PDA

Bekijk de volledige versie : Jim Carrey



NicK Portier
31-01-2002, 00:12
Gewoon een gekke-bekkentrekker of echt leuk?

Ik vind good'ol Jim dus 3x niks...gewoon een gekke-bekkentrekker :mad: Maar bijna iedereen vindt hem ook echt grappig?

Zijn er mensen die het met mij eens zijn of ben ik de enige :D

Marco
31-01-2002, 01:03
Zijn er mensen die het met mij eens zijn of ben ik de enige :D
Persoonlijk vind ik hem wel grappig. The Mask, Dumb & Dumber, Ace Ventura. Yep leuke films. Minder was Batman Forever. Maar goed dat mag de pret niet drukken. How the Grinch Stole Christmas ook een topper.

Zijn beste rollen zijn zit hem nou juist in die wat meer drama gehalte films. Zoals Truman Show en Man On The Moon.

Zijn beste film wordt (weet het wel zeker) The Majestic
Een drama film van Frank Darabont (The Green Mile & The Shawshank Redemption). Een gooi naar de Oscars zou ik zeggen. Kijk maar naar de trailer (http://www.apple.com/trailers/wb/the_majestic.html) en dan zal je zien dat Carrey meer dan een gekkebekken trekker is.

Komieken hebben 2 kanten...een lach en een traan.

Remco Out
31-01-2002, 09:20
Vind het normaal wel geinig, films met Jim Carrey, alleen Me, myself and Irene vond ik na de 2de keer kijken al vervelend worden. Jammer dus dat ik hem op dvd heb aangeschaft.

Kaneda
31-01-2002, 13:54
Vind het normaal wel geinig, films met Jim Carrey, alleen Me, myself and Irene vond ik na de 2de keer kijken al vervelend worden. Jammer dus dat ik hem op dvd heb aangeschaft.
Maar de scene met de koe blijft ik grappig vinden.

Maxster4th
31-01-2002, 14:03
Ik moet zeggen dat ik Jim ook een goede acteur vind. In het begin was ik onder de indruk van The Mask en Dumb & Dumber. Ik dacht eigenlijk dat hij alleen voor dat genre films geschikt was, maar na de truman show was ik om. Daarin laat hij zien dat ook hij 'serieuze' rollen aankan.

Nu maar hopen dat hij weer eens een filmpie gaat maken (toch wel humor, houd ik zelf erg van).

PS:
Al moet ik zeggen dat ik hem geen 'bad guy' vind voor een actiethriller ofzo.

Camille
31-01-2002, 14:29
Daarin laat hij zien dat ook hij 'serieuze' rollen aankan.
Nou serieus.........??

In ieder geval vind ik Jim Carrey ook wel grappig, vooral in the Mask en Ace Ventura, die films kan ik echt 100x zien

Remco Out
31-01-2002, 14:32
Maar de scene met de koe blijft ik grappig vinden. Ja, daar heb ik de eerste keer vreselijk om moeten lachen. haha :D

Patrick van Nassau
31-01-2002, 14:53
Zijn er mensen die het met mij eens zijn of ben ik de enige :D

Nee, je bent niet de enige, ik ben het met je eens.
Al moet ik toegeven dat ik The Truman Show een uitzondering vindt. Dit vind ik wel een mooie film. Al heb ik daarin ook soms moeite met z'n 'kop'.;)

Cenobite
31-01-2002, 22:12
"Liar Liar" is ECHT geweldig , dan lig ik ELKE keer onder de tafel van het lachen....de rest boeit me niet.... Ace ventura en The Mask vond ik GEEN RUK aan.... :D :D

Adam Sandler is geweldig in "Big Daddy" , maar de rest vind ik weer niks ... vooral "The waterboy" is superslecht... :mad:

Marco
31-01-2002, 22:28
Als je echt een Carrey hater bent, heb je The Dead Pool DVD allang in huis. Moet je eens kijken wat er met Carrey gebeurd.

NicK Portier
31-01-2002, 22:38
Die ken ik niet....maareh vertel vertel :D

Marco
31-01-2002, 22:42
Die ken ik niet....maareh vertel vertel :D
Deze film stamt uit de Dirty Harry reeks (nu te koop zowel los als in box). Geloof me echt. Het is de moeite waard, er gebeurd namelijk iets met Carrey. Maar wat. I would not spoil the surprise :D Leuk is het wel, voor Carrey haters wel te verstaan. Carrey fans kunnen er niet om lachen.

starbuck
31-01-2002, 23:45
Carrey is een vakman, bijna alle grote acteurs vinden komische rollen het moeilijkste om te spelen. Tuurlijk was de cabelguy een draak van een film, maar welke acteur heeft er nu niet een aantal missers in hun lijstje staan.

Smaken verschillen maar hij heeft voor mij al bewezen een blijvertje te zijn zowel in comedy's als in de wat serieuzere films.

Camille
01-02-2002, 15:22
Vanavond op SBS6 om 20.30 The Mask
Somebody stop me!
Deze film is ook op DVD te krijgen DTS versie, ga maar naar dvdzone2.com en klik op DTS.

Anonymous
01-02-2002, 18:33
Hij heeft een goeie carriere kickstart gemaakt met die Ace Ventura
film waarin hij ook echt grappig is.Toch zie je in film's zoals

-Man on The Moon
-Me Myself & Irene
-Ace Ventura 2
-The Truman Show

dat Jim gewoon echt puur op commando grappen moet maken.

In Deel 1 van Ace, The Mask en niet te vergeten The Cable Guy,
ok de film was verder behoorlijk waardeloos, is Jim zoals Jim ook
echt is.Dat is de truc bij de goeie ouwe komiek lijkt mij.

Jaded
01-02-2002, 19:10
Jim Carrey vind ik een 'groot' artiest.
Hij is een komiek met een tikkeltje drama in zijn prestaties (als het moet).