PDA

Bekijk de volledige versie : hoe zet ik zo'n avatar? bij m'n bericht



hitchberg
31-01-2002, 14:43
hoe zet ik zo'n avatar? bij m'n bericht

Angelina
31-01-2002, 14:47
Ga naar -> Instellingen -> Edit options -> Helemaal onderin kan je dan je avatar uploaden....

Remco Out
31-01-2002, 15:15
Dan moet je uiteraard wel ingelogd zijn. :D

hitchberg
31-01-2002, 15:21
Ga naar -> Instellingen -> Edit options -> Helemaal onderin kan je dan je avatar uploaden....

Angelina, waar vind ik die instellingen?

tsjaa....digibeet hé

hitchberg
31-01-2002, 15:24
?????? moeilijk hoor

hitchberg
31-01-2002, 15:32
hè,hè. moest nog ff ja aanklikken..

bedankt voor de help.

Richard B.
20-02-2002, 23:36
Vervolg-vraagje: hoe zit het nou eigenlijk met die regel van dat het alleen is toegestaan om eigen foto's als avatar te gebruiken? Ik zie er regelmatig die dat duidelijk niet zijn. Wordt het nou wel of niet toegestaan? Of bestaat er (op z'n poldermodel's) een gedoog-regeling. ;)

Richard

Alex van den Berg
20-02-2002, 23:50
Vervolg-vraagje: hoe zit het nou eigenlijk met die regel van dat het alleen is toegestaan om eigen foto's als avatar te gebruiken? Ik zie er regelmatig die dat duidelijk niet zijn. Wordt het nou wel of niet toegestaan? Of bestaat er (op z'n poldermodel's) een gedoog-regeling. ;)Ik begrijp je verwarring bij het zien van een aantal avatars...

Maar... vroeg of laat worden deze mensen benaderd met de vraag of ze hun avatar zouden willen vervangen door een persoonlijk fotootje... Dat is dus ook vandaag weer gebeurd.
Mocht iemand hier niet op reageren dan wordt een vreemdsoortige avatar na ongeveer een weekje door de avatar-Offie opgegeten... :D

Kortweg: Kies voor een avatar een persoonlijke foto... Dit mag wat mij betreft een half gezicht, een grafisch bewerkt fotootje, een geschminkt gezicht, een zwaar mishandeld gezicht of wat dan ook zijn... Zolang je het maar zelf bent... :)

Alleen een oog, neus, teen of ander los lichaamsdeel wordt ook niet op prijs gesteld... :)

Houd bij zware verminkingen even rekening met het feit dat er ook minderjarigen en zwakke magen op het forum rondzwerven... :D

Richard B.
23-02-2002, 21:32
Ik begrijp je verwarring bij het zien van een aantal avatars...

Maar... vroeg of laat worden deze mensen benaderd met de vraag of ze hun avatar zouden willen vervangen door een persoonlijk fotootje... Dat is dus ook vandaag weer gebeurd.
Mocht iemand hier niet op reageren dan wordt een vreemdsoortige avatar na ongeveer een weekje door de avatar-Offie opgegeten... :D

Kortweg: Kies voor een avatar een persoonlijke foto... Dit mag wat mij betreft een half gezicht, een grafisch bewerkt fotootje, een geschminkt gezicht, een zwaar mishandeld gezicht of wat dan ook zijn... Zolang je het maar zelf bent... :)

Alleen een oog, neus, teen of ander los lichaamsdeel wordt ook niet op prijs gesteld... :)

Houd bij zware verminkingen even rekening met het feit dat er ook minderjarigen en zwakke magen op het forum rondzwerven... :D

Bedankt voor het antwoord. Amputaties leken me toch iets te extreem dus heb ik mijn eerste avatar laten inspireren door 'Gorilla's in the mist', met de nadruk op 'mist'. ;)

Richard

Nathan Strik
23-02-2002, 23:13
Ik ben een beetje uitgekeken op mijn Avatar en zal hem deze week dan ook waarschijnlijk gaan vervangen door een nieuwe, duidelijkere foto.
Waarschijnlijk ga ik er nog wel 1 of ander animatietrucje mee uithalen, weet alleen nog niet wat... iemand een leuk idee? :D

Jaded
23-02-2002, 23:18
Laten spinnen rond zijn as en hem langzaam laten uittollen?

Alexander de Mol
14-05-2002, 10:40
Kortweg: Kies voor een avatar een persoonlijke foto... Dit mag wat mij betreft een half gezicht, een grafisch bewerkt fotootje, een geschminkt gezicht, een zwaar mishandeld gezicht of wat dan ook zijn... Zolang je het maar zelf bent... :)

Alleen een oog, neus, teen of ander los lichaamsdeel wordt ook niet op prijs gesteld... :)

Houd bij zware verminkingen even rekening met het feit dat er ook minderjarigen en zwakke magen op het forum rondzwerven... :D Even ter herinnering. :o :mad: ;)

Jaded
21-05-2002, 15:31
Vraag:
Mag de limiet voor de avatars niet een beetje omhoog?
25kb in plaats van 20kb?

