PDA

Bekijk de volledige versie : Zaterdag DVD kijkdag?



Edwin V
31-01-2002, 14:58
Zaterdag 2 feb. komt er niets dan Maxima op de TV. Gelukkig heb ik de laatste tijd veel DVD's gekocht.

Sander Dubbeldam
31-01-2002, 15:08
willem-alexander hebbie ook nog weleens een paar minuten in beeld :D :D

maaruh het gaat een beetje de diana kant op. ze is populairder als WA en misschien kan ie daar niet mee leven... <= off topic

Cenobite
31-01-2002, 15:29
Dit boeit me echt voor geen meter... :confused: , en ik ga er mijn tijd niet mee verdoen... :D :D

martin
31-01-2002, 17:03
zou maksiema al een verblijfs vergunning hebben ???

Dennis Veldhuizen
31-01-2002, 17:05
pff.. ik moet toch werken zaterdag van 9.00-18.00...
kijk ik liever thuis DVD :D

Nathan Strik
31-01-2002, 17:18
Ik kijk wel ff naar het nieuws (het is mijn vak hè) maar ik ga geen uren naar de trouwerij van iemand anders op TV kijken, dat doe ik nog niet eens bij familie.

Camille
31-01-2002, 18:30
Dit boeit me echt voor geen meter... :confused: , en ik ga er mijn tijd niet mee verdoen... :D :D
Dat moet je niet zeggen want een huwelijk van een kroonprins maak je natuurlijk niet meer mee. Alhoewel ik ook niet de hele dag voor de buis zal hangen kijk ik wel ff naar het 8-uur journaal kijken om een kleine samenvatting te zien.

Alex van den Berg
31-01-2002, 19:49
Ik kijk wel ff naar het nieuws (het is mijn vak hè)Moet jij niet de hele dag kijken? Stel dat je die onverwachtte aanslag mist!! :D

starbuck
31-01-2002, 20:20
Moet jij niet de hele dag kijken? Stel dat je die onverwachtte aanslag mist!! :D
Ik zie het al voor me, Maxima die handig een toegeworpen slagroomtaart ontwijkt en die taart komt dan in het gezicht van beatrix terecht waarop claus zo moet lachen dat hij inmekaar zakt van ellende. Prins bernard kijkt dit alles hoofdschuddend aan.:)

Nathan Strik
31-01-2002, 20:54
Moet jij niet de hele dag kijken? Stel dat je die onverwachtte aanslag mist!! :D Na 11 september heb ik mijn portie aanslagen wel gehad. Ik was één van die mensen die het hele gebeuren live op CNN heeft kunnen volgen.
Ik zat namelijk op school en had eigenlijk college. Maar... en da´s het leuke van Journalistiek... als er zoiets gebeurd dan staan we met z´n allen bij de TV. Het nieuws gaat voor.
Maar nogmaals... de samenvatting zie ik wel op het nieuws...

Maikel
31-01-2002, 20:55
Maxima en Willem-Alexander's bruiloft wordt door heel Nederland en daarbuiten gehyped maar zodra wij gaan trouwen... ho maar :D

Ik heb een lekker DVD-avondje zaterdag. Met een bak van mijn favoriete chips en een gigantische fles cola ga ik op mijn nieuwe van mijn oom gekregen bankstel voor mijn afgelopen zaterdag gekochte breedbeeldtv een filmpje kijken. Het ja-woord zou ik wel willen zien maar die zal men tot in den treuren herhalen in het nieuws.

Leuke reacties op deze thread trouwens!

Sander Dubbeldam
31-01-2002, 21:19
kan de trouwerij nog geneens zien, moet werken! zullen weinig mensen naar de winkels toe komen.

tis leuk dat ze gaan trouwen maar je wordt er mee doodgegooit en dat gaat vervelen.

en i.d.d. het ja-woord zal je de komende 2 weken na het huwelijk nog wel op tv zien.

ik ga zaterdag na het werken ook maar dvd kijken ff heerlijk relaxen :D

Marco
31-01-2002, 22:21
Fijn voor ze Willempie en Minima dat ze gaan trouwen in Amsterdam. Boeie.

Kost de gemeente lekker klauwe vol met geld. En de gewone man maar dokken voor dat feesie. Oranjes gaan dat echt niet uit hun eigen zak betalen. Nee zal ff lekker worden daar is toch de Oranje fonds voor.

