PDA

Bekijk de volledige versie : Wat ga jij stemmen?



Edwin V
30-01-2002, 07:59
Nu de verkiezingen eraan komen kunnen we ook een onderzoek doen naar het stemgedrag onder DVD freaks.

Angelina
30-01-2002, 08:11
Laat die gasten van LN maar eens wat van hun ideeën doorvoeren. Ben benieuwd of Nederland dan eindelijk leefbaar wordt.

Mark S
30-01-2002, 08:22
Ik ga bewust niet stemmen. Kan me niet schelen dat mijn stem dan naar de grootste partij gaat. Ik doe gewoon niet aan mee aan die vieze spelletjes.
En Leefbaar Nederland? Holle pathetiek met enge neigingen. Reden van hun succes: Vroeger hadden we een extreemrechtse
partij, nu hebben we een extreem rechtse bevolking...

bmateijsen
30-01-2002, 09:13
LN is mij veel te rechts... Zeker nu Dhr. Fortuyn er aan het roer zit... dan kun je eigenlijk niet meer naar rechts..

Groet

Cenobite
30-01-2002, 11:38
Hans Dijkstal is de man :D :D , dus VVD

Maxster4th
30-01-2002, 16:33
Ik ga voor PAUL ROSENMULLER. Ik heb hem zovaak flink zien doorzagen over van alles en nog wat. En elke keer was ik het met hem eens.
Natuurlijk is het zo dat de oppositie makkelijker is dan wanneer je regeert, maar ik geloof hem wel.

En laat LN maar eerst kijken hoe dat regeren gaat (in de oppositie!).

Ohja ik woon vlak bij schiphol en hem er nu nog geen last van en GL zal ervoor zorgen dat het niet erger wordt.


Groenlinks dus.

Alex van den Berg
30-01-2002, 16:40
Mij vote gaat weer naar de SP.

Anonymous
30-01-2002, 17:36
Ik stem niet omdat ik géén voorstander ben van wie dan ook
die in dat rijtje voor kwamen...En trouwens, ik ben voor niemand,
die hele regering mag van mij in elkaar sodemieteren.

System 3rror
30-01-2002, 18:08
Ik stem zeker LN... laat er maar eens wat rechts in de politiek komen! We hebben wel gezien dat paars (links) niet altijd werkt, tijd voor vernieuwing dus in Nederland!

Oakey
30-01-2002, 22:39
WAT!!!??? Iedereen stemt hier op LN.... :( Dat is toch wel de foutste partij die in Nederland bestaat sinds CP'86 verboden is(misschien op de SP na).

Niet stemmen mag natuurlijk, maar dan kun je later ook niet klagen (je stemt dan automatisch voor de winnaar). In China hoeven ze ook niet te stemmen trouwens ;)

Valt me errug tegen van de dvd.nl-leden...

Ik stem zelf op D'66 trouwens (niet spectaculair, ik weet het).

Thant
30-01-2002, 23:32
Ach, geen van de partijen zal echt groot worden. Dus krijg je weer een coalitie van 2 of 3 partijen, die allemaal hun zin willen hebben (begrijpelijk) en je weer een grijze mengenling van compromissen krijgt die een hoop mensen een gevoel van onvrede geeft. Maar goed, het is zoals Oakey zegt, als je niet stemt laat je je kans op inspraak schieten en moet je achteraf ook niet klagen. Mijn stem gaat dus naar VVD. Zowel landelijk als voor de gemeenteraad.

Glenn Smits
30-01-2002, 23:51
Leefbaar Nederland!!!, men vergelijkt ze met rascisten wat volledig onterecht is, alleen het beleid voor asielzoekers moet wat strenger en terecht.
De regering die me nu hebben is te lief vind ik.
Pim is wat harder en ik denk dat hij wel tot veranderingen in staat is. Verder vind ik SP ook wel goed staan inderdaad omdat me ouders daarvoor zijn hehe.

DrBob
31-01-2002, 00:08
ehh zijn LN en SP niet ongeveer tegenovergesteld?? ik mag niet stemmen, dus ik heb me er niet echt in verdiept, maar het mag inderdaad wel wat strenger hier, NL is veel te slap...

Glenn Smits
31-01-2002, 00:19
kan goed zijn hoor dat ze tegenovergesteld zijn maar wat betreft die asielzoekers hebben de Denen het goed aangepakt of mag ik dat niet zeggen?

