PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuw Lid



Youri
30-01-2002, 20:52
Hallo iedereen,

heel erg leuk dat ik zo'n warm welkom kreeg van dvd.nl. Heel er leuk!!!:) :) :)

Iedereen natuurlijk veel DVD plezier en tot Forums

Youri

Youri
30-01-2002, 21:11
Ik begreep dat jullie alles wat persoonlijker willen. Vind ik een goed ik zal daarom snel mijn avater veranderen naar een mooie pasfoto van mij!!! :) :) :)

Marco
30-01-2002, 21:36
Ohhhhh! En ik begin net te wennen aan je avater ;)

BTW: welkom :)

Youri
30-01-2002, 21:38
HAHA ja hij is wel cool!!! HE bedankt!!!:p :p

Alex Bel-Gy-Bel
30-01-2002, 21:49
Welkom maar ik moet je wel verwittigen.

Dit forum werkt verslavend!!! :D

Voor je het weet gaat je hele salaris op aan dvd's.:D ;)

Youri
30-01-2002, 21:54
HAHA ja dat kan ik me goed voorstellen en het zal er wel niet minder op worden, maar goed ik kan het nog goed in de hand houden hey veel plezier in ieder geval met de gekochte DVD's natuurlijk!!!

Youri:p

Luther Hartog
31-01-2002, 08:37
Welkom maar ik moet je wel verwittigen.

Dit forum werkt verslavend!!! :D

Voor je het weet gaat je hele salaris op aan dvd's.:D ;) Ja, dat klopt en weet je dat Youri een vriend van me is? Dus hij gaat al met mij om en waar je mee omgaat wordt je besmet luidt het spreekwoord toch.

Peedeepee
31-01-2002, 09:02
Das waar weet je dat, dat dit forum verslavend werkt. Niet dat ik nu alleen dvd's koop om mijn lijstje langer te maken, maar als iemand een dvdtje aanraadt, dan ben je gewoon eerder geneigd hem te gaan halen. Maar dat maakt allemaal niet uit, een hobby mag wel wat kosten, niet dan? :D

:cool:

Peedeepee
31-01-2002, 09:03
:eek:

Oops!!! Helemaal vergeten! Welkom Youri, ik zelf ben er ook nog maar net een week ofzo, maar het werkt o zo verslavend en daardoor lijkt het net of ik er al een hele tijd op heb zitten! :D

:cool:

Remco Out
31-01-2002, 09:17
Dit Forum verslavend?? Post alleen hier en daar wat, maar ik ga door het Forum juist minder dvd's aanschaffen aangezien ik hier te horen krijg wat er allemaal mis is aan de dvd. Zo had ik bijvoorbeeld zonder dit Forum Tomb Raider gekocht, maar ben geluk tot halt geroepen, dus ik kan niet zeggen dat het Forum aankopen stimuleert.

Alex Bel-Gy-Bel
31-01-2002, 09:59
Dit Forum verslavend?? Post alleen hier en daar wat, maar ik ga door het Forum juist minder dvd's aanschaffen aangezien ik hier te horen krijg wat er allemaal mis is aan de dvd. Zo had ik bijvoorbeeld zonder dit Forum Tomb Raider gekocht, maar ben geluk tot halt geroepen, dus ik kan niet zeggen dat het Forum aankopen stimuleert.

Dan moet ik er U op wijzen van deze dvd toch maar te kopen Tomb raider moet je echt in je collectie hebben al is het alleen maar om die lekkere Angelina Jolie. Je hebt ze toch al gezien in The Bone collector. WAT je hebt die ook nog niet in je collectie. Maar Remco toch ik zou me schamen dan maar vlug naar de winkel.:D :D :D

Remco Out
31-01-2002, 10:02
Je hebt ze toch al gezien in The Bone collector. WAT je hebt die ook nog niet in je collectie. Maar Remco toch ik zou me schamen dan maar vlug naar de winkel.:D :D :D Nou, The Bone Collector heb ik wel in mijn collectie, dus dat klopt niet. :D :D

Alex Bel-Gy-Bel
31-01-2002, 10:05
Nou, The Bone Collector heb ik wel in mijn collectie, dus dat klopt niet. :D :D

Dan word het toch tijd dat U uw collectie publiek maakt.

Remco Out
31-01-2002, 10:16
Dan word het toch tijd dat U uw collectie publiek maakt. Ja, dat vind ik zelf eigenlijk ook en ik had ook al gezegd dat ik een avatar zou nemen, maar dat is er ook nog niet van gekomen.

Tijntje
31-01-2002, 12:06
Ja, dat vind ik zelf eigenlijk ook en ik had ook al gezegd dat ik een avatar zou nemen, maar dat is er ook nog niet van gekomen.

