PDA

Bekijk de volledige versie : Who Framed Roger Rabbit



Berlips
07-03-2005, 09:01
Een tijdje geleden al gekocht maar gisteren pas gekeken... Een klassieker! Maar helaas van slechte kwaliteit. Althans, het beeld. Het flikkert erg bij sommige scenes en de animaties lopen niet altijd even soepel (dit kan ik me niet herinneren van de video?) dit is wel erg jammer. Het stoort mij namelijk verschrikkelijk. Is jullie dit ook opgevallen..?

John Sital
07-03-2005, 09:04
ik heb de vista series uitgave, nergens last van :?
heb je r2 nl? :twisted:

Steven Maas
07-03-2005, 09:07
ik heb de vista series uitgave, nergens last van :?
heb je r2 nl? :twisted:Ik heb ook de r2nl, maar ik heb nergens last van... goedkope DVD speler misschien? (6)

Berlips
07-03-2005, 09:31
ik heb een R2 en een goeie dvd speler daar kan het ook niet aan liggen... ik denk dat het meer een remastering issue is, ik zag de film en het viel me op...

Ron kars
07-03-2005, 11:24
Het is inderdaad niet perfect, maar de film is al redelijk oud, en vergeet niet dat alle animatie-compositing analoog gedaan is, dat loopt niet zo soepel als digitale compositing wat tegenwoordig toegepast word. Verder zal remastering inderdaad ook een issue zijn.

Boersmaster
12-04-2005, 20:54
Ik had ook geen enkel probleem met het beeld. Wat ik bij de dvd jammer vind is dat een deel van de extra's er dubbel op staan.

Frank
12-04-2005, 21:52
Wat ik bij de dvd jammer vind is dat een deel van de extra's er dubbel op staan.

Dat vind ik ook jammer, maar dat komt omdat we in Nederland oorspronkelijk geen 2-DVD zouden krijgen, maar alleen disc 1. Op het laatste moment heeft men echter besloten om disc 2 van de Franse versie bij de Nederlandse versie te stoppen.

Ik ben inmiddels in het bezit van de Australische dubbel-DVD met op disc 1 de film met (Engels) DTS-geluid, een audiocommentaar en de Toontown Confidential-extra en op disc 2 de rest van de extra's.

X
12-04-2005, 21:52
Het flikkert inderdaad iets, maar goed... het materiaal bestaat ook al een tijd. Ik vond het niet storend in ieder geval.

Frenkovic
14-04-2005, 01:56
gelukkig dat ik 'm dan niet heb gekocht! was aant twijfelen, de 1 disc van snatch (die flipper als ik me niet vergis) had dat ook, snel verkocht en de superbit gehaald!

TomVDJ
14-04-2005, 12:06
Wat me nog veel meer ergerde bij Roger Rabbit was de "Movie Minites" sticker op de inlay van de keepcase! Die f*cking sticker heeft een lelijke vlek op de cover nagelaten en Buena Vista vertikt het om voor een niet-beschadigde inlay te zorgen.