Alex van den Berg
31-01-2002, 00:25
...of mag ik dat niet zeggen? Is het nodig om dat hier te zeggen? Er wordt alleen maar gevraagt naar je stemgedrag... niet naar je mening... :D

Edwin V
31-01-2002, 10:28
Ik mis de keuze "Gaat je niks aan" :-) Een poll kan maximaal 10 items bevatten, dus geen plaats hiervoor helaas

Camille
31-01-2002, 19:35
Ik mag helaas nog niet stemmen maar als ik dat mocht zou ik ook stemmen op LN, want ik vind dat ze goeie ideeen hebben over het asielbeleid en de ziektewet.

appie
02-02-2002, 12:47
groen links ZEKER niet !! die ......... laat maar
pvda ook niet
ik denk dat ik voor ome pim ga. of het verstandig is weet ik nog niet maar de man zegt wel waar het op staat en daar hou ik wel van.
de vergelijking met cp86 vind ik wel wat ver gezocht.

Nathan Strik
02-02-2002, 13:11
ik denk dat ik voor ome pim ga. of het verstandig is weet ik nog niet maar de man zegt wel waar het op staat Ja, dat deed Hitler ook ja... :D
(Over vergezochte vergelijkingen gesproken) ;)

Glenn Smits
02-02-2002, 14:42
dat Pim met een extreem-rechtse wordt vergeleken vind ik volledig onterecht en hij moet ook niet die naam krijgen want dan verliest ie weer aanhang.

appie
02-02-2002, 19:07
zero down loop jij maar achter de meute aan en blijf vooral ja knikken tegen mensen zoals kok en rosemuller.
als iemand in het openbaar zegt wat hij denkt of vindt lijkt hij dan op hitler????????????????????
weer zo een vergelijking die werkelijk nergens op slaat!!!!!!!!!!!
blijf jij maar met je lego blokjes spelen

Alex van den Berg
03-02-2002, 15:22
achter de meute aan en blijf vooral ja knikkenWaarom moet ik bij zulke uitspraken toch steeds aan LN denken? :D

mark t
03-02-2002, 16:19
dat Pim met een extreem-rechtse wordt vergeleken vind ik volledig onterecht en hij moet ook niet die naam krijgen want dan verliest ie weer aanhang.

In z'n boeken komen anders een paar naar extreem rechts neigende opmerkingen voor.

Ik weet nog niet wat ik ga stemmen, maar LN zeker niet. Hangt nog te veel van opportunisten en populisten aan elkaar (Henk Wijngaard? Ook als is-ie bij nader inzien alleen maar beschikbaar voor de lokale politiek). Het is één ding om je ongenoegen kenbaar te maken, het is wat anders om met een realistisch alternatief te komen.

Glenn Smits
03-02-2002, 16:35
nou en de slimste moet gewoon de machtzijn en je kan er niet omheen dat dat Pim niet is. Veel macht valt er in Nederland toch niet in te krijgen in tegenstelling tot die dictaturen.

martin
03-02-2002, 17:21
LN mag het van mij proberen, dus mijn stem hebben ze.

Dat Pimmetje fortuyn een rechts extreemist is betwijvel ik, ik denk niet dat ze zitten tewachten op een homo die in het weekend in de darkroom van de IT tevinden is.

Dus deze optie gaat niet op, dat pimmetje naar rechts neigt dat vindt ik niet erg, maar extreem rechts gaat mij tever.

Glenn Smits
03-02-2002, 18:42
LN mag het van mij proberen, dus mijn stem hebben ze.

Dat Pimmetje fortuyn een rechts extreemist is betwijvel ik, ik denk niet dat ze zitten tewachten op een homo die in het weekend in de darkroom van de IT tevinden is.

Dus deze optie gaat niet op, dat pimmetje naar rechts neigt dat vindt ik niet erg, maar extreem rechts gaat mij tever.
Meesterlijk gesproken, ik had het niet beter kunnen zeggen ;)

Alex van den Berg
12-02-2002, 00:35
Zo... even een berichtje om deze poll weer bovenaan de lijst met nieuwe berichten te krijgen...

Offie!! Af!! :D

Luther Hartog
12-02-2002, 00:48
Zo... even een berichtje om deze poll weer bovenaan de lijst met nieuwe berichten te krijgen...

Offie!! Af!! :D Jaja dat dacht ik al, verrassend veel stemmen voor LN trouwens, zou het dan toch gaan gebeuren?

Rob P.
12-02-2002, 00:58
Pim heeft het voor zichzelf verziekt, hij is eruit geschopt bij LN. Bij hem krijg ik ook sterk de indruk dat ie gewoon zegt wat de mensen willen dat die zegt, (of juist ertegenin gaat) maar dat je nooit zijn eigen mening hoort.
Ik geef toe, hij heeft een boel taboe's besbreekbaar gemaakt, zoals het vreemdelingenbeleid, maar waar het voor hem alleen om gaat is dat hij Premier kan worden.
Hij heeft in het begin nog getwijfeld tussen de VVD, CDA en LN. Een man met principes dus, een clown meer niet.
Maar nu hij de laan uitgestuurd is (en toch waarschijnlijk zelf wel verder gaat, hij geniet wel van al die aandacht,) gaat mijn stem voolropig naar LN.

