PDA

Bekijk de volledige versie : Voetbal seizoen 2004 / 2005 (2)



Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7

Oscar van Sambeek
09-05-2005, 09:58
wat maakt het allemaal nog uit?? :lol: :lol: :lol:

John Sital
09-05-2005, 10:00
wat maakt het allemaal nog uit?? :lol: :lol: :lol:

:twisted:

Oscar van Sambeek
09-05-2005, 10:03
tja, iedereen praat over verloren seizoenen maar daar is in Eindhoven geen sprake van :P

John Sital
09-05-2005, 10:06
tja, iedereen praat over verloren seizoenen maar daar is in Eindhoven geen sprake van :P

vandaar dat ze het niet erg vonden om uitgeschakeld te worden door ac milan? :twisted:

Pascal Heister
09-05-2005, 10:34
ik heb die regen ook niet helemaal mee gekregen :P
lekker genoten in het zonnetje van de eerste 12 minuten,
daarna zwakte het flink af jammer genoeg...
maar al met al toch een heel gaaf feest!!!

werd er feest gevierd vanwege de uitschakeling? :twisted: :wink: zitten slapen ofzo :lol:

geen off topic geleuter pascal :twisted:

volgende week psv feijenoord, ben benieuwd :twisted:

gullit die ontslagen wordt :twisted:

Ik ben er helaas niet bij, ben op pinkpop te vinden 8)

Pascal Heister
09-05-2005, 10:36
tja, iedereen praat over verloren seizoenen maar daar is in Eindhoven geen sprake van :P

vandaar dat ze het niet erg vonden om uitgeschakeld te worden door ac milan? :twisted:Als je in augustus had gezegd dat PSV in de Halve finale van de CL zou staan dan had iedereen je voor gek verklaart :roll: :twisted:

John Sital
09-05-2005, 10:38
tja, iedereen praat over verloren seizoenen maar daar is in Eindhoven geen sprake van :P

vandaar dat ze het niet erg vonden om uitgeschakeld te worden door ac milan? :twisted:Als je in augustus had gezegd dat PSV in de Halve finale van de CL zou staan dan had iedereen je voor gek verklaart :roll: :twisted:

als je alles van te voren wist :wink: psv wordt komend seizoen de te kloppen ploeg, s kijken hoe ze met die extra druk omgaan, en wie is gullit? :roll:

Pascal Heister
09-05-2005, 10:42
tja, iedereen praat over verloren seizoenen maar daar is in Eindhoven geen sprake van :P

vandaar dat ze het niet erg vonden om uitgeschakeld te worden door ac milan? :twisted:Als je in augustus had gezegd dat PSV in de Halve finale van de CL zou staan dan had iedereen je voor gek verklaart :roll: :twisted:

als je alles van te voren wist :wink: psv wordt komend seizoen de te kloppen ploeg, s kijken hoe ze met die extra druk omgaan, en wie is gullit? :roll:Ik zie het allemaal wel verwachtingen staan bij mij weer op 0, eerst maar weer proberen de 2e ronde van de CL te halen. Ben benieuwd wie Vogel en van Bommel gaan vervangen

starbuck
09-05-2005, 11:03
Gomez , er wordt al gefluistert dat er concrete belangstelling voor hem is uit manchester en barcelona :cry:

http://www.psv.nl/upload/78781_296_1115565536063-Huldiging3856.jpg

Ik mag toch hopen dat hij nog 1 seizoen blijft.

Tom L.
09-05-2005, 11:05
tja, iedereen praat over verloren seizoenen maar daar is in Eindhoven geen sprake van :P

vandaar dat ze het niet erg vonden om uitgeschakeld te worden door ac milan? :twisted:Als je in augustus had gezegd dat PSV in de Halve finale van de CL zou staan dan had iedereen je voor gek verklaart :roll: :twisted:

als je alles van te voren wist :wink: psv wordt komend seizoen de te kloppen ploeg, s kijken hoe ze met die extra druk omgaan, en wie is gullit? :roll:Ik zie het allemaal wel verwachtingen staan bij mij weer op 0, eerst maar weer proberen de 2e ronde van de CL te halen. Ben benieuwd wie Vogel en van Bommel gaan vervangen


In ieder geval niet Nigel de Jong :twisted:, die heeft te kennen gegeven nooit naar psv te gaan. Vind het ook trouwens te gek voor woorden dat psv ineens 4 spelers van Ajax wil hebben :?.

Trouwens heb ik wel respect voor psv en AZ, voor de wedstrijden die ze in Europa hebben gespeeld!

Oscar van Sambeek
09-05-2005, 11:24
2e ronde halen CL lijkt me inderdaad een mooie doelstelling met hopelijk AC Milan in de poule :lol:
en kampioen worden uiteraard, maar dat lijkt me geen moeite...

Pascal Heister
09-05-2005, 11:47
Gomez , er wordt al gefluistert dat er concrete belangstelling voor hem is uit manchester en barcelona :cry:

http://www.psv.nl/upload/78781_296_1115565536063-Huldiging3856.jpg

Ik mag toch hopen dat hij nog 1 seizoen blijft.SCUM kan hij zowiezo niet spelen, hij heeft geen interlands gespeelt en dat is verplicht in engeland. Maar ik zie hem echt niet vertrekken na 1 seizoen.

Pascal Heister
09-05-2005, 11:49
tja, iedereen praat over verloren seizoenen maar daar is in Eindhoven geen sprake van :P

vandaar dat ze het niet erg vonden om uitgeschakeld te worden door ac milan? :twisted:Als je in augustus had gezegd dat PSV in de Halve finale van de CL zou staan dan had iedereen je voor gek verklaart :roll: :twisted:

als je alles van te voren wist :wink: psv wordt komend seizoen de te kloppen ploeg, s kijken hoe ze met die extra druk omgaan, en wie is gullit? :roll:Ik zie het allemaal wel verwachtingen staan bij mij weer op 0, eerst maar weer proberen de 2e ronde van de CL te halen. Ben benieuwd wie Vogel en van Bommel gaan vervangen


In ieder geval niet Nigel de Jong :twisted:, die heeft te kennen gegeven nooit naar psv te gaan. Vind het ook trouwens te gek voor woorden dat psv ineens 4 spelers van Ajax wil hebben :?.

Trouwens heb ik wel respect voor psv en AZ, voor de wedstrijden die ze in Europa hebben gespeeld!Dat heet roddel, media schrijft ook maar wat tegenwoordig :? en die prutser Nigel De jong wil ik ook niet bij PSV zien zeg

Henk Heideveld
09-05-2005, 12:06
FC Den Bosch zielig trots, na weken op de laatste plaats, staan ze nu op een gedeelde laatste plaats :wink: :wink:
Ik werk in Den Bosch maar ;t is hier eeeeeeeerrug stil :mrgreen:

Oscar van Sambeek
09-05-2005, 12:09
John is ook ineens heeeeeel stil :lol:

Henk Heideveld
09-05-2005, 12:20
John is ook ineens heeeeeel stil :lol:
Ja, die werkte bij ABN-AMRO in Den Bosch en is maar gauw naar een bijkantoor in Veghel gevlucht. :? :?
Wij zijn ook voornemens het provinciehuis naar elders te verplaatsen. De RK-kerk schijnt zelfs over verplaatsing van de St Jan naar Eindhoven na te denken. :lol: :wink:
Je schaamt je toch te barsten: de ene keer rellen, de andere keer degradatie :oops: :oops:
Ik heb 't voorzien, ik ben 14 jaar gelden al naar Oss "uitgeweken". Vergde wel een asielprocedure maar nu ben'k ingeburgerd. Heb ook al een mes en zo :roll:

Oscar van Sambeek
09-05-2005, 12:48
hahaha, zo te merken ben je er niet erg trots op :P

Ludo Keeris
09-05-2005, 13:45
Gomez , er wordt al gefluistert dat er concrete belangstelling voor hem is uit manchester en barcelona :cry:


Ik mag toch hopen dat hij nog 1 seizoen blijft.SCUM kan hij zowiezo niet spelen, hij heeft geen interlands gespeelt en dat is verplicht in engeland. Maar ik zie hem echt niet vertrekken na 1 seizoen.

Maar Gomes is nu wel opgeroepen voor de Confederations Cup. Heeft ie in een keer wél interlands gespeeld en kan ie zomaar weg! Maar hij wil zelf nog niet weg, maar als Manchester met een goed bod komt kan ie nog wel eens van gedachten veranderen. Maar nog een jaar bij PSV zou niet gek zijn.

Nigel de Jong komt zeker niet naar PSV, maar het zou me niet verbazen als Rafael vd Vaart wél komt. Het is zo akelig stil rond die zaak... :roll:

Tom L.
09-05-2005, 15:55
Gomez , er wordt al gefluistert dat er concrete belangstelling voor hem is uit manchester en barcelona :cry:


Ik mag toch hopen dat hij nog 1 seizoen blijft.SCUM kan hij zowiezo niet spelen, hij heeft geen interlands gespeelt en dat is verplicht in engeland. Maar ik zie hem echt niet vertrekken na 1 seizoen.

Maar Gomes is nu wel opgeroepen voor de Confederations Cup. Heeft ie in een keer wél interlands gespeeld en kan ie zomaar weg! Maar hij wil zelf nog niet weg, maar als Manchester met een goed bod komt kan ie nog wel eens van gedachten veranderen. Maar nog een jaar bij PSV zou niet gek zijn.

Nigel de Jong komt zeker niet naar PSV, maar het zou me niet verbazen als Rafael vd Vaart wél komt. Het is zo akelig stil rond die zaak... :roll:

Hij schijnt zelfs al een huis gekocht te hebben in de buurt van eindhoven :?

JCL
09-05-2005, 16:14
Gomez , er wordt al gefluistert dat er concrete belangstelling voor hem is uit manchester en barcelona :cry:


Ik mag toch hopen dat hij nog 1 seizoen blijft.SCUM kan hij zowiezo niet spelen, hij heeft geen interlands gespeelt en dat is verplicht in engeland. Maar ik zie hem echt niet vertrekken na 1 seizoen.

Maar Gomes is nu wel opgeroepen voor de Confederations Cup. Heeft ie in een keer wél interlands gespeeld en kan ie zomaar weg! Maar hij wil zelf nog niet weg, maar als Manchester met een goed bod komt kan ie nog wel eens van gedachten veranderen. Maar nog een jaar bij PSV zou niet gek zijn.

Nigel de Jong komt zeker niet naar PSV, maar het zou me niet verbazen als Rafael vd Vaart wél komt. Het is zo akelig stil rond die zaak... :roll:

Hij schijnt zelfs al een huis gekocht te hebben in de buurt van eindhoven :?

In België zeker, lekker goedkoop :D

John Sital
09-05-2005, 16:17
John is ook ineens heeeeeel stil :lol:

ik ben in tegenstelling tot jou niet 24 u online :twisted:
loopt psv leeg? :twisted:

Lex v/d Moolen
09-05-2005, 16:30
Vind het ook trouwens te gek voor woorden dat psv ineens 4 spelers van Ajax wil hebben :?. Dat heet verzwakken van de concurrent. Die tactiek hebben ze al eens eerder toegepast in de jaren '80. Ronald Koeman en Vanenburg werden bij Ajax weggekocht, Gullit en Nielsen bij Feyenoord. Ja, en zo wordt je wel kampioen. :twisted:

Oscar van Sambeek
09-05-2005, 16:40
John is ook ineens heeeeeel stil :lol:

ik ben in tegenstelling tot jou niet 24 u online :twisted:
loopt psv leeg? :twisted:


maar de 20 haal je makkelijk,
PSV loopt niet leeg, stel dat dit wel zou gebeuren wordt Ajax nog steeds met 0-4 van de mat geveegd :twisted: :twisted: :twisted:

theThinWhiteDuke
09-05-2005, 17:32
Vind het ook trouwens te gek voor woorden dat psv ineens 4 spelers van Ajax wil hebben :?. Dat heet verzwakken van de concurrent. Die tactiek hebben ze al eens eerder toegepast in de jaren '80. Ronald Koeman en Vanenburg werden bij Ajax weggekocht, Gullit en Nielsen bij Feyenoord. Ja, en zo wordt je wel kampioen. :twisted:
Tja, als die spelers meer heil in PSV zien dan 020 en 010......(6)

Lex v/d Moolen
09-05-2005, 18:36
Vind het ook trouwens te gek voor woorden dat psv ineens 4 spelers van Ajax wil hebben :?. Dat heet verzwakken van de concurrent. Die tactiek hebben ze al eens eerder toegepast in de jaren '80. Ronald Koeman en Vanenburg werden bij Ajax weggekocht, Gullit en Nielsen bij Feyenoord. Ja, en zo wordt je wel kampioen. :twisted:
Tja, als die spelers meer heil in PSV zien dan 020 en 010......(6)Dezelfde spelers waren even later ook alweer vertrokken naar het buitenland...

