad en land af om dvd's te kopen, loop ook nog eens (meestal dan) met een rugzak met daarop "www.dvd.nl" en ben nog nooit een mede-forummer tegen gekomen......... :P

Kasper P.
14-03-2003, 23:45
Tsja....ik reis stad en land af om dvd's te kopen, loop ook nog eens (meestal dan) met een rugzak met daarop "www.dvd.nl" en ben nog nooit een mede-forummer tegen gekomen......... :P Ik wil ook zo'n rugzak waar is die te bestellen :wink: :? 8)

Herjan
15-03-2003, 16:05
Volgens mij is er al eens eerder op dit forum gesproken over t-shirts e.d. met het logo. Zou wel tof zijn.
Ik zag trouwens vanmiddag iemand in de FRS in het Alexandrium met een stapeltje DVD's in zijn handen. Was dat iemand van 'ons'?

R. Schaap
15-03-2003, 16:21
Ik loop bijna elke dag een rondje door de MediaMarkt in Groningen. Ik denk dat ik vast wel eens een medeforummer heb aangekeken, maar ik zou niet weten wie. Herkent heb ik nog nooit iemand. Misschien eens wat afspreken met de Groningers op het forum??

Ik ben wel altijd leuk bezig daaro, want dan zie ik iemand twijfelen bij een topdvd, dan ga ik lekker me ermee bemoeien dat hij hem gewoon kan kopen omdat hij supergoed is!! (ik heb al meerdere personen de extended van lord of the rings aangepraat)

Wat ik ook vaak doe in MM is dvd.nl op de internetpc's zetten, of play.com om ze te pesten met de prijzen, ook leuk!

Nathan Strik
15-03-2003, 16:29
Wat ik ook vaak doe in MM is dvd.nl op de internetpc's zetten, of play.com om ze te pesten met de prijzen, ook leuk!
Hehe, LOL... goed idee (y) ook maar eens in de praktijk brengen... :lol:

Dus aan klanten van MM Zwolle: als jullie ooit in de MediaMarkt zijn en iemand DVD.nl op de computers ziet zetten, dan ben ik dat. ;)

R. Schaap
15-03-2003, 16:30
klasse Nathan, ze worden nog gek van ons daaro. Zwolle schijnt trouwens mooi te zijn, misschien ga ik daar volgende week eens een kijkje nemen!

Nathan Strik
15-03-2003, 16:38
klasse Nathan, ze worden nog gek van ons daaro. Zwolle schijnt trouwens mooi te zijn, misschien ga ik daar volgende week eens een kijkje nemen!
Ja, zeker een erg mooie MM, ik ken alleen die in Leeuwarden verder en da´s niks vergeleken met deze lokatie. Ze zijn nog druk aan de buitenkant aan het bouwen, maar van binnen ziet het er allemaal tip-top uit.

Welke dag ben je trouwens van plan om te gaan? Ik wil mijn (bijna) wekelijkse bezoekje MediaMarkt ook niet missen namelijk, dus misschien zie ik je nog wel rondstruinen.

R. Schaap
15-03-2003, 16:39
ach, dat weet ik nog niet, misschien donderdag uur of 11 ofzo. Als het verandert meld ik dat wel hiero. Kom ik je daar even tegen misschien, lachuh!!

Philippe
15-03-2003, 16:44
Nathan en Rein: de bad boys van MM haha! Ben van plan om volgende week naar de MM in Aken in Duitsland te gaan. Zal ik daar gelijk eens rondkijken of ik dvd.nl ook op de PC kan zetten. (6)

R. Schaap
15-03-2003, 16:50
Nathan en Rein: de bad boys van MM haha! Ben van plan om volgende week naar de MM in Aken in Duitsland te gaan. Zal ik daar gelijk eens rondkijken of ik dvd.nl ook op de PC kan zetten. (6)

Gaaf, doe dat maar, kan nooit kwaad!

