PDA

Bekijk de volledige versie : Blow



System 3rror
29-01-2002, 14:40
Heeft iemand een idee wanneer de release van de regio 2 versie van Blow is??
Ik heb zelf de regio 1 Infini film versie, maar een vriend stelde mij deze vraag... Alleen kom ik hem nergens op de lijsten tegen!? :confused:

Iemand een idee dus??

Voor de mensen die de film niet kennen, het is Blow uit 2001 met Johnny Depp en Penélope Cruz!

Bedankt! :)

Mike Philippens
29-01-2002, 14:46
Goeie film overigens!
Effe kijken bij Play.com: hier dus (http://www.play.com/Play247.asp?page=title&r=R2&title=94384) . 15 pondjes/€24, direct leverbaar. Ook bij Dividence te koop alleen laten ze je dan €31 ex afleverkosten betalen. Dividence heeft ook alleen de UK release, wat me laat geloven dat er nog geen NL release is.
Als je langer wilt wachten, komt ie 20 maart bij Ezy. Daar betaal je dan €1 minder...

System 3rror
29-01-2002, 17:44
Dank je Mike... goed dat ik daar zelf aan gedacht had om daar ff te loeren :cool:

Helaas zullen deze versies niet om de infini film editie heen kunnen zoals ik hem heb :D

Mike Philippens
29-01-2002, 17:55
Forgive my ignorance...what the frell is een Infini release ?

System 3rror
29-01-2002, 18:06
Dat wist ik dus eerst ook niet, dus had er een thread voor geopend, deze is hiero (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2040&highlight=infinifilm) te vinden.

Dave
03-04-2002, 15:06
Is deze inmiddels al in NL te koop en waar het goed koopste dan???

Heb hem gisteren gehuurd en vind het echt een TOP-film!!!

Echt een hele goede film!

System 3rror
03-04-2002, 15:16
Is nog steeds nergens te koop zovr mijn inlichtingen gaan.
In de database bij DVDhome staat hij ook nog niet.

Dave
03-04-2002, 15:20
Da's toch jammer, ik vind het echt een hele goede film, Depp speelt super!!! :D

Maar nog ff w88 dan maar... :(

Dave
03-04-2002, 15:53
Hij komt in ieder geval dit jaar nog!!!
Hij staat namelijk bij de 2002 Line-Up van DFW

www.dfw.nl (http://www.dfw.nl)

Dus nog ffkes w88, er staat op die site wel een trailer voor de nieuwsschierigen...

-----------------------------------------------------------------------------------

meer info:

Genre: Thriller

Acteurs
Johnny Depp
(Sleepy Hollow, The Ninth Gate, From Hell, The Astronaut’s Wife)
Penélope Cruz
(Captian Corelli’s Mandolin, Vanilla Sky)
Ray Liotta
(Goodfellas, Hannibal, Heartbreakers)

Regisseur: Ted Demme
(Life)

Bioscoopinfo U.S.
- Bioscooprelease: april, 2001
- Hoogste positie: nr. 2
- Box-office: $52.964.509

Bioscoopinfo BE
- Bioscooprelease: September, 2001
- Hoogste positie: nr. 2
- Box-office: Bef. 21.473.456

Bioscoopinfo BE
- Bioscooprelease: September, 2001
- Hoogste positie: nr. 4
- Box-office NL: Hfl. 1.500.000

-----------------------------------------------------------------------------------

Original site :

www.getsomeblow.com (http://www.getsomeblow.com)

Jaded
03-04-2002, 16:14
Voor de nieuwsgierigen:
NL opbrengst in BEF is 27 miljoen.
Iets meer dan de 21,473 miljoen in België.
Maar aangezien Nederland veel groter is dan België, en het verschil niet in die mate verhoogt, neem ik aan dat de film het in België veel beter heeft gedaan.
Dit geheel terzijde ...