John Sital
09-05-2005, 18:42
Vind het ook trouwens te gek voor woorden dat psv ineens 4 spelers van Ajax wil hebben :?. Dat heet verzwakken van de concurrent. Die tactiek hebben ze al eens eerder toegepast in de jaren '80. Ronald Koeman en Vanenburg werden bij Ajax weggekocht, Gullit en Nielsen bij Feyenoord. Ja, en zo wordt je wel kampioen. :twisted:
Tja, als die spelers meer heil in PSV zien dan 020 en 010......(6)Dezelfde spelers waren even later ook alweer vertrokken naar het buitenland...

idd.

theThinWhiteDuke
09-05-2005, 19:11
Vind het ook trouwens te gek voor woorden dat psv ineens 4 spelers van Ajax wil hebben :?. Dat heet verzwakken van de concurrent. Die tactiek hebben ze al eens eerder toegepast in de jaren '80. Ronald Koeman en Vanenburg werden bij Ajax weggekocht, Gullit en Nielsen bij Feyenoord. Ja, en zo wordt je wel kampioen. :twisted:
Tja, als die spelers meer heil in PSV zien dan 020 en 010......(6)Dezelfde spelers waren even later ook alweer vertrokken naar het buitenland...
Met DIKKE winst doorverkocht ja :lol:

chaos
09-05-2005, 20:04
Was een aardig feestje gisteren, ben nu pas bijgekomen :shock: 8)

http://img114.echo.cx/img114/9122/alexgomes5ze.jpg

Alex & Gomes :)

http://img114.echo.cx/img114/8563/parkbeasley9jd.jpg

Park de breezerslet & Beasley de pimp :+

Lex v/d Moolen
09-05-2005, 21:55
Vind het ook trouwens te gek voor woorden dat psv ineens 4 spelers van Ajax wil hebben :?. Dat heet verzwakken van de concurrent. Die tactiek hebben ze al eens eerder toegepast in de jaren '80. Ronald Koeman en Vanenburg werden bij Ajax weggekocht, Gullit en Nielsen bij Feyenoord. Ja, en zo wordt je wel kampioen. :twisted:
Tja, als die spelers meer heil in PSV zien dan 020 en 010......(6)Dezelfde spelers waren even later ook alweer vertrokken naar het buitenland...
Met DIKKE winst doorverkocht ja :lol:Toont maar weer aan hoe psv over voetballers denkt...

Ludo Keeris
09-05-2005, 23:26
Vind het ook trouwens te gek voor woorden dat psv ineens 4 spelers van Ajax wil hebben :?. Dat heet verzwakken van de concurrent. Die tactiek hebben ze al eens eerder toegepast in de jaren '80. Ronald Koeman en Vanenburg werden bij Ajax weggekocht, Gullit en Nielsen bij Feyenoord. Ja, en zo wordt je wel kampioen. :twisted:
Tja, als die spelers meer heil in PSV zien dan 020 en 010......(6)Dezelfde spelers waren even later ook alweer vertrokken naar het buitenland...
Met DIKKE winst doorverkocht ja :lol:Toont maar weer aan hoe psv over voetballers denkt...

Wat *** je nou man? Hoe gaat Ajax dan met z'n spelers om? Verkopen ze Ibrahimovic midden in een seizoen, alleen maar omdat ze zo veel geld kunnen vangen. Dat het daarna sportief gezien niets meer is geworden met Ajax boeit ze niet. Of Van der Meijde, of Chivu, of... (moet ik verder gaan?)

chimera01
09-05-2005, 23:50
Ik geloof dat Ibrahimovic en v/d Vaart niet lang meer gezellig in de toko konden leven en dat er een enorme partij hommeles dreigde.

Alleen konden dikkertje dap v/d Vaart aan de straatstenen niet kwijt. En Ibrrahimovic wel. Geen stomme beslissing overigens.

Van mij mag v/d Vaart wel naar PSV, deze verzwakking gun ik ze wel.

Lennart H.
10-05-2005, 06:10
v/d Vaart is een goede speler kerel.. het is gewoon jammer dat Ajax niet met goede spelers kan omgaan en ze alleen maar verneukt :)


btw v/d Vaart gaat toch wss naar Hamburg?

Oscar van Sambeek
10-05-2005, 11:25
niets is nog zeker, hij heeft er alleen gepraat...

chaos
10-05-2005, 11:35
Ik vind het wel frappant, een tijdje terug was VDV een godenzoon nu wordt hij afgebrand.
Geeft toch te denken...

Ludo Keeris
10-05-2005, 11:37
In ieder geval wil van der Vaart zelf definitief weg bij Ajax:


Tegenover De Telegraaf heeft zaakwaarnemer Soren Lerby laten weten dat Rafael van der Vaart aan het einde van het seizoen definitief wil vertrekken. Hij bevestigde het etentje bij HSV, maar er zijn meerdere clubs in de markt voor de Ajacied. Arie van Eijden liet in een reactie ervan op de hoogte te zijn dat Van der Vaart aan het einde van het seizoen wil vertrekken. Er zou zich echter nog geen enkele club officieel hebben gemeld bij Ajax.
Bron: ajax.netwerk.to

PSV zou ook interesse hebben, maar het is nog niet officieel bekend gemaakt. Waarschijnlijk is die transfer dan al bijna rond :wink: 8)

Edwin V
10-05-2005, 11:43
Ik vind het wel frappant, een tijdje terug was VDV een godenzoon nu wordt hij afgebrand.
Geeft toch te denken...
Gaat niet om de speler en z'n kwaliteiten maar om het soort shirt dat ie aan heeft. :wink:

chaos
10-05-2005, 11:50
Ik vind het wel frappant, een tijdje terug was VDV een godenzoon nu wordt hij afgebrand.
Geeft toch te denken...
Gaat niet om de speler en z'n kwaliteiten maar om het soort shirt dat ie aan heeft. :wink:

Ja klopt maar het geeft ook aan wat de Ajax fans denken.
Ergens lijkt mij iets in het beleid van de club niet te kloppen maar goed dat weten ze zelf ook wel.
Ik denk dat Hiddink wel weet wat hij doet :).

Edwin V
10-05-2005, 12:17
Ik vind het wel frappant, een tijdje terug was VDV een godenzoon nu wordt hij afgebrand.
Geeft toch te denken...
Gaat niet om de speler en z'n kwaliteiten maar om het soort shirt dat ie aan heeft. :wink:

Ja klopt maar het geeft ook aan wat de Ajax fans denken.
Ergens lijkt mij iets in het beleid van de club niet te kloppen maar goed dat weten ze zelf ook wel.
Ik denk dat Hiddink wel weet wat hij doet :).
Da's ook anders als PSV weer minder gaat voetballen. Dan wordt Hiddink afgebrand. :wink:
Voetbal zit zo in elkaar, zo ben je alles, het volgende moment ben je niks.

Joost v.d. Ham
10-05-2005, 14:54
v/d Vaart is een goede speler kerel.. het is gewoon jammer dat Ajax niet met goede spelers kan omgaan en ze alleen maar ******** :)

Klopt, Ajax is de club die niet met goede spelers om kan gaan. Het zijn Feyenoord en PSV die de meeste spelers uit eigen jeugd in het elftal hebben staan en in Europa hebben opgeleid :roll: .........omgekeerde wereld dus.

Oscar van Sambeek
10-05-2005, 19:42
:roll: slaat echt helemaal nergens op, PSV heeft inderdaad een mindere jeugdopleiding als die van Ajax maar het lijkt PSV ook gewoon niet te interesseren. PSV besteedt die tijd nuttiger door gewoon met een paar goeie scouts te werken, die hebben toch al aardig goed werk afgeleverd en het levert toch meer op als een paar van die kleine jongetjes te gaan trainen. En zijn die jongetjes bij Ajax eindelijk goed laten ze ze allemaal gaan, ja wat heb je dan aan die hele jeugdopleiding?

chimera01
10-05-2005, 21:00
Je hebt gelijk investeren in jeugd is zonde van het geld. Stoppen met die onzin.

En als we toch bezig zijn: de voetbalclubs betalen voor alle kosten die de politie en gemeenschap maken om supporters te begeleiden.

Geld zat die clubs.

chaos
10-05-2005, 21:28
Ormsambeek je zevert :?.

Het mag toch echt wel bekend zijn dat een goede jeugdopleiding zijn vruchten afwerpt mits goed georganiseerd. Dat hebben ze in Amsterdam al heel lang goed begrepen vandaar de successen.

PSV heeft een erg goed scoutingapparaat dat ook zeker zijn vruchten afwerpt, vooral dit seizoen :).
Verder ziet PSV ook in dat het best aardig kan zijn jeugdspelers op te leiden, vandaar ook o.a. de samenwerking met Eindhoven.

John Sital
10-05-2005, 21:39
:roll: slaat echt helemaal nergens op, PSV heeft inderdaad een mindere jeugdopleiding als die van Ajax maar het lijkt PSV ook gewoon niet te interesseren. PSV besteedt die tijd nuttiger door gewoon met een paar goeie scouts te werken, die hebben toch al aardig goed werk afgeleverd en het levert toch meer op als een paar van die kleine jongetjes te gaan trainen. En zijn die jongetjes bij Ajax eindelijk goed laten ze ze allemaal gaan, ja wat heb je dan aan die hele jeugdopleiding?

ik zet vraagtekens bij jouw geestelijke gesteldheid :twisted:
ik denk dat de jeugdopleiding nog steeds een belangrijke factor is, vooral als er plannen realiteit worden waarin staat dat er een x aantal uit de eigen opleiding moeten komen :twisted:
over het spelersbeleid van ajax is idd veel negatiefs te zeggen, het zou helpen als er eens rust in de tent kwam en er een transparant beleid wordt gevoerd en geen paniekbeleid zoals nu het geval is zodat er ook meer ruimte komt om jeugdspelers in te passen, ik zie liever hun spelen dan een persoon waarvan ik de achternaam niet kan van uitspreken tenzij het een duidelijke meerwaarde is.

Lex v/d Moolen
10-05-2005, 22:11
Ik vind het wel frappant, een tijdje terug was VDV een godenzoon nu wordt hij afgebrand.
Geeft toch te denken...Je kan toch niet ontkennen dat hij de laatste twee seizoenen echt in vorm is. Afgebrand vind ik een groot woord, dat is met name de media die daar zijn aandeel in heeft.
Feit blijft gewoon dat v/d Vaart een geweldige speler is die vertrouwen nodig heeft. Maar Blind zit met een luxe probleem, hij moet voor 3 posities op het middenveld kiezen tussen v/d Vaart, Galasek, Maduro, Sneijder, Pienaar, en De Jong. En die andere spelers doen het ook niet slecht, dus het is gewoon een moeilijk dilemma.

Pascal Heister
10-05-2005, 23:25
:roll: slaat echt helemaal nergens op, PSV heeft inderdaad een mindere jeugdopleiding als die van Ajax maar het lijkt PSV ook gewoon niet te interesseren. PSV besteedt die tijd nuttiger door gewoon met een paar goeie scouts te werken, die hebben toch al aardig goed werk afgeleverd en het levert toch meer op als een paar van die kleine jongetjes te gaan trainen. En zijn die jongetjes bij Ajax eindelijk goed laten ze ze allemaal gaan, ja wat heb je dan aan die hele jeugdopleiding?

ik zet vraagtekens bij jouw geestelijke gesteldheid :twisted:
ik denk dat de jeugdopleiding nog steeds een belangrijke factor is, vooral als er plannen realiteit worden waarin staat dat er een x aantal uit de eigen opleiding moeten komen :twisted:
over het spelersbeleid van ajax is idd veel negatiefs te zeggen, het zou helpen als er eens rust in de tent kwam en er een transparant beleid wordt gevoerd en geen paniekbeleid zoals nu het geval is zodat er ook meer ruimte komt om jeugdspelers in te passen, ik zie liever hun spelen dan een persoon waarvan ik de achternaam niet kan van uitspreken tenzij het een duidelijke meerwaarde is.uit een jeugdopleiding in eigen land ja :lol: dus je koopt er bv bij groningen even 4 weg en je bent klaar, net zo als de topclubs in het buitenland dat bij andere clubs in hun land zullen doen. En een naam is natuurlijk onzin, die kan ook makkelijk in je jeugdopleiding zitten :?

Joost v.d. Ham
11-05-2005, 08:04
:roll: slaat echt helemaal nergens op, PSV heeft inderdaad een mindere jeugdopleiding als die van Ajax maar het lijkt PSV ook gewoon niet te interesseren. PSV besteedt die tijd nuttiger door gewoon met een paar goeie scouts te werken, die hebben toch al aardig goed werk afgeleverd en het levert toch meer op als een paar van die kleine jongetjes te gaan trainen. En zijn die jongetjes bij Ajax eindelijk goed laten ze ze allemaal gaan, ja wat heb je dan aan die hele jeugdopleiding?

Je zegt dat het nergens op slaat en bevestigd daarna alles wat ik zeg....:?

Over aankoopbeleid valt altijd te twisten, dat PSV vorig jaar goed heeft ingekocht lijkt me duidelijk.....alleen heb ik altijd het gevoel dat de druk bij Ajax hoger ligt. Over miskopen als Feher, Sibon, Lamey etc. hoor je niemand. Scouten kunnen ze ook prima in Amsterdam,dacht je dat wereldtoppers als Ibrahimovic, Chivu, Trabelsi, Maxwell zomaar kwamen aanwaaien?

chaos
11-05-2005, 08:27
wereldtoppers als Ibrahimovic, Chivu, Trabelsi, Maxwell

Die laatste 2 hebben wmb nog niets bewezen Joost :). Wereldtopper word je niet in Nederland.

John Sital
11-05-2005, 08:31
wereldtoppers als Ibrahimovic, Chivu, Trabelsi, Maxwell

Die laatste 2 hebben wmb nog niets bewezen Joost :). Wereldtopper word je niet in Nederland.

hm trabelsi doet het zeker niet slecht uv :P

Pascal Heister
11-05-2005, 09:26
Trabelsi is de enige ajacied die elke wedstrijd een voldoende haalt, Maxwell is er nu een tijdje uit maar die speelde zijn slechtste seizoen bij Ajax.

Oscar van Sambeek
11-05-2005, 09:53
:roll: slaat echt helemaal nergens op, PSV heeft inderdaad een mindere jeugdopleiding als die van Ajax maar het lijkt PSV ook gewoon niet te interesseren. PSV besteedt die tijd nuttiger door gewoon met een paar goeie scouts te werken, die hebben toch al aardig goed werk afgeleverd en het levert toch meer op als een paar van die kleine jongetjes te gaan trainen. En zijn die jongetjes bij Ajax eindelijk goed laten ze ze allemaal gaan, ja wat heb je dan aan die hele jeugdopleiding?

Je zegt dat het nergens op slaat en bevestigd daarna alles wat ik zeg....:?