Kasper P.
15-03-2003, 17:01
Nathan en Rein: de bad boys van MM haha! Ben van plan om volgende week naar de MM in Aken in Duitsland te gaan. Zal ik daar gelijk eens rondkijken of ik dvd.nl ook op de PC kan zetten. (6) Waarom ga je naar Aken en niet naar Heerlen? :roll: Lijkt me korterbij vanuit Belgie gezien en Heerlen heeft een beter aanbod :wink:

Philippe
15-03-2003, 17:32
Nathan en Rein: de bad boys van MM haha! Ben van plan om volgende week naar de MM in Aken in Duitsland te gaan. Zal ik daar gelijk eens rondkijken of ik dvd.nl ook op de PC kan zetten. (6) Waarom ga je naar Aken en niet naar Heerlen? :roll: Lijkt me korterbij vanuit Belgie gezien en Heerlen heeft een beter aanbod :wink:

Van mij woonplaats tot Aken is ongeveer 45 min. met de auto. Is niet echt lang en bovendien ligt in Aken ook Saturn, een mediastore met een supergroot aanbod. En Aken is natuurlijk ook een leuk stadje. Maar misschien dat ik van het jaar ook nog wel eens naar Heerlen trek. :)

Alexander de Mol
15-03-2003, 18:56
Ik snuffel nog wel eens rond in de MediaMarkt A'dam ArenA. Over niet al te lange tijd zal Utrecht mijn voorkeurslocatie worden...
Gek genoeg kijk je inderdaad om je heen om te zien of je forummers op basis van de avatars herkent. Tot op heden nog geen forummers ontdekt.
Ik zal van de zomer mijn DVD.nl polo weer eens tevoorschijn halen, wellicht dat dat helpt. Ook bezondig ik me in het algemeen er aan om overal waar een internet PC staat DVD.nl 'achter te laten'. :oops: :roll: :lol:

De Makro zit daar trouwens vlak om de hoek dus die nemen we meestal op de route even mee.

John
15-03-2003, 22:01
Deze thread gaan we ook volgen :)

Joost v.d. Ham
15-03-2003, 22:28
vanaf nu zal ik ook alle inet-pc's op de dvd.nl site zetten....haha

en dan vooral op bepaalde pricewatch-threads. :twisted: :twisted:

Hanna
16-03-2003, 16:03
haha.. iedereen wil elkaar maar ontmoeten in de MM???? :D
ik vind het erg grappig, maar waarom schrijven jullie je niet gewoon in bij de meeting? is vast veel gezelliger kletsen met een biertje in de hand dan met een.... tja, niets in de hand.. :D :D ;)

Mark de Jong
16-03-2003, 17:06
haha.. iedereen wil elkaar maar ontmoeten in de MM???? :D
ik vind het erg grappig, maar waarom schrijven jullie je niet gewoon in bij de meeting? is vast veel gezelliger kletsen met een biertje in de hand dan met een.... tja, niets in de hand.. :D :D ;)

Ach, ik heb altijd wel een DVDtje in de hand als ik in de winkel sta :)
Heb ik persoonlijk liever dan bier :P

Hoe dan ook, niet iedereen kan (helaas ?) tijdmaken voor de meeting, of heeft vervoer, dus proberen we het zo maar :)

Wordt tijd dat er eens een bus wordt geregeld zodat iedereen persoonlijk kan worden opgehaald als er weer eens een meeting is :lol: :lol:

Kijk mij lekker zwetsen en dat zonder :bier:

Herjan
16-03-2003, 17:59
haha.. iedereen wil elkaar maar ontmoeten in de MM???? :D
ik vind het erg grappig, maar waarom schrijven jullie je niet gewoon in bij de meeting? is vast veel gezelliger kletsen met een biertje in de hand dan met een.... tja, niets in de hand.. :D :D ;)

Probleem is dat ik op die datum niet kan. Anders was ik absoluut gekomen!

Richard B.
16-03-2003, 20:28
Kunnen ze in elke MM geen bar openen? Lijkt me een perfecte combi: goedkoop dvd's scoren onder het genot van een lekkere borrel. :D :D