PDA

Bekijk de volledige versie : Wie moet de nieuwe James Bond worden?



Camille
31-01-2002, 14:33
Wie moet volgens jullie de nieuwe James Bond worden na Pierce Brosnan?

starbuck
31-01-2002, 15:07
Ik vind cloony wel geschikt, heeft in ieder geval de juiste "arro" ik ben Bond uitstraling, vrouwenversierder en hij is goed in eerste hulp;)

bondfreak
31-01-2002, 15:12
Geen van de bovenstaande!!

Laat ze maar weer een degelijke Engelse (Groot- Britannië/Ierland) acteur nemen en niet zo'n Hollywood figuur.
James Bond met een Amerikaans accent, Ian Fleming en Albert R Broccoli zouden zich in hun graf omdraaien.
Wie het dan zou moeten worden?, daar hebben we nog 4 jaar de tijd voor om over te bekvechten :D

mijn collectie (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=doki)

Patrick van Nassau
31-01-2002, 15:16
Naar mijn (bescheiden) mening is Pierce Brosnan de beste Bond. en mag dit dus ook nog lang blijven.

En ja, ook beter dan Sean Connery:)

Jeroen Groot
31-01-2002, 15:17
Van mij mag Pierce het nog wel even blijven. Hij schijnt ook zelf graag nog in de volgende te willen spelen (die na degene die nu wordt opgenomen, ben de teller even kwijt):cool: :cool:

Patrick van Nassau
31-01-2002, 15:18
(die na degene die nu wordt opgenomen, ben de teller even kwijt):cool: :cool:

Beyond The Ice (werktitel) is de 20ste. Daarna komt naar alle waarschijnlijkheid de 21ste.:D

Jeroen Driessen
31-01-2002, 15:28
In een interview met Pierce zei hij dat ie er wel 5 wilde doen (hij zit nu op 3, 4de in de maak...right?)...en na die tijd?????
Als ie maar geloofwaardig overkomt, goed BA heeft en niet te jong is.

MrSissor
31-01-2002, 15:47
Goedemiddag

Jullie weten het nog niet maar dat ben ik geworden.


met Vriendelijke Groet

Ryaco
31-01-2002, 16:11
Geen van bovenstaande...

Ik zie Will Smith wel in een rol van een (zwarte) Bond.

Aangezien het tot nog toe een all-white rol is geweest acht ik die kans wel erg klein.

Jaded
31-01-2002, 18:13
Als ik alleen op uiterlijk afga en uitstraling, is in mijn ogen Robbie Williams wel een goede kandidaat.

Camille
31-01-2002, 18:25
Geen van de bovenstaande!!

Laat ze maar weer een degelijke Engelse (Groot- Britannië/Ierland) acteur nemen en niet zo'n Hollywood figuur.
James Bond met een Amerikaans accent, Ian Fleming en Albert R Broccoli zouden zich in hun graf omdraaien.
Wie het dan zou moeten worden?, daar hebben we nog 4 jaar de tijd voor om over te bekvechten :D

mijn collectie (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=doki) 4 jaar ik hoop toch echt iets korter!

Camille
31-01-2002, 18:27
Als ik alleen op uiterlijk afga en uitstraling, is in mijn ogen Robbie Williams wel een goede kandidaat. Ja, Robbie da's een goeie!

Tijntje
31-01-2002, 20:26
Nog een stem voor Robbie!

/me votes for Mr. Williams ;)

M Balje
31-01-2002, 20:31
Als het aan mij ligt mag Pierce Brosnan naast Bond 20 (December 2002 in de bioscoop) ook nog wel zeker in bond 21, 22 en 23 spelen.
Wie hem daar na moet spelen weet ik nog niet.

Maikel
31-01-2002, 20:45
Ik zie Ralph Fiennes wel als een geschikte James Bond. Als actiefiguur? Niet echt. Maar James Bond is geen actie, maar spionage. Men wil James Bond 'verAmerikaansen', waar ik echt op tegen ben (een soort heiligschennis). Als men zo doorgaat met actiefilms met James Bond, mag Pierce Brosnan van mij blijven. Gaat hij weg: Ralph Fiennes of inderdaad: Robbie Williams is een goede keuze.

Anonymous
01-02-2002, 07:11
Ik vind dat er eindelijk weer eens na het "zwakke" optreden van
Timothy Dalton ofzoiets weer eens een echte james bond aanwezig
is.Dus hij mag van mij nog eventjes blijven, maar aangezien hij
zelf toch binnenkort James Bond af is zullen ze zich waarschijnlijk
gaan storten op de Gladiator "Russel Crowe" om als nieuwe bond
in Pierce's voetsporen te treden.

Maxster4th
01-02-2002, 10:52
OOk ik vind Pierce de beste bond aller tijden. Ik hoop ook dat hij nog lang mee gaat, maar als hij te oud wordt gaat de geloofwaardigheid er aan. Daarom moet hij na deze stoppen (jammer), want je moet stoppen op je hoogtepunt!.

Daarna is Robbie W. wel een goede keuze, al houd ik niet van zijn muziek, maar goed das een ander verhaal.

Remco Out
01-02-2002, 10:57
Wie er na Pierce Brosnan James Bond moet worden? Tsja, daar moet ik wel even over nadenken. Van mij mag ie nog wel even doorgaan, maar als er daarna een nieuwe moet komen dan denk ik toch ook Robbie Williams, lijkt me wel geschikt ervoor.

Gabriël de Rop
01-02-2002, 11:57
Pierce Brosnan is idd een zeer goede James Bond, ben blij dat hij nog minstens 2 films in de reeks de hoofdrol speelt. Als nieuwe Bond vind ik ook Robbie Williams een erg geschikte kandidaat, maar ook George Clooney heeft het volgens mij ook wel in zich om een goede Bond neer te zetten....

Bas van Dijk
01-02-2002, 13:06
Jullie zullen het me wel niet in dank afnemen, maar van mij mogen ze direct helemaal stoppen met dat hele James Bond geneuzel...:rolleyes:

Camille
01-02-2002, 15:17
Jullie zullen het me wel niet in dank afnemen, maar van mij mogen ze direct helemaal stoppen met dat hele James Bond geneuzel...:rolleyes:
Hoezo?? Zijn toch leuke films???

Ook ik vind Pierce Brosnan de beste Bond!! En over Robbie W. gesproken ik weet niet of ie kan acteren.

Glenn Smits
01-02-2002, 21:53
Pierce mag van mij nog wel ff blijven.
Russel past helemaal niet in die rol vind ik, hij lijkt niet op een James Bond en je kan hem er ook niet mee associeren.
Om Spontaan op Eddy Murphy oftewel een neger over te springen vind ik onzin.
Clooney zou ook een goede Bond zijn alleen waarom zou die? Ik weet niet hoeveel Clooney en Pierce schelen maar het kan nooit veel zijn dus dan maar Pierce.
Nicolas Cage heeft ook geen bondhoofd.

Camille
03-02-2002, 17:29
Ik denk dat we een duidelijke winnaar hebben!!

Pierce Brosnan!