Over aankoopbeleid valt altijd te twisten, dat PSV vorig jaar goed heeft ingekocht lijkt me duidelijk.....alleen heb ik altijd het gevoel dat de druk bij Ajax hoger ligt. Over miskopen als Feher, Sibon, Lamey etc. hoor je niemand. Scouten kunnen ze ook prima in Amsterdam,dacht je dat wereldtoppers als Ibrahimovic, Chivu, Trabelsi, Maxwell zomaar kwamen aanwaaien?



laten we even duidelijk zijn dat SIBON absoluut geen miskoop is!!!

John Sital
11-05-2005, 10:03
hm waarom wordt hij dan vaak uitgefloten? :roll: :twisted:

Oscar van Sambeek
11-05-2005, 10:07
wordt hij niet :evil:
Sibon is echt een wereldspits, persoonlijk vind ik hem ook beter als die frotter van een VOH, die kan echt helemaal niets namelijk!
maar het spitsenprobleem wordt opgelost door een opstomende Robert...

John Sital
11-05-2005, 10:11
Een lerares lager onderwijs start op een nieuwe basisschool in
Eindhoven. En op de eerste dag probeert ze een goede indruk na te laten
op de kinderen, dus begint ze over voetbal,vertellende dat ze een
PSV-fan is. Ze vraagt de leerlingen hun hand op te steken als ze
ook PSV-supporter zijn. En ja hoor, alle handjes massaal de lucht
in, ..., behalve eentje... Dus de lerares vraagt : "waarom steek jij
je hand niet op?" Jantje antwoordt : "omdat ik geen PSV-supporter
ben" De lerares helemaal verbouwereerd, bijna in shock, vraagt dan op
gemene toon: "en van wie mag jij dan wel supporter zijn"? Jantje : "
ik ben een AJAX-fan en ben er TROTS op!" De lerares kon haar
oren niet geloven en vroeg hoe het kwam dat hij AJAX-fan was.
De kleine : "omdat mijn moeder en vader AJAX-supporters zijn,
dus ben ik dat automatisch ook" De lerares, die duidelijk geïrriteerd
is, zegt: "maar dat is toch geen REDEN om AJAX-fan te zijn? Je
hoeft toch niet altijd zoals je moeder of je vader te zijn. Want stel
dat je moeder een hoer is en je vader een verdwaalde homo, wat zou
jij dan opeens zijn ?! De kleine droog met een fijn lachje: ja, dan
zou ik PSV-supporter zijn.

John Sital
11-05-2005, 10:11
:shock: :twisted: :lol: :wink:

Oscar van Sambeek
11-05-2005, 10:29
lachen om je eigen grapjes en nog de enige zijn ook :roll:

John Sital
11-05-2005, 10:32
lachen om je eigen grapjes en nog de enige zijn ook :roll:

boeiend :twisted:

Oscar van Sambeek
11-05-2005, 10:32
lachen om je eigen grapjes en nog de enige zijn ook :roll:

boeiend :twisted:
haha, dat is dan weer wel lachen!! :twisted: :twisted:

Oscar van Sambeek
11-05-2005, 10:35
Een lerares lager onderwijs start op een nieuwe basisschool in
Amsterdam. En op de eerste dag probeert ze een goede indruk na te laten
op de kinderen, dus begint ze over voetbal,vertellende dat ze een
Ajax-fan is. Ze vraagt de leerlingen hun hand op te steken als ze
ook Ajax-supporter zijn. En ja hoor, alle handjes massaal de lucht
in, ..., behalve eentje... Dus de lerares vraagt : "waarom steek jij
je hand niet op?" Jantje antwoordt : "omdat ik geen Ajax-supporter
ben" De lerares helemaal verbouwereerd, bijna in shock, vraagt dan op
gemene toon: "en van wie mag jij dan wel supporter zijn"? Jantje : "
ik ben een PSV-fan en ben er TROTS op!" De lerares kon haar
oren niet geloven en vroeg hoe het kwam dat hij PSV-fan was.
De kleine : "omdat mijn moeder en vader PSV-supporters zijn,
dus ben ik dat automatisch ook" De lerares, die duidelijk geïrriteerd
is, zegt: "maar dat is toch geen REDEN om PSV-fan te zijn? Je
hoeft toch niet altijd zoals je moeder of je vader te zijn. Want stel
dat je moeder een hoer is en je vader een verdwaalde homo, wat zou
jij dan opeens zijn ?! De kleine droog met een fijn lachje: ja, dan
zou ik Ajax-supporter zijn.


HAHAHA, die is echt goed!!! :lol: :lol: :lol:

John Sital
11-05-2005, 10:36
nee dit is debielig :twisted:

Oscar van Sambeek
11-05-2005, 10:37
nee dit is debielig :twisted:

dus nu is die mop ineens niet leuk meer?? :twisted:

Stee de Houthakker
11-05-2005, 11:02
ik vin em goed

"en weer een jaar niets boven de rivieren"

Oscar P.
11-05-2005, 11:10
ik vin em goed

"en weer een jaar niets boven de rivieren"

:?: :?: :?: :?: :?:

John Sital
11-05-2005, 11:21
nee dit is debielig :twisted:

dus nu is die mop ineens niet leuk meer?? :twisted:

als ie gejat wordt niet nee :twisted:

Pascal Heister
11-05-2005, 12:05
wordt hij niet :evil:
Sibon is echt een wereldspits, persoonlijk vind ik hem ook beter als die frotter van een VOH, die kan echt helemaal niets namelijk!
maar het spitsenprobleem wordt opgelost door een opstomende Robert...Sibon beter grapje zeker :?

Pascal Heister
11-05-2005, 12:07
oja deze is ook leuk 8)

Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat

Oscar van Sambeek
11-05-2005, 12:22
theo maassen?

Daan de G.
11-05-2005, 12:30
oja deze is ook leuk 8)

Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat

van der vaart ? :twisted: :lol:

Diana
11-05-2005, 12:32
oja deze is ook leuk 8)

Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat

van der vaart ? :twisted: :lol:

:lol:

Pascal Heister
11-05-2005, 12:43
kampioenschap 8)

Daan de G.
11-05-2005, 13:02
dat snapte ik ook wel ;-)

Oscar P.
11-05-2005, 13:25
oja deze is ook leuk 8)

Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat

Eindhoven had het, Amsterdam heeft het en de rest Nederland lacht zich kapot...

[spoiler:0cc79a68dc]Philips[/spoiler:0cc79a68dc]

:twisted: :mrgreen:

John Sital
11-05-2005, 13:42
:lol: :lol: 8)

chaos
11-05-2005, 13:44
Veel mensen hier die met flauwe grappen hun klote seizoen proberen te verdoezelen :lol:.
Jullie doen maar ik geniet nog altijd na en daarbij nog even een feestje bouwen op 29 Mei 8).

John Sital
11-05-2005, 13:46
Veel mensen hier die met flauwe grappen hun klote seizoen proberen te verdoezelen :lol:.
Jullie doen maar ik geniet nog altijd na en daarbij nog even een feestje bouwen op 29 Mei 8).

die van philips was leuk chaos, en het echte feest is 21 mei :P :twisted:

chaos
11-05-2005, 13:47
Veel mensen hier die met flauwe grappen hun klote seizoen proberen te verdoezelen :lol:.
Jullie doen maar ik geniet nog altijd na en daarbij nog even een feestje bouwen op 29 Mei 8).

die van philips was leuk chaos, en het echte feest is 21 mei :P :twisted:

:shock: :? :twisted:

Oscar P.
11-05-2005, 15:38
Veel mensen hier die met flauwe grappen hun klote seizoen proberen te verdoezelen :lol:.


Utrecht heeft een goed seizoen gedraaid, eindelijk eens wat lager en geen Europees... :)

Ik weet het, ik ben een rare in dat soort dingen... :)

Wel een prijs trouwens, al is het een flutprijs... :twisted:

Lex v/d Moolen
11-05-2005, 17:20
wordt hij niet :evil:
Sibon is echt een wereldspits, persoonlijk vind ik hem ook beter als die frotter van een VOH, die kan echt helemaal niets namelijk!
maar het spitsenprobleem wordt opgelost door een opstomende Robert...Sibon beter grapje zeker :?Sibon is zo'n typische net-niet voetballer voor de top, het zal me niet verbazen als die volgend seizoen bij Twente of Roda voetbalt, waar hij overigens een hele nuttige speler voor kan zijn.


En van Basten heeft weer een debutant opgeroepen, Ron Vlaar. :shock:

Ludo Keeris
11-05-2005, 19:53
wordt hij niet :evil:
Sibon is echt een wereldspits, persoonlijk vind ik hem ook beter als die frotter van een VOH, die kan echt helemaal niets namelijk!
maar het spitsenprobleem wordt opgelost door een opstomende Robert...Sibon beter grapje zeker :?Sibon is zo'n typische net-niet voetballer voor de top, het zal me niet verbazen als die volgend seizoen bij Twente of Roda voetbalt, waar hij overigens een hele nuttige speler voor kan zijn.


En van Basten heeft weer een debutant opgeroepen, Ron Vlaar. :shock:

Tja, het is wat met die debutanten van Van Basten. Dat ie Maduro en Babel opriep na één goede wedstrijd kan ik nog mee wegkomen vanwege zijn tijd bij Ajax, maar dat smoesje gaat bij Vlaar niet op.

John Sital
11-05-2005, 21:25
wat boeit het nou? zolang ie maar wint, hoe dat maakt niks uit, en het zal mij worst wezen wie hij selecteert :)

Freeze
11-05-2005, 21:34
wordt hij niet :evil:
Sibon is echt een wereldspits, persoonlijk vind ik hem ook beter als die frotter van een VOH, die kan echt helemaal niets namelijk!


http://www.geocities.com/rode_lijn/zwaai.gif
Echt slim van p$v om Huntelaar weg te doen en Sibon te halen :roll:
Wat is die Sibon een prutser.

Lex v/d Moolen
11-05-2005, 21:58
wordt hij niet :evil:
Sibon is echt een wereldspits, persoonlijk vind ik hem ook beter als die frotter van een VOH, die kan echt helemaal niets namelijk!
maar het spitsenprobleem wordt opgelost door een opstomende Robert...Sibon beter grapje zeker :?Sibon is zo'n typische net-niet voetballer voor de top, het zal me niet verbazen als die volgend seizoen bij Twente of Roda voetbalt, waar hij overigens een hele nuttige speler voor kan zijn.


En van Basten heeft weer een debutant opgeroepen, Ron Vlaar. :shock:

Tja, het is wat met die debutanten van Van Basten. Dat ie Maduro en Babel opriep na één goede wedstrijd kan ik nog mee wegkomen vanwege zijn tijd bij Ajax, maar dat smoesje gaat bij Vlaar niet op.Ach, die jongen deed het niet slecht tegen Sporting, misschien een jongen voor de toekomst. Tot nu toe hebben veel debutanten het niet slecht gedaan onder vB. Wat ik eigenlijk nog minder begrijp is het oproepen van v/d Vaart die al weken lang geblesseerd is, en net een beetje hersteld is...

pokalapoketl
11-05-2005, 22:05
Geeft hem vertrouwen dat er tenminste nog iemand aan hem denkt ;).

Vraag me af of het huwelijk voor Sylvie wordt wat ze had voorgesteld. Lekker in Hamburg ipv. Barcelona oid en een vette bankrekening :?

Lex v/d Moolen
11-05-2005, 22:13
Geeft hem vertrouwen dat er tenminste nog iemand aan hem denkt ;).

Vraag me af of het huwelijk voor Sylvie wordt wat ze had voorgesteld. Lekker in Hamburg ipv. Barcelona oid en een vette bankrekening :?Nee hoor, zover ik heb begrepen trouwen ze in zijn (en ook de mijne ;) )geboorteplaats Heemskerk.

pokalapoketl
11-05-2005, 22:22
Ik bedoelde niet de trouwerij zelf mar het leven daarna.

En als je opmerking grappig bedoelt was kwam het niet zo over ;).

mark maris
11-05-2005, 22:43
Een lerares lager onderwijs start op een nieuwe basisschool in
Eindhoven. En op de eerste dag probeert ze een goede indruk na te laten
op de kinderen, dus begint ze over voetbal,vertellende dat ze een
PSV-fan is. Ze vraagt de leerlingen hun hand op te steken als ze
ook PSV-supporter zijn. En ja hoor, alle handjes massaal de lucht
in, ..., behalve eentje... Dus de lerares vraagt : "waarom steek jij
je hand niet op?" Jantje antwoordt : "omdat ik geen PSV-supporter
ben" De lerares helemaal verbouwereerd, bijna in shock, vraagt dan op
gemene toon: "en van wie mag jij dan wel supporter zijn"? Jantje : "
ik ben een AJAX-fan en ben er TROTS op!" De lerares kon haar
oren niet geloven en vroeg hoe het kwam dat hij AJAX-fan was.
De kleine : "omdat mijn moeder en vader AJAX-supporters zijn,
dus ben ik dat automatisch ook" De lerares, die duidelijk geïrriteerd
is, zegt: "maar dat is toch geen REDEN om AJAX-fan te zijn? Je
hoeft toch niet altijd zoals je moeder of je vader te zijn. Want stel
dat je moeder een hoer is en je vader een verdwaalde homo, wat zou
jij dan opeens zijn ?! De kleine droog met een fijn lachje: ja, dan
zou ik PSV-supporter zijn.

john hij is leuk hoor :wink:

Lex v/d Moolen
11-05-2005, 22:47
Ik bedoelde niet de trouwerij zelf mar het leven daarna.

En als je opmerking grappig bedoelt was kwam het niet zo over ;).Dat was ook niet de bedoeling :wink:
Ach, wat voetballers en aanhang in hun vrije tijd doen boeit me verder ook niet. :wink:

starbuck
15-05-2005, 16:04
PSV - feijenoord 4-2 8)

Jordy van Buel
15-05-2005, 16:44
Ado Den Haag - NAC 6 - 2

Mag toch ook even vermeld worden :)

John Sital
15-05-2005, 16:47
PSV - feijenoord 4-2 8)

gezien de tegenstander amper het vermelden waard :lol:

starbuck
15-05-2005, 17:50
PSV - feijenoord 4-2 8)

gezien de tegenstander amper het vermelden waard :lol:

lol , 4 doelpunten , dat valt idd een beetje tegen. :D

en AZ is werkelijk als een kaartenhuis in elkaar gezakt.