Alex van den Berg
31-01-2002, 23:50
Ik werk morgen gewoon... Ondertussen staat de TV als behang aan... meestal op CNN, Discovery of National Geographic... Misschien morgen maar eens een Bold & Beautiful behangetje... :D

Edwin V
01-02-2002, 07:05
zou maksiema al een verblijfs vergunning hebben ??? Ben je gek, ze heeft zelfs al de Nederlandse nationaliteit, iets waar mijn vriendin en andere mensen minstens 5 jaar op moeten wachten, met alle papieren rompslomp en €200 erbij.

Anonymous
01-02-2002, 07:13
Ik moet gewoon werken en laat het maar lekker druk zijn :D

Alléén krijg je nu wel dat gezeik bij de klanten thuis dat alle
TV's voor de bruiloft geinstalleerd moeten zijn want owee owee
ze zullen eens die maxima missen.

Remco Out
01-02-2002, 11:20
2 Februari viert mijn zus haar verjaardag, dus dan ga ik niet naar Maxima en WA kijken, maar ook dus geen dvd. Zaterdag is gewoon een televisieoze dag voor me.

Glenn Smits
01-02-2002, 22:10
het interesseert me werkelijk niks al die Koningshuis shit. Wat een aandachttrekkers zeg, als ik ga trouwen dan komt er niemand. :D
Die Alexander is gewoon in z'n stand geboren, de valsspeler hij heeft niks gedaan om op die positie te komen dat kan ik niet echt hebben. Ik zit moeite te doen op een universiteit en op de middelbare school voor een goede baan later en hij wordt gewoon als rijke bekakte koning geboren. BAH!!!!

By the way moet zaterdag werken kan dus niet eens kijken en daarna eventueel even tijd voor een dvd'tje

Remco Out
02-02-2002, 09:58
Nou, Maxima en WA zijn net getrouwd en heb toch heel even gekeken. Stelde eigenlijk helemaal niks voor en heb het dan ook met 1 oog gevolgd, het andere oog was voor deze site. :D

Marco
02-02-2002, 15:21
Die Alexander is gewoon in z'n stand geboren, de valsspeler hij heeft niks gedaan om op die positie te komen dat kan ik niet echt hebben. Ik zit moeite te doen op een universiteit en op de middelbare school voor een goede baan later en hij wordt gewoon als rijke bekakte koning geboren. BAH!!!!
Ik denk dat hij het ook niet makkelijk heb in zijn studietijd. Maar hij hoeft echt geen zorgen te maken over het geld die hij (of Bea) makkelijk kan betalen (van onze belasting centen....moet ergens naar toe). En een goeie baan. Ik wil ook graag de hele dag lintjes willen knippen :D en maar zwaaien.

Oke pleite met de monarchie. Stuur die Oranjes lekker maar naar Monaco of zo. Maar 1 ding moet hier wel blijven. Konningendag (mooi niet dat die Oranjes me vrije dag afpakken).

Marco
02-02-2002, 15:22
Nou, Maxima en WA zijn net getrouwd en heb toch heel even gekeken. Stelde eigenlijk helemaal niks voor en heb het dan ook met 1 oog gevolgd, het andere oog was voor deze site. :D
Kan je zelfs niet met je ene oog van Maxima afblijven :D
Jammer hé, ze is al bezet door Willempie. :(

martin
03-02-2002, 08:45
Gisteren een klein stukje gezien toen ze het JA woord zijden.

Ik moet toegeven dat ik het die Prins Pils het wel gunt, Maxima is een leuke vrouw. ik zou echt niet met die lui willen ruilen, de hele dag in de picture staan valt ook niet mee, nooit eens even lekker in de DVD bakken kunnen kijken op je gemakkie, of even lekker media markt in duiken naar de nieuwste snuffies tekijken.

waar ik me wel vreselijk aanstoorden was, aan die lui die die verf bommen enzo aan het gooien waren en gekke leuzen aan het roepen waren, zulke lui moeten ze nu echt eens een paar flinke meppen geven. je kon wel weer duidelijk zien dat het van die krakers figuren waren, van die werkeloze linkse anarchisten.

