PDA

Bekijk de volledige versie : Klantenservice Bose



kruspe
11-03-2005, 19:45
Van de week is mijn speaker van Bose omgevallen en daarbij is er en kunststof ringetje afgebroken waardoor mijn standaard scheef blijft staan.
Ik heb deze standaards al enkele jaren in huis,en wist dus niet of ik zo'n ringetje nog kon krijgen.

Toch maar op goed geluk een mailtje gestuurd naar Bose zelf, en kreeg nog dezelfde dag antwoord.
Blijkbaar zijn ze dus nog wel te krijgen, en ze sturen er gratis een paar naar me toe!!
Dat noem ik nog eens klantenservice!! (y)

Ik hoop wel dat ik de goeie binnen krijg, want het was vrij moeilijk om in het mailtje uit te leggen om welk ringetje het nu precies ging... :wink:

pavko
11-03-2005, 21:35
Met de marge die zij hebben op hun luidsprekers kunnen ze er ook een prima klantenservice op na houden ;)

Even goed lekker voor je (y)

kruspe
12-03-2005, 00:34
ja ik vind dit wel een goede service...ik heb in het verleden van andere bedrijven met een grotere marge wel eens een veeeeeel mindere service gehad!!

Harry B.
12-03-2005, 00:51
Je kunt idd zeiken over Bose wat je wilt.........maar goede service leveren ze zeker! (y)

kruspe
12-03-2005, 00:57
waarom zou je zeiken over Bose?
Het systeem wat ik heb is echt perfect hoor!

Harry B.
12-03-2005, 01:05
waarom zou je zeiken over Bose?
Het systeem wat ik heb is echt perfect hoor!
Hmm tja, smaken cq meningen verschillen nu eenmaal, maar Bose pretendeert altijd met twee speakers + sub een 5.1 effect te creeeren wat naar mijn mening onzin is. Mijn ouders hebben ook een Bose systeem terwijl mijn goedkopere pioneer versterker + speakers + Yamaha woofer imho toch echt een veel beter geluid geeft.


Maargoed we hadden het hier over de klantenservice en die is dus wel goed ;)

kruspe
12-03-2005, 01:22
het ligt er natuurlijk ook an WAT je koopt van Bose....:wink: