PDA

Bekijk de volledige versie : In De Gloria (voor de Belgen)



Drexl
08-02-2005, 20:05
Hallo DVD-liefhebbers,

aangezien ik zo het vermoeden heb dat hier ook heel wat Vlamingen over DVD's komen praten vroeg ik me af of jullie mij konden helpen met het volgende: ik ben een grote fan van het fantastische satirische programma In De Gloria dat destijds op Canvas werd uitgezonden. Alle afleveringen werden in een DVD box uitgebracht. Vorige week was ik van plan om de box te kopen maar in de winkel hoorde ik dat de DVD's niet langer verkrijgbaar zijn. Ik ben ook in andere zaken geweest en daar hoor ik hetzelfde. Nu hoop ik maar dat er nog winkels zijn waar die box eventueel nog te verkrijgen is. De makers hebben me via mail verteld dat er voorlopig geen nieuwe reeks DVD's in productie is, maar omdat de vraag zo gigantisch groot is zou dat in de toekomst - gelukkig - kunnen veranderen.

Fingers crossed!

Drexl

frank33_98
11-03-2005, 17:09
heb hem net nog zien staan in de Brusselse FNAC
prijs is zo'n 60 euro (59,90 of ,95 geloof ik)

demonio
12-03-2005, 15:38
Hij is in alle Fnac's weer verkrijgbaar en ook al terug in de FRS.
ik denk dat er een derde herdruk is geweest.
Spijtig voor sommige mensen die er de laaste tijd zelfs meer dan 100 euro voor betaalde.

chelk
12-03-2005, 19:53
Ik had Woestijnvis gemaild en hij is terug ge-released.
Zoals gezegd weer overal te verkrijgen. FRS 59.90, Extra Zone 59.99.
Valt nog wel duur uit, maar ik heb hem toch direct aangekocht. Ik wou niet wachten tot hij weer niet te verkrijgen is.

frank33_98
22-04-2005, 06:42
ondertussen is de prijs in de Brussselse FNAC gezakt naar 50,95 EUR (wellicht tijdelijk : groene prijs) - ik heb hem dan maar aangeschaft 8)

Ingo Deswert
22-04-2005, 08:58
Goed nieuws. Bedankt voor de tip. Ik heb de box al aangeschaft indertijd bij die actie van "De Standaard" maar als back up kadootje komt deze box altijd van pas.

"In de Gloria" behoort zowat tot het beste wat er in Vlaanderen aan humor / satire is verschenen.