Dit alles om maar te zeggen dat ik ook op de release zit te wachten. :)

Dave
04-04-2002, 07:32
Iemand al een idee wanneer deze uitkomt???

Beloved
06-04-2002, 21:29
Ben ik de enige die deze film echt ontzettend slecht vond? Alleen die Penelope al deed gewoon pijn (dat doet ze in elke film, dat accentje gaat snel vervelen).

System 3rror
07-04-2002, 11:25
Ben ik de enige die deze film echt ontzettend slecht vond? Alleen die Penelope al deed gewoon pijn (dat doet ze in elke film, dat accentje gaat snel vervelen). Ze heeft voor haar rol in Blow ook een Razzie nominatie gehad. Dus je zal niet de enige zijn nee.

Jaded
07-04-2002, 15:22
Ik snap ook niet wat mensen in haar zien.
Het is een lelijk dom wicht dat niet eens kan acteren.

Beloved
08-04-2002, 10:22
In Vanill Sky vervaagde ze gewoon bij Cameron Diaz. Maargoed, het is uit met haar liefje Cruise om maar even wat te roddelen. Op naar het volgende huwelijk dat ze kan verknallen. Kom ik hatelijk over?

Rochan
08-04-2002, 10:33
In Vanill Sky vervaagde ze gewoon bij Cameron Diaz. Maargoed, het is uit met haar liefje Cruise om maar even wat te roddelen. Op naar het volgende huwelijk dat ze kan verknallen. Kom ik hatelijk over?


k snap ook niet wat mensen in haar zien.

Zie of voel ik hier enige vorm van jaloezie:D :D :p ;)

Jaded
08-04-2002, 13:44
Zie of voel ik hier enige vorm van jaloezie:D :D :p ;)
:)
Van mijn kant zeker niet.

Rochan
08-04-2002, 13:56
:)
Van mijn kant zeker niet.

Oke accepted. ;) Ik vond er wel goed spelen ik VS, maar in BLOW
vond ik er ook wat minder.

Beloved
08-04-2002, 21:34
Ach jaloezie... Waarom zou ik jaloers zijn op iemand die toch wel redelijk knap is en Matt Damon, Tom Cruise en God weet wie nog meer weet te strikken en in opmerkelijke Hollywoodfilms speelt zonder een normaal woord Engels te kunnen? Ik zeg niks...

BasH
08-04-2002, 21:38
Ach jaloezie... Waarom zou ik jaloers zijn op iemand die toch wel redelijk knap is en Matt Damon, Tom Cruise en God weet wie nog meer weet te strikken en in opmerkelijke Hollywoodfilms speelt zonder een normaal woord Engels te kunnen? Ik zeg niks...

Wat, heeft Arnold Schwarzenegger ook wat met Matt Damon gehad?

:D :D :D

Groeten,

BasH

Beloved
08-04-2002, 21:39
Is Arnie 'redelijk knap'? In de verste verte niet... He jakkes ik krijg er de kriebels van...

Thijssie
08-04-2002, 21:49
[COLOR=red]
Is een goede film. Heb hem laatst op video gezien. Zoiets had ik niet verwacht van Johnny Depp.

Jammer dat Cry Baby nog niet op dvd is. Da's echt een toppertje

:D :D :D :D :D

BasH
08-04-2002, 21:55
Is Arnie 'redelijk knap'? In de verste verte niet... He jakkes ik krijg er de kriebels van...

Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat er meer succesvolle mensen met een lelijk accent rondlopen in Hollywood... Maar goed, humor is een persoonlijke zaak natuurlijk...

Groeten,

BasH

Rochan
08-04-2002, 22:25
Ach jaloezie... Waarom zou ik jaloers zijn op iemand die toch wel redelijk knap is en Matt Damon, Tom Cruise en God weet wie nog meer weet te strikken en in opmerkelijke Hollywoodfilms speelt zonder een normaal woord Engels te kunnen? Ik zeg niks...

Ik vind het wel wat hebben Engels met een accentje:D ;)