Marco
03-02-2002, 10:22
waar ik me wel vreselijk aanstoorden was, aan die lui die die verf bommen enzo aan het gooien waren en gekke leuzen aan het roepen waren, zulke lui moeten ze nu echt eens een paar flinke meppen geven. je kon wel weer duidelijk zien dat het van die krakers figuren waren, van die werkeloze linkse anarchisten.
Tja. Kan me enig sinds wel voorstellen. Vind dat je wel eens aan de andere kant van de samenleving moet kijken.

Vergeet niet dat er in Nederland ook armoede heerst. En dan wordt er flink €€€€ aan deze huwelijk gespendeert. Je moet eens weten hoe rijk die Oranjes zijn. Ik had ergens een banenkrantje waarin de meeste rijken familie's van Nederland in stonden. Als ik die info nog kan vinden, dan zal ik wat geldbedragen neerkwakken waar je U tegen zegt.

Verder was er natuurlijk veel politie op de been daar bij dat huwelijk. Zal wel een heerlijke dag zijn geweest voor de zakkenrollers en tasjesdieven elders in het land ;)

martin
03-02-2002, 12:47
Dat ze rijk zijn oke' het is natuurlijk al van generaties.
Bea is groot aandeelhoudster van shell en dergelijke.

Dus omdat die mensen meer geld hebben moet je maar verf bommen gaan gooien, er is werk genoeg of begin iets voor je eigen, armoe is in dit land niet nodig, als er goed opgelet wordt naar fraudes en misbruik van allerlij gelden hoeft er niemand in nederland armoe tehebben.

Cenobite
03-02-2002, 13:06
Gisteren een klein stukje gezien toen ze het JA woord zijden.

Ik moet toegeven dat ik het die Prins Pils het wel gunt, Maxima is een leuke vrouw. ik zou echt niet met die lui willen ruilen, de hele dag in de picture staan valt ook niet mee, nooit eens even lekker in de DVD bakken kunnen kijken op je gemakkie, of even lekker media markt in duiken naar de nieuwste snuffies tekijken.

waar ik me wel vreselijk aanstoorden was, aan die lui die die verf bommen enzo aan het gooien waren en gekke leuzen aan het roepen waren, zulke lui moeten ze nu echt eens een paar flinke meppen geven. je kon wel weer duidelijk zien dat het van die krakers figuren waren, van die werkeloze linkse anarchisten.


Een Oranje huwelijk zonder een paar verf - en rookbommen is gewoon niet compleet , zolang er maar niemand gewond raakt of ongelukken gebeuren is er niets aan de hand... :D :D

Glenn Smits
03-02-2002, 15:33
lol maar die anarchisten hadden wel gelijk wat betreft die verblijfsvergunning, Maxima wordt gelijk toegelaten.

Marco
03-02-2002, 18:19
lol maar die anarchisten hadden wel gelijk wat betreft die verblijfsvergunning, Maxima wordt gelijk toegelaten.
I rest my case :)

starbuck
03-02-2002, 20:57
ach, jullie arme republikeinen, ik heb genoten van het feestje. Dat het wat geld kost weet ik en dat boeit me niks, liever aan de Monarchie dan dat het geld in een of andere bouwput verdwijnt.

Lang leve de Koningin

ORANJE BOVEN


Zo ik heb gesproken:)

Edwin V
04-02-2002, 06:54
Van mij mogen ze dit vaker doen! Het was heerlijk rustig in de winkels en parkeerplek zat!:)

Mark S
04-02-2002, 07:56
van die werkeloze linkse anarchisten.
De meesten van die gasten hebben daar toch een dagtaak aan,
als het al geen roeping voor hunzelf is. Dus werkeloos, nee...:D

Glenn Smits
04-02-2002, 12:03
ach wat is het genieten, twee mensen die trouwen. Als ik trouw dan kom ik toch ook niet op tv, schei nou uit. Al die slijmballen met hun vlaggen voor de deur en hun vlaggen met het zoenende paar erop, bah wat een eer voor mensen die niks uitgevoerd hebben.

Remco Out
04-02-2002, 12:40
En wat dacht je de dag erna, alle kranten stonden er vol mee en op de ARD en ZDF hadden ze het er de hele dag nog over. Jemig, hebben ze allemaal niks anders te doen. Ik snap niet waarom ze er zoveel aandacht aan schenken, dat ze gingen trouwen stond al vast, Maxima zou heus geen NEE zeggen, dat zou pas nieuws zijn, maar verder is het geen nieuws. Een hoop gezeur.

martin
04-02-2002, 18:11
Beetje vaderlands liefde kan geen kwaad he.

jullie hebben zeker niet in millitaire dienst gezeten, in de modder teigeren voor je Koningin en vaderland :) :)

Willem had ook wel een schattig uniformpie en al die medailles waar zou hij die aan verdiend hebben ,Golf oorlog, vietnam Yuogoslavie ????