Diana
15-05-2005, 17:51
Ado Den Haag - NAC 6 - 2

Mag toch ook even vermeld worden :)

Dat mag inderdaad wel even vermeld worden :wink: .

Tom L.
15-05-2005, 19:55
Een lerares lager onderwijs start op een nieuwe basisschool in
Eindhoven. En op de eerste dag probeert ze een goede indruk na te laten
op de kinderen, dus begint ze over voetbal,vertellende dat ze een
PSV-fan is. Ze vraagt de leerlingen hun hand op te steken als ze
ook PSV-supporter zijn. En ja hoor, alle handjes massaal de lucht
in, ..., behalve eentje... Dus de lerares vraagt : "waarom steek jij
je hand niet op?" Jantje antwoordt : "omdat ik geen PSV-supporter
ben" De lerares helemaal verbouwereerd, bijna in shock, vraagt dan op
gemene toon: "en van wie mag jij dan wel supporter zijn"? Jantje : "
ik ben een AJAX-fan en ben er TROTS op!" De lerares kon haar
oren niet geloven en vroeg hoe het kwam dat hij AJAX-fan was.
De kleine : "omdat mijn moeder en vader AJAX-supporters zijn,
dus ben ik dat automatisch ook" De lerares, die duidelijk geïrriteerd
is, zegt: "maar dat is toch geen REDEN om AJAX-fan te zijn? Je
hoeft toch niet altijd zoals je moeder of je vader te zijn. Want stel
dat je moeder een hoer is en je vader een verdwaalde homo, wat zou
jij dan opeens zijn ?! De kleine droog met een fijn lachje: ja, dan
zou ik PSV-supporter zijn.

Ultiem respect voor John Sital 8).

En top-prestatie van feyenoord :twisted:

En nog een mopje als afsluiter van de dag:

Waarom schrijf je feyenoord niet met een dt?

Omdat het verleden tijd is...

Oscar van Sambeek
16-05-2005, 10:00
ik zie niemand lachen :roll:

mark maris
16-05-2005, 10:07
ik zie niemand lachen :roll:

komt omdat de grap niet leuk is :twisted:

John Sital
16-05-2005, 10:09
goeie grap lempers :lol: :twisted:

Dennis V.
16-05-2005, 10:11
goeie grap lempers :lol: :twisted:

Lempers maakt nooit goeie grappen op voetbalgebied :evil:

John Sital
16-05-2005, 10:13
goeie grap lempers :lol: :twisted:

Lempers maakt nooit goeie grappen op voetbalgebied :evil:

deze was wel aardig.
hoe herken je een oldtimer? als die een sticker heeft met de tekst: "Feijenoord landskampioen" :twisted: :wink:

Lex v/d Moolen
16-05-2005, 11:29
goeie grap lempers :lol: :twisted:

Lempers maakt nooit goeie grappen op voetbalgebied :evil:

deze was wel aardig.
hoe herken je een oldtimer? als die een sticker heeft met de tekst: "Feijenoord landskampioen" :twisted: :wink:Die blijven leuk, maar hebben inmiddels een flinke baard. :wink:

starbuck
16-05-2005, 18:29
goeie grap lempers :lol: :twisted:

Lempers maakt nooit goeie grappen op voetbalgebied :evil:

deze was wel aardig.
hoe herken je een oldtimer? als die een sticker heeft met de tekst: "Feijenoord landskampioen" :twisted: :wink:

Tja, als we op die tour gaan..

Hoe herken je een wit zakdoekje?

Er staat altijd een feijenoord-fan onder.

:shock:

Sander V.
16-05-2005, 18:30
Leuk dit... :twisted:

Tom L.
16-05-2005, 18:37
goeie grap lempers :lol: :twisted:

Lempers maakt nooit goeie grappen op voetbalgebied :evil:

deze was wel aardig.
hoe herken je een oldtimer? als die een sticker heeft met de tekst: "Feijenoord landskampioen" :twisted: :wink:Die blijven leuk, maar hebben inmiddels een flinke baard. :wink:

Net zoals de man die het laatste kampioenschap van feyenoord bijwoonde :twisted:

John Sital
16-05-2005, 18:46
respect voor lempers 8)

Lex v/d Moolen
16-05-2005, 18:56
goeie grap lempers :lol: :twisted:

Lempers maakt nooit goeie grappen op voetbalgebied :evil:

deze was wel aardig.
hoe herken je een oldtimer? als die een sticker heeft met de tekst: "Feijenoord landskampioen" :twisted: :wink:Die blijven leuk, maar hebben inmiddels een flinke baard. :wink:

Net zoals de man die het laatste kampioenschap van feyenoord bijwoonde :twisted:Leeft die nog dan ? :wink:

Sander V.
16-05-2005, 19:15
goeie grap lempers :lol: :twisted:

Lempers maakt nooit goeie grappen op voetbalgebied :evil:

deze was wel aardig.
hoe herken je een oldtimer? als die een sticker heeft met de tekst: "Feijenoord landskampioen" :twisted: :wink:Die blijven leuk, maar hebben inmiddels een flinke baard. :wink:

Net zoals de man die het laatste kampioenschap van feyenoord bijwoonde :twisted:Leeft die nog dan ? :wink: :lol: 8)

Tom L.
16-05-2005, 19:26
Leeft die nog dan ? :wink:

Schijnbaar niet :(
http://www.nu.nl/news/525367/122/Oudste_persoon_ter_wereld_overleden.html

Sneaker
16-05-2005, 19:37
Genoeg flauwe grappen over Feyenoord. Volgend seizoen maken wij de grappen :wink:.

Tom L.
16-05-2005, 19:43
Genoeg flauwe grappen over Feyenoord. Volgend seizoen maken wij de grappen :wink:.

Dit vind ik nog de beste grap van allemaal :lol: :lol: :lol: :twisted:

Sander V.
16-05-2005, 19:57
Genoeg flauwe grappen over Feyenoord. Volgend seizoen maken wij de grappen :wink:.Dat zeiden ''jullie'' aan het begin van dit seizoen ook :twisted: :lol:

Sneaker
16-05-2005, 20:04
Genoeg flauwe grappen over Feyenoord. Volgend seizoen maken wij de grappen :wink:.
Dit vind ik nog de beste grap van allemaal :lol: :lol: :lol: :twisted:
HAHAHA. Erg grappig allemaal. Ik had deze ook wel verwacht.

Maar ach. Voor we het weten maken we weer zo'n mooie film over het "succesjaar" van Ajax.

Tom L.
16-05-2005, 20:06
When there's no more room for them
in good clubs, the players will go to feyenoord.

:lol:

Tom L.
16-05-2005, 20:09
Genoeg flauwe grappen over Feyenoord. Volgend seizoen maken wij de grappen :wink:.
Dit vind ik nog de beste grap van allemaal :lol: :lol: :lol: :twisted:
HAHAHA. Erg grappig allemaal. Ik had deze ook wel verwacht.

Maar ach. Voor we het weten maken we weer zo'n mooie film over het "succesjaar" van Ajax.

Bij Ajax is zo'n film een uitzondering, bij feyenoord wordt hij jaarlijks uit gebracht als seizoensoverzicht :twisted:

Sneaker
16-05-2005, 20:50
When there's no more room for them in good clubs, the players will go to feyenoord.
:lol:
Dit valt toch wel mee. Feyenoord heeft een hoop jong talent uit eigen jeugd of spelers uit het buitenland. Een aantal spelers heeft zelfs gekozen voor Feyenoord terwijl er voldoende interesse uit het buitenland was. Maar goed.

O ja. Don't mess with my signature. :evil: :wink:

Joost v.d. Ham
17-05-2005, 20:07
Dit valt toch wel mee. Feyenoord heeft een hoop jong talent uit eigen jeugd of spelers uit het buitenland. Een aantal spelers heeft zelfs gekozen voor Feyenoord terwijl er voldoende interesse uit het buitenland was. Maar goed.


Klopt, de grootste talenten (van Persie en Smolarek) waren 'te lastig' en gingen voor een habbekrats naar het buitenland........

Tom L.
18-05-2005, 07:25
Jong PSV ruled 8)
RESPECT voor jong psv


Jong Ajax kampioen!

Breda, 17 mei 2005
Jong Ajax is er in de laatste competitieronde toch in geslaagd kampioen te worden van de Beloftencompetitie. In Breda wonnen de Amsterdammers in een goede wedstrijd met 8-0. Feyenoord, met evenveel punten en een beter doelsaldo, moest dus punten verliezen in Eindhoven. En dat gebeurde, in de allerlaatste minuut versloeg PSV de Rotterdammers en hielp Ajax dus aan de landstitel. ,,Het is heel bizar en heel bijzonder om op deze manier kampioen te worden", vond een blije John van den Brom.

Een eftal van feyenoord dat in de laatste minuut toch nog met 3-2 ten onder gaat...waar hebben we dat eerder gezien? :twisted:

John Sital
18-05-2005, 09:05
sjiek 8)

Seth__Gekko
18-05-2005, 09:55
Zo van Bommel mag gaan bankzitten in Barcelona.

kazlatan
18-05-2005, 21:54
CSKA Moskou wint de UEFA CUP :cry:
Waarom wint anti voetbal het nu steeds meer van de ploegen die wel willen voetballen :x :evil:

Oscar P.
19-05-2005, 08:36
CSKA Moskou wint de UEFA CUP :cry:
Waarom wint anti voetbal het nu steeds meer van de ploegen die wel willen voetballen :x :evil:

Die willen voetballen? Een stel jankerds is het!!! :evil: :twisted: :evil:

Ben blij dat die Russen hebben gewonnen!!!

chimera01
19-05-2005, 11:32
En in Alkmaar zitten ze vast ook te lachen.

rkrijger
23-05-2005, 07:25
Sja, als PSV-supporter heb ik een mooi seizoen achter de rug...

Pascal Heister
23-05-2005, 08:57
Die hond die de grensrechter grijpt was toch wel leuk *)

rkrijger
23-05-2005, 09:18
Die hond die de grensrechter grijpt was toch wel leuk *)

Ja! Zijn broekje was helemaal aan gort gereten!

Oscar van Sambeek
23-05-2005, 10:25
competitie voorbij, terechte winnaar en AZ heeft duidelijk alles laten liggen de laatste paar wedstrijden, de rest van de ploegen waren niet echt opvallend :twisted:

maar nu de nacompetitie, wie geven jullie de beste kansen??
ik hoop eigenlijk op Helmond-Sport :P

rkrijger
23-05-2005, 10:52
ik hoop eigenlijk op Helmond-Sport :P

Dat zou inderdaad wel lachen zijn! Zitten we in Geldrop weer eens tussen twee vuren...

Pascal Heister
23-05-2005, 11:04
Als De Graafschap er maar in blijft, rbc maakt me niet veel uit

Oscar P.
23-05-2005, 11:28
Die hond die de grensrechter grijpt was toch wel leuk *)

Inderdaad leuk maar het geeft ook maar weer eens aan hoe veilig je als supporter bent als je door een haag van agenten moet lopen...

[spoiler:9dda42a095]Ik heb met veel wedstrijden het gevoel gehad dat we een jaar of 60 terug in de tijd waren beland![/spoiler:9dda42a095]

:evil: :evil: :evil:

Pascal Heister
23-05-2005, 11:38
Die hond die de grensrechter grijpt was toch wel leuk *)

Inderdaad leuk maar het geeft ook maar weer eens aan hoe veilig je als supporter bent als je door een haag van agenten moet lopen...

[spoiler:6a9cc7b090]Ik heb met veel wedstrijden het gevoel gehad dat we een jaar of 60 terug in de tijd waren beland![/spoiler:6a9cc7b090]

:evil: :evil: :evil:hoezo, als dat volk zich niet kan gedragen, laat ze het maar hardhandig aanpakken

Oscar van Sambeek
23-05-2005, 12:31
Die hond die de grensrechter grijpt was toch wel leuk *)

Inderdaad leuk maar het geeft ook maar weer eens aan hoe veilig je als supporter bent als je door een haag van agenten moet lopen...

[spoiler:8c65d20e6f]Ik heb met veel wedstrijden het gevoel gehad dat we een jaar of 60 terug in de tijd waren beland![/spoiler:8c65d20e6f]

:evil: :evil: :evil:hoezo, als dat volk zich niet kan gedragen, laat ze het maar hardhandig aanpakken


Stond die vent zo slecht te vlaggen dan :twisted:

Oscar P.
23-05-2005, 12:55
Die hond die de grensrechter grijpt was toch wel leuk *)

Inderdaad leuk maar het geeft ook maar weer eens aan hoe veilig je als supporter bent als je door een haag van agenten moet lopen...

[spoiler:ccec80cbc4]Ik heb met veel wedstrijden het gevoel gehad dat we een jaar of 60 terug in de tijd waren beland![/spoiler:ccec80cbc4]

:evil: :evil: :evil:hoezo, als dat volk zich niet kan gedragen, laat ze het maar hardhandig aanpakken


Stond die vent zo slecht te vlaggen dan :twisted:

Ik ben met Utrecht behoorlijk veel met een verplichte "combi" geweest. Je wordt dan echt als vee behandeld, ook als je (nog) niets hebt gedaan.

Dit incident geeft dus reden tot nadenken. Dieren zijn tot op zekere hoogte controleerbaar maar blijven dieren. Bij veel wedstrijden van in de Eredivisie (ben ook vaak naar wedstrijden geweest zonder gebruik te maken van een "verplichte combi-regeling" :twisted:) worden honden ingezet. Hoe kan dan de veiligheid van supporters gegarandeerd worden?

