PDA

Bekijk de volledige versie : Vraagje over House of flying daggers: LE (layoyo.com)



sniper_warrior
05-03-2005, 21:04
Goeiedag,
Ik zag op layoyo dat ze House of flying daggers: LE nog verkochten ... nu ik wil deze zeer graag, maar dacht dat hij niet meer verkrijgbaar was.
Het gaat hierom:
http://www.layoyo.com/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?style=1&prrfnbr=3988970&prmenbr=152&CGRY_NUM=251&LANGUAGE=2&curr=EUR

Is dit dus de versie met de pen/soundtrack/het boekje (122 pag.??)/ ...

En dan nog wat vraagjes over de site zelf:
Betrouwbaar?
Is er douane?
Hoeveel verzendkosten?
Hoe lang duurt de verzending?
Hoe kan je betalen?

Al bedankt

rspooren
05-03-2005, 22:34
Het is de versie met de pen/soundtrack en het boekje. Ik zou hem trouwens ook erg graag willen, zou iemand deze voor mij willen bestellen (tenminste als de site betrouwbaar is) 8)

sniper_warrior
05-03-2005, 22:37
Het is de versie met de pen/soundtrack en het boekje. Ik zou hem trouwens ook erg graag willen, zou iemand deze voor mij willen bestellen (tenminste als de site betrouwbaar is) 8)

Dat was mijn volgende vraag ook :) of iemand hem misschien voor me kon bestellen :)

hare
05-03-2005, 23:12
jullie mogen wel wel pm-en :)

Pietse
05-03-2005, 23:16
De verzendkosten staan op de site. Nederland valt onder "D", en aangezien deze set als 14 SU (shipping units) wordt gezien komt er 28.2 US verzendkosten bij !!!

totaal dus 79 dollar = ca. 61 euro

En dan nog eventuele douane kosten !!!

Tenzij je hem dus desperate wilt, zeg ik nee doe het niet.

Michael Law
05-03-2005, 23:24
[quote="sniper_warrior"]Goeiedag,
Ik zag op layoyo dat ze House of flying daggers: LE nog verkochten ... nu ik wil deze zeer graag, maar dacht dat hij niet meer verkrijgbaar was.
Het gaat hierom:
http://www.layoyo.com/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?style=1&prrfnbr=3988970&prmenbr=152&CGRY_NUM=251&LANGUAGE=2&curr=EUR

Is dit dus de versie met de pen/soundtrack/het boekje (122 pag.??)/ ...

En dan nog wat vraagjes over de site zelf:
Betrouwbaar?
Is er douane?
Hoeveel verzendkosten?
Hoe lang duurt de verzending?
Hoe kan je betalen?

Al bedankt[/quote

Ik bestel via deze site al vanaf 2001 en ik ben er nog steeds heel tevreden over. Het enige nadeel is dat de verzendkosten worden berekend per 5 eenheden. Dus bestel je 1 dvd, dan betaal je verzendkosten over 5 dvd's. In het geval van House of Flying Daggers betaal je verzendkosten over 15 eenheden, omdat de LE als 14 eenheden wordt berekend. Dan kom je op: HKD 395 + HKD 280 (verzendkostesten) = HKD 675. Omgerekend is dat € 65.30.
Betalen kun je via deze site alleen met creditcard en de verzending neemt ongeveer 7 tot 14 dagen in beslag, mits de dvd in voorraad is natuurlijk.
O ja, ik ben bij de verzendkosten uitgegaan van verzending per post. Je kunt het bestelde namelijk ook per UPS of DHL laten versturen, wat sneller is kwa bezorging (ongeveer 3 tot 5 dagen), maar dan ben je wel duurder uit.
Wat betreft de douane: wat mij is opgevallen, is dat de pakkans groter is als je het bestelde door UPS of DHL laat versturen dan wanneer je het door de post verstuurt. Ik heb me namelijk door onze vrienden van de douane laten vertellen dat over de verzendkosten ook BTW worden berekend.

mike mannot
05-03-2005, 23:29
Site is trouwens wel betrouwbaar hoor. Ik heb mijn Infernal Affairs Trilogy daar gekocht. Was er perfect verpakt en binnen drie dagen in huis.

sniper_warrior
06-03-2005, 09:51
Amai, dat zijn wel zeer hoge verzendingskosten ... dan zal ik hem wel op een andere manier proberen te krijgen!

mvg

R Klemkerk
07-03-2005, 12:25
http://www.xploitedcinema.com/

Hier heb ik hem besteld. Kwam op een totaal van een 51 euro. Excl 10 euro douane kosten. Daar kom je tegenwoordig niet meer onderuit bij de TPG. ze pikken tegenwoordig elk pakje eruit.

Als je de box wilt hebben zou ik niet twijfelen en hem meteen aanschaffen voor deze prijs! hij is zeerzeker de moeite waard. De film is echt top! kheb me zeer vermaakt bij deze film.


Edit: Hij is daar alweer duurder geworden zie ik. Daar kost hij nou bijna 60 dollar, terwijl ik er 40 dollar voor betaald heb excl verzendkosten a 25 dollar en douane kosten a 10 euro.

sniper_warrior
07-03-2005, 15:37
Ik heb hem geruild met Joeylee :)

Dus dat was de simpelste manier en ben ook blij dat ik hem nu heb! :)

Ben vooral beniewd naar het boekje dat erbij zit!

purplerocks
09-03-2005, 15:38
Mijn ervaring is dat layoyo de goedkoopste dvdshop in Hong Kong is. Ik koop al lang dvds bij layoyo en betaal nooit meer dan ongeveer 7 euro aan verzendkosten als ik 4 of 5 dvds tegelijk koop. Bij het bestellen kiest de site automatisch voor "courier" en dat is erg duur. Dat is waarschijnlijk wat bij jullie gebeurd is. Als je echter "courier" verandert naar "air mail", berekent de site de kosten opnieuw en zul je zien dat de verzendkosten drastisch omlaag gaan. De verzending duurt dan ongeveer een week. Tot nu toe kwam alles ook aan. Mij zul je dus niet horen klagen over layoyo. Bij die lage kosten heb je ook geen last van de douane (dat begint ergens boven de 20 euro).

De goedkoopste House of Flying Daggers DVD (Chinese versie, merk Zoke), die ik zojuist ontving, heeft overigens als nadeel dat de Engelse en Chinese ondertitels niet optioneel zijn. Maar voor ongeveer 4 euro mag je wat dat betreft niet echt klagen.