Marco
04-02-2002, 18:17
Dat het wat geld kost weet ik en dat boeit me niks, liever aan de Monarchie dan dat het geld in een of andere bouwput verdwijnt.
Monarchie is ook een bouwput. Same shit. Maar als je graag je hardverdiende €centen (oftewel belasting) aan de Oranjes wilt geven..be my guest.

Jason Bourne
04-02-2002, 18:31
Wat het erge is dat je op straat en in de winkels zo'n soort GTST-effect krijgt; niemand kijkt ernaar maar iedereen weet precies wat er gebeurt is. Hoorde vandaag ook zo'n leuke conversatie.

Groetjes,

hitch_fan
04-02-2002, 19:02
Monarchie is ook een bouwput. Same shit. Maar als je graag je hardverdiende €centen (oftewel belasting) aan de Oranjes wilt geven..be my guest.

Het alternatief is een gekozen president als staatshoofd en die gaat ook niet voor een appel en een ei in een doorzonwoning zitten. Bovendien moet een president om de 4 jaar gekozen worden wat ook weer een hoop geld kost.
En dan is er nog het probleem iemand te vinden die partijonafhankelijk is en, om als bindende factor te kunnen fungeren, een groot deel van de bevolking aanspreekt. Als ik kijk naar de presidenten van bv Frankrijk en de USA hebben wij het hier met de Oranjes nog niet zo slecht getroffen.

Marco
04-02-2002, 19:41
In het kort. Leve de anarchie ;)

Edwin V
04-02-2002, 20:00
jullie hebben zeker niet in millitaire dienst gezeten, in de modder teigeren voor je Koningin en vaderland :) :)Jozeker wel! In de modder, en nog wel tegen een minder dan minimum salaris (was geloof ik 8 a 900). Toen was er nog geen DVD, had ik toen ook niet kunnen kopen.


Willem had ook wel een schattig uniformpie en al die medailles waar zou hij die aan verdiend hebben ,Golf oorlog, vietnam Yuogoslavie ???? Ik denk op een soortgelijke manier als dat Maxima ridder in de orde van het groot kruis van Oranje Nassau is geworden: Lid van het koninklijk huis worden!

Edwin V
04-02-2002, 20:02
Als ik kijk naar de presidenten van bv Frankrijk en de USA hebben wij het hier met de Oranjes nog niet zo slecht getroffen. Nou, ik vertrouw W.A. ook geen zak met Pretzels toe. Allemaal een beetje dom en met een eigen mening die afwijkt van de feiten.

RDV
04-02-2002, 20:37
Monarchie is ook een bouwput. Same shit. Maar als je graag je hardverdiende €centen (oftewel belasting) aan de Oranjes wilt geven..be my guest.

Een ander alternatief is een president zonder politieke macht.
Net zoals in Duitsland.
Die man zit daar maar en doet niets, af en toe een kransje leggen of een buitenlandse gast welkom heten.
Zou je daar dan je belasting centen aan uit willen geven ?
Een Koningin of een President, het kost allemaal geld.
Geef mij dan maar een monarchie, dat straalt meer uit dan een President.
Dat hebben we afgelopen Zaterdag wel gezien.

Leve de Monarchie :)

Glenn Smits
04-02-2002, 21:06
Beetje vaderlands liefde kan geen kwaad he.

jullie hebben zeker niet in millitaire dienst gezeten, in de modder teigeren voor je Koningin en vaderland :) :)

Willem had ook wel een schattig uniformpie en al die medailles waar zou hij die aan verdiend hebben ,Golf oorlog, vietnam Yuogoslavie ????

kijk nu praten we anders, het vaderland komt ter sprake. Het vaderland namelijk daar zou ik wel voor willen stijden. Niets is mooier dan de eigen grond verdedigen maar niet omdat er toevallig een koning of koningin regeert