Ik neem geen avatar. Denk dat 't forum dan stuk gaat ofzo :D

Remco Out
31-01-2002, 12:10
Ik neem geen avatar. Denk dat 't forum dan stuk gaat ofzo :D Haha, is het zo erg met je?? Doe het dan maar niet. Maar ik wil even alle nieuwe leden verwelkomen bij dvd.nl

starbuck
31-01-2002, 12:46
al 1695 leden, straks worden we nog groter dan leefbaar nederland:D

iedereen welkom:)

Edwin V
31-01-2002, 12:55
Dan moet ik er U op wijzen van deze dvd toch maar te kopen Tomb raider moet je echt in je collectie hebben al is het alleen maar om die lekkere Angelina Jolie. Je hebt ze toch al gezien in The Bone collector. WAT je hebt die ook nog niet in je collectie. Maar Remco toch ik zou me schamen dan maar vlug naar de winkel.:D :D :D Is er eindelijk iemand die juist minder koopt door dit forum, is er weer iemand die de verslaving stimuleert.:p

Overigens ben ik ook verslaafd, maar dat was ik al voor dit forum.:)

Camille
31-01-2002, 18:32
Welkom maar ik moet je wel verwittigen.

Dit forum werkt verslavend!!! :D

Voor je het weet gaat je hele salaris op aan dvd's.:D ;) Dat heb ik nu ook gehad:D :D maar ik vind het niet erg..........

Luther Hartog
01-02-2002, 10:52
Het valt me trouwens op dat er de laatste tijd heel veel nieuwe leden bij zijn gekomen, klopt dat crew?

Remco Out
01-02-2002, 11:01
Het valt me trouwens op dat er de laatste tijd heel veel nieuwe leden bij zijn gekomen, klopt dat crew? Jep, dat merk ik ook de afgelopen 2 weken. Er komen telkens meer leden bij, maar dat zal wel komen omdat er telkens meer dvd's worden gekocht en er dus meer mensen komen die verslaafd raken aan dvd en als je er verslaafd aan bent kom je natuurlijk naar www.dvd.nl. :D

Luther Hartog
01-02-2002, 11:28
en als je er verslaafd aan bent kom je natuurlijk naar www.dvd.nl. :D Ja maar hoe komen mensen bij deze site? Ik weet zelf ook niet meer hoe ik hier terecht ben gekomen:)

Ge611
01-02-2002, 11:36
Ben zelf voor een deel schuldig aan dit, op alle forums waar ik op zit (is ondertussen dagtaak) en ik zie een DVD vraag, dan voel ik mij geneigd deze site te melden. :o

Het zal er wel op uit draaien dat de crew bak in moet. De krantenkoppen melden dan: Leden opgepakt wegens DVD verslaving. :D

Maarre welkom nieuw lid.

Jeroen Driessen
01-02-2002, 13:23
Ja maar hoe komen mensen bij deze site? Ik weet zelf ook niet meer hoe ik hier terecht ben gekomen:) Heel makkelijk. Ik wilde een DVD-speler en had de PS2 op het oog. Vroeg me af of die goed genoeg was, dus op zoek... En het eerste wat je dan intypt is uiteraard www.dvd.nl. Die bestond toe nog niet geloof ik (was dvdzone...), dus ging ik via dvd.pagina.nl en zo kijken welke site mijn vraag kon beantwoorden.
En inmiddels -met behulp van deze site- heeft mijn "verslaving" ook al grotere vormen aangenomen. Alleen noem ik het een hobby :cool: . Door de positieve verhalen hiero heb ik bijv. Shrek, Fight Club en veel DVD's op Ezydvd gehaald. Gelukkig is alles daar een stuk goedkoper, dus kan ik het goed behappen wat €€€ betreft...

Marco
01-02-2002, 21:54
Dit forum werkt verslavend!!! :D

Welnee joh http://www.plauder-smilies.de/happy/roflmao.gif hoe kom je daar nou bij :rolleyes:
Verslavend....tsss....

appie
01-02-2002, 22:09
ik ben bij dvd.nl terechtgekomen via een vriend.hij is de oorzaak van mijn nieuwe verslaving DIT FORUM.
maar er staan wel een hoop leerzame dingen op over de dvd spelers dus vooral doorgaan dvd.nl het is een top site!!!!!!!!!!

appie
01-02-2002, 22:10
hoe doen jullie dat met die bewegende icoontjes????????

Edwin vd Zwaard
01-02-2002, 23:16
Ja, dat klopt en weet je dat Youri een vriend van me is? Dus hij gaat al met mij om en waar je mee omgaat wordt je besmet luidt het spreekwoord toch.