Diana
23-05-2005, 13:01
Ruud Gullit vertrekt met onmiddellijke ingang bij Feyenoord, hoor ik net op het nieuws.

Seth__Gekko
23-05-2005, 13:03
Die hond was inderdaad erg lachen.

AMSTERDAM - Ruud Gullit is maandag per direct ontslagen als hoofdcoach bij Feyenoord. Het Rotterdamse clubbestuur komt later op de dag met een officiële mededeling.(nu.nl)

chimera01
23-05-2005, 13:04
De veiligheid van de supporter????? :shock:

Ik vind zowiezo dat de voetbalsupporter aardig verwent wordt op kosten van de gemeenschap. Bij geen enkele tak van sport wordt er zoveel geld uitgegeven door de gemeenschap om veiligheid te creeren.

Zo lang er groepen zijn die zich zo misdragen uit naam van een sport moet iedereen maar accepteren dat er een strenge politiemacht op de been is.

En daarnaast vind ik dat de clubs die betrokken zijn bij rellen een vette rekening mogen krijgen van de politie voor de inzet van mankracht. 8)

Henk Heideveld
23-05-2005, 13:24
Die hond die de grensrechter grijpt was toch wel leuk *)

Inderdaad leuk maar het geeft ook maar weer eens aan hoe veilig je als supporter bent als je door een haag van agenten moet lopen...

[spoiler:b1f2782e69]Ik heb met veel wedstrijden het gevoel gehad dat we een jaar of 60 terug in de tijd waren beland![/spoiler:b1f2782e69]

:evil: :evil: :evil:hoezo, als dat volk zich niet kan gedragen, laat ze het maar hardhandig aanpakken
Wreed tot op het bot die Achterhoekers :shock: :x

Henk Heideveld
23-05-2005, 13:26
Supporters gedragen zich als zwijnen, als beesten. Alleen moeten ze nog in veewagens worden vervoerd in plaats van in normale coupé's. Blijkt ook wel als je ziet hoe zo'n coupé er na vervoer uit zien. Juist ja, zwijnenstal :x

R_B
23-05-2005, 13:27
Iets meer over gullit weg bij feyenoord...

Gullit weg bij Feyenoord

AMSTERDAM - Ruud Gullit heeft maandag zijn ontslag ingediend als hoofdcoach bij Feyenoord. De trainer nam zijn besluit na een evaluatiegesprek tussen directie en technische staf. Ook assistent-trainer Zeljko Petrovic verlaat de Kuip.

De oud-speler nam voor dit seizoen de functie over van Bert van Marwijk, die naar Borussia Dortmund vertrok.

De resultaten vielen tegen, Feyenoord eindigde als vierde in de eredivisie. De club werd in de halve finales van het toernooi om de Amstel Cup uitgeschakeld.

Weekstrom
23-05-2005, 13:32
Iets meer over gullit weg bij feyenoord...

Gullit weg bij Feyenoord

AMSTERDAM -

:shock: AMSTERDAM :?: wie heeft dat bepaald dan?

Henk Heideveld
23-05-2005, 13:39
't Is hier droevig sfeertje in Den Bosch :cry: :cry: :cry:

michelvanduivenbode
23-05-2005, 14:43
Iets meer over gullit weg bij feyenoord...

Gullit weg bij Feyenoord

AMSTERDAM - Ruud Gullit heeft maandag zijn ontslag ingediend als hoofdcoach bij Feyenoord. De trainer nam zijn besluit na een evaluatiegesprek tussen directie en technische staf. Ook assistent-trainer Zeljko Petrovic verlaat de Kuip.

De oud-speler nam voor dit seizoen de functie over van Bert van Marwijk, die naar Borussia Dortmund vertrok.

De resultaten vielen tegen, Feyenoord eindigde als vierde in de eredivisie. De club werd in de halve finales van het toernooi om de Amstel Cup uitgeschakeld.

jammer jammer jammer
hij stak wel z'n nek uit en is toch een echte feyenoorder

HiddeV
23-05-2005, 14:55
Weet nog niet wat ik ervan moet vinden, als gullit weg gaat, moet Wotte ook weg, ze zijn tenslotte samen verantwoordelijk.

Hier nog een uitgebreider bericht:

Feyenoord en Ruud Gullit hebben besloten uit elkaar te gaan. Dat besluit is vanmiddag in goed gezamenlijk overleg genomen. Met Gullit vertrekt ook assistent trainer Zeljko Petrovic. Beiden hadden bij Feyenoord nog een verbintenis tot zomer 2006.

Feyenoord, Ruud Gullit en Zeljko Petrovic namen hun besluit op grond van de teleurstellende resultaten tijdens het afgelopen seizoen. Het gesprek met de Feyenoord-trainers werd gevoerd door Jorien van den Herik, de voorzitter van de Raad van Commissarissen en technisch directeur Mark Wotte.

‘Het is natuurlijk altijd vervelend als trainers afscheid nemen’, aldus Jorien van den Herik. ‘Maar het is allemaal niet gelopen zoals we dat hadden gehoopt. Er is onvoldoende vertrouwen in een succesvolle samenwerking voor het komende seizoen. Met die wetenschap leefden we al maanden en dan is het verstandig om aan het eind van het seizoen de balans op te maken en beslissingen te nemen, waarbij het belang van Feyenoord prevaleert.'

De directie van Feyenoord en de Raad van Commissarissen willen verder geen inhoudelijke mededelingen doen. Wel zullen Jorien van den Herik, Mark Wotte, Sjaak Troost en Jan Willem van Dop vanavond aanwezig zijn bij de reeds weken geleden geplande bijeenkomst van de klankbordgroep van de supporters.

Tom L.
23-05-2005, 14:55
Ik zou daar ook niet blijven als trainer...
Zeker nu de kans bestaat dat kuyt en kalou weggaan

Wesley.Mulder
23-05-2005, 15:48
Alles wijst erop dat Co Adriaanse de nieuwe trainer van FC Porto wordt.

Adriaanse landde maandagochtend op het vliegveld van Porto. Diverse Portugese media melden dat hij al tot een akkoord is gekomen over een tweejarig contract.

Zondagavond diende José Couceiro bij FC Porto zijn ontslag in nadat zijn ploeg er niet in was geslaagd de nationale titel te veroveren

FC Porto heeft voor later vanmiddag een persconferentie aangekondigd.

bron : Teletext

theThinWhiteDuke
23-05-2005, 17:10
maar nu de nacompetitie, wie geven jullie de beste kansen??
ik hoop eigenlijk op Helmond-Sport :P
RBC en Sparta
Beide ploegen verdienen het imo het meest.

Diana
23-05-2005, 17:14
maar nu de nacompetitie, wie geven jullie de beste kansen??
ik hoop eigenlijk op Helmond-Sport :P
RBC en Sparta
Beide ploegen verdienen het imo het meest.

Ik hoop in ieder geval Sparta, verder maakt het me niet veel uit

theThinWhiteDuke
23-05-2005, 17:16
goeie grap lempers :lol: :twisted:

Lempers maakt nooit goeie grappen op voetbalgebied :evil:

deze was wel aardig.
hoe herken je een oldtimer? als die een sticker heeft met de tekst: "Feijenoord landskampioen" :twisted: :wink:Die blijven leuk, maar hebben inmiddels een flinke baard. :wink:

Net zoals de man die het laatste kampioenschap van feyenoord bijwoonde :twisted:
Toegeven: Lempers heeft wel humor....



Genoeg flauwe grappen over Feyenoord. Volgend seizoen maken wij de grappen :wink:.

Dit vind ik nog de beste grap van allemaal :lol: :lol: :lol: :twisted:
Dat laat ie zelfs 2x blijken :mrgreen:

theThinWhiteDuke
23-05-2005, 17:18
Genoeg flauwe grappen over Feyenoord. Volgend seizoen maken wij de grappen :wink:.
Dit vind ik nog de beste grap van allemaal :lol: :lol: :lol: :twisted:
HAHAHA. Erg grappig allemaal. Ik had deze ook wel verwacht.

Maar ach. Voor we het weten maken we weer zo'n mooie film over het "succesjaar" van Ajax.

Bij Ajax is zo'n film een uitzondering, bij feyenoord wordt hij jaarlijks uit gebracht als seizoensoverzicht :twisted:
Onder de gordel......:mrgreen:

Lex v/d Moolen
23-05-2005, 17:26
Weet nog niet wat ik ervan moet vinden, als gullit weg gaat, moet Wotte ook weg, ze zijn tenslotte samen verantwoordelijk. En v/d Herik? Wordt het niet eens tijd dat die opstapt?

Ik vind wel dat Fortis nu wel een nieuwe reclame mag maken. :twisted:

pretorian22
23-05-2005, 17:28
echt weer te triest voor woorden de opmerkingen van sommige mensen hier op het forum. zoals je vaker hoort in de samenleving.

supporters als vee behandelen is ok enz.


ik ga al meer dan 6 jaar lang naar de kuip heb nooit iets gesloopt, heb nooit gevochten of problemen gezocht met de politie etc.

er zitten elke wedstrijd daar 40.000 man. 50 gaan er over de schreef en meteen zijn alle andere 39.950 ook maar slecht dan.

mensen die waarschijnlijk zelf nooit in stadions komen roepen dat soort dingen. echt kwaad kan ik me hierom maken.

en evenm ter zijde. van alle relschoppers die opgepakt waren rond het stadion bij feyenoord ajax kwam er geeneen uit Rotterdam en had er zelfs geeneen een seizoenkaart.

maarja je houdt altijd zeikerds he. beetje zielige mensen.




wel goed nieuws dat Ruud weg is want het mag dan een sympatieke vent zijn. daar win je nix mee. ben benieuwd wie de nieuwe coach wordt

theThinWhiteDuke
23-05-2005, 17:30
wel goed nieuws dat Ruud weg is want het mag dan een sympatieke vent zijn. daar win je nix mee. ben benieuwd wie de nieuwe coach wordt
Adriaanse valt iig af....Erwin/Ronald Koeman?

Lex v/d Moolen
23-05-2005, 17:33
wel goed nieuws dat Ruud weg is want het mag dan een sympatieke vent zijn. daar win je nix mee. ben benieuwd wie de nieuwe coach wordt
Adriaanse valt iig af....Erwin/Ronald Koeman?Denk dat R. Koeman even geen zin heeft in eredivisie.

Huub Stevens ? (als ie al geen deal heeft met Roda)
Van Hanegem ? (geen zin denk ik)
Wim Jansen ? (Alleen als van Herik opstapt denk ik)

Dennis Kuijper
23-05-2005, 17:34
Weet nog niet wat ik ervan moet vinden, als gullit weg gaat, moet Wotte ook weg, ze zijn tenslotte samen verantwoordelijk. En v/d Herik? Wordt het niet eens tijd dat die opstapt?


Precies,die ligt ook meer onder z,n zonnebank dan dat hij iets zinnigs doet. :P

theThinWhiteDuke
23-05-2005, 17:36
Wim Jansen ? (Alleen als van Herik opstapt denk ik)
Is idd de meest voordehand liggende keus...maar zoals je zegt: Herik moet dan eerst weg.

Lex v/d Moolen
23-05-2005, 17:42
Wim Jansen ? (Alleen als van Herik opstapt denk ik)
Is idd de meest voordehand liggende keus...maar zoals je zegt: Herik moet dan eerst weg.Dick Advocaat heeft ook geen club op dit moment :P

Dennis Kuijper
23-05-2005, 18:34
Iedereen doet zo verwonderd dat Gullit weggaat,dit zag je toch aankomen.
Henk ten Caate word ook genoemd als opvolger.

Oscar van Sambeek
23-05-2005, 18:37
Johan Derksen :twisted:

Oscar van Sambeek
23-05-2005, 18:39
Johan Derksen :twisted:

met als assistent-trainer zijn grote vriend Zjelko Petrovic :idea:

Daniël van Zanten
23-05-2005, 18:42
Johan Derksen :twisted:

:twisted:

Ik denk dat ie dan heel de selectie verkoopt op Kuyt en Kalou na. :D

Overigens meldt Gullit weer zeer diplomatiek dat het bestuur en hij hebben besloten niet met elkaar verder te gaan. Terwijl Petrovic emotioneel zei dat het bestuur niet met hun verder wil. Oftewel, Gullit is ontslagen en Petrovic is loyaal en neemt ook ontslag. :roll:

Dennis Kuijper
23-05-2005, 18:51
Johan Cruijff

John Sital
23-05-2005, 19:01
martin jol
die dude van roda jc :roll:

ik weet het niet, en de selectie zal ook doorgelicht moeten worden wie er ook komt :twisted:

Godsmack
23-05-2005, 19:02
-Wim Janssen ambieert geen vaste functie
-Ronald Koeman zal het publiek niet trekken
-Erwin Koeman lijkt me er nog niet klaar voor
-Huub Stevens heeft al getekend volgens mij

Henk ten Cate zou geweldig zijn(ook voor Babos).
Gert-Jan Verbeek lijkt me ook wel een optie

Godsmack
23-05-2005, 19:04
In Engeland gaat trouwens het gerucht dat Kuijt naar Liverpool gaat en dat Dudek dan terug naar Feyenoord komt.

Over evt. bijbetaling van Liverpool staat hier niets bij vermeld, als dit echt door zou gaan zonder bijbetaling dan zal het Legioen pas echt uit hun dak gaan

HiddeV
23-05-2005, 19:07
In Engeland gaat trouwens het gerucht dat Kuijt naar Liverpool gaat en dat Dudek dan terug naar Feyenoord komt.

Over evt. bijbetaling van Liverpool staat hier niets bij vermeld, als dit echt door zou gaan zonder bijbetaling dan zal het Legioen pas echt uit hun dak gaan

Tuurlijk word er in dit geval bijbetaald.

Dennis Kuijper
23-05-2005, 19:18
In Engeland gaat trouwens het gerucht dat Kuijt naar Liverpool gaat en dat Dudek dan terug naar Feyenoord komt.

