PDA

Bekijk de volledige versie : Columbia Tristar Extra Magazine



Anonymous
04-02-2002, 07:23
Hoe kom ik hieraan ? Interessant zo'n boekie, maar ik stuur me
altijd gek van die antwoordkaarten in maar ontvang nooit eens
een leuk boekie of pakketje of wat dan ook ! :(

Kan iemand mij helpen hoe ik dat boekje ook in mijn bezit kan
krijgen :)

Peedeepee
04-02-2002, 07:27
Ik kan je niet helpen, alleen heb ik ook niet meer dan jou gedaan. Toen ik mijn dvd speler kocht zaten er 3 dvd's bij met zo'n antwoordkaart, die heb ik opgestuurd. En nu krijg ik om de 3 maanden ofzo dat blad en elk jaar zo'n demo disc waarop een zooitje trailers staan... dus ik zou zeggen, nog gewoon even afwachten ?!?

:(

Anonymous
04-02-2002, 07:31
Heb jij misschien het nummer van Columbia Nederland, want ik ga
hier wel over opbellen.Vind dit eigenlijk géén service.

BrianB
04-02-2002, 18:34
Dit was bij mij ook het geval, eerst kreeg ik een half jaar niks, toen een blaadje, drie of vier maanden weer iks en toen weer elke twee maanden. Het is daar gewoon kl*te geregeld en gewoon afwachten dus.

Alex Bel-Gy-Bel
04-02-2002, 19:21
Mij sturen ze er elke maand 2 op.:D

Marco
04-02-2002, 19:40
Tja, ik heb me suf gestuurd met briefkaarten e.d. Nadat ik mee gedaan had aan de 5+1 actie (waarvan ik Erin Brockovich gratis kreeg) kreeg uiteindelijk het blad DVD-Extra. Het heeft voor mij ongeveer een half jaar geduurd.

forzavado
05-02-2002, 10:59
Ik heb ooit heel lang geleden een kaartje ingevuld en sindsdien ligt ie trouw in de bus. Echte informatie is het niet, maar je blijft wel op de hoogte.
Wat wel leuk is, is die trailer dvd die er jaarlijks bij zit. Dit jaar staan er weer net wat meer dd5.1 tracks op dan vorig jaar, dus er zit weer wat vooruitgang in.