PDA

Bekijk de volledige versie : El Mariachi / Desperado (duopack)



Luchtgordijn Bogey
29-01-2002, 22:43
Al op 4 jan. gekocht bij FRS (Rotterdam Hoogstraat), maar volgens mij nog steeds geldig:

Dubbelzijdige DVD met "El Mariachi" en "Desperado" voor EUR 15,99

Is een van de Universal/Columbia titels. In DVD jewel-case (hard plastic).

Beide kanten/fillms zijn anamorphic widescreen, hebben director's commentary-track, en zowel Nederlands als Engels ondertiteld. Verder nog wat standaard bonusmateriaal.

Bij Rodisc een iets andere uitvoering gezien (UK import, niet-NL ondertiteld ander soort case) voor iets minder bijzondere prijs (EUR 22,50).

Raskel
29-01-2002, 23:14
Ik wacht nog ff op de Suberbit versie! DTS :)

SuperDre
31-01-2002, 18:59
Ik heb em een tijdje geleden ook gekocht, en ik moet zeggen dat het een geweldige dvd is, met veel leuke extra's. Enige probleempje dat ik had, was dat bij het afspelen van El mariachi de commentaar track automatisch begon te spelen, ik me zorgen maken natuurlijk, maar toen bedacht ik me ineens, ok *** ja El mariachi is orgineel spaans, en mijn dvdspeler staat ingesteld om automatisch de engelse track te gaan afspelen, wat in dit geval dus de commentaar track is... Zeker voor het geld een geweldige dvd set (Waren ze allemaal maar in verhouding zo duur)..

rwessel
15-09-2002, 19:00
Na lang wachten eindelijk weer verkrijgbaar bij de FRS Rotterdam (Lijnbaan) voor 15,99 (en dan nog -/- 10%)

Bij MM Rotterdam Centrum overigens 26,99 !!