Over evt. bijbetaling van Liverpool staat hier niets bij vermeld, als dit echt door zou gaan zonder bijbetaling dan zal het Legioen pas echt uit hun dak gaan

Legioen uit ze dak gaan,omdat afgedankte Dudek terug komt. :shock:

Lex v/d Moolen
23-05-2005, 20:07
Iedereen doet zo verwonderd dat Gullit weggaat,dit zag je toch aankomen.
Henk ten Caate word ook genoemd als opvolger.Die zegt net in Voetbal Insite dat die absoluut in Barcelona blijft.

Tom L.
23-05-2005, 20:11
Toegeven: Lempers heeft wel humor....

Dat laat ie zelfs 2x blijken :mrgreen:

Toch is het jammer dat we niet voor dezelfde club zijn :wink:

Lex v/d Moolen
23-05-2005, 21:15
-Wim Janssen ambieert geen vaste functie
-Ronald Koeman zal het publiek niet trekken
-Erwin Koeman lijkt me er nog niet klaar voor
-Huub Stevens heeft al getekend volgens mij

Henk ten Cate zou geweldig zijn(ook voor Babos).
Gert-Jan Verbeek lijkt me ook wel een optieFoeke Booij wordt nu ook genoemd...

Azazel
24-05-2005, 07:52
En Peter Bosz

John Sital
24-05-2005, 08:31
Toegeven: Lempers heeft wel humor....

Dat laat ie zelfs 2x blijken :mrgreen:

Toch is het jammer dat we niet voor dezelfde club zijn :wink:

als ie weer overloopt wel :twisted:

Pascal Heister
24-05-2005, 09:01
-Wim Janssen ambieert geen vaste functie
-Ronald Koeman zal het publiek niet trekken
-Erwin Koeman lijkt me er nog niet klaar voor
-Huub Stevens heeft al getekend volgens mij

Henk ten Cate zou geweldig zijn(ook voor Babos).
Gert-Jan Verbeek lijkt me ook wel een optieFoeke Booij wordt nu ook genoemd...zeiden ze ook toevallig bij voetbal insite, Henk ten cate wordt het zeker niet

chimera01
24-05-2005, 09:43
Stel Derksen maar aan als Trainer, kan hij na al die tijd met zijn grote waffel eindelijk eens laten zien hoe het wel moet.

Dat zou voetbalinside een stuk leuker maken, en ik denk dat menig trainer staat te trappelen om dan commentaar te komen geven.

Waarschijnlijk degradeert Feyenoord als ze nog twee van dit soort seizoenen hebben. Jorien v. Herik weet het immers het best en dat koste hem tot op heden een topspits en speler en een toptrainer. :roll:

Dennis Kuijper
24-05-2005, 13:33
Stel Derksen maar aan als Trainer, kan hij na al die tijd met zijn grote waffel eindelijk eens laten zien hoe het wel moet.

Dat zou voetbalinside een stuk leuker maken, en ik denk dat menig trainer staat te trappelen om dan commentaar te komen geven.

Waarschijnlijk degradeert Feyenoord als ze nog twee van dit soort seizoenen hebben. Jorien v. Herik weet het immers het best en dat koste hem tot op heden een topspits en speler en een toptrainer. :roll:

Degradeert?Jij maakt het wel helemaal bont.Toptrainer,het kan dan wel een aardige vent zijn maar zo top vond ik hem nou niet als trainer bij Feyenoord.

Oscar van Sambeek
24-05-2005, 14:18
In Engeland gaat trouwens het gerucht dat Kuijt naar Liverpool gaat en dat Dudek dan terug naar Feyenoord komt.

Over evt. bijbetaling van Liverpool staat hier niets bij vermeld, als dit echt door zou gaan zonder bijbetaling dan zal het Legioen pas echt uit hun dak gaan

Legioen uit ze dak gaan,omdat afgedankte Dudek terug komt. :shock:


meer uit woede... :roll:

Dennis Kuijper
24-05-2005, 14:24
In Engeland gaat trouwens het gerucht dat Kuijt naar Liverpool gaat en dat Dudek dan terug naar Feyenoord komt.

Over evt. bijbetaling van Liverpool staat hier niets bij vermeld, als dit echt door zou gaan zonder bijbetaling dan zal het Legioen pas echt uit hun dak gaan

Legioen uit ze dak gaan,omdat afgedankte Dudek terug komt. :shock:


meer uit woede... :roll:

Nog ff en Ed ''konijn'' komt terug :twisted:

Oscar van Sambeek
24-05-2005, 14:26
In Engeland gaat trouwens het gerucht dat Kuijt naar Liverpool gaat en dat Dudek dan terug naar Feyenoord komt.

Over evt. bijbetaling van Liverpool staat hier niets bij vermeld, als dit echt door zou gaan zonder bijbetaling dan zal het Legioen pas echt uit hun dak gaan

Legioen uit ze dak gaan,omdat afgedankte Dudek terug komt. :shock:


meer uit woede... :roll:

Nog ff en Ed ''konijn'' komt terug :twisted:

Nog ff en Dries Roelvink komt een liedje zingen :evil: :evil:

El-Jorge
24-05-2005, 14:29
In Engeland gaat trouwens het gerucht dat Kuijt naar Liverpool gaat en dat Dudek dan terug naar Feyenoord komt.

Over evt. bijbetaling van Liverpool staat hier niets bij vermeld, als dit echt door zou gaan zonder bijbetaling dan zal het Legioen pas echt uit hun dak gaan

Legioen uit ze dak gaan,omdat afgedankte Dudek terug komt. :shock:


meer uit woede... :roll:

Nog ff en Ed ''konijn'' komt terug :twisted:

Nog ff en Dries Roelvink komt een liedje zingen :evil: :evil:

Dat zou leuk zijn..... :roll: :lol:

El-Jorge
24-05-2005, 14:33
Iemand trouwens nog B&vD gezien? Gullit was al zo goed als rond met v.Hooijdonk, maar kreeg te horen van Wotte (lees van den Herik) dat dat niet haalbaar was! Klinkt weer als een eer kwestie bij van den Herik.
ik mag dan wel voor AJAX zijn, ik vind het echt triest om te zien dat van den Herik deze club al jaren (net niet helemaal) naar de knoppen helpt!

Dennis Kuijper
24-05-2005, 14:59
In Engeland gaat trouwens het gerucht dat Kuijt naar Liverpool gaat en dat Dudek dan terug naar Feyenoord komt.

Over evt. bijbetaling van Liverpool staat hier niets bij vermeld, als dit echt door zou gaan zonder bijbetaling dan zal het Legioen pas echt uit hun dak gaan

Legioen uit ze dak gaan,omdat afgedankte Dudek terug komt. :shock:


meer uit woede... :roll:

Nog ff en Ed ''konijn'' komt terug :twisted:

Nog ff en Dries Roelvink komt een liedje zingen :evil: :evil:

Misschien op de open dag,hem kunnen ze wel betalen na al die ''veelbelovende'' duure aankopen.

Lex v/d Moolen
24-05-2005, 17:03
Iemand trouwens nog B&vD gezien? Gullit was al zo goed als rond met v.Hoijdonk, maar kreeg te horen van Wotte (lees van den Herik) dat dat niet haalbaar was! Klinkt weer als een eer kwestie bij van den Herik.
ik mag dan wel voor AJAX zijn, ik vind het echt triest om te zien dat van den Herik deze club al jaren (net niet helemaal) naar de knoppen helpt!Tja, 10 jaar geleden was hij nog de redder van Feyenoord...
Maar ook voorzitters hebben een houdbaarheidsdatum :twisted:

Waarom krijgt Mario Been geen kans, als er één een Feyenoorder is dan is hij het wel toch ?

Dennis Kuijper
24-05-2005, 17:58
Iemand trouwens nog B&vD gezien? Gullit was al zo goed als rond met v.Hoijdonk, maar kreeg te horen van Wotte (lees van den Herik) dat dat niet haalbaar was! Klinkt weer als een eer kwestie bij van den Herik.
ik mag dan wel voor AJAX zijn, ik vind het echt triest om te zien dat van den Herik deze club al jaren (net niet helemaal) naar de knoppen helpt!Tja, 10 jaar geleden was hij nog de redder van Feyenoord...
Maar ook voorzitters hebben een houdbaarheidsdatum :twisted:

Waarom krijgt Mario Been geen kans, als er één een Feyenoorder is dan is hij het wel toch ?

Mario Been met als Ass.trainer Peter Houtman.

starbuck
24-05-2005, 20:07
Voor middenvelder Edgar Davids is een terugkeer naar de Nederlandse voetbalvelden een optie. De speler, momenteel in dienst van Internazionale, liet na de wedstrijd tussen de Suriprofs en Heracles Almelo (2-1) weten dat hij zowel naar Ajax als AZ kan. Davids wil eerst met zijn huidige club om tafel gaan zitten voor hij over een terugkeer naar Nederland beslist.

Als hij verhuist naar de eredivisie, ziet Davids AZ wel zitten omdat zijn oud-trainer bij Ajax, Louis van Gaal, daar volgend jaar trainer is. Ook gevraagd naar Ajax, hield Davids de deur open: "Voor de toekomst sluit ik niets uit, ook Ajax niet." De 32-jarige international sprak al enkele malen met Gerard van der Lem, assistent-trainer bij Ajax


te lezen op FOK

kazlatan
25-05-2005, 21:11
AC Milan - Liverpool

1. Maldini 1-0
39. Crespo 2-0
43. Crespo 3-0
53. Gerrard 3-1
55. Smicer 3-2
60. Alonso 3-3

Coole wedstrijd :D

Coen Vermeer
25-05-2005, 21:39
AC Milan - Liverpool

1. Maldini 1-0
39. Crespo 2-0
43. Crespo 3-0
53. Gerrard 3-1
55. Smicer 3-2
60. Alonso 3-3

Coole wedstrijd :D

ongelovelijk ja. Leukste finale van de champions league in jaren.

Godsmack
25-05-2005, 22:06
Laatste half uur beetje ingekakt helaas.
Maar ja niemand kan dit niveau zolang volhouden

Lex v/d Moolen
25-05-2005, 22:33
http://adam.rentyny.com/logo_liverpool.gif
8) 8) 8)

Pascal Heister
25-05-2005, 22:40
leuk dat Liverpool heeft gewonnen, blijft zuur dat PSV niet in de finale stond

Jordy van Buel
25-05-2005, 23:52
Wat een wedstrijd, zit er nu nog van na te genieten :)

Dennis Kuijper
26-05-2005, 00:16
Nice victory for Liverpool.

Ik vind trouwens wel dat ze terug moeten gaan naar dat er maar 1 ploeg per land in champions league zit.Het is nu een groot comercieel circus geworden.

John Sital
26-05-2005, 06:09
respect voor liverpool 8)

Joost v.d. Ham
26-05-2005, 07:50
Schitterende finale, zit er nu nog van na te genieten. Het superieure van Milan kwam in de eerste helft goed naar boven, de mentale kracht van Liverpool in de tweede. Carragher was voor mij de man van de wedstrijd, wat hij allemaal niet heeft weggehaald......echt ongelofelijk. Ook Seedorf speelde de eerste helft fenomenaal.

Oscar P.
26-05-2005, 07:55
Nice victory for Liverpool.

Ik vind trouwens wel dat ze terug moeten gaan naar dat er maar 1 ploeg per land in champions league zit.Het is nu een groot comercieel circus geworden.

Inderdaad, "het bal der kampioenen" Hebben sommige landen dan vier landskampioenen?

Maar goed, zo kan ik heel lang doorgaan. Het gaat tegenwoordig alleen nog maar om geld! Net als de opzet van de Amstel Cup. Mijn mening daarover:
Elke club, dus ook de Europees spelende clubs, vanaf de eerste ronde erin, samen met de amateurs en een knock-out systeem! Nu is het een grote farce!

Maar da's weer een hele andere discussie.... ;)



schitterende wedstrijd gisteren!!!!

Seth__Gekko
26-05-2005, 08:26
Heerlijk die Italianen eens eindelijk in de strafschoppen eronder!

El-Jorge
26-05-2005, 08:39
Wat een pot, mooie winnaar, ben blij dat de Italianen het onderspit delfde.

En wat een einde, nadat Gerrard de beker kreeg.... You'll never walk alone (ik weet niet wie de performer is, maar volgens mij was het de oudste versie van het nummer) al die engelsen zingen.. Kippenvel moment!

Gerrard die de beker nadat hij hem had hem dan ook liever niet meer afstond!

Oscar P.
26-05-2005, 08:49
En wat een einde, nadat Gerrard de beker kreeg.... You'll never walk alone (ik weet niet wie de performer is, maar volgens mij was het de oudste versie van het nummer) al die engelsen zingen.. Kippenvel moment!


Volgens mij was dit de versie van Gerry and the Pacemakers.

Inderdaad schitterend!!!

Oscar van Sambeek
26-05-2005, 12:46
Prachtige pot, erg knap van Liverpool dat ze nog terug kwamen van een 3-0 achterstand! Een EINDELIJK had AC niet iedere minuut dat stinkgeluk wat ze normaal wel hebben, en respect voor Dudek! ik hield mijn hart vast in de laatste minuten van de verlening.....




PS: Toch blijft PSV de morele kampioen van de CL dit jaar!! :twisted: :twisted:

John Sital
26-05-2005, 12:59
Prachtige pot, erg knap van Liverpool dat ze nog terug kwamen van een 3-0 achterstand! Een EINDELIJK had AC niet iedere minuut dat stinkgeluk wat ze normaal wel hebben, en respect voor Dudek! ik hield mijn hart vast in de laatste minuten van de verlening.....




PS: Toch blijft PSV de morele kampioen van de CL dit jaar!! :twisted: :twisted:

niemand kent de nr 3 of 4 :twisted:

*NERAZZURRI*
26-05-2005, 13:30
En wat een einde, nadat Gerrard de beker kreeg.... You'll never walk alone (ik weet niet wie de performer is, maar volgens mij was het de oudste versie van het nummer) al die engelsen zingen.. Kippenvel moment!


