PDA

Bekijk de volledige versie : Ik ook van jou



Jeroen Groot
30-01-2002, 10:21
Als het goed is, is "Ik ook van jou" vandaag gereleased.
Wie weet er al wat over de beeldkwaliteit, het geluid, de extra's en de beste prijs??

Angelina
30-01-2002, 12:22
Dit wil ik niet eens weten...

Wat een *** film is dit.

Weer zo'n goedkope nederlandse sexfilm....:mad: :mad: :mad:

Arnold van Oostrum
30-01-2002, 12:29
Ik heb hem hier voor mij liggen. Moet er nog een review van schrijven. Maar in het kort:
- beeldkwaliteit is prima, beeldformaat is 2.35:1 anamorf
- geluid is Nederlandstalig DD5.1 (448 Kb/s)
- Engelse ondertiteling is optioneel
- extra's niet zoveel, biografie, fotogalerij, korte 10 min. docu, trailer en muziekvideo.

Jeroen Groot
30-01-2002, 12:32
Quanta costa??

(Alvast bedankt voor de rest van de info).

Cenobite
31-01-2002, 15:32
Dit wil ik niet eens weten...

Wat een *** film is dit.

Weer zo'n goedkope nederlandse sexfilm....:mad: :mad: :mad:


Mag ik ook even meekotsen.... :D :D

Rossi
31-01-2002, 15:46
Nou het is misschien geen topper, maar vergeleken Costa! is het in iedergeval een aardige Nederlandse film, met redelijk goed acteerwerk. Dus om te kotsen..? Nee vind ik niet...

Maar geen DVD om te kopen, althans vind ik. Of je moet Angela Schijf helemaal super vinden natuurlijk. :D

Jeroen Groot
31-01-2002, 15:52
Nou het is misschien geen topper, maar vergeleken Costa! is het in iedergeval een aardige Nederlandse film, met redelijk goed acteerwerk. Dus om te kotsen..? Nee vind ik niet...

Hier ben ik het wel mee eens. Costa! is pas echt om te kotsen. Antonie acteert in deze film redelijk, maar Angela Schijf bewijst toch dat ze veel meer in haar mars heeft dan de gemiddelde soap-acteur/actrice (zoals ze intussen ook al heeft bewezen in de musical 42nd Street).
Ik vind het ook geen topfilm (het boek is trouwens wel een topboek, kan ik iedereen aanraden :D ), maar wilde graag even weten hoe het beeld, geluid en extra's zijn, zodat ik weet of het wat is om hem te huren. De prijs vind ik alleen interessant als het onder de €15 ligt.

Ton v/d Heiden
31-01-2002, 19:55
Nou het is misschien geen topper, maar vergeleken Costa! is het in iedergeval een aardige Nederlandse film, met redelijk goed acteerwerk. Dus om te kotsen..? Nee vind ik niet...

Maar geen DVD om te kopen, althans vind ik. Of je moet Angela Schijf helemaal super vinden natuurlijk. :D

Vergeleken bij Costa zijn alle Nederlandse films toch aardig ?:D