Werkt youri ook bij de bakker... :D:D
BTW Luther, dat salaris waar je het over had, lijkt me erg sterk :)

Luther Hartog
02-02-2002, 01:29
Werkt youri ook bij de bakker... :D:D
BTW Luther, dat salaris waar je het over had, lijkt me erg sterk :) Nee die werkt daar niet. Over mijn salaris gesproken, Ik verdien nu 12,5 Euro per uur (Netto) Ik lieg echt niet hoor Ed

Remco Out
02-02-2002, 09:48
Ja maar hoe komen mensen bij deze site? Ik weet zelf ook niet meer hoe ik hier terecht ben gekomen:) Nou ik weet nog wel hoe ik hier ben gekomen. Ik dacht laat ik eens kijken of er een www.dvd.nl bestaat en ja hoor en sindsdien ben ik hier dagelijks.

Remco Out
02-02-2002, 09:50
Nee die werkt daar niet. Over mijn salaris gesproken, Ik verdien nu 12,5 Euro per uur (Netto) Ik lieg echt niet hoor Ed Bij een bakkerij 12,5 Euro per uur??? Hoe krijg je dat voor elkaar?? Of moet je nog iets anders doen dan brood bakken en verkopen? Bedoel je niet 12,5 gulden per uur?

Luther Hartog
02-02-2002, 10:20
Voor iedereen zal ik ff mijn loonstrookje pakken en ik zal ff intypen wat ik verdien voor degene die dit zo belangrijk vinden.

Tussen 06.00-18.00 9,16 Euro
Tussen 18.00-06.00 12,1828 Euro

en aangezien ik vrijwel altijd vanaf 17.00 uur werk, verdien ik bijna altijd het nachttarief. En ja dit is in Euro

Edwin vd Zwaard
02-02-2002, 10:33
interssant... maar dat is toch niet netto dan, als je het overtyped van je loonstrook... :D

Luther Hartog
02-02-2002, 10:42
Dit is NETTO, dit krijg ik als ik het aantal geld door het aantal uren deel:)

Alex Bel-Gy-Bel
02-02-2002, 17:13
Dit is NETTO, dit krijg ik als ik het aantal geld door het aantal uren deel:)

Ik heb ff een boekje bijgehaald met de collectieve arbeidsovereenkomsten in sector bakkerijen. (deze zijn alleen geldig voor België)

MINIMUM LONEN,
Uurloon 279.24 Fr (=6.92 €)
dit zijn wel bruto lonen.
Dit ter attentie dat de lonen in België veeeeeeeel lager liggen dan in Nederland, toch nu ik vernam dat jij 12.5 € Netto verdiend in deze sector(dat is ca. 16.625 € bruto).En de dvd's kosten hier meer(het is toch oneerlijk verdeeld in deze wereld, en het zijn ook altijd de rijken die overal dvd's winnen)
houden die job!!!
:D :D :D

Luther Hartog
02-02-2002, 17:15
Ik ben ook heel blij met mijn baantje, alleen ga ik nu 4 uu per week minder werken:( Dat is toch 400 gulden per maand minder:(Maar goed ik werk nog 12 uur:)

Edwin vd Zwaard
02-02-2002, 22:27
Ik heb ff een boekje bijgehaald met de collectieve arbeidsovereenkomsten in sector bakkerijen. (deze zijn alleen geldig voor België)

MINIMUM LONEN,
Uurloon 279.24 Fr (=6.92 €)
dit zijn wel bruto lonen.
Dit ter attentie dat de lonen in België veeeeeeeel lager liggen dan in Nederland, toch nu ik vernam dat jij 12.5 € Netto verdiend in deze sector(dat is ca. 16.625 € bruto).En de dvd's kosten hier meer(het is toch oneerlijk verdeeld in deze wereld, en het zijn ook altijd de rijken die overal dvd's winnen)
houden die job!!!
:D :D :D

Denk maar niet dat de genoemde lonen standaard zijn hoor Alex Bel.. Ik heb een vriend uit een bakkersfamilie (zal wel niemand kennen, maar in deze buurt is Den Butter een bekende bakkersketen) en de bedragen die Luther meldt zijn cker niet standaard :)

Remco Out
04-02-2002, 12:52
Hey Luther, welke bakker werk je ook alweer en gelden die tarieven voor alle filialen, als dat zo is, dan ga ik daar ook maar eens aan het werk. Verdient zeker wel beter dan waar ik nu werk. Dat is gewoon zielig. :(

Luther Hartog
04-02-2002, 13:38
De bakkerijen van Stoepje staan allemaal in Spakenburg, dus dan zou je ff moeten reizen, je kunt natuurlijk altijd solliciteren

Remco Out
04-02-2002, 13:41
Hmm, laat dan maar zitten. Dat heb ik er niet voor over.