Alex van den Berg
12-02-2002, 01:21
Hier geen uitgebreide politieke discussies a.u.b.
Hoogstens het hoe en waarom van je stemgedrag... zoals hierboven... en misschien een kleine reactie daarop... :) ... zoals hieronder... :D

colani
12-02-2002, 13:41
Onder het motto: wie niet waagt, die niet wint stem ik op de nieuwkomer, geef ze de kans en laat ze evt. op hun bek gaan. Alles leer je met vallen en opstaan. Bovendien Leefbaar Utrecht deed het ook altijd goed. Als alles fout gaat stemmen we over 4 jaar gewoon weer ergens anders op...

starbuck
12-02-2002, 15:05
Mischien is een nieuwe poll noodzakelijk nu Pim zelf met een lijst de verkiezingen ingaat.

Nathan Strik
12-02-2002, 17:37
Ik ben er uit!! (denk ik :D)
Ik ga dit jaar maar eens voor de SP stemmen denk ik, Leefbaar Nederland is mij een te slecht georganiseerd en eng clubje mensen en de rest van de partijen is ook alleen maar meer van hetzelfde...

Luther Hartog
12-02-2002, 19:37
Mischien is een nieuwe poll noodzakelijk nu Pim zelf met een lijst de verkiezingen ingaat. Ik blijf achter Pim staan. Hij krijgt bij mij alleen maar meer respect. Er zijn maar weinig politici die achter hun eigen standpunt blijven staan terwijl de hele politieke wereld tegen hem is.:cool:

starbuck
12-02-2002, 19:43
Ik blijf achter Pim staan

Dat zou ik maar niet onder de douche bij fc spakenburg vertellen, dat je ACHTER Pim staat. ;) :)

Luther Hartog
12-02-2002, 19:50
Dat zou ik maar niet onder de douche bij fc spakenburg vertellen, dat je ACHTER Pim staat. ;) :) Haha, LOL, nou in Spakenburg staan er meerdere achter hem hoor, dus ik ben nog lang niet aan de beurt;)

Edwin V
12-02-2002, 20:31
Dat zou ik maar niet onder de douche bij fc spakenburg vertellen, dat je ACHTER Pim staat. ;) :) Als je achter Pim staat word je niet genaaid, je moet niet voor hem gaan staan. Bij de gevestigde politieke leiders wordt je altijd genaaid, van voren en van achteren.:D

Rob P.
12-02-2002, 20:48
Wat is dit weer een diepgaande politiek discussie zeg....:D :D

Glenn Smits
12-02-2002, 21:11
Ik blijf denk ik ook wel achter Pim, ik vind namelijk dat de criminaliteitskopjes in de krant een stuk minder mogen ;)

Marco
12-02-2002, 21:46
Ik ga niet stemmen. Want ik vind dat het geen ene sodemieter uitmaakt welke leugenaar je kiest, zodra puntje bij paaltje komt gebeurd er toch geen reet. En LN is net hetzelfde als die anderen partijen, gewoon een hoop lucht.

Luther Hartog
12-02-2002, 22:00
Ik ga niet stemmen. Want ik vind dat het geen ene sodemieter uitmaakt welke leugenaar je kiestDaarom kies ik voor Pim, die zegt wat ie wil en blijft daar bij, ook als ie daarbij in problemen zou komen

Alex van den Berg
12-02-2002, 23:19
Ik ga niet stemmen. Want ik vind dat het geen ene sodemieter uitmaakt welke leugenaar je kiest... Met niet stemmen bevoordeel je nog wel de grootste leugenaars... Ook niet zo slim... :D

Marco
12-02-2002, 23:23
Met niet stemmen bevoordeel je nog wel de grootste leugenaars... Ook niet zo slim... :D
Met WEL stemmen precies hetzelfde. Dus wat is het verschil.

Alex van den Berg
13-02-2002, 00:00
Met WEL stemmen precies hetzelfde. Dus wat is het verschil. Je kunt op een kleine leugenaar stemmen... :D

Rob P.
13-02-2002, 00:24
Je kunt op een kleine leugenaar stemmen... :D

Frank de Grave zeker :D :D (Of Degrave..of de Graven):confused: Na jeweetwel, die van defensie:D

Marco
13-02-2002, 00:52
Frank de Grave zeker :D :D (Of Degrave..of de Graven):confused: Na jeweetwel, die van defensie:D Oh die Franciscus Hendrikus Gerardus de Grave :D

starbuck
13-02-2002, 09:38
Nobody fucks with De Grave.


( aldus kopspijkers) :)