Marco
04-02-2002, 21:12
Een ander alternatief is een president zonder politieke macht.
Net zoals in Duitsland.
Die man zit daar maar en doet niets, af en toe een kransje leggen of een buitenlandse gast welkom heten.
Zou je daar dan je belasting centen aan uit willen geven ?
Een Koningin of een President, het kost allemaal geld.
President. Niks met uistraling te maken, maar is iets 'eerlijker'. Een koning wordt niet gekozen door het volk. En anders gewoon anarchie ;)

RDV
04-02-2002, 21:56
President. Niks met uistraling te maken, maar is iets 'eerlijker'. Een koning wordt niet gekozen door het volk. En anders gewoon anarchie ;)

Eerlijker...???
Nou, dat weet ik zonet nog niet.
Kijk maar naar Clinton, met z'n Monica Lewinski.
Kijk nu maar naar Bush met z'n Enron affaire, een bedrijf betaalt voor zijn verkiezings campanje in ruil voor gunsten als hij eenmaal is verkozen.
Nu dit bedrijf failliet is wordt de beerput geopend.
En de verkiezings ruzie tussen Gore en Bush, was dat eerlijk...?
Chirac in Frankrijk is ook geen zuivere koffie.
En wat zeuren we nou, we kiezen toch onze regering voor de tweede kamer.
Waarom dan ook nog een President kiezen wat wij als belasting betaler ook voor moeten betalen.
En "anarchie" is helemaal geen optie.
Gevechten met de oproer politie, muren die met leuzen worden onder gekalkt, enz, enz.
En wie moet de schade betalen....?????
Juist, wij de belasting betaler.
Weer minder geld om aan DVD's te besteden.:mad:

Marco
04-02-2002, 22:07
Een koning. Dat is veel eerlijker zeker. Iemand die al voorberecht is boven de rest van het volk. Presidenten zijn ook niet zuiver en niet beter dan een koning. Maar iig kan je KIEZEN. En dat kan niet bij een koning.

Natuurlijk speelt geld een rol. Geld is macht (altijd zo geweest).
Om een voorbeeld te geven aan Bush. Bush heeft de kiezers niet betaald maar wel beïnvloed. Uiteindelijk is de kiezer altijd de l*l. Maar of je de strop of de elektrische stoel neemt. Je hebt tenminste de keus.

Hoe dan ook je moet ALTIJD betalen. Kom je toch niet onderuit (of je moet belastingonderduiker worden). Maar ik betaal liver voor een extra snelweg of voor het goede onderwijs dan voor de Oranjes.

RDV
04-02-2002, 22:51
Een koning. Dat is veel eerlijker zeker. Iemand die al voorberecht is boven de rest van het volk.

Je bedoelt zeker bevoorrecht.
Dat is ook wel zo...
Maar de Oranjes moeten wel werken voor hun geld.
Het is zeker niet zo dat ze een boel geld krijgen en dan een beetje lekker lui gaan doen.
Van dat geld moeten ze ook de hofhouding en dagelijkse onkosten betalen.
Plus het feit dat ze in een gouden kooitje leven, ze hebben geen vrijheid.
Dus hun leven is zeker niet altijd zo leuk.

Marco
04-02-2002, 23:12
Je bedoelt zeker bevoorrecht.
Thx dat woord zocht ik



Maar de Oranjes moeten wel werken voor hun geld.
Het is zeker niet zo dat ze een boel geld krijgen en dan een beetje lekker lui gaan doen.
Oké ze moeten werken. Maar kunnen de Oranjes ook worden ontslagen? Komen de Oranjes ook in de WW terecht (als ze worden ontslagen). Het is tenslotte een baan nietwaar.



Van dat geld moeten ze ook de hofhouding en dagelijkse onkosten betalen. Plus het feit dat ze in een gouden kooitje leven, ze hebben geen vrijheid.
Ach het houdt de mensen van de straat.



Dus hun leven is zeker niet altijd zo leuk.
Dat weet ik net zo niet. Als ik met Maxima ging trouwen dan was ik heel gelukkig hoor. En uit statieken en diverse onderzoeken is gebleken dat geld wel gelukkig maakt.

starbuck
04-02-2002, 23:42
Ik heb mijn twee oude oma's weer helemaal gelukkig met rode wangetjes voor de televisie zien zitten met een oranje gebakje.

Alleen hierom al sta ik graag mijn oranje belastingcentjes af.

RDV
04-02-2002, 23:45
Oké ze moeten werken. Maar kunnen de Oranjes ook worden ontslagen? Komen de Oranjes ook in de WW terecht (als ze worden ontslagen). Het is tenslotte een baan nietwaar.

