PDA

Bekijk de volledige versie : Jurassic Park Trilogie



Huub de Ridder
28-02-2005, 06:14
Beste Mensen,

Ik wil graag de trilogiebox van Jurassic Park ergens kopen. Waar kan ik deze halen?

Ik heb begrepen dat er 3 films van Jurassic Park uitzijn, komen er nog meer, of blijft het hierbij?

Ik ben eigenlijk op zoek naar de meest uigebreide box van Jurassic Park. Dus moet ik ze dan allemaal los kopen, of zijn ze bij elkaar te verkrijgen? Uiteraard wil ik ze met NL-Ondertiteling.

Groeten,
Huubske

Peedeepee
28-02-2005, 07:54
Hoi Huub, voor dat soort vragen hebben we hier de pricewatch. Gewoon de zoekknop gebruiken en als je er niks over kan vinden dan zet je daar deze thread in. Ik zie dat je nog niet zo heel veel hier gepost hebt, dus van harte welkom op dit leuke forum!

dunefan
28-02-2005, 14:56
er bestaat een box maar dat is gewoon een omhuls met de 3 losse dvds erin! Het is zeker dat er nog een deel uitkomt en dat moet ook de laatste worden!!! (maar dat weet je maar nooit he :wink: )

Jurassic park 4 is nou in pre-production voor een zomer 2006 release (2007 wordt ook steets vaker genoemd omdat het script pas laat klaar was)

Ik hoop dat alles ze alle 4 uitzijn dat we een mooie digipack box krijgen met alle 4 delen...

Maick Werner
28-02-2005, 15:33
er bestaat een box maar dat is gewoon een omhuls met de 3 losse dvds erin! Het is zeker dat er nog een deel uitkomt en dat moet ook de laatste worden!!! (maar dat weet je maar nooit he :wink: )

Jurassic park 4 is nou in pre-production voor een zomer 2006 release (2007 wordt ook steets vaker genoemd omdat het script pas laat klaar was)

Ik hoop dat alles ze alle 4 uitzijn dat we een mooie digipack box krijgen met alle 4 delen...

Zoiets als de Omen (of Robocop) box. Die is uit te vouwen in de vorm van een kruis. Als ze nou hetzelfde deden voor Jurassic Park, alleen dan in de vorm van een dino 8)

Plengel
28-02-2005, 15:34
Over een half jaar ofsow worden JP I, II en III toch hier in NL gereleased als Ultimate Editions?

Maick Werner
28-02-2005, 15:35
Over een half jaar ofsow worden JP I, II en III toch hier in NL gereleased als Ultimate Editions?

Dat zou vet zijn! Heeft iemand hier meer details over?

Frank
28-02-2005, 15:37
Over een half jaar ofsow worden JP I, II en III toch hier in NL gereleased als Ultimate Editions?

Dat zou vet zijn! Heeft iemand hier meer details over?

Of het Ultimate Editions worden is vooralsnog niet bekend, maar alle drie de films staan op de releaselijst voor een heruitgave in juni.

Huub de Ridder
28-02-2005, 16:34
Oke, dat zou mooi zijn, maar komt er dan uiteindelijk ook nog een grote uitgave uit met de 4de Jurrasic Parc?, want anders zou het waardeloos staan, heb je ene mooie box van 1 - 2 - 3 en dan moet je er los deel 4 bijzetten.....

Frank
28-02-2005, 16:45
Oke, dat zou mooi zijn, maar komt er dan uiteindelijk ook nog een grote uitgave uit met de 4de Jurrasic Parc?, want anders zou het waardeloos staan, heb je ene mooie box van 1 - 2 - 3 en dan moet je er los deel 4 bijzetten.....

Het is momenteel alleen maar gissen of er een box komt met alle vier de delen. Die kans is, denk ik, wel aanwezig. Maar eerst moet JP IV in de bioscoop gaan draaien.

Ik denk dat er ook een kans bestaat dat er dit jaar een box verschijnt met de eerste drie delen en zodra JP IV op DVD verschijnt er opnieuw een box verschijnt.

Dennis Kuijper
28-02-2005, 17:50
Wat zou er extra aan de versies die gaan komen?
DTS geluid( zal wel 756 i.p.v. 1509 worden)?Wat onbenullige extra,s erbij net als bij Meet the parents S.E.?
Dan hou ik gewoon de versies die ik nu heb denk ik.