PDA

Bekijk de volledige versie : Extra Features voor films



Ai yakaan Sukapintha
01-08-2001, 02:50
Hoi hoi,
Ik vind het heel erg jammer dat de Extra Features (Easter Eggs) er niet meer is en om het weer in leven te brengen ben ik zelf een site begonnen voor deze Extra Features. Weet er nog iemand de tips die op deze pagina stonden? Zo ja zal je het kunnen posten of emailen? neem maar vast een kijkje op PS2/DVD Zone (http://www22.brinkster.com/mpie81) om te zien of de films er al op staan. Enne dvd.nl crew deze site ziet er echt veel beter uit dan de vorige versie. Keep up da good work mensen. And I'll be coming back very often. ow ja mensen alvast thanks voor de hulp die ik krijg!!!!

Eric van Ballegoie
01-08-2001, 09:07
Hoi,

De pagina's met hidden features en coverfouten komen terug!
Ze zijn momenteel alleen nog even niet op de site te vinden op dat er voor die paginna's nog het een en ander moet worden geprogrammeerd!

Dus iedereen die hidden features heeft toegestuurd via email: Wees gerust, ze komen gewoon op de site terug!

Eric

Dennis Veldhuizen
09-08-2001, 00:22
gelukkig, deze vond ik altijd wel grappig om te zien...
maar het kan aan mij liggen hoor, werden deze niet een beetje te weinig geupdate???

zodra deze terug zijn, zal ik er wel een aantal zoeken.. die dan geplaatst kunnen worden...

ps: de verpakkings fouten waren eigenlijk best wel informatief

Ai yakaan Sukapintha
09-08-2001, 00:39
ik zit erop te wachten ;) komt er dit keer wel bij te staan voor welke regio die tips zijn??