Jazeker kan dat, in zekere zin dan.
Kijk maar naar Prins Bernhard, die werd ook uit z'n funktie gezet naar de lockheed affaire.
Ze komen alleen niet in de WW, hun salaris wordt alleen aangepast.



[i]Dat weet ik net zo niet. Als ik met Maxima ging trouwen dan was ik heel gelukkig hoor.

Ik ook...


[i]En uit statieken en diverse onderzoeken is gebleken dat geld wel gelukkig maakt.

O dat zal ook wel.
Maar als je als monarch niet je eigen mening mag geven en dat je geleeft wordt door anderen lijkt mij geen pretje.
Dus ik heb veel respect voor hen. :)

RDV
04-02-2002, 23:57
Ik heb mijn twee oude oma's weer helemaal gelukkig met rode wangetjes voor de televisie zien zitten met een oranje gebakje.

Alleen hierom al sta ik graag mijn oranje belastingcentjes af.

Ik denk dat het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking genoten heeft afgelopen Zaterdag.

Mike Philippens
05-02-2002, 00:00
zou maksiema al een verblijfs vergunning hebben ???
Martin, ze slaapt met De Baas...natuurlijk heeft ze die vergunning. Had meneer Gümüs (sp?) zijn vrouw misschien moeten sturen....had ie mogen blijven...;)

Mike Philippens
05-02-2002, 00:06
Willem had ook wel een schattig uniformpie en al die medailles waar zou hij die aan verdiend hebben ,Golf oorlog, vietnam Yuogoslavie ????
Avondvierdaagse, elfstedentocht...:D

Marco
05-02-2002, 00:07
Jazeker kan dat, in zekere zin dan.
Kijk maar naar Prins Bernhard, die werd ook uit z'n funktie gezet naar de lockheed affaire. Ze komen alleen niet in de WW, hun salaris wordt alleen aangepast.
Ha lees het al. Een Oranje fan.
Let wel ik ben geen Oranje hater of zo , mag die gasten alleen niet.

Behalve Maxima en Bernhard. Benhard is wel een grappig ventje. Vooral bij Evers staat op (http://www.eversstaatop.nl/start.html). :D

RDV
05-02-2002, 00:10
Ha lees het al. Een Oranje fan.
Let wel ik ben geen Oranje hater of zo , mag die gasten alleen niet.

Behalve Maxima en Bernhard. Benhard is wel een grappig ventje. Vooral bij Evers staat op (http://www.eversstaatop.nl/start.html). :D

Valt Je dat nu pas op dan... :)
En dat van Evers staat op vind ik ook leuk. :D

Marco
05-02-2002, 00:17
Valt Je dat nu pas op dan... :)
Nou nee. Veel later pas. ;)



En dat van Evers staat op vind ik ook leuk. :D
Heb nog leuke wavjes van Evers/Bernhard. Dat je computer is opgestart, dat er nieuwe e-mail bericht is binnengekomen. Had je niet veracht hé van een anarchist en republikein :D

RDV
05-02-2002, 00:33
Heb nog leuke wavjes van Evers/Bernhard. Dat je computer is opgestart, dat er nieuwe e-mail bericht is binnengekomen. Had je niet veracht hé van een anarchist en republikein :D

Je bedoelt zeker verwacht ;)
Dat je een republikein wilt zijn respecteer ik, dat is je goed recht. :)
Maar "anarchist" nee dat is zo ondemokratisch.
En als anarchist ben je dan ook weer verplicht om tegen de republiek te schoppen.

Marco
05-02-2002, 00:43
Je bedoelt zeker verwacht ;)
Tikfoutje :) maar je heb 'em al door.



Dat je een republikein wilt zijn respecteer ik, dat is je goed recht. :)
Maar "anarchist" nee dat is zo ondemokratisch.
En als anarchist ben je dan ook weer verplicht om tegen de republiek te schoppen.
Ach een beetje schoppen kan geen kwaad. Je moet soms wel mensen wakker schudden :eek:. Nogmaals ik heb geen problemen met die Oranjes of zo. Maar ben ze liever kwijt dan rijk. :rolleyes:

Maar euh als je ORANJE fan is je nickname een beetje verkeerd. Je had beter BVD kunnen ;) :D

RDV
05-02-2002, 00:53
Maar euh als je ORANJE fan is je nickname een beetje verkeerd. Je had beter BVD kunnen ;) :D

Of RVD...... :D

Marco
05-02-2002, 01:08
Of RVD...... :D
Goh :confused: bestaat de Rijksvoorlichtingsdienst nog steeds?