Antwoord:
Pending ...

Alex van den Berg
21-05-2002, 15:39
Vraag:
Mag de limiet voor de avatars niet een beetje omhoog?
25kb in plaats van 20kb?Van mij zou het best iets meer mogen zijn, maar ik vrees dat het geen positieve invloed op de bandbreedte van DVD.nl zal hebben...
Op dit moment zal het waarschijnlijk een te grote belasting van de hoeveelheid maandelijkse Gigabytes zijn....

Koen Crijns
21-05-2002, 16:05
Niet alleen dat, ook worden de pagina's met dergelijk grote avatars steeds ontoegankelijker voor modem-gebruikers. Om deze twee reden lijkt het mij het verstandigst om de limiet niet op te hogen.

Eventjes ter vergelijk: op Hardware.Info hebben we de max. grootte zelfs ingesteld op 6 kb! Dus ik denk dat er hier niet veel te klagen is. ;)

Rolf
21-05-2002, 16:06
Ik ben een beetje uitgekeken op mijn Avatar en zal hem deze week dan ook waarschijnlijk gaan vervangen door een nieuwe, duidelijkere foto.
Waarschijnlijk ga ik er nog wel 1 of ander animatietrucje mee uithalen, weet alleen nog niet wat... iemand een leuk idee? :D

Met welk programma haal je die trucjes eigenlijk uit?

Nathan Strik
21-05-2002, 16:22
Met welk programma haal je die trucjes eigenlijk uit? Mijn huidige avatar is geanimeerd in Ulead Video Editor 6.0, een onderdeel van de Ulead MediaStudio Pro suite.
Daarna heb ik de losse beeldjes in Ulead GIF Animator geïmporteerd en ge-optimaliseerd voor Internet.

Wil je meer info over deze programma's, of heb je andere vragen dan kun je me altijd mailen.

Maarten van Krimpen
04-06-2002, 12:07
Wat is dat eigenlijk?

Alexander de Mol
06-06-2002, 08:49
Wat is dat eigenlijk? Kun je je vraag iets specifieker omschrijven? Ik kan wel gaan gissen.... :D
Forumleden of leden van de crew zullen ongetwijfeld je vraag willen beantwoorden.

Britte
12-06-2002, 08:29
Ok, ik ga dus hier eens testen of dat avatar-ding nu gelukt is...

R. Schaap
12-06-2002, 08:30
Ha Britte ook eindelijk een avatar! Leuk!

Britte
12-06-2002, 08:31
yep, maar ik ben het nog allemaal aan het uittesten dus misschien zet ik er op den duur wel een andere die er een beetje beter uitziet...

R. Schaap
12-06-2002, 08:32
yep, maar ik ben het nog allemaal aan het uittesten dus misschien zet ik er op den duur wel een andere die er een beetje beter uitziet...

dat moet je zelf weten, het is altijd al leuk zat als iemand eens laat zien wie hij of zij is. Dus avatars zijn altijd welkom!

maar nu ga ik voetbal kijken....

Britte
12-06-2002, 08:34
shit ja...helemaal vergeten...en er spelen nog wel leuke ploegen(Zweden en Engeland)...

Jaded
12-06-2002, 12:16
yep, maar ik ben het nog allemaal aan het uittesten dus misschien zet ik er op den duur wel een andere die er een beetje beter uitziet...
Hopelijk, want je bent mooier dan hoe je op die foto lijkt.

Britte
12-06-2002, 13:36
Hopelijk, want je bent mooier dan hoe je op die foto lijkt.

Dat weet ik nog zo niet...maar het is een feit dat foto's en ik absoluut niet samen gaan...

Remco Out
12-06-2002, 13:48
maar het is een feit dat foto's en ik absoluut niet samen gaan... Dat hoor ik wel vaker. :D

Martin de Goeij
16-06-2002, 02:42
Dat hoor ik wel vaker. :D niet van mij;) :p

Alex Bel-Gy-Bel
16-06-2002, 17:32
niet van mij;) :p

Hoe bedoel je niet van jou:D ;)

Nathan Strik
17-06-2002, 15:20
Misschien leuk om even te melden dat ik voor iedereen met vragen over mijn Avatar of Avatars in het algemeen even een korte "Making Of" (http://members.chello.nl/aa.pistoor/avatar/avatar001.htm) in elkaar heb gedraaid.

Je vind hem ook in mijn signature terug.

Is misschien wel interessant.