PDA

Bekijk de volledige versie : The Diary of Ellen Rimbauer



Marcel v/d H.
05-03-2005, 08:56
The Diary of Ellen Rimbauer; Ik als Stephen King fan kijk wel uit naar deze dvd die binnenkort uitkomt. Het is het verhaal voor de miniserie Rose Red. Over de familie die het huis liet bouwen. Op IMDB is men echter niet echt heel positief over deze film. (http://www.imdb.com/title/tt0350811/)

Zijn er hier op het forum ook als mensen die de film hebben gezien? Graag niet te veel verklappen, alleen even je mening over de film.

Cyrus the Virus
05-03-2005, 08:58
Stephen King's Rose Red heb ik op DVD (als digipack :wink: )
En ik vind 'm heel erg goed. Alles wordt goed uitgelegd, en het is best spannend af en toe. En dat huis is echt zó groot en eng. :)

Ik had nog nooit van The Diary of Ellen Rimbauer gehoord, maar wil ik zeker wel zien.

jasperelsakkers
08-03-2005, 09:03
Niet de moeite waard helaas. ik heb hem gister gezien. Het verhaal is aardig, maar de spannende momenten uit rose red keren niet terug. het gaat helemaal om het verhaal achter de eerste film. leuk, maar geen topper.. helaas

verry
08-03-2005, 09:16
Niet de moeite waard helaas. ik heb hem gister gezien. Het verhaal is aardig, maar de spannende momenten uit rose red keren niet terug. het gaat helemaal om het verhaal achter de eerste film. leuk, maar geen topper.. helaas

ik heb rose red in mn bezit gehad en meteen weer geruild, vondt m niet echt geweldig, maar deze prequel vondt ik juist veel beter de spanning was ook meer aanwezig dan in rose red. toppertje? nee, niet echt maar wel een aanradertje :wink:

jasperelsakkers
08-03-2005, 09:56
op zich wel een aanrader als je meer wilt weten over de achtergrond van (het trouwens echt bestaande) Rose Red. Ik vond de eerste film qua verhaal sterker en spannender (hij duurt geloof ik 3,5 uur, maar kon mij blijven boeien). Wel leuk voor de achtergrond, als je een spannende film op zich wilt, is het wat mij betreft geen aanradertje :wink:

Zeeuws Meisje
26-03-2005, 09:19
Ik vond Rose Red goed, dus was ik erg benieuwd naar deze prequel.

Het was zo goed, dat ik in slaap gevallen ben. :x