PDA

Bekijk de volledige versie : Western Collection



hillebrinkie
03-03-2005, 13:06
Hallo,

Ik zag vandaag iets moois voor mijn vader op TV. Het betreft een Western DVD collectie, bestaande uit 12 films voor maar 24,95!! Te bestellen bij dvdtoppers.nl. (https://www.dvdtoppers.nl/product_info.php?products_id=97&osCsid=561b88d32b2b8cb240b008ed8241098e)

Maar, ik weet dat je voor zo'n prijs niet veel van de kwaliteit kunt verwachten, maar is er misschien iemand die deze set heeft en/of me meer kan vertellen?

Bvd

Dennis Kuijper
03-03-2005, 14:14
Ik denk dat je beter even naar V&D kan gaan,en daar Once upon a time in the west aanschaf voor 10 euro. :wink:

Seth__Gekko
03-03-2005, 14:20
Goede deal, met TGTBATU heb je ook naast OUATITW een hele mooie te pakken (2 disc S.E.) die OUATITW wordt alleen niet meer met sleave geleverd. die zit gewoon in een keepcase

El-Jorge
03-03-2005, 14:22
Goede deal, met TGTBATU heb je ook naast OUATITW een hele mooie te pakken (2 disc S.E.) die OUATITW wordt alleen niet meer met sleave geleverd. die zit gewoon in een keepcase

Of je haalt de zeer mooie R1 van TGTBATU

Oscar P.
03-03-2005, 15:06
*off-topic*

Hoe kunnen de verzendkosten van dat pakket (€ 1,50) lager liggen dan van alleen de dvd OUATITW ( € 2,=)... ???

*on-topic*

Ik heb er geen aflevering van gezien (misschien wel gelukkig) maar bedoelen ze alle films samen voor € 24,95 of is het per 3 pack want dat is niet helemaal duidelijk.

Als het alles voor die prijs is, denk ik dat het best een *****-kwaliteit is...

:twisted:

Edit: met "geen aflevering van gezien" bedoel ik de afleveringen van dvdtoppers... ;)

hillebrinkie
03-03-2005, 15:16
Ja, je krijgt 12 films voor 24,95... Maar die topfilms met Eastwood heeft m'n vader allemaal al... En hij vindt de films met John Wayne en Roy Rogers ook erg leuk...

candela
03-03-2005, 16:09
Die western collectie is van het label Weton-Wesgram. Alles wat die uitbrengen is nog van slechtere kwaliteit dan een VHS band. Zoek maar even op het forum, er zijn beslist nog threads over dit "toplabel".

Qzyn
03-03-2005, 16:15
Als je deze dvd's los koopt, kosten ze ongeveer €5 per stuk (bijv. bij Van Leest.) Zo bezien valt de prijs wel mee.

Uitgever van de dvd's is Weton-Wesgram, nou niet bepaald een garantie voor kwaliteit. Bijna alle films zijn zo'n plusminus 70 jaar oud, dus verwacht er vooral niet te veel van. De enige van deze door Weton-Wesgram gereleasde dvd's die ik zelf gezien heb, is Blue Steel en daarvan was de kwaliteit beroerd.

De films zelf zijn voornamelijk uit de periode dat John Wayne nog niet echt was doorgebroken, dus echte B-films.
Met 1 uitzondering: Stagecoach. Dit is één van de beste westerns ooit gemaakt (naar mijn bescheiden mening), en dit is naar mijn weten de eerste regio 2 release van deze geweldige film. Ben benieuwd of deze film met respect is behandeld en de dvd release heeft gekregen die hij verdient, maar eerlijk gezegd vrees ik het ergste.