PDA

Bekijk de volledige versie : homepage weer bereikbaar.



martin
02-02-2002, 11:04
Hoi.

Me site is er een paar dagen uitgeweest omdat ik aan de beschikbare data verkeer zat, nu is het weer een nieuwe maand dus er mag weer gekeken worden ;)

Tja dat heb je met site waar je gratis een homepage mag bouwen.

Thanks.

Camille
02-02-2002, 21:36
Ik dacht al...........

Maxster4th
02-02-2002, 22:10
Ik weet niet hoeveel je maximaal aan dataverker mag hebben, maar ik zit bij sphosting.com en mag 3 gig hebben. Ook gratis!

Dennis Veldhuizen
02-02-2002, 23:28
of gewoon eigen server kopen ....... that's what I did :D

martin
03-02-2002, 09:36
Volgens mij is het niet veel, wat ik kwa data verkeer kan hebben.
ik had iets van 1000 hits in 1 maand en dat was alles.
maak niet uit, ze willen je op deze manier gewoon dwingen dat je iedere maand een bedrag neer legt voor meer ruimte.

Ik heb nog meer ruimte op een andere web site over, ik zal die 2 samen brengen zo verdeel ik volgens mij wel het data verkeer over 2 site's.

denk ik, of werkt dat zo niet ???

Mark S
04-02-2002, 12:39
Ik heb nog meer ruimte op een andere web site over, ik zal die 2 samen brengen zo verdeel ik volgens mij wel het data verkeer over 2 site's.

Als je binnen de ene site linkt naar de andere zul je nog al het dataverkeer via eerstgenoemde site genereren lijkt me...

Alex van den Berg
04-02-2002, 14:30
Als je binnen de ene site linkt naar de andere zul je nog al het dataverkeer via eerstgenoemde site genereren lijkt me... Nee hoor...
Wanneer je naar een pagina surft, dan wordt eerst de broncode (HTML) naar je computer verstuurd... Vervolgens gaat die bron-code de bijbehorende plaatjes e.d. binnenhalen.
Op die manier gaat alle data direct van de betreffende server naar jouw PC... Dus niet eerst via de server waar de broncode vandaan komt.
Op deze manier kan Martin inderdaad zorgen dat zijn pagina minder snel wordt geblokkerd... :)

martin
04-02-2002, 19:01
Meneer Alex bedankt voor de tip maar weer he' ;)