PDA

Bekijk de volledige versie : Predator



Jeroen C
09-02-2005, 20:16
McTiernan Doing a Predator Restart?

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/allposters/56/1800107656p-th.jpg

Source: Shan February 8, 2005

Latino Review (http://www.latinoreview.com/) has an interesting rumor saying that Fox is looking to restart the Predator franchise:

Without getting my own ass in trouble, here's a smallish bit of news. Twentieth Century Fox are in talks with Johnny McTiernan to do a new Predator film - not a sequel, not a remake, not a prequel; more of a restart. There's talk - based on a treatment that's floating around the traps - that it might fix on Dutch's (the guy from the first film, Arnie played) grown-up commando kid.

We'll see how this turns out. Stay tuned for possible updates.

AndréV
09-02-2005, 20:48
Ik ben benieuwd.

Harry B.
09-02-2005, 20:59
not a sequel, not a remake, not a prequel; more of a restart.
Juist ja. Wat moet ik me hier nu weer bij voorstellen?

Maick Werner
09-02-2005, 23:12
not a sequel, not a remake, not a prequel; more of a restart.
Juist ja. Wat moet ik me hier nu weer bij voorstellen?

Alles vergeten wat je dacht te weten en weer op nul beginnen :wink:

Wizz-Art
10-02-2005, 19:10
not a sequel, not a remake, not a prequel; more of a restart.
Juist ja. Wat moet ik me hier nu weer bij voorstellen?

Alles vergeten wat je dacht te weten en weer op nul beginnen :wink:

Kunnen ze het beestje beter een andere naam geven :?

martini
10-02-2005, 19:32
Als ze der zin in hebben, waarom niet. Predator was een hele goeie film en deel 2 vond ik maar een flop.

Ronald Sneep
10-02-2005, 19:47
grown-up commando kid.

kid ow mijn god ze gaan het toch niet net als bij avp vern**ken

Maick Werner
10-02-2005, 19:54
grown-up commando kid.

kid ow mijn god ze gaan het toch niet net als bij avp vern**ken

"Jongen groeit op met de verhalen van z'n vader. Niemand gelooft het en iedereen verklaart hen natuurlijk voor gek. Totdat er zo'n eng wezen vanalles uit elkaar scheurt. Dan heeft opeens iedereen spijt dat ze niet hebben geluisterd. Gelukkig heeft de jongen onthouden wat zijn (wellicht overleden) vader hem heeft verteld en geleerd. Nu is het tijd voor wraak!"

Kijk, als het zó'n cheesy verhaal wordt, dan noem ik het vern**kt!

Even afkloppen!

1101
12-02-2005, 12:28
Zulk soort oude dingen moet je in het doosje laten zitten, anders brokkelen ze in stukjes.

Kijk maar wat ze met de Alien en Predator-cultus hebben gedaan met AvP. Schandalig.

Predator is net als Pinhead een stijlicoon en als ie op zijn top geweest is moet je'm pensioen gunnen. Zo stoer als vroeger worden ze nooit meer.

Daan de G.
13-02-2005, 10:42
AVP vond ik toch echt een debiele film, sommige mensen vonden hem gewoon goed en leuk :/ dan denk ik echt bij mezelf " Ooit de originele films gezien? "

Een nieuwe predator kan geweldig zijn, aangezien ik het nog steeds ( samen met de alien ) het coolste filmmonster vind :)

Cnet
13-02-2005, 13:19
AvP heeft de Alien & Predator franchise aardig belachelijk gemaakt, maar daar heb ik me al eens eerder over uitgelaten.
Maar hoe moet ik dit nu zien dan, als een deel 3(wat is het anders) want ik vond dat script in het winterige New York anders beter klinken dan dit, maar hier kan ik denk ik ook wel mee leven.
Zolang John de Predator design weer aan Stan Winston over laat en met een soundtrack van Alan Silvestri heeft ie mijn zegen al.
Dat laat alleen nog een geschikte acteur over. Vin Diesel maybe.

Z-Man
13-02-2005, 18:00
Geloof mij nou maar dat deze film niet gemaakt word. Allemaal internet-bullsh*t