Volgens mij was dit de versie van Gerry and the Pacemakers.

Inderdaad schitterend!!!

De versie die je hoorde (en de versie die gewoon van Liverpool is) is inderdaad van Gerry And The Pacemakers. Prachtig nummer met een gigantische lading emotie! Vooral als je Liverpool-fan bent ;)


Ik heb echt genoten van m'n cluppie, de tweede helft was fenomenaal. Aangezien ik als Ajax-Inter-Liverpool fan Milan als een soort algemene vijand heb ben ik echt blij dat die rood-zwarte honden eindelijk verslagen zijn! En hoe!!!!!!!!!!!!? Fantastisch!

THE REDS SHALL NOT BE MOVED!!! The cup is back where it belongs!




FORZA INTER PER SEMPRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

El-Jorge
26-05-2005, 14:50
En wat een einde, nadat Gerrard de beker kreeg.... You'll never walk alone (ik weet niet wie de performer is, maar volgens mij was het de oudste versie van het nummer) al die engelsen zingen.. Kippenvel moment!


Volgens mij was dit de versie van Gerry and the Pacemakers.

Inderdaad schitterend!!!
Aangezien ik als Ajax-Inter-Liverpool fan

Jij eet van meerdere walletjes, ga je ook naar alle uit en thuis wedstrijden :lol:

*NERAZZURRI*
26-05-2005, 15:24
En wat een einde, nadat Gerrard de beker kreeg.... You'll never walk alone (ik weet niet wie de performer is, maar volgens mij was het de oudste versie van het nummer) al die engelsen zingen.. Kippenvel moment!


Volgens mij was dit de versie van Gerry and the Pacemakers.

Inderdaad schitterend!!!
Aangezien ik als Ajax-Inter-Liverpool fan

Jij eet van meerdere walletjes, ga je ook naar alle uit en thuis wedstrijden :lol:

Heb een seizoenkaart voor Ajax, ben half-Italiaan vandaar mijn Inter-achtergrond en Liverpool fan ben ik al sinds m'n derde (ja echt... heb ook een sjaaltje van toen).

En het zijn niet echt clubs die veel winnen, Ajax wordt wel eens kampioen maar Inter en Liverpool hebben beiden op een UEFA-cup na de laatste 15 jaar niks meer gewonnen....

theThinWhiteDuke
26-05-2005, 16:41
Ook Seedorf speelde de eerste helft fenomenaal.
Deze zin barst van de fouten :mrgreen:

Dennis Kuijper
26-05-2005, 19:44
Nog even over Dudek,ik vind wat hij gisteren deed met de strafschoppen zwaar irritant en mag officiel volgens mij ook helemaal niet,soms kwam hij ook wel een meter uit het doel,wat ook niet mag volgens mij.

theThinWhiteDuke
26-05-2005, 21:14
Nog even over Dudek,ik vind wat hij gisteren deed met de strafschoppen zwaar irritant en mag officiel volgens mij ook helemaal niet,soms kwam hij ook wel een meter uit het doel,wat ook niet mag volgens mij.
dat eerste (bewegen) mag wel; zolang je maar op de lijn blijft staan (dacht ik althans)

Van de lijn afkomen voordat de bal geraakt is mag niet (dit weet ik wel zeker); maar daar fluit men bijna nooit voor.

Hotse
26-05-2005, 22:00
Heb me echt kapot gelachen om Dudek :lol: . Je moet het eigenlijk net zo als Tomasson doen, niet naar de keeper kijken (in dit geval) en hard in een hoek schoppen. :wink:

Oscar van Sambeek
26-05-2005, 22:22
Nog even over Dudek,ik vind wat hij gisteren deed met de strafschoppen zwaar irritant en mag officiel volgens mij ook helemaal niet,soms kwam hij ook wel een meter uit het doel,wat ook niet mag volgens mij.
dat eerste (bewegen) mag wel; zolang je maar op de lijn blijft staan (dacht ik althans)

Van de lijn afkomen voordat de bal geraakt is mag niet (dit weet ik wel zeker); maar daar fluit men bijna nooit voor.


slechte zaak dat ze daar niet voor fluiten, bevoordeeld de keeper namelijk erg veel!

*NERAZZURRI*
27-05-2005, 01:44
Nog even over Dudek,ik vind wat hij gisteren deed met de strafschoppen zwaar irritant en mag officiel volgens mij ook helemaal niet,soms kwam hij ook wel een meter uit het doel,wat ook niet mag volgens mij.
dat eerste (bewegen) mag wel; zolang je maar op de lijn blijft staan (dacht ik althans)

Van de lijn afkomen voordat de bal geraakt is mag niet (dit weet ik wel zeker); maar daar fluit men bijna nooit voor.


slechte zaak dat ze daar niet voor fluiten, bevoordeeld de keeper namelijk erg veel!

Oh, daarom deed ie het... :wink:


Of het nou mag of niet; de mooiste club heeft gewonnen. Kijk naar de beelden van de half miljoen mensen die zich rond de zegetocht van Liverpool hebben geposteerd.

Zo'n huldiging heb ik nog nooit gezien!!

Het publiek is gewoon fantastisch en maakt de club tot de mooiste en geweldigste club van de wereld!

John Sital
27-05-2005, 07:40
Nog even over Dudek,ik vind wat hij gisteren deed met de strafschoppen zwaar irritant en mag officiel volgens mij ook helemaal niet,soms kwam hij ook wel een meter uit het doel,wat ook niet mag volgens mij.
dat eerste (bewegen) mag wel; zolang je maar op de lijn blijft staan (dacht ik althans)

Van de lijn afkomen voordat de bal geraakt is mag niet (dit weet ik wel zeker); maar daar fluit men bijna nooit voor.


slechte zaak dat ze daar niet voor fluiten, bevoordeeld de keeper namelijk erg veel!

:roll: als die penalty's hard en zuiver in de hoek wordt geschoten maakt het niet uit wat de keeper doet

Oscar P.
27-05-2005, 07:53
Nog even over Dudek,ik vind wat hij gisteren deed met de strafschoppen zwaar irritant en mag officiel volgens mij ook helemaal niet,soms kwam hij ook wel een meter uit het doel,wat ook niet mag volgens mij.
dat eerste (bewegen) mag wel; zolang je maar op de lijn blijft staan (dacht ik althans)

Van de lijn afkomen voordat de bal geraakt is mag niet (dit weet ik wel zeker); maar daar fluit men bijna nooit voor.


slechte zaak dat ze daar niet voor fluiten, bevoordeeld de keeper namelijk erg veel!

:roll: als die penalty's hard en zuiver in de hoek wordt geschoten maakt het niet uit wat de keeper doet

Inderdaad, het zijn goedgetrainde professionals. Moet dan voortaan het publiek ook maar stil zijn bij penalties? :roll:

John Sital
27-05-2005, 09:06
zou geen slecht idee zijn :twisted:
ik kan het niet helpen, maar als psv in de finale had gestaan en het zou strafschoppen zijn geworden en gomez had de clown uitgehangen dan had je er niemand over gehoord :twisted:
verder rest mij 1 ding: hoe je wint maakt niet uit, daar weet psv alles van want hun spel was ook niet echt om over op te scheppen maar ze wonnen wel. dus of die keeper wel of niet voor zijn lijn was boeit absoluut niets.

Dennis Kuijper
27-05-2005, 12:44
zou geen slecht idee zijn :twisted:
ik kan het niet helpen, maar als psv in de finale had gestaan en het zou strafschoppen zijn geworden en gomez had de clown uitgehangen dan had je er niemand over gehoord :twisted:
verder rest mij 1 ding: hoe je wint maakt niet uit, daar weet psv alles van want hun spel was ook niet echt om over op te scheppen maar ze wonnen wel. dus of die keeper wel of niet voor zijn lijn was boeit absoluut niets.

Mij had je wel gehoord. :twisted: Het boeit wel vind ik,spel moet volgens de regels gespeeld worden.Verwateren van regels in sport is niet ok,straks eindigen we met handbal. :wink:

John Sital
27-05-2005, 13:52
zou geen slecht idee zijn :twisted:
ik kan het niet helpen, maar als psv in de finale had gestaan en het zou strafschoppen zijn geworden en gomez had de clown uitgehangen dan had je er niemand over gehoord :twisted:
verder rest mij 1 ding: hoe je wint maakt niet uit, daar weet psv alles van want hun spel was ook niet echt om over op te scheppen maar ze wonnen wel. dus of die keeper wel of niet voor zijn lijn was boeit absoluut niets.

Mij had je wel gehoord. :twisted: Het boeit wel vind ik,spel moet volgens de regels gespeeld worden.Verwateren van regels in sport is niet ok,straks eindigen we met handbal. :wink:

een echte prof scoort gewoon uit een penalty :twisted:
dat verwateren is toch al een tijdje aan de gang? :roll: laten ze die elleboogstoten en schwalbes eens hard aanpakken.

Dennis Kuijper
27-05-2005, 14:55
zou geen slecht idee zijn :twisted:
ik kan het niet helpen, maar als psv in de finale had gestaan en het zou strafschoppen zijn geworden en gomez had de clown uitgehangen dan had je er niemand over gehoord :twisted:
verder rest mij 1 ding: hoe je wint maakt niet uit, daar weet psv alles van want hun spel was ook niet echt om over op te scheppen maar ze wonnen wel. dus of die keeper wel of niet voor zijn lijn was boeit absoluut niets.

Mij had je wel gehoord. :twisted: Het boeit wel vind ik,spel moet volgens de regels gespeeld worden.Verwateren van regels in sport is niet ok,straks eindigen we met handbal. :wink:

een echte prof scoort gewoon uit een penalty :twisted:
dat verwateren is toch al een tijdje aan de gang? :roll: laten ze die elleboogstoten en schwalbes eens hard aanpakken.

Het voetbal is er zeker niet op vooruit gegaan.Het is ook een groot comercieel circus geworden.

Ook die ''veldslag'' bij Feyenoord-Ajax is echt een van de heftigste die ik ooit gezien heb bij een voetbal wedstrijd.De beelden bij www.opsporingverzocht.nl spreken voor zich.

theThinWhiteDuke
27-05-2005, 21:38
Hoezo vooruitziende blik? ;)

VI.nl:
Erwin Koeman trots met 'megaclub' Feyenoord

Feyenoord heeft een nieuwe coach: Erwin Koeman. De oudste van de gebroeders Koeman werd losgeweekt bij RKC Waalwijk en tekende voor twee jaar. 'Het feit dat de directie van zo'n megaclub vertrouwen in mij heeft, doet me ontzettend goed.'




wel goed nieuws dat Ruud weg is want het mag dan een sympatieke vent zijn. daar win je nix mee. ben benieuwd wie de nieuwe coach wordt
Adriaanse valt iig af....Erwin/Ronald Koeman?

Ludo Keeris
28-05-2005, 00:33
Van der Vaart is nu definitief voor 5 jaar naar HSV. Dat levert Ajax 'slechts' 5,1 miljoen euro op. Jammer dat zo'n talent naar zo'n onbeduidende club als HSV gaat.

Pascal Heister
28-05-2005, 00:39
Van der Vaart is nu definitief voor 5 jaar naar HSV. Dat levert Ajax 'slechts' 5,1 miljoen euro op. Jammer dat zo'n talent naar zo'n onbeduidende club als HSV gaat.en dat laten ze zeker in 3 jaar uitbetalen :lol:

Pascal Heister
28-05-2005, 00:41
zou geen slecht idee zijn :twisted:
ik kan het niet helpen, maar als psv in de finale had gestaan en het zou strafschoppen zijn geworden en gomez had de clown uitgehangen dan had je er niemand over gehoord :twisted:
verder rest mij 1 ding: hoe je wint maakt niet uit, daar weet psv alles van want hun spel was ook niet echt om over op te scheppen maar ze wonnen wel. dus of die keeper wel of niet voor zijn lijn was boeit absoluut niets.de clown uithangen is wat anders dan van je doellijn afkomen nerd :twisted: 8)

Azazel
28-05-2005, 09:11
...en ik maar verkondigen dat Italianen niet verliezen in finales... :roll:

Lex v/d Moolen
28-05-2005, 11:48
Van der Vaart is nu definitief voor 5 jaar naar HSV. Dat levert Ajax 'slechts' 5,1 miljoen euro op. Jammer dat zo'n talent naar zo'n onbeduidende club als HSV gaat.en dat laten ze zeker in 3 jaar uitbetalen :lol:En hoeveel vangt PSV voor Von Bommel en Vogel ? :P

Freeze
28-05-2005, 12:12
Van der Vaart is nu definitief voor 5 jaar naar HSV. Dat levert Ajax 'slechts' 5,1 miljoen euro op. Jammer dat zo'n talent naar zo'n onbeduidende club als HSV gaat.

Het "talent" dat na zijn 1e seizoen nooit meer zijn oude niveau haalde (door een zware blessure en capsones). HSV is inderdaad een stap terug, maar waarschijnlijk goed voor zijn ontwikkeling.

@ Lex: van Bommel en Vogel leveren qua transfergeld inderdaad niks op, maar mede dankzij hun kwam psv tot de halve finales in de cl, wat volgens mij meer opleverde dan mogelijke transfers 1 jaar geleden van beide spelers.

Lex v/d Moolen
28-05-2005, 12:32
Van der Vaart is nu definitief voor 5 jaar naar HSV. Dat levert Ajax 'slechts' 5,1 miljoen euro op. Jammer dat zo'n talent naar zo'n onbeduidende club als HSV gaat.

Het "talent" dat na zijn 1e seizoen nooit meer zijn oude niveau haalde (door een zware blessure en capsones). HSV is inderdaad een stap terug, maar waarschijnlijk goed voor zijn ontwikkeling.

