PDA

Bekijk de volledige versie : Huisregels DVD.nl Forum !



Eric van Ballegoie
01-08-2001, 09:52
Registratie op het forum van DVD.nl is geheel gratis en zonder verplichtingen. Wel word je geacht om je te houden aan de regels die we stellen voor het gebruik van ons forum.

1. Het team van DVD.nl behoudt het recht voor om berichten zonder opgaaf van redenen aan te passen of geheel te verwijderen. Wij kunnen hiertoe overgaan indien je je niet houdt aan de Nederlandse wet, of wanneer je niet houdt aan normale waarden en normen. Berichten met onterechte flames, racistische of seksistische of anderzijds kwetsende uitingen worden verwijderd en DVD.nl behoudt zich het recht voor om je als gebruiker af te sluiten indien deze regels worden overtreden.

2. Het forum van DVD.nl is een plaats voor serieuze discussies waar gebruikers zich serieus en volwassen op dienen te stellen. Om het serieuze karakter van het forum verder vorm te geven stellen wij het zeer op prijs wanneer je met je ECHTE NAAM registreert. Alleen voornaam is ook prima, evenals een afkorting van je naam, maar liever geen nicknames. Uiteraard is de keus uiteindelijk aan jou en het gebruik van nicknames is dus niet verboden.

3. DVD.nl neemt geen verantwoording voor standpunten die je op dit forum inneemt of zaken die je als waarheden verkondigt. Schade die je eventueel aan derden berokkend kan niet op DVD.nl verhaald worden.

4. DVD.nl kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud van de berichten op het forum. Eventuele schade die je oploopt bij het opvolgen van suggesties op dit forum is geheel voor eigen rekening en kan niet op DVD.nl verhaald worden.

5. Binnen het forum van DVD.nl wordt de auteurswet gerespecteerd, het is daarom niet toegestaan om illegale versies aan te bieden of aan te zetten tot onrechtmatig gedrag.

Eric

Bas
07-08-2001, 23:17
Commercie in postings?

Eric van Ballegoie
07-08-2001, 23:23
Commerciele postings zijn op het forum niet toegestaan.

Bas
07-08-2001, 23:30
Duidelijk!

Eric van Ballegoie
07-08-2001, 23:36
Voor alle duidelijkheid:

We hebben er geen moeite mee wanneer iemand vraag waar een bepaald apparaat het goedkoopst te krijgen is en als daar dan een antwoord op volgt. Elkaar helpen mag gewoon, maar op het moment dat wij het idee hebben dat het duidelijk om een commercieel bericht gaat dan behouden we het recht voor om het bericht aan te passen of te verwijderen.

Berichten die niet bedoeld zijn om hulp te bieden maar die duidelijk alleen een commerciele inslag hebben zullen altijd verwijderd worden.

Eric

Dennis Veldhuizen
08-08-2001, 00:08
totaal met Eric eens

R. Schaap
10-05-2002, 12:07
Hoe zit het met website links in je signature?
Mag het nou wel of niet? Er is al veel over gesproken, maar het is denk ik iets om hierbij te zetten voor de volledigheid.

Alex Bel-Gy-Bel
10-05-2002, 12:19
Ik zet soms in de Thread 'info Belgie' prijzen van DVD's en in welke winkel deze prijzen toegepast worden, mag ik dit nu wel of niet.:confused:

Edwin vd Zwaard
10-05-2002, 12:21
Hoe zit het met website links in je signature?
Mag het nou wel of niet? Er is al veel over gesproken, maar het is denk ik iets om hierbij te zetten voor de volledigheid.

Idd.. vroeg ik me ook af.. (ligt bij mijn persoontje nogal gevoelig uiteraard).. maar mag ik nou bv wel een link plaatsen naar mijn collectie op mijn website ??

Florus
10-05-2002, 12:33
Uuh, stel dat ik mijn Nick wil laten aanpassen aan deze huisregel. waar moet ik dan terecht?
Voor zover ik kan zien kan ik hem zelf niet aanpassen en een dubbele inschrijving lijkt me wat overdreven ;)

R. Schaap
10-05-2002, 12:36
Moet je Alexander de Mol even pmen, die doet het zo voor je

Eric van Ballegoie
10-05-2002, 12:41
Of je stuurt mij even een PM, dan regel ik het!

R. Schaap
10-05-2002, 12:43
haha kan natuurlijk ook, maar maandje geleden was Alexander daar actief in, dus herinnerde ik me hem eerst daarover.

chello
10-05-2002, 13:07
DVD.NL heeft mijn e-mail adres wel ,en aangezien die bestaat uit mijn officiele naam (zelfs de officiele voorletters) zie ik geen reden om m'n nickname te wijzigen. En Rein weet em ook wel dusss..:p

Richard B.
28-01-2004, 02:31
Aha. Er was dus WEL een soort FAQ met huisregels. Misschien tijd om deze uit te bereiden en sticky te maken?

Christiaan Sauer
28-01-2004, 09:53
Dan moet je hem inderdaad wat uitbreiden en ee sticky ervan maken ;). Zitten een aantal duidelijke standpunten tussen (y).