Hmmm getuige van deze website (http://www.waf.worldonline.nl/Rvd1.html) nog wel :D

Remco Out
05-02-2002, 07:55
Waarom beginnen jullie geen thread over het Oranje huis, want deze thread hoort over afgelopen zaterdag te gaan en dus of je hebt gekeken, wat je er van vond etc. Waarom openen jullie dus geen nieuwe thread? ;)

RDV
05-02-2002, 12:48
Waarom beginnen jullie geen thread over het Oranje huis, want deze thread hoort over afgelopen zaterdag te gaan en dus of je hebt gekeken, wat je er van vond etc. Waarom openen jullie dus geen nieuwe thread? ;)

Ik denk dat het meeste al gezegt is. :D

Marco
05-02-2002, 19:18
Waarom openen jullie dus geen nieuwe thread? ;)
Waarom sla je deze thread gewoon niet over ;)

Luther Hartog
17-02-2002, 21:33
Zaterdag DVD-kijkdag? Nee niet echt, zaterdagochtend slapen, zaterdagmiddag lekker voetbal kijken, zaterdagavond stappen (de laatste tijd erg vaak naar bios). Ik kijk meestal doordeweeks en 's zondags DVD's.

Remco Out
18-02-2002, 08:06
Zaterdag DVD-kijkdag? Nee niet echt, zaterdagochtend slapen, zaterdagmiddag lekker voetbal kijken, zaterdagavond stappen (de laatste tijd erg vaak naar bios). Ik kijk meestal doordeweeks en 's zondags DVD's. Luther, als je had opgelet gaat deze thread dus niet over wat je zaterdag doet maar over zaterdag 2 februari oftewel de bruiloft. Maar goed, om jullie ook mee te delen wat ik zaterdag doe. :D Meestal word ik ongeveer om 11.30 of 12.30 wakker, dan rustig ontbijten en tv kijken. Om een uur of 14.00 kruip ik achter de computer, na 2 uurtje ga ik een filmpje kijken. Na het filmpje kijken moet ik eten, daarna ga ik meestal effe douchen en tv kijken. Dan om 22.17 neem ik altijd de trein naar Utrecht en dan ga ik naar de Get Down. Dit is mijn normale zaterdag. Weten jullie dat ook weer. :D

Luther Hartog
18-02-2002, 16:00
Luther, als je had opgelet gaat deze thread dus niet over wat je zaterdag doet maar over zaterdag 2 februari oftewel de bruiloft.Is dat dan niet al geweest? Kortom deze thread kun je nu gebruiken om te vertellen wat jouw ervaringen zijn op Zaterdag DVD's kijken, of niet soms?

Glenn Smits
18-02-2002, 23:01
Zaterdag DVD-kijkdag? Nee niet echt, zaterdagochtend slapen, zaterdagmiddag lekker voetbal kijken, zaterdagavond stappen (de laatste tijd erg vaak naar bios). Ik kijk meestal doordeweeks en 's zondags DVD's.

slapen? werken zal je bedoelen :D

Alex van den Berg
18-02-2002, 23:17
deze thread kun je nu gebruiken om te vertellen wat jouw ervaringen zijn op Zaterdag DVD's kijken, of niet soms? Tuurlijk... zelfs op maandag! :D

Luther Hartog
19-02-2002, 08:57
Tuurlijk... zelfs op maandag! :D Ja inderdaad anders krijg je 7 threads:
Zaterdag DVD Kijkdag?
Zondag DVD Kijkdag?
Maandag DVD Kijkdag?
Dinsdag DVD Kijkdag?
Woensdag DVD Kijkdag?
Donderdag DVD Kijkdag?
Vrijdag DVD Kijkdag?:)

Remco Out
19-02-2002, 09:23
Ja, je kan dan inderdaad een thread maken als bijvoorbeeld: Wat is je favourite DVD kijkdag? Zal ik die thread eens beginnen? Nog niet, en o wee als ik zie dat iemand deze thread begint. :mad: :D

Edwin V
20-02-2002, 07:19
Doe de draad maar dicht Alex, het is onderhand te lang geleden en de posts zijn nu off topic.