PDA

Bekijk de volledige versie : Superbit 10-DVD box 59,99!!!



Aronofsky
12-03-2005, 16:33
The one, The fast and the furious, xXx, Bad boys, Vertical limit, The mummy returns, The patriot, Anaconda, Godzilla, Desperado. Allemaal superbitversies voor 59,99 op de ECI website (ik laat ze zelf maar liggen want ik ben niet zo'n fan van én het hele superbit-gebeuren én het merendeel van deze dvd's, maar er zal vast wel interesse voor bestaan onder enkele forumleden :wink: )
LINK (http://www.eci.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/eci_nl/nl_NL/-/EUR/ProductDetail-Start;sid=3XOxOEAhUXVcBAISy9jTH-zgmCHAZycZ610=?ProductID=YaXBrCdi45cAAAD2mNYF6aih&Position=Koopjeshoek&SubBargain=%3e%2020%20euro&CategoryName=20&CategoryDomainName=eci_nl)

P.S. Cinema Paradiso (natuurlijk geen superbit, wèl super van zichzelf) is 9,99.

Freeze
12-03-2005, 17:51
Had je deze aanbieding niet in 1 van de 8 :| ECI topics kunnen plaatsen bij Aanbiedingen... ?

Aronofsky
12-03-2005, 18:21
Heb je eigenlijk wel gelijk in ware het niet dat die topics (en door mijn extra reply deze ook :oops: ) verworden zijn tot discussie-threads over de zin en onzin van de ECI en dergelijke organisaties (waar wel wat voor te zeggen is maar dat neemt niet weg dat daardoor veel mensen die zullen vermijden te lezen en zodoende deze toch wel redelijke aanbieding missen) Maar in ieder geval...mijn excuses voor de eventuele forum-vervuiling.

even reactie op de volgende post : Ik hoop (en weet) het niet, maar denk dat je wel lid moet zijn maar dat zal ik zeker niet aanraden (leuke aanbieding maar om daarvoor verplicht een jaar lang aan die organisatie vast te zitten lijkt me absoluut niet de moeite waard)...

Maick Werner
12-03-2005, 23:45
Maar moet je persé lid worden van ECI om van deze aanbieding gebruik te maken :?

Dennis T.
13-03-2005, 12:36
Ja, of van de NBC natuurlijk, aangezien dat het zelfde is.

Zie hier (http://www.nbc-club.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/nbc_club_nl/nl_NL/-/EUR/ProductDetail-Start;sid=IKBD-mwrrKaksi4fE68h3cDqL0IqBOfUBZs=?ProductID=iVPBrCdi _3EAAAD2NNcF6aih)

Niet duur trouwens, want de NBC en ECI zijn meestal wel stinkende duur, ondanks dat ze beweren dat ze dat niet zijn en juist altijd dikke kortingen hebben...