@ Lex: van Bommel en Vogel leveren qua transfergeld inderdaad niks op, maar mede dankzij hun kwam psv tot de halve finales in de cl, wat volgens mij meer opleverde dan mogelijke transfers 1 jaar geleden van beide spelers.Ik denk niet dat een jaar geleden Barcelona en AC Milan zaten te wachten op resp. van Bommel en Vogel, maar er zit wel een kern van waarheid in.
Als je het zo bekijkt heeft v/d Vaart heeft zelf ook een flink aandeel in de successen van 2002, 2003 en 2004.

Kenneth
28-05-2005, 13:34
Voor de Belgische voetbalfans: Ik vetrek zometeen richting Brussel, Heizel voor de Belgische bekerfinale Club Brugge - Beerschot

En dat als fervent supporter van Antwerp (dit seizoen Tweede Klasse, 5de plaats, eindronde reeds uitgeschakeld :cry:) Ge kunt al eens een weddenschapke verliezen niet waar? :lol:

Bart G.
28-05-2005, 14:30
Ik hoop op een Brugse 5-0 en een vliegende tackle met 2 voeten vooruit op Cavens! Kenners zullen wel weten waarom! :twisted:

*NERAZZURRI*
28-05-2005, 14:44
Ik hoop op een Brugse 5-0 en een vliegende tackle met 2 voeten vooruit op Cavens! Kenners zullen wel weten waarom! :twisted:

Waarom?





Erwin Koeman naar Feyenoord is toch weer komisch, de zoveelste blunder! Maarja, ik heb er geen moeite mee, Feyenoord - Ajax 0-3, Feyenoord in de tweede ronde van de UEFA-cup eruit en ze worden weer 3e of 4e in de competitie. Wat een lachertje!

Bart G.
28-05-2005, 14:55
Waarom?


Deed net hetzelfde en lachte het daarna weg. Lekker arrogant, ben eens benieuwd moest zoiets bij hem gebeuren. Ik weet dat het niet mooi is maar ach, iedereen heeft zijn mindere kanten :twisted:

Freeze
28-05-2005, 15:22
Erwin Koeman naar Feyenoord is toch weer komisch, de zoveelste blunder! Maarja, ik heb er geen moeite mee, Feyenoord - Ajax 0-3, Feyenoord in de tweede ronde van de UEFA-cup eruit en ze worden weer 3e of 4e in de competitie. Wat een lachertje!

Erwin Koeman lijkt mij een goede keus op dit moment, namelijk een jonge trainer die de jeugd een kans gaat geven. En met RKC heeft ie het aardig gedaan met het materiaal dat ie had.

Pascal Heister
28-05-2005, 19:22
Van der Vaart is nu definitief voor 5 jaar naar HSV. Dat levert Ajax 'slechts' 5,1 miljoen euro op. Jammer dat zo'n talent naar zo'n onbeduidende club als HSV gaat.en dat laten ze zeker in 3 jaar uitbetalen :lol:En hoeveel vangt PSV voor Von Bommel en Vogel ? :Pdat is heel wat anders :roll:
die hebben geen contract meer, en bovendien je hebt met deze 2 de halve finale gehaald van de CL, ook genoeg inkomsten dacht ik zo.
Maar het bestuur van Ajax deed dat toch zo goed bij Chivu en Zlatan he :wink: daar in Italie lachen ze nog steeds

Lex v/d Moolen
28-05-2005, 20:47
Van der Vaart is nu definitief voor 5 jaar naar HSV. Dat levert Ajax 'slechts' 5,1 miljoen euro op. Jammer dat zo'n talent naar zo'n onbeduidende club als HSV gaat.en dat laten ze zeker in 3 jaar uitbetalen :lol:En hoeveel vangt PSV voor Von Bommel en Vogel ? :Pdat is heel wat anders :roll: Dat is jouw mening... :roll:

Anyway, ik heb genoeg vertrouwen dat Ajax het vertrek van v/d Vaart kan opvangen. Kan PSV het vertrek van Vogel en Bommel opvangen?

Oscar van Sambeek
28-05-2005, 21:38
Van der Vaart is nu definitief voor 5 jaar naar HSV. Dat levert Ajax 'slechts' 5,1 miljoen euro op. Jammer dat zo'n talent naar zo'n onbeduidende club als HSV gaat.en dat laten ze zeker in 3 jaar uitbetalen :lol:En hoeveel vangt PSV voor Von Bommel en Vogel ? :Pdat is heel wat anders :roll: Dat is jouw mening... :roll:

Anyway, ik heb genoeg vertrouwen dat Ajax het vertrek van v/d Vaart kan opvangen. Kan PSV het vertrek van Vogel en Bommel opvangen?

volgens mij heeft Affelay zich toch prima bewezen de laatste paar wedstrijden, morgen weer? :wink:

Lex v/d Moolen
28-05-2005, 23:24
volgens mij heeft Affelay zich toch prima bewezen de laatste paar wedstrijden, morgen weer? :wink:Een groot talent idd, nu afwachten of hij dat niveau een seizoenkan volhouden.

JCL
29-05-2005, 00:07
HSV, nog nooit van gehoort, kan aan de acohol concumptie liggen op deze avond...

Dwarf_Sneezy
29-05-2005, 00:57
Van der Vaart is nu definitief voor 5 jaar naar HSV. Dat levert Ajax 'slechts' 5,1 miljoen euro op. Jammer dat zo'n talent naar zo'n onbeduidende club als HSV gaat.en dat laten ze zeker in 3 jaar uitbetalen :lol:En hoeveel vangt PSV voor Von Bommel en Vogel ? :Pdat is heel wat anders :roll: Dat is jouw mening... :roll:

Anyway, ik heb genoeg vertrouwen dat Ajax het vertrek van v/d Vaart kan opvangen. Kan PSV het vertrek van Vogel en Bommel opvangen?

Tja, na het 'geweldige' seizoen van Raffie valt er idd ook veel op te vangen voor Ajax :roll:

Persoonlijk denk ik dat alleen de McDonalds in Amsterdam de klap van deze transfer niet te boven komt 8)

Daniël van Zanten
29-05-2005, 02:39
HSV, nog nooit van gehoort, kan aan de acohol concumptie liggen op deze avond...

Ik weet niet of je een geintje maakt, maar zo niet:

Hamburger SV. :roll: :wink:

JCL
29-05-2005, 09:33
dat doet wel een belletje rinkelen :wink:

Lex v/d Moolen
29-05-2005, 10:18
dat doet wel een belletje rinkelen :wink:In ieder geval is de transfer voor HSV goed genoeg voor ein Top Meldung :wink: :lol:

http://www.hsv.de/

Lex v/d Moolen
29-05-2005, 10:19
Van der Vaart is nu definitief voor 5 jaar naar HSV. Dat levert Ajax 'slechts' 5,1 miljoen euro op. Jammer dat zo'n talent naar zo'n onbeduidende club als HSV gaat.en dat laten ze zeker in 3 jaar uitbetalen :lol:En hoeveel vangt PSV voor Von Bommel en Vogel ? :Pdat is heel wat anders :roll: Dat is jouw mening... :roll:

Anyway, ik heb genoeg vertrouwen dat Ajax het vertrek van v/d Vaart kan opvangen. Kan PSV het vertrek van Vogel en Bommel opvangen?

Tja, na het 'geweldige' seizoen van Raffie valt er idd ook veel op te vangen voor Ajax :roll:
Daarom juist :wink:

Pascal Heister
29-05-2005, 12:04
Van der Vaart is nu definitief voor 5 jaar naar HSV. Dat levert Ajax 'slechts' 5,1 miljoen euro op. Jammer dat zo'n talent naar zo'n onbeduidende club als HSV gaat.en dat laten ze zeker in 3 jaar uitbetalen :lol:En hoeveel vangt PSV voor Von Bommel en Vogel ? :Pdat is heel wat anders :roll: Dat is jouw mening... :roll:

Anyway, ik heb genoeg vertrouwen dat Ajax het vertrek van v/d Vaart kan opvangen. Kan PSV het vertrek van Vogel en Bommel opvangen?Vogel is nog wel op te vangen Affelay lijkt me daar prima voor, Van Bommel wordt nog druk naar gezocht. En Ajax gaat V. der Vaart zeker missen.

theThinWhiteDuke
29-05-2005, 19:40
:mrgreen: de Dubbel :mrgreen:

En ook nog eens Willem 2 vernederd (wat heb ik een ******hekel aan die club en stad :twisted: )

http://www.psv.nl/upload/79929_296_1117390459545-ac3.jpg

PS: waar is die houthakkende boskabouter? (6)

PPS: Voordat t gezeik gaat beginnen: t was een penalty....maar daarvoor was t buitenspel en doet t er dus niet toe :twisted:

PPPS: Hiddink is nu de meest succesvolle trainer in NL ooit (meeste NL titels, dubbels en bekers) 8)

John Sital
29-05-2005, 21:00
de nepsupprter spreekt ook eens :lol:
je zult wel niet bij de wedstrijd zijn geweest nepperd :lol:

Bart G.
29-05-2005, 21:19
Wat een thriller!! Genk plaatst zich voor Europees voetbal na testmatchen!! Genk en Standard eindigden met 70 punten samen 3de, de heenmatch op Sclessin werd verloren met 3-1. Vanavond is dat allemaal rechtgezet. Ongelooflijk dat Genk zich nog heeft kunnen plaatsen, zeker als je die laatste speeldag bekijkt: Genk stond 2 punten achter op Standard. Genk speelde laatste match in Cercle en stond tot de 88e min 1-0 achter. Standard speelde bij Oostende en stond in de 88e min 1-1. Genk scoort dan nog 3x en wint. Standard krijgt nog een penalty maar mist :D

Forza Racing!!

Pascal Heister
29-05-2005, 21:59
de nepsupprter spreekt ook eens :lol:
je zult wel niet bij de wedstrijd zijn geweest nepperd :lol:ben jij ook bij elke wedstrijd van ajax john? :lol: :twisted:

John Sital
30-05-2005, 07:57
de nepsupprter spreekt ook eens :lol:
je zult wel niet bij de wedstrijd zijn geweest nepperd :lol:ben jij ook bij elke wedstrijd van ajax john? :lol: :twisted:

nee maar ik pretendeer niet om supporter te zijn zoals die overloper :twisted:
daarom heb ik canal plus, maar nu de wedstrijden daar niet meer te zien zijn maar ff opheffen :twisted:

Oscar van Sambeek
30-05-2005, 08:58
de nepsupprter spreekt ook eens :lol:
je zult wel niet bij de wedstrijd zijn geweest nepperd :lol:ben jij ook bij elke wedstrijd van ajax john? :lol: :twisted:

nee maar ik pretendeer niet om supporter te zijn zoals die overloper :twisted:
daarom heb ik canal plus, maar nu de wedstrijden daar niet meer te zien zijn maar ff opheffen :twisted:


had je beter voor dit seizoen al kunnen doen, zo leuk was niet om dat voetbal van Ajax aan te moeten zien

John Sital
30-05-2005, 09:05
klopt maar je blijft je club steunen in goede en slechte tijden.

Oscar van Sambeek
30-05-2005, 09:17
maargoed, heb je gelijk in!
Psv heeft het super jaar prima afgesloten met de Amstel Cup, hopen dat ze het nieuwe ook goed beginnen met de Johan Cruijff-Schaal maar of het volgend jaar weer zo goed gaat als dit jaar is nog maar te hopen!

John Sital
30-05-2005, 10:27
maargoed, heb je gelijk in!
Psv heeft het super jaar prima afgesloten met de Amstel Cup, hopen dat ze het nieuwe ook goed beginnen met de Johan Cruijff-Schaal maar of het volgend jaar weer zo goed gaat als dit jaar is nog maar te hopen!

hm ik denk dat psv enkele gerichte aankopen zal doen en zeer zeker een goede kans maakt op de titel, feijenoord zal puinruimen zijn maar je weet maar nooit, die zullen best wel onderschat worden, denk dat ajax lang zal meedoen om de titel maar veel hangt af wie er weggaan en wat ervoor terugkomt.

starbuck
30-05-2005, 10:43
Wie speelt er nu tegen PSV om de J.C. schaal ??

John Sital
30-05-2005, 10:43
Wie speelt er nu tegen PSV om de J.C. schaal ??

ajax :P

Oscar van Sambeek
30-05-2005, 10:49
Wie speelt er nu tegen PSV om de J.C. schaal ??

ajax :P


Denk je nou echt dat ze een kans maken? :twisted:

John Sital
30-05-2005, 11:03
Wie speelt er nu tegen PSV om de J.C. schaal ??

ajax :P


Denk je nou echt dat ze een kans maken? :twisted:

kun jij in de toekomst kijken meneer die niet weet wat posttarieven zijn :twisted:

Frank Gevers
30-05-2005, 11:08
de nepsupprter spreekt ook eens :lol:
je zult wel niet bij de wedstrijd zijn geweest nepperd :lol:

ik wel :D en ik ben het wel met die gast eens :D

Oscar van Sambeek
30-05-2005, 11:09
Wie speelt er nu tegen PSV om de J.C. schaal ??

ajax :P


Denk je nou echt dat ze een kans maken? :twisted:

kun jij in de toekomst kijken meneer die niet weet wat posttarieven zijn :twisted:

posttarieven, waar heb jij het nou weer over :?

psv is gewoon niet te verslaan door een NL-club :twisted:
6 punten tegen Ajax en 6 keer gescoord, lijkt me toch duidelijk dat ajax ten onder zal gaan

John Sital
30-05-2005, 13:37
volgens mij had psv in de competitie dit jaar wel verloren :twisted:

John Sital
30-05-2005, 13:39
de nepsupprter spreekt ook eens :lol:
je zult wel niet bij de wedstrijd zijn geweest nepperd :lol:

ik wel :D en ik ben het wel met die gast eens :D

jij bent een nerd, overigens kan ik jou niet helpen met die dvd's :twisted: